/spanien/barcelona/forum/25620.aspx/spanien/barcelona/forum/25620.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-07 11:44
Om någon är intresserad och se Sergio Ramos presenteras så är den 13.30 och sänds via www.realmadrid.com
Barcelona FCB MORRO
2005-09-07 11:42
Allihopa! MESSI kommer inte att lämna precis som det står överalllt och som ni själva säger!Så varför ältar ni på detta? GÅ VIDARE
Barcelona El Comandante
2005-09-07 11:37
de här me messi verkar lösa sig.

enligt sport iaf.
Barcelona Kharles
2005-09-07 11:28
The Beast

Messi vill få sitt EU-pass. Varför skulle han då gå till ett annat land? Messi har ett barcelonahjärta, han är uppfostrad i Katalonien, han är den han är tack vare FCB (1.7m 70kg) och har själv sagt "Lugn, jag går ingenstans, även om jag måste spela i B-laget tills allt är fixat.." Men du har rätt, konstigare saker har hänt. Som att Real Madrid har Beckham och Baptista på ett och samma mittfält, vilket kanske inte är den smartaste av drag..

Lucho

Pigo var ju också lite av en usling innan han kom till Barcelona, då han skrev kontrakt med både Parma och Juve (om jag minns rätt) och blev avstängd från att få spela i Italien..
Barcelona FCB MORRO
2005-09-07 11:25
Fastna inte på Messi!!!
Real Madrid The Beast
2005-09-07 11:11
Jag tror inte Messi nånsin skulle gå till Real.
Däremot kanske till nån storklubb i ett annat land. Var inte för säkra, konstigare saker har hänt.
Barcelona La_Rambla
2005-09-07 10:46
Haha, jag har bara suttit och väntat på att ryktena ska börja ta fart om att Messi skulle gå till Real. Marca förnekar sig då aldrig. Pinsamt! ;)
Barcelona La_Rambla
2005-09-07 09:50
Ronnie:
Ursäkta men den där länken leder inte till något vettigt. ;)

Angående Kharles och alex163.
Kan ni inte bara ignorera varandra. Dra ett streck och börja om från början. Det jag menar är, att alex är lika välkommen in hit som alla andra. Ja under förutsättning att han sköter sig, annars ska jag personligen släpa ut honom här ifrån. ;)
Flames
2005-09-07 08:15
När ska tipp funktionen komma hit till spanska sidan? Nån som vet
Barcelona Lucho
2005-09-07 00:30
catalonia barca: "OCh alla spelare är inte lika. messi är inte lika som pique eller andra spelare som flytta från klubben."

Okej, du övertygar mig. Du säger att det är så, då måste det vara det så för du grundar det ju på... Oj, du grundar det visst inte på något alls.

Ärligt talat, att Messi har starka band till Barcelona kan jag köpa men det säger ju fortfarande inget om honom som person och det är det enda relevanta. Du säger att han inte är som andra och vore du hans brorsa så skulle jag tro dig men nu är det inte så. Bara för att han borde visa lite tacksamhet mot Barça betyder det ju inte att han kommer att göra det.

Jag kanske är lite extrem men å andra sidan är jag nog mig inte lik sedan sommaren 2000 då min dåvarande favorit-spelare flyttade till en annan klubb trots att denne kort innan gick ut i media och lovade att han skulle stanna.

OBS! Nu målar jag fan på väggen men folk här inne är verkligen blåögda.
Barcelona Kharles
2005-09-06 23:51
hammabarça

Officiella hemsidan? Jag tror absolut inte att man måste vara socio, om du menar det :-p

Fråga signaturen "Marcos", han vet bättre om det.
Barcelona hammabarça
2005-09-06 23:47
Ämne: Ronnie

När argent....
Precis!
Föresten vet du hur man beställer de nya tröjorna från hemsidan? måste man vara medlem?
Barcelona Kharles
2005-09-06 23:44
hammabarça

Självklart klipper man ut "Pigo 7" och använder enbart detta. Hans namn förtjänar inte att besudla våra vackra färger. ;-)~
Barcelona hammabarça
2005-09-06 23:40
Ämne: Ronnie

När argent....
hahaha ärligt talat så skulle jag kunna tänka mig att ha den som toalettpapper! bra idé :P
Barcelona El Comandante
2005-09-06 23:37
skulle köpt figo tröjan om den vart i ett brandvänligare material ;-)
Barcelona Bopi
2005-09-06 23:35
kolla länk alla Puyolare ,
Barcelona El Comandante
2005-09-06 23:35
Sluta oroa er det ända som behövs för att messis kontrakt ska bli giltigt är att han spelar en match med a-laget. Sä vi får helt enkelt sätta marquez på läktarn en omgån om han nu inte får sitt eu-pass innan december.
Barcelona Kharles
2005-09-06 23:31
Ronnie

När argentinarna, hans landsmän inte ville betala medicineringen av tillväxthormoner för honom varje månad när han var 11 år gjorde FC Barcelona just detta.

Lucho

Jag förstår helt och hållet ditt perspektiv, men jag litar på den här ledningen.. De gav till och med Albertini ett heders-diplom för hans insatser i Blaugrana, när Gaspart praktistk taget gjorde motsatsen ibland..

hammabarça

Hahahhahhah!Stackars killen, 10 kr och han har haft den så i en vecka.. Lyckas han sälja den så är det nog för att någon vill använda den som toalettpapper! hahahha:

Högsta bud: 10 SEK enannananna(8)
Antal lagda bud: 1 (Budhistorik)
Tid kvar: 20 tim 30 min
Starttid: 31 Aug 20:00
Sluttid: 7 Sept 20:00

hahahaha! ovärderligt!
Barcelona hammabarça
2005-09-06 23:22
kolla länken, jag dör av skratt! hahaha
Barcelona Etoó_9#
2005-09-06 23:19
Messi lämnar aldrig FCB.

detta är Messis säsong..
Barcelona Ronnie
2005-09-06 23:16
Kharles

Nä då var det jag som var ute och cyckla då...
Men det här med släktingar och Messis vara eller inte vara, både Pique och Fabregas är ju från Barcelona och de borde väll ha ännu mer släktingar i Barcelona och Katalonien??
Barcelona catalonia barca
2005-09-06 23:07
Ämne: Lucho

Messi har i....
karles /// du har helt rätt .många saker binder messi till fcbarcelona och just catalonien.en av sakerna är att han har många släktingar som bor i catalonien.OCh alla spelare är inte lika. messi är inte lika som pique eller andra spelare som flytta från klubben.
Barcelona Lucho
2005-09-06 22:53
Kharles: Du har säkert rätt (jag håller tummarna för det) men spelare har ju betett sig otacksamt tidgare. Gör som jag, utgå från att alla är idioter tills dom verkligen bevisat motsatsen. Då behöver man inte bli så besviken ;-)

CaPu_5: Eh.. du verkar inte ha förstått vad det handlar om. Uppdatering: det spekuleras i att Messis kontrakt fram till 2010 inte är giltigt vilket gör det möjligt för andra klubbar att komma och sno honom för en billig penning.
Barcelona Valdes_1#
2005-09-06 22:53
¨vart kan man översätta texter från spanska till svenska
Barcelona Patrik
2005-09-06 22:46
G.Pazzino
Lugn! Lugna alla, Messi säger själv att han inte kommer att lämna klubben. Kolla länk.

Edit: Yo no me voy - Jag lämnar inte.
Barcelona Valdes_1#
2005-09-06 22:43
tror jag med mannen;)
Barcelona Etoó_9#
2005-09-06 22:41
Lugna det fixar sig med messi
Barcelona CaPu_5
2005-09-06 22:37
skit samma, messi spelar ialla fall i nästa match ändå tror jag..så det e lugnt

Hela nyheten blev för stor....
Barcelona Valdes_1#
2005-09-06 22:30
men om messi får om nån vecka så e det väl bara låta han spela en match så löser dig allt lr:S lr e han inte med i alags trupen?
Barcelona CaPu_5
2005-09-06 22:26
messi får om någon vecka och marquez får eu-pass efter säsongen
Annons: