/spanien/barcelona/forum/25615.aspx/spanien/barcelona/forum/25615.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 13:25
Kharles

You are so full of shit!
Ingen har klankat ner på hristo för hans tid i våran klubb utan för hans beteende i Bulgarien...
Hristo var en av anledningarna till att jag fastnade ordenligt för våran älskade klubb!!!
Visst var domaren dålig men det finns en gräns för hur långt en tränare ska få yttra sig...
Utvisning på Hristo var inge fingertoppm känsla från domaren men de är hans utspel efter matchen som stör mig...
Väldigt dålig förlorare...
Vi kan tycka att Mourinho är en skit för allt skit han snackar men inte Hristo?
Då är man inte konsekvent..
Har inte försvarat Lennart, för alla de pamparna är lika smutsiga...

La_Ramba
Håller med dig fullständigt!
Hristo är en av våra största men ser hellre Koeman som tränare efter Rijkaard...
Barcelona Kharles
2005-09-05 13:20
Detta fick mig att reagera mest:

"Stil och klass är för honom helt okända begrepp"

Jag har ingenting emot att Stoichkov är tränare i Azulgrana någon gång i framtiden. Kolla på Cruyff. Koeman och Bakero är andra kandidater.
Barcelona La_Rambla
2005-09-05 13:10
Kharles//
Jag har varken betvivlat Stoichkovs hjärta för Barcelona eller hans prestationer för klubben. Jag säger bara att jag ej vill se honom leda Barça, det är en viss skillnad, don't you think?
Sen hur du kan försvara utvisningen är lite konstigt. Spelaren blev tillsagd precis innan vid en liknande fällning, att nästa gång åker du. Vad gör han, jo han kapar Ljungberg igen när han inte hänger med. Men nog om det, det där kan man tvista om länge precis som L. Johanssons kompetens som UEFA-president. Saken gällde nästa tränare för Barcelona, inget annat.
Barcelona Kharles
2005-09-05 12:59
L. Enrique

Gör det. Annars är det billigast att dagarna innan matchen gå till Vicente Calderon och köpa biljetterna där. Men detta är ju en toppmatch, så det finns ju en risk att det blir slutsålt. Om du kommer dit samma dag som matchen kanske det vore bäst att eventuellt ta kontakt med någon bekant där så att de kan fixa biljetterna åt dig i förväg..

Havaldinho & La_Rambla

Hur kan ni säga så om Hristo? Pinsamt. Jag vet att Hristo inte är den mest politiskt korrekta personen, men hans Barçahjärta är det största man kan finna från en utlänning och han är en levande legend, inte bara i bulgarisk fotboll men även i Barcelona. Om ni syftar på den senaste landskampen så ska det sägas att Stoichkov har 100% rätt, Sverige borde ha fått två solklara varningar och Stoichkov fick en helt oförtjänt utvisning mot sig. Sen ska jag säga att jag inte heller är ett stort fan av Lennart Johansson, som bland annat kallat Pelé för 'neger'. Som sagt, man skäms när man läser det ni skriver.. Sen ser jag att Petts gör ett av sina mer genomtänkta gästspel på Les Rambles. Nåja.

Visca el Hristo!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-05 12:52
Stoichkov går för långt, ok respekt för hans tid som fotbollsspelare och Barça-legend men jag har 0 respekt för den personen som människa och ledare efter alla hans uppförande och uttalande.
Barcelona L. Enrique
2005-09-05 12:45
Jag kommer vara i Madrid när Barca möter Atletico den 18/9, tänker givetvis vara på plats!

Det är första gången jag ska se La Liga live och jag undrar hur jag enklast får tag på biljetter till matchen?

Några eftersökningar på nätet pekar på ett biljettpris på 175€ fast där verkar det ingå souvenirer och annat som jag inte vill ha. Det var på länken ovan jag såg biljettpriset.

Nu är det ju dock inte Barca som har hemmaplan så jag kanske borde ställa frågan på Atletico-sidan istället?
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 11:44
Håller med om att Stoichkov som person är en lika pajas som under sin aktiva tid, skillnaden var då att han var en grym spelare som gjorde att man kunde älska honom för de , nu är han en kass coach som lever på spelarmeriter...
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 11:43
Figolina

Jag menade inte att du ska chansa, för de gjorde inte vi utan vi hade fixat allt själva bara.
Bokat de månader innan med Hotell, flyg, biljetter!
De är skit enkelt om man vill sen sparar man flera tusenlappar och man får bestämma själv vart man vill sitta...
Barcelona La_Rambla
2005-09-05 11:37
Stoickhov må ha varit en grym barcaspelare, men som person skämmer han ut sig i tid och otid.
Stil och klass är för honom helt okända begrepp. Aldrig att jag vill ha honom som coach för Barça.
Tror att nästa coach blir Koeman. Men den dagen den sorgen, tror att Rijkaard blir kvar ett bra tag till. ;)
Barcelona Camparn på nou
2005-09-05 11:15
Vet någon om vi har en köp klausul på Fabregas om han skulle lämna arsenal?
Barcelona La_Rambla
2005-09-05 10:53
Såg Eto'o igår, vm-kval Ivory Coast - Camerun. Han imponerade iaf inte. Nu vann visserligen Camerun men det var inte tack vare Eto'o iaf, såg mest lite loj ut. Han har en liten bit kvar ännu till toppform. Tar lite fel beslut, håller i bollen lite för länge osv. Men det lossnar snart. Själv är jag inte det minsta orolig, formen kommer snart. Då lär han dunka in mål som förra säsongen. ;)
Real Madrid Figolina
2005-09-05 10:53
Ämne: Att köpa en komplett....
Jag kan känna att jag aldrig skulle våga ge mig iväg utan att ha allt planerat och då får man också betala, tyvärr.För alla dom som varit ute och rest mycket och kanske tågluffat är det säkert inga problem.
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 09:57
Är Eto´O ett pinsamt svagt köp?
Stick från detta forum din FCB wannabee!!!
Såna supoortrar som du som gär att man skäms, okunniga sådana...
Killen var brutal förra året så efter en dålig match är han nu kass?
SKÄRPNING FORUMET!!!
Barcelona Petts_n
2005-09-05 09:52
Tja tja.. vem anser ni våran nu varande holländare som coach eller MR Stoickhov?? kul tanke.. sen så får han skärpa sej o flytta in eto i mitten så vi inte kryssar fler matcher en halvtimme i 1a omgången senast.. pinsamt svagt köp nån som kan passa bollen o ha eto som backup..

tack för mej
Barcelona Havaldinho
2005-09-05 09:46
Att köpa en komplett fotbolls resa är 4 gånger så dyrt som att fixa de själv.

åkte till Milano med två kompiasr för två säsonger sen kollade när Milan vann ligan samtidigt som de var Roberto Baggio´s sista match.
Den fotbollsresan kostade 6000 kr hos Perryman, men vi fixade allt själva så gick de på 2300kr med de bästa biljetterna satt längst fram!!!
Inte svårt alls att leta själv på nätet...
De är mitt tips...

Såg att vi förhandlar också nu med Pyoul om en förlägning av hans kontrakt!!!
Skönt att de bara blir en klubb för honom i hans karriär!
Kostiga är att vi inleder säsongen med en tränare som vi inte ens har kotrakt med...

Flames
2005-09-05 09:35
Real Madrid Figolina
2005-09-05 07:48
Ska springa fatt på nån som kan lära mig skicka länkar.Duger inte på nåt annat vis ser jag.En annan e ju inte nåt datasnille precis.....
Barcelona Kamelen
2005-09-05 06:55
Här har du.
Barcelona Kamelen
2005-09-05 06:54
Kurdistaaaan!//
Lycka till =).

_Barca//
CDON.com har satt det preliminära release datumet till 2005-09-29.
Vill du ha ett riktigt bra fotbollsspel så bör du köpa Pro Evolution Soccer 5 istället.
Real Madrid Figolina
2005-09-05 06:53
Ämne: Ingen som vet vart m....
www.steveperryman.com kanske? Om man har gott om pengar.Kontaktar man dom så hjälper dom till med flyg också.
Barcelona Kurdistaaaan!
2005-09-05 00:47
Ingen som vet vart man kan fixa biljetter till Barca - Real Madrid? Hellst, med flyg och hotell.
Barcelona Kurdistaaaan!
2005-09-05 00:37
Ämne: Vet nån när fifa 200....
Det kommer väll ut i oktobet,
Barcelona _Barca
2005-09-04 23:28
Vet nån när fifa 2006 kommer ut??
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-09-04 22:36
Kamelen :

Hehe det är lungt.
Förstår att du blev det =)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-04 22:24
skönt att se att det finns lite moget folk på forumen som kan be om ursäkt och upföra sig fast det blir ett litet missförstånd, nice boys!

Samba de Brazil! :D
Barcelona Kamelen
2005-09-04 22:11
Young-And-Gifted//
Skit samma, var lite små sur.. därav reagerade skulle jag tro, ursäkta att det blev lite aggressivt.

Ricardinho in instället för Ronaldo. Ska bli riktigt kul att se denne Ricardinho spela, riktigt fint frisparksmål senast.
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-09-04 22:07
Kamelen :

Nej mena inget dåligt eller dumt.
Kanske onödigt att ja sa Madrid sammarbete.

Borde sagt Ronaldo assist till Robinho

Aja, inge elak menat iaf.
Valladolid libbe
2005-09-04 22:03
Brassarna är verkligen heta, speciellt adriano, la ni märke till att han skapade ett av målen med HÖGERFOTEN!
Som sagt hans höger är inte den bästa men den duger, men hans vänstra är magisk och den skjuter som en kanon!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-04 21:37
4-0 efter en halvtimma utan Ronaldinho, Brazil vm mästare 2006! :)
Barcelona Puyolinho
2005-09-04 21:36
Fy Fan vilket lag Brasilien har till VM !

Juan-R.Junior-Lucio
Cafu-Ronnie-Emerson-Kaka-Carlos
Ronaldo-Adriano

Om det e så dom Formulerar laget

Annars

Cafu-r.Junior-Lucio-Carlos
Kaká-Emerson-Ronaldinho-Ze Roberto
Ronaldo-Adriano
Annons: