/spanien/barcelona/forum/25613.aspx/spanien/barcelona/forum/25613.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 14:57

He is Barca´s sunshine
Our only sunshine
He make´s us happy when skies are gray
you'll never know boy
how much we love you
please dont take our MESSI away!!!
So please dont take our MESSI away!!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 14:56
Ha ha, jag var knappast seriös till att "sjunga". Var ännu ett ironiskt inlägg pga den allt mer hätska stämningen som infann sig. :P
Barcelona Petts_n
2005-09-06 14:51
Ämne: Nu tycker jag vi all....
1.
We shall overcome
We shall overcome
We shall overcome some day

CHORUS:
Oh, deep in my heart
I do believe

2.
We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand some day

CHORUS

3.
We shall all be free
We shall all be free
We shall all be free some day

CHORUS

4.
We are not afraid
We are not afraid
We are not afraid some day

CHORUS

5.
We are not alone
We are not alone
We are not alone some day

CHORUS

6.
The whole wide world around
The whole wide world around
The whole wide world around some day

CHORUS

7.
We shall overcome
We shall overcome

CHORUS

på allmän begäran så är det ett allsång forum från o med nu :) ;)
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-06 14:46
Ämne: Nu tycker jag vi all....
Hehe nej det är lugnt :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 14:43
Nu tycker jag vi alla tar och sjunger:
We shall overcome. :P

Seså alex, det var inget påhopp sorry om du tolkade det så.
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 14:41
Finns de nån från uppsala?
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 14:40
Fotbollen berör så är de bara på gott och ont...
Barcelona Petts_n
2005-09-06 14:36
Ämne: LA_RAMBLA & Kharles ....
bra info tack för länken.. sen att det finns mäniskor här inne med hormonrubbningar och folk som är mer hetsiga än fångarna på hall skrämer fan mej otroligt mycket alla hejar väl på barcelona som har den där tröjikonen varför tjafsa när man disskuterar fotboll?? helt galet o alla som har en åsikt blir klassade som 14 åriga pojkar då måste det betyda att alla är likaadana det e lite bissart.. aja tack för länken
2005-09-06 14:34
Någon som är bra på Brasilianska matcher?

Har tänkt spela en odds men är lite osäker;

Brasilianse - A.Mineiro =
A.Paranae - Santos = ?
2005-09-06 14:32
Ämne: alex163:
Tagga ner,....
Faktiskt så kan jag inte det. Ingen av er visste om denna nyhet. Var glada istället för att hoppa på...
Barcelona Ronnie
2005-09-06 14:30
La_Rambla,

Hristo har ju redan varit med och hjälp Barças anfallare har jag för mig. Han var väl med under Rijkards först år på våren om jag inte minns fel, och då funka det, målen kom och vi börja vinna!
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 14:29
alex163:
Tagga ner, vad blåser du upp dig för? Kan du inte känna igen ironi så träna åtminstone på saken. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 14:27
Ronnie:
He he, ja Barça kan hyra in Hristo som konsult och visa sin video. Det sätter nog fart på målproduktionen. ;)
2005-09-06 14:27
LA_RAMBLA & Kharles vad fan är det med er två? Jag läste det på aftonbladet och tänkte bara att ni skulle se det, jag skrev inte det för att provocera?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-06 14:26
Kombinationen med Dinho och Messi på kanterna gör underverk som vi alla har sett. Dock kan Giuly vara världens bästa på sin position när han är i form. Det bevisade han i början av förra säsongen innan sin skada då han helt klart var bästa spelaren i Barça de första 5-6 matcherna.
Barcelona Ronnie
Pelada,

Åfan det har jag missat, kanske för att han inte springer så mycket då... Men han är endå inte en kantspelare. Vill se Giuly fortsätte springe i djupled och längst med backlinjen som han gjort. Till slut måste det lossna, kanske kan han få låna Hristos video och se hur mål görs!
Barcelona La_Rambla
Hm, är det något vi bör oroa oss för?
Mister förlänger till 2009 förvisso men vill ha in en utköpesklausul i kontraket.
Pelada
2005-09-06 14:17
Ronnie

Maxi är snabb! Snabbast på Rivers träningsanläggning de tio senaste åren, vilket innebär snabbare än Saviola med flera.. Men jag frågar mig ibland om Maxi inte kommer tillbättre nytta i ett lag där man spelar 4-4-2 och han får ligga och hugga i djupled. När han kommit in för Barça så har han varit targetplayer, eftersom både Eto'o och Giuly väldigt gärna springer i djupet, framför Giuly. På vå vis har Maxis spel blivit ganska statiskt.
Barcelona Ronnie
2005-09-06 14:14
På kanten bör vi ha en snabb kille som löper mycket, det lilla vi fått se av Maxi så är han inte snabb och han löper inte så värst mycket heller... Tror isf mer på Henke. Men det är klart att Guily ska få spela, så länge han skapar chanser kan man inte klaga. Tror att målen ramlar in nästa omgång.
Pelada
2005-09-06 14:13
Inget ont om Maxi, men i den här diskussionen känns det inte ens i närheten. Han är en supperinhopare!
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 13:58
Ämne: Havaldinho/ Ja det s....
Helt oki men du hade rätt innan Carvalho kröp som en hund som sagt...
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 13:54
Maxi skulle göra ett sämre jobb än allas hack kyckling Giuly för han är inte ens en kantlirare...
Hur skulle de vara att ha en kille 195 på en kant?
Snälla sluta klanka på Giuly och stöd han så han kan få stöd inte bara från tränaren...
Killen kommer visa er alla hur fel ni har...
Ska bli intressant att se vad ni säger när kappan har vänt efter vinden...
Shikaka
2005-09-06 13:08
La_Rambla hellre Maxi än en fransman som e proffs på att träffa målvakten =)
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 12:54
08 Gunner:
Just det, han förlängde till 2010 så vad oroar jag mig för!
Sen när eu-passet är klart är det bara att slänga upp €150M friska för den som vill ha honom. Så Wenger, bort med tassarna! ;)

Shikaka:
Känns väl inte riktigt som rätt position för honom va? Maxi är mera av en target player ju.
Shikaka
2005-09-06 12:48
Tills Messi får sitt EU Pass borde Maxi Lopez vara höger =)
08 Gunner
2005-09-06 12:46
Får hoppas att den här affären med Messi löser sig, borde dock inte vara ngt problem iaf eftersom han valde att förlänga kontraktet.
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 12:44
Ronnie:
Läste också samma artikel, i värsta fall inte förrän i december.
Som sagt, allt hänger på eu-passet som ska dyka upp så fort som möjligt helst. ;)
Barcelona Ronnie
2005-09-06 12:36
Tror intre vi behöver oroa oss för Messis skulle, han lämnar nog inte Barça! Läste en artikel på Marca som sa att Messi lovat att inte lämna Barça trotts att han kankse inte skulle få spela a-lags fotboll förens december. Kan ju vara lugnande då Marca är en erkänt känd Real sympatisör... Men det oroar mig att han kanske inte får spela förens i december, någon som har några andra färska nyheter om Messis kontrakt??
Barcelona La_Rambla
2005-09-06 12:33
Det är sant. Oroar mig nog i onödan.
Knappast att han går och gör en "Robinho" och säger: Real har alltid varit mina drömmars klubb, höhö. ;)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-06 12:28
La_Rambla

En spelare med så stor framtid tror jag vet garanterat att han kommer få speltid vart han än spelar. Sen att en sån spelare skulle lämna Barça för nån annan klubb. Ja det kan ju inte vara vilken klubb som helst. Milan är egentligen den enda jag kan tänka mig. Och de tänker inte försöka med något.
Annons: