/spanien/barcelona/forum/25609.aspx/spanien/barcelona/forum/25609.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ronnie
2005-09-06 18:19
Kharles

Haha den var bra... Ja jag tror inte heller han flyttar men så länge risken finns oroar jag mig, alla vet ju vad lite oljemiljoner kan göra.
Barcelona Kharles
2005-09-06 18:09
Inter, Juve, Chavski and de andra lagen var intresserade förut också. Alla de lagen är avundsjuka på vilken talang vi fått fram. Messi och hans far har dessutom sagt att de inte kommer lämna Barcelona.

Ärligt talat tror jag bara såna här artiklar från Sport bara är till för att sätta press på Laporta och company. Men jag litar på det han sade; "Messi juega pronto". Det hela har förstorats. Messi är Blaugrana i själen, ja rentav i benmärgen.. ;-)~ (jag tror bara ett fåtal av er förstår detta skämtet). Dessutom vet han nog att hans största chans till speltid finns i Barcelona - på Giulys position. Lägg till att han ska vara i Spanien får att få sitt EU-pass, som inte borde ta någon tid (hans far har arbetat länge i Lleida och har redan ett spanskt pass) och det utesluter ju de italienska lagen. Att sen gå till en annan klubb i Spanien är som Torres hade sagt: "Ett steg neråt i karriären" ;-)~
Barcelona Ronnie
2005-09-06 18:00
Tänk possetivt, tänk possetvit, tänk possetivt! Nu börjar artiklarna om intreserade lag poppa upp... Men jag tror och hoppas att Messi stannar, och det är nog bäst för Laporta. Om Messi mot förmodan skulle flytta så skulle det inte vara bra för Laporta med tanke på det stundande president valet.
Barcelona Savve
2005-09-06 17:59
I slutet av September kommer dessutom ett möte hållas som tar upp frågan med Messis EU-pass och har vi tur (och troligtvis) kommer han få det efter detta.

Dessutom är chansen inte stor att Messi lämnar om man ser till hans uttalande och vilken klubb vi är, det hade varit skillnad om han spelat i t ex Mallorca. Sedan att Aftonbladet skriver om detta två-tre veckor senare än andra tidningar säger det mesta om den tidningen, ungefär som när Luis Fabiano enligt dem var klar för oss i ca 3 månaders tid.
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-09-06 17:54
Lugn alla Barca fans.
Messi älskar klubben och hela hans familj stortrivs i Barcelona.

Han stannar många år framöver.
Hoppas han blommar ut och blir en bra spelare.

Det är bara roligt när spelaren lyckas .

=)
Valencia Benni Tess
2005-09-06 17:35
Lugna er grabbar! Det enda ni behöver göra för att kontraktet skall gälla är att spela honom i ligan den kommande omgången. Det betyder dock att ni måste skicka en ronaldinho, eto'o eller marquez till läktaren för den matchen då man bara kan ha tre icke-européer i matchtruppen! Men Rijkaard är smart, han skulle kunna ställa över Marquez och låta Oleguer få en chans, eller vad säger ni? Då kan ju Messi vara med i truppen. Tror det blir en bra lösning
Barcelona baarca
2005-09-06 17:21
i barca
Barcelona baarca
2005-09-06 17:21
läste nyss att messi sa att alla skulle vara lugna att han kommer stanna!
Barcelona Barca Barca
2005-09-06 17:16
Inte för ja kan så mycket när det gäller kontrakt, men man kan väl skriva ett nytt kontrakt eller nåt sånt trots att han har gjort det. som tillåter b-laget? aja nåt sånt ni fattar
Barcelona baarca
2005-09-06 17:13
ohhhhhhhhh fan jag blev väldigt nervös har blivit som laporta kan inte sova för ryktena
Pelada
2005-09-06 17:10
Det står att Messi har skrivit på ett nytt kontrakt till 2010, men man har missat en liten detalj som jag inte var så insatt i. Mer info kommer...

Men var lugn, han är inte på väg bort från klubben.
Barcelona baarca
2005-09-06 17:08
vadå? ska messi sluta i barca ehh vad konstigt det står inte på barcas hemsida som jag kolla nyss de kan vara skitsnack????????...vad e det de står?
Barcelona Kharles
2005-09-06 17:04
#ronaldo#

Tack, du är en person som tänker kritiskt och inte bara svälger allt du läser i aftonblaskan, som en viss 163:a..

"GRABBAR BRA NYHETER"; alex163 ska dra. ;-)~
Real Madrid #ronaldo#
2005-09-06 17:03
Ämne: #ronaldo#

Barcelo....
hahha..fan va Aftonbladet förstorar saker!!!!
klart han inte kommer o gå!!!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-06 16:58
Ämne: Nej, jag, och många ....
Då säger vi så. Jag drar nu, men jag har iaf skrivit ett brev till en moderatör så han får bedömma läget.

Men här är iallafall datumet han skrev nyheten på aftonbladet...

David Tanentsapf
Publicerad: 2005-09-06
Pelada
2005-09-06 16:57
Wow, tagga ner..
Barcelona Kharles
2005-09-06 16:55
Nej, jag, och många andra barça-fans vet hur du brukar beté dig, både här och på ditt eget forum så kom inte hit och sänk nivån ytterligare tack. Varje inlägg som du postar här drar ner nivån, kan du lägga av med det? Ingen vill ha dina länkar ändå, med två veckor gamla nyheter från aftonbladet och skrivet i caps-lock "GRABBAR DÅLIGA NYHETER" osv. Så, du vet nog var dörren är ;-)~
2005-09-06 16:54
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Ja det kan jag men eftersom nyheten publicerades på aftonbladet så kom jag in och skrev det här. Jag blev inte "glad" över det jag såg i nyheten om Messi.
2005-09-06 16:53
Ämne: Så här skrev du läng....
Jaja vi får se vad Svenskafans moderatörer säger om det här :) Skulle verkligen inte bli förvånad nu om du blir avstängd för du beter dig som en Kung. Du tror att alla har fel medans du alltid har rätt.
Barcelona Ronnie
2005-09-06 16:52
alex163 [Sergio Ramos]

kan du inte bara hålla dig inne på madrids forum...? Kharles är omtyckt här men jag tvivlar på att du är det så för allas skulle håll dig till real forumet!
Barcelona Kharles
2005-09-06 16:49
Så här skrev du längre ner i forumet;

Namn: alex163 [Sergio Ramos] » Svara på inlägg
Länktips: www.aftonbladet.se/vss/sport/s...
Sänt: 2005-09-06 10:19:39
GRABBAR MYCKET DÅLIGA NYHETER OM LEO MESSI!
LÄS LÄNKEN.

Och varför? Jo, för att du ett spydigt litet hormonmonster som försöker spä på den onödiga paniken som finns kring Messis situation. Läste du ens artikeln i länktipset? Logik är inte din grej lille vän. Och håll dig till ditt eget forum, vi har en högre ribba på nivån härinne. Tack på förhand.
2005-09-06 16:47
Ämne: Jisses, väx upp. Någ....
Nu börjar du bli jävligt irriterande. Det där var LÄNGESEN och jag blev astängd för det Okey. Men nu är det andra tider och varför är du jobbig? Snälla lek inte kung som sagt du äger inte Svenskafans.
Barcelona Kharles
2005-09-06 16:46
Jisses, väx upp. Några exempel på att du behöver göra det:

TILL
Kharles
2005-08-24 15:12:52

FRÅN
alex163
Sho.

MEDDELANDE
Eftersom jag är avstäng från forumet så skickar jag ett mail till dig eftersom du är så äcklig. Real Madrid "mördade" MLS Select igår och jag skiter i vad du säger din lilla fjant. Kom inte och säg att motståndet var patetiska för att vi vann med 5-0, alla experter trodde på seger för MLS. När ni vann mot det där hor kinesiska laget med 9-0 vann ni ju champions league va? Så i fortsättningen när Real Madrid krossar alla lag så ska du inte komma in till vårt forum och säga att alla lag är sämst som vi vinner över. Förresten, vårt spel var så jävla överlägset så det är sant. Lycka till med er 3-5 ligaposition.

TILL
Kharles
2005-08-24 15:21:22

FRÅN
alex163
Re: Re: Sho.

MEDDELANDE
hahaha barcelona... vad ska man göra? Avundsjuka hela bunten,

2005-09-06 16:42
Ämne: folk i den här forum....
Exakt det är det Kharles tror. Jag kommer hit och publicerar sen så säger han kom inte hit och publicera sånt. Det handlar om Messi och alla vill ju veta det sååååååå? Varför ska han leka kung för, det enda jag vill veta!
Barcelona Killa
2005-09-06 16:40
folk i den här forumet är knas, alla tror att dem vet bäst och mest, "det finns vissa riktlinjer som man måste följa för att vara en bara fan", har nån sagt, snälla softa. alla vi gillar barca, så varför tjafsa...? så mitt råd..softa.
2005-09-06 16:37
Ämne: alex163

Mitt &quo....
Varför tror du att du är nån sorts kung?

Nyheten publiceras, jag postar.

SLUTA LEKA KUUUUUUUUUNG SNÄLLA
Barcelona Kharles
2005-09-06 16:34
alex163

Mitt "problem" är att du hämtar en "nyhet" från aftonbladet, som inte alls ny, och en negativ nyhet som också är helt överdriven, och skriver med capslock för att försöka skapa någon sorts panik. Bättre lycka nästa gång.
Barcelona Ronnie
2005-09-06 16:24
CaPu_5

Javier De Pedro, som är aktuell för Blåvitt, spelade i Real Sociedad och flyttade efter EM 2002 mycket överaskande till Blackburn, trots ett mycket bra EM.
2005-09-06 16:24
Ämne: alex163

!--TEMP_I--!Ingen ....Du verkar ju inte må bra? Denna nyhet från aftonbladet var ny, den publicerades på morgonen och därför postade jag inlägget här. Vad är ditt problem? tro inte att du är någon kung som kan säga att vi försöker driva osv.
Barcelona CaPu_5
2005-09-06 16:21
sorry...kanske lite trög..men vem snackar ni om???
Annons: