/spanien/barcelona/forum/25600.aspx/spanien/barcelona/forum/25600.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 21:20
Verkar som Messi diskutionen kommer pågå tills allt löser sig.
Hoppas de löser sig fort för vissa här kommer annars inte sova på månader verkar de som...
Barcelona catalonia barca
2005-09-06 21:20
barca i cam nou ,mot mallorca .ojojoj
minst 3-0
Barcelona Havaldinho
2005-09-06 21:17
Tror 3-1...
Barcelona Rijkard
2005-09-06 20:56
Grabbar

Jag TROR att vi tar mallorca med minst 3-0,,,
VILKA håller med?
Barcelona Rijkard
2005-09-06 20:55
Maxi Lopez

Visst är detskönt, bättre än Raul görmermål än honom haha RAUL gå hem..
Barcelona Maxi Lopez
2005-09-06 20:50
Skönt, Iniesta 2 målsskytt för Spanien.
Barcelona Bopi
2005-09-06 20:45
Vi kan inte bara låt en sån kille som Messi , att bara länma oss så här!!
Barcelona Abo Mteshar
2005-09-06 20:44
catalonia barca

Precis som du säger
Barcelona Bopi
2005-09-06 20:42
Spain [2 - 0] Serbia & Montenegro

66' [1 - 0] Iniesta (pen.)

79' [2 - 0] Iniesta

TREVLIGT!!! har alla glömt honom eller???
Barcelona catalonia barca
2005-09-06 19:08
messi kommer aldrig att lämna barcelona för det är barca som fårr fram han o gjort ha en talang.så man kan aldrig påstå att messi skall lämna barca för att han ska få en plats i Alaget.så han kommer aldrig att flytta.
Barcelona Polero
2005-09-06 18:22
ojojoj...fortfarande diskussion om Messí?
Klart killen stannar...snart har han EU-pass och det finns inga tecken från honom själv el. närstående att han vill bort.
Barcelona CaPu_5
2005-09-06 18:20
den här nyheten har blivit hundra ggr större än vad den borde ha blivit.....vafan, ha kunde ju ha stuckit från klubben tidigare än just nu så varför skulle han dra nu när kommer att få chansen i a-laget!!

Varför byta från världens bäst klubb till ett sämre isåfall....?
Barcelona Ronnie
2005-09-06 18:19
Kharles

Haha den var bra... Ja jag tror inte heller han flyttar men så länge risken finns oroar jag mig, alla vet ju vad lite oljemiljoner kan göra.
Barcelona Kharles
2005-09-06 18:09
Inter, Juve, Chavski and de andra lagen var intresserade förut också. Alla de lagen är avundsjuka på vilken talang vi fått fram. Messi och hans far har dessutom sagt att de inte kommer lämna Barcelona.

Ärligt talat tror jag bara såna här artiklar från Sport bara är till för att sätta press på Laporta och company. Men jag litar på det han sade; "Messi juega pronto". Det hela har förstorats. Messi är Blaugrana i själen, ja rentav i benmärgen.. ;-)~ (jag tror bara ett fåtal av er förstår detta skämtet). Dessutom vet han nog att hans största chans till speltid finns i Barcelona - på Giulys position. Lägg till att han ska vara i Spanien får att få sitt EU-pass, som inte borde ta någon tid (hans far har arbetat länge i Lleida och har redan ett spanskt pass) och det utesluter ju de italienska lagen. Att sen gå till en annan klubb i Spanien är som Torres hade sagt: "Ett steg neråt i karriären" ;-)~
Barcelona Ronnie
2005-09-06 18:00
Tänk possetivt, tänk possetvit, tänk possetivt! Nu börjar artiklarna om intreserade lag poppa upp... Men jag tror och hoppas att Messi stannar, och det är nog bäst för Laporta. Om Messi mot förmodan skulle flytta så skulle det inte vara bra för Laporta med tanke på det stundande president valet.
Barcelona Savve
2005-09-06 17:59
I slutet av September kommer dessutom ett möte hållas som tar upp frågan med Messis EU-pass och har vi tur (och troligtvis) kommer han få det efter detta.

Dessutom är chansen inte stor att Messi lämnar om man ser till hans uttalande och vilken klubb vi är, det hade varit skillnad om han spelat i t ex Mallorca. Sedan att Aftonbladet skriver om detta två-tre veckor senare än andra tidningar säger det mesta om den tidningen, ungefär som när Luis Fabiano enligt dem var klar för oss i ca 3 månaders tid.
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-09-06 17:54
Lugn alla Barca fans.
Messi älskar klubben och hela hans familj stortrivs i Barcelona.

Han stannar många år framöver.
Hoppas han blommar ut och blir en bra spelare.

Det är bara roligt när spelaren lyckas .

=)
Valencia Benni Tess
2005-09-06 17:35
Lugna er grabbar! Det enda ni behöver göra för att kontraktet skall gälla är att spela honom i ligan den kommande omgången. Det betyder dock att ni måste skicka en ronaldinho, eto'o eller marquez till läktaren för den matchen då man bara kan ha tre icke-européer i matchtruppen! Men Rijkaard är smart, han skulle kunna ställa över Marquez och låta Oleguer få en chans, eller vad säger ni? Då kan ju Messi vara med i truppen. Tror det blir en bra lösning
Barcelona baarca
2005-09-06 17:21
i barca
Barcelona baarca
2005-09-06 17:21
läste nyss att messi sa att alla skulle vara lugna att han kommer stanna!
Barcelona Barca Barca
2005-09-06 17:16
Inte för ja kan så mycket när det gäller kontrakt, men man kan väl skriva ett nytt kontrakt eller nåt sånt trots att han har gjort det. som tillåter b-laget? aja nåt sånt ni fattar
Barcelona baarca
2005-09-06 17:13
ohhhhhhhhh fan jag blev väldigt nervös har blivit som laporta kan inte sova för ryktena
Pelada
2005-09-06 17:10
Det står att Messi har skrivit på ett nytt kontrakt till 2010, men man har missat en liten detalj som jag inte var så insatt i. Mer info kommer...

Men var lugn, han är inte på väg bort från klubben.
Barcelona baarca
2005-09-06 17:08
vadå? ska messi sluta i barca ehh vad konstigt det står inte på barcas hemsida som jag kolla nyss de kan vara skitsnack????????...vad e det de står?
Barcelona Kharles
2005-09-06 17:04
#ronaldo#

Tack, du är en person som tänker kritiskt och inte bara svälger allt du läser i aftonblaskan, som en viss 163:a..

"GRABBAR BRA NYHETER"; alex163 ska dra. ;-)~
Real Madrid #ronaldo#
2005-09-06 17:03
Ämne: #ronaldo#

Barcelo....
hahha..fan va Aftonbladet förstorar saker!!!!
klart han inte kommer o gå!!!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-06 16:58
Ämne: Nej, jag, och många ....
Då säger vi så. Jag drar nu, men jag har iaf skrivit ett brev till en moderatör så han får bedömma läget.

Men här är iallafall datumet han skrev nyheten på aftonbladet...

David Tanentsapf
Publicerad: 2005-09-06
Pelada
2005-09-06 16:57
Wow, tagga ner..
Barcelona Kharles
2005-09-06 16:55
Nej, jag, och många andra barça-fans vet hur du brukar beté dig, både här och på ditt eget forum så kom inte hit och sänk nivån ytterligare tack. Varje inlägg som du postar här drar ner nivån, kan du lägga av med det? Ingen vill ha dina länkar ändå, med två veckor gamla nyheter från aftonbladet och skrivet i caps-lock "GRABBAR DÅLIGA NYHETER" osv. Så, du vet nog var dörren är ;-)~
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-06 16:54
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Ja det kan jag men eftersom nyheten publicerades på aftonbladet så kom jag in och skrev det här. Jag blev inte "glad" över det jag såg i nyheten om Messi.
Annons: