/spanien/barcelona/forum/25599.aspx/spanien/barcelona/forum/25599.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-04-02 20:42
Haha vilket kaos i matchen. Polsk riksdag och Kezman tog av sig tröjan och ville inte spela mer. :-)
Barcelona El Comandante
2006-04-02 20:32
Sag matchen live har i Barcelona. Och maste saga att man ar lite orolig for hur det ska ga mot Benfica, jag menar 0 spelmal pa 3 matcher.

Men Det var lite tragiskt att se Madrid, De hade verkligen kommit for att halla siffrorna nere och i basta fall fa med sig en pinne. Var lite som nar fattiga kusinen kommer till stan och ar jatteglad for att han far leka med de leksaker du hade tankt slanga...

Var nastan battre an en vinst att se hur all fotografer i andra halvlek flyttade sig till madrids planhalva, eftersom det car spel mot ett mal. Liknade hur det brukar vara nar det ar tjejernas tur att sla i brannboll och alla gar fram eftersom det inte finns en chans att bollen gar langre an 10-15 meter.

En annan hojdpunkt var nar 100 000 pers vinkade av roberto carlos...

El Clasico pa plats e nagot jag rekomenderar er alla...

Barcelona Kim
2006-04-02 20:06
Ämne: Farside//

Varför ....
Om ni hade elva, sju eller sjuttiotvå spelare är ointressant. Carlos skämde ut sig och åkte av banan och ni var tio. Det är förutsättningarna, och vi dominerade matchen fullständigt.

Men om vi var värda att vinna vet jag egentligen inte. Man måste liksom göra mål för att vinna matcher och det gjorde inte vi.
Barcelona Sonde
2006-04-02 19:57
Siempre_Madridista: Det var blåst redan innan Giuly kom i läge.
Real Madrid Siempre_Madridista
2006-04-02 19:42
Först o främst Grattis till er för den positiva resultatet, Vi Madridista var inte ett dugg glada över den poängen man fick, hellre torska till o med.
Men en sak undrar jag över, domaren var under all kritik igår, det måste ni inse. Det jag mest tyckte var skumt var när Barca fick i en situation i andra halvlek fördel av boll, där jag tror att det var Deco som blev fälld utanför straffområdet, men bollen kom tillslut till en fristående Guily, där gav domarn fördel, o sen när Casillas räddade Giulys Fri läge, då dömde domaren frispark i ett Farlig läge lite utanför straff området, det domaren borde göra är att kanske ge varning till Real spelaren som fällde Deco utanför straff området, istället för o ge Barca 2 lägen o göra mål på.
Vad ansåg ni om denna situation, jag vill gärna få se vad ni tycker om det.
Ännu en gång Grattis till det blivande liga guldet!
Hala Madrid
Barcelona Nemo
2006-04-02 19:19
Ronaldo ägde ingenting på Camp Nou i lördags. Han sprang ifrån, precis som någon påpekade, en spelare som skadade sig. Vi såg ju vad som hände när han ställdes mot Puyol, Oleguer och Iniesta. Tappade bollar och ett försök att filma till sig en straff.
Iniesta var bra, Eto'o var bra, men den som höjde sig var Deco. Vilken spelare! Startade anfall, bröt anfall. Han var överallt på mittfältet. Varför fan fick han inte slå en frispark?!

Campeones!
Barcelona Señor Cúle
2006-04-02 19:14
Motta missar ju Benfica matchen, men det finns en liten chans för Edmilson om jag har fattat det rätt? Iallafall vad jag har läst på spanska?
Barcelona La Rambla
2006-04-02 19:01
Jisses vilket getingbo streckstriden där nere är nu. Athletic på 12:e plats med 34p, R.Sociedad på 19:e plats med 31p och just under strecket. Kommer att bli svettigt för många lags supportrar innan det här är klart vilka som åker ner i segundan.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-02 18:42
Oj!

Valencia-Cadiz
5-3 hittils!
Detta måste vara den målrikaste matchen denna säsong!

Fan att Villa gör mål också, hoppas att han inte hinner ifatt Eto'o!
-=Robinhos PedaLadaS=-
2006-04-02 18:09
Farside//

Varför var Barca värda vinsten?

Du vet ju inte hur vi hade spelat om vi hade haft 11:man. Real fick ju försvara sig i ca 65 minuter!
Real Madrid Farside
2006-04-02 17:36
ett sista inlägg från mig i denna debatt , självklart hade barca högre bollinnehav och real inte skapade så mycket , men det beror troligtvis rätt mycket på att ni hade 1 gubbe mer på planen.

hur som helst så var ni värda vinsten , inget snack om det!
Barcelona R.H.M
2006-04-02 16:57
M.N.T
Du kan gå in på länken här,det finns mycket läsbar.
Hoppas det löser sig.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-02 16:51
R.H.M
Okej, men kan du förklara närmare vad en ''Dreambox'' är?

Barcelona R.H.M
2006-04-02 16:49
Mot Nya Tider

skaffa en"Dreambox"det finns många storlagets kanaler där.
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-02 16:45
Vet någon om hur man kan skaffa Barça TV?

Tacksam för svar!
Barcelona R.H.M
2006-04-02 16:43
det är en under hålladen match för att vara serie A.passar på och studerara framtida backen "chivo"?han sköter posten klart godkänd.
kan det vara att tempo i serie A är långsammare?
Barcelona willy145
2006-04-02 16:41
1-1 mkt dåligt spelat av barca tycker att de skulle vinna me 3-0 tycker oxå att etoo ska spela i mitten inte larsson..
han skulle lätt göra mål om han spelade där hela matchen..
Real Madrid Mr. Hierro
2006-04-02 16:35
Tänk och begrunda i en månad...

/Redaktionen
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-02 16:31
Redaktionen

Förklara varför ni radera bort mitt inlägg för?
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-02 16:18
Och allt snack om att Ronaldo 'ägde vår backlinje'

Haha! Han gjorde visst ett snyggt mål, fick en boll och löpte ifrån en spelare som skadade sig. Hur svårt kan det vara? Annars var han skit, som resten av Madrid-spelarna offensivt. Det var väl den enda chansen de hade. Medan Barca kom i anfallsvåg efter anfallsvåg och bjöd på en fin fotboll, fast man var ineffektiv tyvärr.Fortsättningen ser ljus ut för Barca.

Det är Barça som man ska hylla idag.
Saluda al Campeon!
Barcelona Tiago
2006-04-02 16:15
asså okej men jag hade gärna velat och kunna skriva här men men får la accpetera detta då.
Real Madrid Deg
2006-04-02 16:14
Nej men titta man får inte tjafsa om planering om "kommande" skador, då får jag nog byta ämne nu. Låt om prata om Frisparkarna igår, inget dåligt eller negativt från min sida, men vad sysslade domaren med, alla såg att Real och Barcelona murarna stod alltför nära, varför inte ta tag i det en gång för alla?
Börja visa det röda när man sagt till tillräkligt många gånger?
Barcelona Mot Nya Tider
2006-04-02 16:14
Raderat!
Barcelona La Rambla
2006-04-02 16:13
Deg//
Föreslår att du läser redaktionens inlägg mycket noga. Det gäller säkert dig också. Bete er som folk istället.
Barcelona Redaktionen
2006-04-02 16:11

OBS! OBS! OBS! OBS! OBS!

Nu är smärtgränsen nådd! Inte ett enda inlägg till under nivån. Vi kommer inte tveka att stänga av folk från och med nu. Förolämpninar hör inte hemma här inne, ok? Madridistas kan släpa sig iväg till sitt eget forum om man inte har något konstruktivt att säga. Tjafs om köpta domare, planering av skador på Barçaspelare och annan idioti kommer omedelbart att resultera i avstängningar.

CULÈS: Håll upp nivån ni med. Ge f-n i att gå till Real Madrids forum för att provocera!

R_9 kan se fram emot en månads vila från detta forum från och med nu.

Real Madrid Deg
2006-04-02 16:10
Vi har inte saknat Raul, vi har Ronaldo som springer ifrån erat försvar när han känner för det, sammtidigt som era spelar skadar sig.
Barcelona La Rambla
2006-04-02 16:10
Herregud vilka mogna inlägg från vissa bittra så kallade realfans. Champions League var det någon som nämnde nyss. Är det den där turneringen ni inte är med i längre? :-)~
Barcelona Tiago
2006-04-02 16:09
raul kostede för er förra gången så?
Barcelona R.H.M
2006-04-02 16:00
Det är ju det här, som kallas dåliga förlorare. Det ska helatiden skyllas på domare hit o domare dit.
Inte konstig att marängerna inte har utvecklats det senaste deseniget.
Nu är det bara att buga o bocka för OSS, era förlorare med stort F.

Barcelona Effet77
2006-04-02 15:58
Ämne: Hehe nu förstår man ....
Visst hade vi vissa domslut med oss men Ni skall vara glada att inte Ni fick mer gula kort med tanke på att muren trippade fram på varenda frispark. Det tycker jag domarna skall bli mycket hårdare på överhuvudtaget. Gör som i NHL nolltolerans på vissa saker som tex snack o murar som går tidigt ivägsparkade bollar efter signal ge dom kortet som dom lär sig även om vissa aldrig kommer lära sig.

Visca El Barca
Annons: