/spanien/barcelona/forum/25597.aspx/spanien/barcelona/forum/25597.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-11-22 20:51
här e länk som är bra
2005-11-22 20:51
Giuly visar återigen sina kvalitéer genom att skjuta bollen mot fåglarna :)
Barcelona barcelona_10
2005-11-22 20:47
På viasat sport 1 eller?
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 20:46
ja
Barcelona barcelona_10
2005-11-22 20:45
Går matchen i repris kl 22:40 ikväll?
Barcelona La Rambla
2005-11-22 20:45
BatiGoal_!//
Fan också, jag insåg just att de inte ens sänder vår match på Viasat 1, som jag har. Detta är skandal, vem vill se Ajax-Sparta Prag. Jisses. :(
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 20:43
Fattar inte varför inte Rijkaard inte spelar Iniesta och kör med Gabri på högerbacken nu så spelar han enligt Gabri på mitten och Oleguer på högerbacken.
Mycket märkligt Iniesta är en ung och mycket bra spelare som behöver speltid för att utveckas det här var för mig en självklar match för honom att starta.
Barcelona Messi
2005-11-22 20:43
För er som vill lyssna på radion:

www.cadenaser.es
Barcelona Kosovari_86
2005-11-22 20:42
den länken visar man u - villareal ju
2005-11-22 20:40
Någon länk som inte hackar??
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-22 20:39
La Rambla//

Hur planerar du att se på matchen?
Min instinkt säger att du har digitalboxen med alla föremåner =)

Messi //

Med den dära uppställningen kan vi vänta oss att det blir mycket kamp på mitten mot di germens =)

Jag rekomenderar dessa låtar nedanför starkt innan match tittandet då man blir i rätt stämningen

Magic System - 1er Gaou

Tribalistas - Já Sei Namorar
Barcelona La Rambla
2005-11-22 20:29
Följ lite inlägg så hittar ni tidigare postade länkar.

mms://213.8.106.61/330404
Barcelona BatiGoal_!
2005-11-22 20:27
Vbg:arn//

Okej finns väl inte så mycket jag kan tillägga där eller har lust för den delen jag är bara glad att vi inte har en massa överbetalda stjärnor som inte kämpar och sliter för varann =)

Beckham har alltid varit lite av en slitvarg,därimot fick han mer utrymme för det i Madrid och sen är det väl en smakfråga hur han lyckats på den positionen vare sig i landslaget eller i klubblaget.

Jag kan inte tala för alla andra men jag ogillar honom i den vita då han förändras som spelare ,utvisad för idiotiska grejer och hans berömda hopp i luften så fort han ser att nån är på väg att köra axel mot axel. Sånt ser man inte mycket i den engelska landslaget inte lika mycket iallafall.

Han va grym som höger mittfältare i Man u,om jag skulle sammanfatta hans insats i den vita tröjan skulle jag säga bra lr bara godkänd. Long story short han är inte bra nog att spela för madrid helt fel spelartyp för dem men jag gråter ingen tår =)

Snart är det match dags lets focus on that shall we?

Hur ställer Rijkaard upp och får vi äntligen se Henke/Ezquerro?

Visca el Barca visca Catalunya

Barcelona AlexC
2005-11-22 20:27
Ämne: AlexC

Förstå nu e....
Camparn på Nou

Vad jag borde förstått får stå för dig. Jag svarade bara på det du skrev i inlägget 19:28:09.
Barcelona La Rambla
2005-11-22 20:26
Oj Gabri från start, kul! Undrar om Eto'o muttrar över att sitta på bänken, hehe.

Med all respekt, men backarna i gärsgårdsserien där Vbg:arn lirade i håller nog lite annan klass än Ramos och Helguera. Eller du kanske hävdar att du tagit dig förbi Ramos?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-11-22 20:24
Vart på internet går matchen ikväll? länka tack..
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 20:24
AlexC

Förstå nu en sak som du borde ha gjort om du har läst mina inlägg jag blev inte arg på vbgarn för att han inte tyckte att det var det svåraste målet som Ronaldinho hade gjort. Utanför att han skrev att det inte var ett speciellt svårt mål, att det var pga av dåligt försvarsspel som han gjorde de samt att vilken någorlunda bra fotbollspelare som helst hade gjort likadant.

Han försöker alltså ta bort Ronaldinhos helt fantastiska prestation med dessa helt absurda och löjeväckande kommentarer.
Det han skriver visar en brist på fotbollskunskap.
Sen det han skriver om Beckhams insats och alla de tidigare idiotiska inlägg som han har skrivt gör att jag blir nu blir riktigt sur.

Barcelona Messi
2005-11-22 20:21
Ska bli grymt kul att se Gabri tillbaka i startelvan. Har alltid gillat honom p.g.a hans blåröda hjärta. Skulle vara kul om han fick göra som Motta, mål i comebacken. På tal om Gabri och Motta, fem st canteranos i startelvan! :-)
Barcelona AlexC
2005-11-22 20:16

Inget pissm....
Fel av mig. Noterat och begrundat.
Barcelona Kharles
2005-11-22 20:14
Messi

Ska bli spännande att se.
Barcelona Kharles
2005-11-22 20:13
AlexC

Inget pissmål? Se längre ner;

Vbg:arn: Att göra mål på det sätt som Ronaldinho gjorde är inte så svårt. Han kom med fart mot målet medan backen var tvungen att backa och inte hade något understöd. I såna lägen kan till och med jag komma förbi. Samma sak vid dragningen i straffområdet innan han lade in 2-0.

Idioti? Något i den stilen.

Lucho

Skulle du ta en sådan vetenskapsman på allvar?
Barcelona Messi
2005-11-22 20:13
Startelvan ikväll:

Valdés
Oleguer, Puyol, Márquez, Gio
Gabri, Motta, Deco
Giuly Larsson Ronaldinho
Barcelona AlexC
2005-11-22 20:08

Jag skriver....
Camparn på Nou

Du smutskastar honom när du säger att hans inlägg är idiotiskt och att du tror att han problem. Han ser på fotboll från sin synvinkel och hur mycket fel du än tycker att han har så är det du som gör fel när du skriver att inläggen är idiotiska eller att Vbg:arn har problem.
Barcelona Lucho
2005-11-22 20:05
Camparn på nou: "!--TEMP_I--!Det är inte första gången vgbarn skriver helt idiotiska inlägg och jag förstår att många stör sig på honom däribland jag.!--TEMP_/I--!"

Okej om han skrivit något som verkligen kränker någon såsom att "eto'o är dålig för att han är svart" men det gör han ju inte. Då hade man kunnat bemöta honom med skratt. Men i och med att han som Kharles fyndigt uttryckte det kan liknas vid en vetenskapsman som påstår att jorden är platt ska man väl snarare möta honom med upplysta argument. Eller?
Barcelona AlexC
2005-11-22 20:04
Anledningen att jag tog upp vilket mål som var svårast var att jag kommenterade när Camparn på Nou blev arg för att Vbg:arn sade att det inte var det svåraste målet Ronaldinho gjort.

Men målet är en bra prestation av Ronaldinho, Vbg:arn har väl aldrig sagt att det var ett pissmål, mer bara att det inte var så jättesvårt under omständigheterna men det får stå för honom.

Period.
Barcelona Camparn på nou
2005-11-22 20:04
AlexC

Jag skriver att jag tror han har ett problem sett från vad jag har läst från alla hans korkade inlägg senaste månadarna.
Jag utgår inte för att "smutskasta" honom som du skriver utan att argt tillrättavisa hans idiotiska kommentarer.

Diskussionen handlar inte om målen i söndags var Ronaldinhos bästa och svåraste.
Håller med om att målet mot Sevilla var helt fantastiskt likaså målet mot Chelsea i cl förra året sen har vi en del fler fantastiska som det mot Valencia i krysset och det mot Milan i krysset.
Men de här håller jag väldigt högt pga av den genialitet som han visar upp och att han gör de i el clasicó.
Barcelona La Rambla
2005-11-22 19:54
Målet mot Sevilla alla gånger!

Men vad är kärnfrågan här eg? Att målet var en barnlek att utföra? Att Reals försvar gjorde de lätt för honom? Konstigt att han kunde göra samma sak 2 gånger. Eller bjöd de honom på målet andra gången?

Gör er själva en tjänst och släpp ämnet. Vi spelade ut Real och det efter noter och det var vi som fick dem att se ut som amatörer. Sen kan folk komma med vilka bortförklaringar de vill. ;)
Barcelona AlexC
2005-11-22 19:34
Camparn på Nou

Du säger med andra ord att man inte skall smutskasta. Trots det så gör du det själv då hans åsikter avviker från dina.

Dessutom så tycker jag inte att hans första mot Madrid är det svåraste han gjort. Målet mot Sevilla hemma 03/04 håller enligt mig högre klass och är svårare.
Barcelona Barça-fan
2005-11-22 19:33
Någon som har direktlänk till matchen live kanske?
Barcelona AlexC
2005-11-22 19:28
ronaldinh0

Om du syftar på Barças elva mot Bremen ikväll så tycker jag att denna måste finnas med i en motvägning:

Casillas
Salgado-Ramos-Helguera-Carlos
Garcia-Beckham
Robinho-Raul-Zidane
Ronaldo

Resultatet finner du nog själv :-)
Annons: