/spanien/barcelona/forum/25595.aspx/spanien/barcelona/forum/25595.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi
2005-09-03 21:02
Maseniello

Eftersom Argentina är klart för VM och Crespo är skadad(?) så tror jag att Messi har en ganska bra chans på att få spela, kanske t.o.m starta. Jag hoppas Pekerman låter Messi spela minst en halvlek, då får han tid att visa upp sig.

Jag tippar 2-1.
Spanien Maseniello
2005-09-03 20:48
Lämna det nu, han har ändå bytt namn och förmodligen insett sitt misstag.

Kommer eran kära Messi lira med Argentina ikväll?
Vad tippar ni? (Argentina - Paraguay, för er som inte vet)
Barcelona Hermanzone_89
2005-09-03 20:39
Ämne: Vit makt Barca slakt....
Sämsta skämtet jag hört. Du borde bli avstängd.
Host sär host
sopa
Real Madrid Nicholas (red)
2005-09-03 20:35
Vit makt Barca slakt//

Ett skämt som höll på att kosta dig en avstängning – inte min idé om att ha roligt men, men…
Har under dagen, via pm, uppmanat dig gånger två att ändra ”namn” – hoppas att du anammar det nu.

Medgångssupporter hit, och medgångssupporter dit – samtliga kan ta sig en god titt i spegeln. Jag tror att fruktansvärt många på detta forum inte har en aning om vem den store Pupescu var (vilket inte behöver vara något dåligt i sig, då det var en tid sedan Rumänen härskade i Barcelonas bakre led)!? I den grad jag nu kan påstå att jag har någon, men en personlig favorit när det kommer till kategorin Barcelonaspelare.
Real Madrid #ronaldo#
2005-09-03 20:26
vet nån vilken kanal som sänder Spanien-kanada?
Atlético rawkus
2005-09-03 20:22
Messi: Tackar!! :)
Barcelona Messi
2005-09-03 20:18
rawkus

Nej, Messi är inte avstängd i kvällens match. Det röda kortet som han fick mot Kroatien var i en träningsmatch och gäller därmed inte i VM-kvalet.
Atlético rawkus
2005-09-03 20:16
glömde ju skriva klart :S... mot Ungern alltså ...
Barcelona Puyol
2005-09-03 20:16
jag kommer inte att kunna se barcas matcher på tv för jag kommer att jobba på helgerna....o jag har inte tv4+ på jobbet men en dator har jag ......skulle ni kunna tipsa en bra länk som visar barcas matcher i la liga......en länk som fungerar bra
Atlético rawkus
2005-09-03 20:15
hallå. tänkte bänka mig ikväll(2255) o se Paraguay - Argentina. Är Messi avstängd den här matchen? Tänkte på det röda kortet(som inte ens va i närheten av rött...)..
Barcelona Puyol
2005-09-03 19:56
tack ska ni ha grabbar
Barcelona AlexC
2005-09-03 19:50
/Puyol - följ länktipset. Har redan postats härinne tidigare så kolla igenom tidigare inlägg till nästa gång..

Milt sagt postats tidigare.. :)
Barcelona Kharles
2005-09-03 19:49
Puyol, här kan du ladda ner målen.
Real Madrid Robinho vilken lirare
2005-09-03 19:46
Nu har jag bytt namn :)

Är den nån som har stream till spaniens match??
Barcelona Kharles2
2005-09-03 19:46
kharles...

Jag är Kharles 2...jag är ny här...ville ha mitt namn bara Kharles men det var tysligen upptaget så jag valde istället Kharles2...

Så du är Kharles 1 och jag Kharles 2..det viktigaste är att vi är barcabröder eller hur?

Visca el Barca!
Real Madrid Vit makt Barca slakt
2005-09-03 19:44
Jag kan tala om att jag inte är rasist hatar rasister det var ett skämt skulle se hur Barca fansen reagerade ska byta genast så allt blir lugn och ro :)
Barcelona Kharles
2005-09-03 19:34
Maseniello

Sant, det påverkar mentaliteten, men det är väldigt små marginaler det handlar om..

Angående Kharles2 vet jag inte vad den nissen är ute efter. Han(?) kan gärna berätta det.
Spanien Maseniello
2005-09-03 19:32
Vit makt Barca slakt, en sådan ramsa använder väl rasister? Inte så genomtänkt..

Barcelona Puyol
2005-09-03 19:32
Kharles//

håller med dig om ineffektiviteten...

förresten hur kunde ni se ronaldinhos mål....har ni nån länk till målen eller bara ronnies mål
Spanien Maseniello
2005-09-03 19:30
Kharles

Mmm, instämmer, bedömningen om att Barcelona är i en dålig trend är väl för hård. Många spelare fattades också.. Men å andra sidan kan de här senaste matcherna få spelarna att ha (undermedvetet) dåligt självförtroende, om det går att uttrycka det så..Spännande fortsättning blir det.

/Jag är lite förvirrad, vem är Kharles2? Ibland kan man råka blanda ihop er. Eller så kan man tro att det är samma person..
Barcelona BarçaMan
2005-09-03 19:23
Nu har jag blivit tröt på att alla bara pratar om träningsmatchen, hur intresant är den ingentligen
visst, ett jättesnyggt mål av ronaldinho men sen fans det inget mer

Barcelona Kharles
2005-09-03 19:22
Vit makt Barca slakt ?! Öh, kanske inte det mest genomtänkta namnet va..?

Maseniello

Tycker inte att vi ska dra några förhastade slutsatser på dessa senaste matcherna. Mot Betis var det förvisso dåligt spel, men pokalen var redan i hamn, mot Juventus var det små marginaler och de vann på straffar, nu senast mot S.Etienne var det ju mest reserver som luftades. Det enda jag oroar mig för är graden av effektivitet framför mål, men det är inget nytt.
Real Madrid Vit makt Barca slakt
2005-09-03 19:17
Beautiful_ Barça

Du tycker vi har många medgångs supportrar det har ju gått väldigt bra för oss dom senaste två åren och vi har väldigt många supprtrar här på svenska fans som alltid tror på real.
Spanien Maseniello
2005-09-03 19:14
Kharles

Sorry, men jag föredrar hellre en diskussion om barca är i en dålig trend eller inte, än att titta på fjortisarnas real madrid och Barcelona jämförelser..
Barcelona Kharles
2005-09-03 19:13
Puyol kommer förnya till 2010 snart.. :-D~

Younies

Vårt mittlås bestod ju av Oleguer och Rodri, och de två har ju knappt spelat med varandra tidigare, dessutom ett helt nytt mittfält som tappade bollen ofta och försatte dem i svåra situationer. Ibland känns det som om det är bättre om man har två spektakulära backar istället för en; Puyol. Marquez kompletterar dock honom utmärkt och vi får hoppas att Rijkaard fortsätter på den inslagna vägen. Sen tror jag mycket väl Maxwell kan hamna hos oss nästa år på free transfer. Sen visade ju Evra också mot Betis att han kunde stoppa Joaquin ganska bra..
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-03 19:02
Nån som vet hur det blir med Messi och exakt hur lång tid det tar?

Messi
Tycker inte vi har så många medgångssupportrar. Iaf. inte här inne och inte om man jämför med RM. De flesta av deras fans kan ju inte ens deras fiörsta XI och vad spelarna har för kvalitéer. Här känner de flesta till nästan hela B-laget också. RM fans påminner mig lite om hur det var med Man U fans för ett par år sedan.
Barcelona Puyol
2005-09-03 18:59
jag fattar inte hur folk kan tycka att gio är bättre än sylvinio.......
Barcelona Younies
2005-09-03 18:57
Angående matchen igår mot St Etienne så var vårt försvar väldigt darrigt och väldigt dåligt !
Vi är katastrofala i vårt försvarsspel när inte Puyol och Marquez finns med. Sen tyckte jag inte Sylvinho heller gjorde något bra igår. Han kanske var med framåt i matchen. Men han likaså Gio är bedrövliga båkåt. Hoppas bara vi ficksar en ny vänsterback efter jul uppehållet. Då har vi ett väldigt bra försvar. Matchen mot Mallorca bör vi ställa upp såhär:
...Belleti...Puyol...Marquez...Gio

Barcelona Kharles
2005-09-03 18:26
Maseniello

Eh, du ville starta en ny diskussion men tar upp en betydelselös jubileumsmatch som snarare "diskuterats" för mycket? Good call..

Bara jag som tycker att domaren är väldigt orättvis mot Hristo i landskampen..?
Spanien Maseniello
2005-09-03 18:19
Nu när ni har fjantat färdigt, vill jag bryta mönstret med att starta en ny diskussion...

Vad var det som gick fel mot St. Etienne?
(Även om detta var ett medelmåttigt motstånd som Barca ställdes mot i en betydelselös match, så skulle väl det vara bra för Barcelona att börja vinna lite matcher).
Annons: