/spanien/barcelona/forum/25589.aspx/spanien/barcelona/forum/25589.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Atlético Lidell
2005-09-12 20:11
Hej på ER,jag har två favoritlag:Liverpool FC och
FC Barcelona det finns inget mellanting,det är dessa två lag som jag brinner för.
Barcelona catalonia barca
2005-09-12 20:09
Robinho är bäst ///
real madird måste ha uppgjort matchen innan den har börjat.har real mutatt domaren o lion.för det går inte 6-0 och alla robinho.du måste ha en livlig fantasi.
2005-09-12 20:05
Cneemästaren ///
håller med dig .nån gång säger dom sjuli nån gång säger dom sjuely.jag förstår mig inte på dom.han heter giuly .man ska utala det med G.
Barcelona Cneemästaren
2005-09-12 19:56
Verkligen synd att inte Giuly fick sätta 2'a målet - Jag tror det skulle lätta upp för honom lite ifall han fick sätta några mål nu i början av säsongen. Hursomhelst, han spelade bra och det var kul att se iaf.
Men för att utmärka något negativt också - Vilka pajaser är det som kommenterar matcherna egentligen? Dem uttalar Giuly som "Gi-ii" .. Hur svårt kan det vara egentligen?
Barcelona Marcos
2005-09-12 19:46
Fan vad nicet El Comandante.

Föresten, vilka fotbollskvällar vi har framför oss imorrn och på onsdag. Totalt 12h fotboll av högsta världsklass, om man har viasatsport 1 viill säga :D Tre matcher efter varann på tisdag och onsdag. Bara att njuta..

Marquez+Pivote=Sant, som någon skrev tidigare.
Barcelona emma
2005-09-12 19:46
Någon som har några kreativa sätt på vilka man kan se CL-matchen på internet på onsdag? För oss stackars krakar som varken har viasat sport 1 eller vänner som är pigga på en sportbar. Alla lösningar mottages med glädje.
Barcelona El Comandante
2005-09-12 19:35
Alla Barças mål från förra säsongen :)

Barcelona Patrick_Kluivert
2005-09-12 19:17
läste på real forumet att Robinho är bättre än Gaucho hahahahahah kan de bli roligare?
jusst nu är robinho en bebis framför gaucho :)

Real ohhh dem tror dem e bäst osv... men när ska dem inse att vi som e bäst i världen?

förlora mot celta vigo på hemma plan hehe mycket lyckad det är sånna matcher man bara ska vinna för att ha chans att vinna ligan tänk er själva hur många ruttna lag finns inte i la liga och det är där man ska ta alla viktiga 3 poängare för att sen där efter följa upp mot topplagen med 3 poängare men om man vinner alla bottenlagen + mittenlagen så kan 1 poäng räcka mot real eller valencia=)

förutom etoos 2 mål tycker jag inte vi kom upp i våran standard.... ronaldinho var på 50 % kanske men lugn grabbar de e uppvärmning bara... nu ska vi krossa werder bremen tyskland ska inte hota spaniens bäst lag :) 2-0 eller 3-0 =) oavgjort ska vi inte ens tänka på!

räkna upp våra grabbar och werder bremens spelare hehe de e världspelare mot klubbspelare! :)

visca el barca
Real Madrid stora_4
2005-09-12 18:52
Robinho är bäst ...
jag e oxå en real fan men att vinna 6-0 hema mot Lyon e inte så enkelt.......jag e nöjd med ett X och imon kommer real att visa sitt defensiva lag ........D hoppas på att Barca och Real går till semi i år.........och kanske final tillsammans
Barcelona BARCA BLOD
2005-09-12 18:34
hej allihoppa, ser att det är många nya namn här. har själv inte skrivit här på kanske 1 år! Innan dess var jag bofast här i 3(4) år.
kul att säsongen är igång igen, har tagit 4 poäng utan att imponera. Så vi har mycket att se fram emot! kul att konkurenterna skriver vad de tycker och tänker, men måste hållas på hög nivå. det ska vara lite nerver" mellan fansen, så kör på det! visca el barca
Cádiz RVN_10
2005-09-12 18:25
Robinho är bäst:

Vad sött! =)
Real Madrid Robinho är bäst
2005-09-12 18:22
haha tror ni på allt ni läser eller,vi kommer att krossa lyon med 6-0 robinho gör alla målen det e jag säker på.
Pelada
2005-09-12 18:12
Kharles

Gör nog inte det, eller så kan jag inte se det med "vita" ögon..

Btw.. Du råkar inte sitta och hålla inne på en länk till ett sammandrag av matchen?
Spanien Maseniello
2005-09-12 18:01
La_Rambla- Jag förstår inte vad diskussionen har att göra med hur du respekterar/hatar RM? Vilket fall så menade jag att generellt sett av alla barca-supportrar brukar smutskasta RM med t.ex. att Real Madrid brukar ha dommarna med sig osv, (Det har jag självfallet en stor förståelse av) och det brukar vara tvärtom också. Därför brukar man ta era anklaganden gentemot varandra med nypa salt...Nu lämnar vi detta, det är ingen stor/viktig grej att diskutera om ändå..
Barcelona Kharles
2005-09-12 17:51
Pelada

Du uppfatta inte mönstret, så vi lägger ner det ;-)~

Själv tror och hoppas jag att Rijkaard 'vågar' starta med Messi. Tycker redan synd om Werders vänsterback.
Barcelona FcB_Yeah
2005-09-12 17:44
Kul att Messi får spela. Men ja tror inte att han kommer starta. Jag tror mer på Giuly eftersom han spelade väldigt bra igår. Men ja hoppas att Messi får spela mycket
Pelada
2005-09-12 17:43
Kharles

Hört talas om Alfredo di Stefano och Ferenc Puskas?;)
Barcelona Kharles
2005-09-12 17:42
Pelada

Hört talas om Joan Gamper? Johan Cruyff? Hristo Stoichkov? ;-)~
Barcelona FcB_Yeah
2005-09-12 17:42
Pelada.. Håller med helt angånde "hatet"..Men jag blir frustruerad på Marquez när han ska spela "finlirare"
Pelada
2005-09-12 17:40
Blir så arg när någon kommer in här från Reals forum och skriver att de hatar Barça och jag blir minst lika sur när det händer åt andra hållet.

Hur kan man hata den andra klubben? Du kan tycka illa om dom på grund av deras värvningar, spelsätt eller vad som helst. Men det mesta som ligger bakom "hatet", om det ens går att kalla för det, är de historiska händelser som berör Madridbor, spanjor och katalaner, till exempel Francos förtryck av katalaner. Men det är inget en svensk kan hata Real för, eller Barça för, så här nästan 50 år senare, det är löjligt!

Sen vill jag bara säga att Oleguer var riktigt bra som mittback igår och har tagit några, eller något, kliv framåt från förra säsongen. Personligen vill jag dock helst se Marquez som mittback, tack vare hans fantastiska huvudspel, men när han spelar som han gör som pivote ska han spela där, punkt slut..

Visca Barça!
Barcelona La_Rambla
2005-09-12 17:24
Saininho:
Ja han var långt under sin högsta standard, det är jag den förste att hålla med dig om. Lyckligtvis så står vi inte och faller med honom utan kan avgöra matcher ändå. Visst är det underbart? :P
2005-09-12 17:22
ronaldinho var inte 100% igår.
Real Madrid Saininho
2005-09-12 17:20
Ronaldinho var mycket dålig igår!!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-12 17:20
Maseniello:
In my mind, så kanske jag tycker Real är en smutsig klubb. Men det är inget jag går omkring och skriker på stan eller på Reals forum här. Utan jag visar dem respekt, så som jag förväntar att de gör mot mig. Det är upp till var och en tycka som de vill, eller hur? (personligen kan jag inte begripa hur man kan hålla på en sådan klubb)
Själv så påstår jag inte att Real eller någon annan klubb har mutat domarna. Tror det bästa om dem till motsatsen är bevisat. Sen om andra nu följer att göra det är inget jag kan göra något åt. ;)
Pelada
2005-09-12 17:19
Enkel ekvation:

Marquez + pivote = Vinst!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-12 17:17
GUSTAF NORREFELDT på red.
Ser att du använt dig av "Babel fish" eller liknande. Han heter inte Go Bommel ;)
Barcelona Maxi Lopez
2005-09-12 16:50
De verkar som Rijkard vill verkligen satsa på Oleguer men jag tror att han spelar med Marquez och Puyol bredvid varandra på onsdag.

Visca el Barca
Spanien Maseniello
2005-09-12 16:37
Kharles-Hahaha, måste man ens svara på det? Troll? Tss..

La_Rambla- Självklart har de vita också en tradition att smutskasta er kära klubb, jag menar att det inte är så konstigt att ni ska påstå real betalar dommarna osv, osv.
Jag kan förstå nu att mitt inlägg lätt kan bli missförstått och menas på ett dåligt sätt. Så ta inte det som om jag bara ville jävlas, för det ville jag verkligen inte.
Barcelona Xavilicious
2005-09-12 16:18
Ronaldinho_2005

En förlust i första gruppspelsmatchen är nog inte så positivt.. Minst oavgjort är ett måste!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-12 16:08
Messi är med i matchen mot Bremen. :D
Länktips: www.elbarca.dk/
Annons: