/spanien/barcelona/forum/25582.aspx/spanien/barcelona/forum/25582.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:16
La_Rambla//

din skojjare :P ja såg inte
Barcelona Gabriel
La_Rambla

Yeah I know, precis det jag menade !
Barcelona Etoó_9#
Gabriel //

ta bort henke.. sluta skojja.. maxi är tusen grr bättre än henke.. henke är så jävla dålig
Barcelona La_Rambla
Etoó_9#//
Jag säger det igen, lär dig läsförståelse!
Jag skrev nyss: "Inte för att jag på något sätt vill jämföra Figos och Eto'os karaktärer nu. :P"

Nu tvivlar jag på att du förstår alls. :P
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:15
Alltså visst blir man arg att Maxi inte ens är med i truppen men samtidigt så måste man lägga märke till att det är otrolig konkurans.

Vem skulle han ta ut i denna truppen ex ? Enligt mig går det inte med nån !
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:14
Nej ingen Maxi ikväll. :(

FC Barcelona: Valdés; Belletti, Puyol, Oleguer, Gio; Xavi, Márquez, Deco; Ronaldinho, Giuly, Eto'o.

Suplentes: Jorquera (ps); Sylvinho, Larsson, Ezquerro, Edmílson, Van Bommel, Iniesta, Messi.

Enligt sport.es iaf.

Gabriel//
Skojar du eller. Klart Crespo hellre ville stanna i Milan, han var ju förtvivlad när han vart tvungen och återvända till Chelsea. Han bad ju Milans president, snälla rädda kvar mig i Milano. :)
Barcelona Barca82
2005-09-14 14:14
Ämne: La_Rambla

Det st....
Han ville stanna i milan men chelski ville ha tillbaka honom
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:13
La_Rambla//

mannen du kan inte jämföra etoo och figo..

figo spelar bara för pengar.. kuksugaren..

jag hoppas verkligen etoo spelar i barca i många år.. för han är riktigt bra!
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:12
Valdés, Jorquera, Puyol, Belletti, Márquez, Sylvinho, Oleguer, Van Bronckhorst, Van Bommel, Deco, Xavi, Edmílson, Eto'o, Giuly, Larsson, Ronaldinho, Ezquerro, Messi og Iniesta

Truppen till ikväll.. MEN INGEN MAXI :@
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:12
Etoó_9#//
Lär dig läsförståelse innan du "gapar"!
Jag har inte sagt att jag tror att han lämnar. Utan en risk finns att en spelare får anbud de knappt kan tacka nej till.

Slår vad om att Figo säkert också sa att han ville avsluta sin karriär i Barça. Inte för att jag på något sätt vill jämföra Figos och Eto'os karaktärer nu. :P
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:11
La_Rambla

Det stämmer att Barcelona försökte få hem honom under juluppehållet dock utan resultat.

Han behöver säkerligen Messi i ligan också. Och jag tror att han får spela idag, fast det beror ju självklart på hur matchen går under dens gång.

Skönt för övrigt att inte alla faller för Chelseas pengar. Tror att spelarna börjar gå emot Abramovic eftersom dom själva märker vart det hela är påväg. Fotbollens undergång ? Na okej kanske lite att ta i, men jag gillar verkligen ingenting med Chelsea längre och än mindre Abramovic för att han drar in sina smutsiga pengar in i leken.

Tror för övrigt att ex. Crespo ångrar sig idag, hade nog hällre velat stanna i Milan.
Barcelona Barca82
2005-09-14 14:10
Ämne: Barca82//
Saviola v....
Skit samma angående pengar hit och dit, tycker bara det är synd att vi inte har en klass spelare på vänsterbacken. Då hade vi varit ett komplett lag!!
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:09
La_Rambla//

hur fan kan du tro att Etoo lämnar världens bästa lag..han har sagt att han kommer spela kontrakttiden ut.. sen tillbaka till mallorca..

seger ikväll 3-1..

etoo etoo deco
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:08
Gabriel//
Självklart inte, alla vill vi här inne att Messi ska lyckas. Men att tro att han vid 18 års ålder ska in och dominera match efter match är till att vara lite naiv. Hans tid kommer, och jag hoppas också att han får mycket speltid redan nu och kommer in i laget ordentligt
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:05
Barca82//
Saviola var redan utlånad när Henke skadade sig. Monaco ville inte släppa honom just då, har för mig att Barça tom försökte få hem honom då.

Gabriel//
En teori kan vara att Rijkaard tycker sig behöva den spelkaraktären i CL? Det borde iofs resultera i att han är med i kvällens match? Någon som har truppen för i kväll?

Jag tror dig på ditt ord. Tycker bara det är så härligt att Eto'o är så glad i Barcelona att han nobbar Chelsea bara pga pengar. Som iofs flera stjärnsplare redan gjort, Sheva i Milan tex, så även Gilardino. :D
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:03
La_Rambla

Exacto. Många rushar in för snabbt med att Messi ska lyckas, mkt föståligt dock. Själv är jag väldigt euforisk om honom själv men en större del av mig säger att vi bör matcha in honom i laget och ge honom mer och mer speltid och en så kallad mognad så han växer till sig lite.

Åsikter om detta är säkerligen skiftade här inne. Sen så kan jag ju också säga att det gör mig absolut INGENTING ifall han skulle bli ordinarie redan nu.
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:01
ronnie10//
Nja, det beror helt på om Henry skriver på en förlängning för Arsenal eller inte. Då lär han bli hyfsat billig till nästa säsong. Vi kan säkert få honom för ca 150 mille. Tror nog att han kan få en nytändning i Barcelona. Han är iaf bara 28 år. Han vill vinna Champions League också.
Barcelona Barca82
2005-09-14 14:00
För att H....
Saviola = Gratis
Barcelona Gabriel
2005-09-14 13:59
La_Rambla

Ofcourse primo. Yo tambien me enfada por eso. Alltså jag ser ingen anledning till att sätta Maxi på läktaren skulle vara intressant att höra Rijkaards kommentar till orsak av detta.

Aow ledsen mannen det var ett tag sen han sa det nu. Man kunde läsa det på spanska sporttidningar som Sport, elmundodeportivo bla. Du får lita på mitt ord hoppas det räcker ;)
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 13:58
Gabriel//
Haha, har han sagt så där? "..dessutom ska jag aldrig spela för det lag som Mourinho tränar"
Snälla har du länk på det, vill gärna läsa?
Ah vad underbart, älskar Eto'o än mer nu. :D
Barcelona ronnie10
2005-09-14 13:58
Jag tycker gott och väl man kan satsa på en gratis Messí som är 18 år än en Henry på nergång, som antagligen kommer kosta oss kanske 25-30 milj euro efter den här säsongen. Före den här säsongen skulle han säkert kostat uppemot 50 mille...
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 13:57
Gabriel//
Just det! Som "vi kan kasta in när spelet inte funkar och vill byta taktik."
Perfekt tycker jag med en sån spelartyp att ha. Men varför envisas mister med att ha honom på läktaren då?
Blir lite sned på det. :/
Barcelona Gabriel
2005-09-14 13:57
La_Rambla

Va que dices hombre, el negro se queda por supuesto. Han har redan sagt det att hans andra hem är Barcelona. Och vart skulle han gå tror du ? Dom enda som har råd för tillfället skulle vara chelsea och dom har redan försökt en gång vilket följdes av att Etoo gav ett rakt svar "Barcelona är världens bästa lag det ska vi visa, dessutom ska jag aldrig spela för det lag som Mourinho tränar".
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 13:55
Barca82//
För att Henke blev skadad tidigt på säsongen. Därför behövdes en backup till Eto'o. Maxi kostade säkert inte några stora summor.
Barcelona Gabriel
2005-09-14 13:54
Barca82

Eftersom man ansåg att man behövde en spelare av hans kvaliteer. Han är den enda (kanske henke) som är en spelare av den typen som Barcelona saknar, som vi kan kasta in när spelet inte funkar och vill byta taktik. Dessutom kostade han inte så mycket,runt 5 M Euro om jag inte mins fel.
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 13:54
Gabriel//
Risken finns att Eto'o, om han går bra den här säsongen vilket han säkert gör, får ett erbjudande han inte kan motstå? Sen tycker jag nog att Henry rätt o slätt kan ta Guilys plats rakt av. Fast då är frågan, Henry hjälper nog inte till bakåt på samma sätt som Guily? Så kanske 2-manna anfall nog är att föredra. Hm, hur som helst. Blir lite att tänka på och hitta en optimal lösning. Men men, det är bara spekulationer än så länge. ;)
Barcelona Barca82
2005-09-14 13:52
Därom tvi....Men om det handlar om pengar, inget ont om Maxi Lopez men varför köpte man in honom då?
Barcelona Gabriel
2005-09-14 13:49
La_Rambla

Ställer mig dock tveksam med hur det skulle fungera i det system som vi spelar med idag om vi får in Henry. Det blir att tänka för Rijkaard

Alt. skulle väll vara att ändra till

----Henry--Etoo----
----Ronaldinho-----
--Xavi--Marques--Deco-
Barcelona La_Rambla
Barca82//
Därom tvista de lärde. Rijkaard verkar tycka att de vi har duger. Sen som vi nyss spekulerade här under, han kanske inte har något val. Det fanns inga pengar.
Barcelona HLKINHO
IDA så hopas ja det blir vinst.....

WERDER BREMEN vs FC BARCELONA
0 - 2

Etoo
RONALDINHO
Annons: