/spanien/barcelona/forum/25580.aspx/spanien/barcelona/forum/25580.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-11 13:32
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Många tycker det men jag håller inte med om detta år. Det här året värvade vi smart, inte för namnen!
Barcelona Killa
2005-09-11 13:26
alltså fattar ni inte att Kenan egentligen är en Real - fan. han är bara här för att jiddra... banna han.
Real Madrid Raúlmania
2005-09-11 13:20
Ämne: stora_4:
Tack!
Jag....
ramos gör en tjuvrusning upp lä läktaren? nej... Om du såg situationen märkte du att Ramos fick en knuff i ryggen, detta borde resulterat i frispark.

Och att byta ut Pavon tyckte jag var självklart. han var värdelös hela tiden han var inne!!
Real Madrid pysen
2005-09-11 13:20
Barcelona 5 - 0 Mallorca
eto'o
eto'o
Ronaldinho
Giuly
Deco
Real Madrid Mago_10
2005-09-11 13:11
tja..förlåt om jag frågar men ifall ni skulle tippa på matchen villarreal - sevilla vem tror ni skulle vinna? tacksam för svar
Barcelona Barca_nr1
2005-09-11 12:55
grabbar e det nån som vet vart maxi har tagit vägen... vf han inte med i truppen ti matchen
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:54
Kenan:
Säger det igen, gå och byt tröja till en VIT.
Pinsamt att se dig skriva här. :(
Barcelona Puyol
2005-09-11 12:49
asså fotbollen är konstig, grabbar.....förra säsongen spelade real ett jätteuselt spel. spelarna var liksom förlamade . de bara stod på plan men de bara vann o vann (utan att imponera).....nu har de börjat spela med mer hjärta o mycket bättre spel än vad de gjorde förra året, och så förlorade de!!!!
Real Madrid Kenan
2005-09-11 12:45
Jaa men dom kommer tro att de e stjärnor o Reals trupp e mkt bättre
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:38
alex163 [Sergio Ramos]:
Ja med ditt inlägg att vi alltid klagar på att ni värvar stora namn? Ni gör ju det enligt er själva. Så vad hakar du upp dig på? Låt oss tycka det, är väl inget negativt i det. ;)
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:35
stora_4:
Tack!
Jag ska säga några saker ur min synvinkel. Går nog inte att göra det inne på ert forum för då skulle nog alla be mig dra åt h-e. Men så här anser jag:
Luxe visar brist på dåligt ledarskap när han byter ut Pavon i halvlek, bara för att han känner pressen att slänga in er nya guldgosse Ramos. Hur mycket har Ramos tränat med laget? Högst 1 pass va? Samtidigt sänker han Pavons psyke ner i botten, om det inte redan var där.
Sen visar det sig att det just är Ramos som gör en tjuvrusning ute på kanten vid Celtas 2-3 "mål" och försvinner upp på läktaren när han missar brytningen. Lite tragikomiskt eller hur?
Det jag menar, vore väl bättre att ha startat med Ramos från början?

Visst, ni spelade underhållande fotboll men hur effektiv var den? Snygga dribblingar och finter gör ju att publiken jublar, helt klart. Men långa stunder så samlades alla era offensiva krafter inne i mitten och det blev bara grötigt och ineffektivt. Visst, med lite tur så kunde Robinho gjort ett par gubbar och kommit igenom och lagt en balja. Men det måste bli mycket bättre djupledsspel från er sida. Ni kommer att stöta på många fler sådana här försvar på Bernabeau under säsongen, och det vet ni också. ;)
2005-09-11 12:34
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Vad menar du? Jag har alltid tyckt att Robinho och Ramos är bra. Förstår inte :S
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:29
alex163 [Sergio Ramos]:
Nu får du ta och bestämma dig. Ena stunden är Ramos nästa Hiero, Robinho världens bästa spelare och guds svar till fotbollen. Make up your mind please. :P
Real Madrid stora_4
2005-09-11 12:27
La_Rambla och Pelada...
som ni sa att real e farligare i år än förra året det e säkert......och jag erkänner att ni har ett grymt bra passnings spel .......och att vi behöver mer tid att spela inn laget det oxå sant men det kommer inte ta lång tid tro mig för att om ni såg hur real spelade igår så måste ni erkänna att vi spelade bra mycket bra oxå...men vi hade pavon i laget...........och lycka till ikväll......jag menar det verkligen ....det har bara gått 2 omgångar det e mycket kvar av ligan inget lag kan klara sig utan förlust ...
2005-09-11 12:22
Ämne: Real Madrid känns ri....
Jag fattar inte varför ni alltid snackar om att vi värvar "stora namn". Perez värvade 1 stort namn varje säsong som Beckham, Ronaldo, Zidane osv.

Det här året var mycket mer annorlunda. Vi alla Madrid fans fick veta att Perez inte var så störd som han verkade. Han breddade truppen som aldrig förr. Pablo Garcia, Sergio Ramos, Robinho, Diogo, Baptista. Jag kan inte säga att nån av alla de är "världstjärnor"?
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:17
Pelada:
Precis, vårt lag är hur samspelt som helst. När laget har en bra dag så rullas det boll något alldeles otroligt, med ett underbart djupledsspel. Vi har ligans bästa passningspel, bara Villareal kan eg konkurera om det. Tror också att det kommer att ta lite tid att spela ihop alla Galacticos och när de får ordning på sin defensiv så blir de livsfarliga i år. Inget snack om det.

hammarbarça:
Ja du, den matchen på Calderon kommer att bli en rysare. Bävar för den. Vi har svårt för Atleti.
Minns med fasa förra säsongens match på Camp Nou, då de kontrade ut oss. :(
Real Madrid shuuuus
2005-09-11 12:17
lycka till idag ;)

peejs
Shikaka
2005-09-11 12:14
Fan asså ja längtar tills Messi får sitt EU-Pass.... Då kommer de o gå riktit bra för barca =)

Visca El Barca
Pelada
2005-09-11 12:07
Real Madrid känns riktigt farliga i år, betydligt bättre än vad de gjorde förra året. Nu har båda Barça och Los Blancos två inarbetade spelsystem som de båda tränarna har fått printa in i spelarnas huvud. Men Barça har en fördel gentemot Real. Barças trupp är intakt medan Perez har värvat det ena stora namnet efter det andra och att spela in alla dessa "Galacticos" kan ta tid och kosta Real värdefulla poäng. Barça har ju i stort sätt samma trupp som förra säsongen, men breddat den med van Bommel och Ezquerro.
Barcelona _Barca
2005-09-11 12:06
mm...de kanske dom har..men vi har mer arbetskapacitet i vårat lag...
Barcelona hammabarça
2005-09-11 12:06
Atletico Madrid förlorade igår, dvs en dålig inledning på säsongen, och Barça ska möta dom nästa omgång borta. De kommer vara väldigt revansch sugna och visa upp sig för sin publik. Kommer inte bli lätt där inte..
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:03
_Barca:
Bredare trupp? Nja, Real har nog fler sk toppnamn i sin trupp. Vi har en mer "förnuftigare" trupp med backup på de flesta positioner. Även om alla här vill förstärka vänster ytterbackplatsen lite, så även jag. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:01
Pelada:
Ja 3 poäng vill vi verkligen se idag. Skulle sitta underbart med ett mål av kapten Puyol på nick eller liknande. Inte allt för ofta han nätar. ;)
Barcelona _Barca
2005-09-11 12:01
Ämne: Asså Barcelona komme....
Barcelona..kommer vinna denna säsongen..för att dom har en lite bredare trupp en real....
Pelada
2005-09-11 12:00
Tre poänger är riktigt viktiga idag, även om La Liga inte är förlorad vid poängförlust. Men det är ju som sagt Kataloniens nationaldag idag och det skulle vara riktigt roligt om en katalan skulle avgöra matchen. Seger ikväll, Andres Iniesta gör det avgörande målet.

Visca Catalunya!
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 11:01
Kenan:
Tack, du ingjuter verkligen mod till alla barcafans här inne. Är du verkligen barcasupporter, kanske fått fel tröja vid ditt namn? (Skapad: 2005-09-10 23:20:13) Säger väl allt antar jag. :P

Young-And-Gifted:
Tack, det lär vi behöva. Bollen är ju rund och allt det där. En linjedommare kan se i syne och dömma en boll felaktigt i mål osv. Tja, du vet ju själv antar jag. ;/
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-09-11 10:57
Lycka till idag =)
Real Madrid Kenan
2005-09-11 10:55
Asså Barcelona kommer inte vinnad etta året de kommer real göra
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 10:49
Zizou_Fenomeno:
"Du är verkligen en knasboll...Messi Bajsar Blod...Robinho är bättre på alla sätt...Förresten tro inte att ni e bra.."
Tack för ditt bidrag till en givande diskussion!
Snälla, gå och byt blöja istället för att komma dragandes med sådana pinsamma inlägg. Håll dig på realforumet istället. Sen när du lämnat blöjstadiet och växt upp lite är du välkommen tillbaka. Hela Sverige skrattar åt dig. ;)

PS. Det gäller alla så kallade barcafans inne på realforumet som kommer med liknande inlägg där. Tragiskt att se. :( DS.
Real Madrid chrisespaña
2005-09-11 10:22
Polero//

Om du läser hela mitt inlägg så ser du att det inte är mina åsikter att Messi är skit och Robinho är grym osv...

Det är bara ett exempel på en dålig diskusion utan vettiga argument.

christopher
Annons: