/spanien/barcelona/forum/25578.aspx/spanien/barcelona/forum/25578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-11 12:22
Ämne: Real Madrid känns ri....
Jag fattar inte varför ni alltid snackar om att vi värvar "stora namn". Perez värvade 1 stort namn varje säsong som Beckham, Ronaldo, Zidane osv.

Det här året var mycket mer annorlunda. Vi alla Madrid fans fick veta att Perez inte var så störd som han verkade. Han breddade truppen som aldrig förr. Pablo Garcia, Sergio Ramos, Robinho, Diogo, Baptista. Jag kan inte säga att nån av alla de är "världstjärnor"?
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:17
Pelada:
Precis, vårt lag är hur samspelt som helst. När laget har en bra dag så rullas det boll något alldeles otroligt, med ett underbart djupledsspel. Vi har ligans bästa passningspel, bara Villareal kan eg konkurera om det. Tror också att det kommer att ta lite tid att spela ihop alla Galacticos och när de får ordning på sin defensiv så blir de livsfarliga i år. Inget snack om det.

hammarbarça:
Ja du, den matchen på Calderon kommer att bli en rysare. Bävar för den. Vi har svårt för Atleti.
Minns med fasa förra säsongens match på Camp Nou, då de kontrade ut oss. :(
Real Madrid shuuuus
2005-09-11 12:17
lycka till idag ;)

peejs
Shikaka
2005-09-11 12:14
Fan asså ja längtar tills Messi får sitt EU-Pass.... Då kommer de o gå riktit bra för barca =)

Visca El Barca
Pelada
2005-09-11 12:07
Real Madrid känns riktigt farliga i år, betydligt bättre än vad de gjorde förra året. Nu har båda Barça och Los Blancos två inarbetade spelsystem som de båda tränarna har fått printa in i spelarnas huvud. Men Barça har en fördel gentemot Real. Barças trupp är intakt medan Perez har värvat det ena stora namnet efter det andra och att spela in alla dessa "Galacticos" kan ta tid och kosta Real värdefulla poäng. Barça har ju i stort sätt samma trupp som förra säsongen, men breddat den med van Bommel och Ezquerro.
Barcelona _Barca
2005-09-11 12:06
mm...de kanske dom har..men vi har mer arbetskapacitet i vårat lag...
Barcelona hammabarça
2005-09-11 12:06
Atletico Madrid förlorade igår, dvs en dålig inledning på säsongen, och Barça ska möta dom nästa omgång borta. De kommer vara väldigt revansch sugna och visa upp sig för sin publik. Kommer inte bli lätt där inte..
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:03
_Barca:
Bredare trupp? Nja, Real har nog fler sk toppnamn i sin trupp. Vi har en mer "förnuftigare" trupp med backup på de flesta positioner. Även om alla här vill förstärka vänster ytterbackplatsen lite, så även jag. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 12:01
Pelada:
Ja 3 poäng vill vi verkligen se idag. Skulle sitta underbart med ett mål av kapten Puyol på nick eller liknande. Inte allt för ofta han nätar. ;)
Barcelona _Barca
2005-09-11 12:01
Ämne: Asså Barcelona komme....
Barcelona..kommer vinna denna säsongen..för att dom har en lite bredare trupp en real....
Pelada
2005-09-11 12:00
Tre poänger är riktigt viktiga idag, även om La Liga inte är förlorad vid poängförlust. Men det är ju som sagt Kataloniens nationaldag idag och det skulle vara riktigt roligt om en katalan skulle avgöra matchen. Seger ikväll, Andres Iniesta gör det avgörande målet.

Visca Catalunya!
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 11:01
Kenan:
Tack, du ingjuter verkligen mod till alla barcafans här inne. Är du verkligen barcasupporter, kanske fått fel tröja vid ditt namn? (Skapad: 2005-09-10 23:20:13) Säger väl allt antar jag. :P

Young-And-Gifted:
Tack, det lär vi behöva. Bollen är ju rund och allt det där. En linjedommare kan se i syne och dömma en boll felaktigt i mål osv. Tja, du vet ju själv antar jag. ;/
Real Madrid Young-And-Gifted
2005-09-11 10:57
Lycka till idag =)
Real Madrid Kenan
2005-09-11 10:55
Asså Barcelona kommer inte vinnad etta året de kommer real göra
Barcelona La_Rambla
2005-09-11 10:49
Zizou_Fenomeno:
"Du är verkligen en knasboll...Messi Bajsar Blod...Robinho är bättre på alla sätt...Förresten tro inte att ni e bra.."
Tack för ditt bidrag till en givande diskussion!
Snälla, gå och byt blöja istället för att komma dragandes med sådana pinsamma inlägg. Håll dig på realforumet istället. Sen när du lämnat blöjstadiet och växt upp lite är du välkommen tillbaka. Hela Sverige skrattar åt dig. ;)

PS. Det gäller alla så kallade barcafans inne på realforumet som kommer med liknande inlägg där. Tragiskt att se. :( DS.
Real Madrid chrisespaña
2005-09-11 10:22
Polero//

Om du läser hela mitt inlägg så ser du att det inte är mina åsikter att Messi är skit och Robinho är grym osv...

Det är bara ett exempel på en dålig diskusion utan vettiga argument.

christopher
Barcelona Daniel el magnifiç
2005-09-11 09:06
Om vi vinner idag ligger vi före Real Madrid i tabellen och det är det ända som betydder nåt=)
Real Madrid (- -Robinho- -)
2005-09-11 08:46
är det någon som har en fotbolls länka med mål från olika håll ?
2005-09-11 08:45
tar tillbacka mina ord :P
2005-09-11 08:44
tro mig ni kommmer trorska idag
Barcelona Abo Mteshar
2005-09-11 03:58
tack celta hahaha real madrid hade en rolig kväll
hahaha hahaha hahaha
Barcelona Abo Mteshar
2005-09-11 03:55
TILL ALLA REALFANS

TYCKER SYND OM DOMAREN, JUST SÄKERT EN STOR DEL AV MÄNNISKORNA HATAR HONOM MYCKET HOHOHO VILKEN PREMIIÄR STACKARS REAL

LA VIVA CELTA VIGOOO
Barcelona Abo Mteshar
2005-09-11 03:52
Gabriel

Du låter klok angående real - celtaaaaaaa
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-11 03:49
Jag avslutar med att fullständígt hålla med Patrik, kunde inte sakt det bättre själv.

Godnatt Les Rambles!
Barcelona Patrik
2005-09-11 02:59
Några frågor.

Hur kan man påstå att Messi är överskattad när man inte ens sett honom spela?

Hur kan man (real-fans) säga att Robinho är bättre än Ronaldinho efter att sett honom spela 1,5 matcher? (jag måste missat när Robinho blev utnämnd till världens bästa fotbollsspelare av FIFA)

Hur kan man göra en jämförelse mellan Robinho och Messi och vara så säker på att den ene är bättre än den andre?

Är så trött på alla fjortisar som kastar skit på allt utan att kunna någonting.

Avslutar med lite humor. Kvällens roligaste bjuder -=Robinhos PadaLadaS=- på:

"KAN LFP DRA TILLBAKA MÅLET AV CELTA EFTER REPRISER, GÅR DET?"

Må väl
Barcelona Gabriel
2005-09-11 01:42
Till alla real(klarar inte av att skriva hela namnet får rysningar ;)fans där ute som pga sin ilska är så oerhört ironiska att dom bara såg ett fel av domaren (enbart pga deras förlust) vilket gör dom totalt blinda där ute, så låt mig säga detta:

Domaren var knappast Celtafan eller va ni än vill få fram eftersom han gav er en mängd av fördelar utgenom hela matchen i sitt perskeptiv, som när Baptista fick straff eller när Gravesen kom undan sitt 2 gula kort. Var det rättvist ?
Dessutom kan ni vara arga på linjedomaren eftersom det var hans ansvar och HAN som uppmanade huvuddomaren om att den var över linjen.

Dock som mitt barcahjärte är så hederligt så åste jag säga att det är skandal och en katastrof att en sådan sekvens inträffar. Det är förstörelse för fotbollen och jag förstår eran reaktion. Men se även det klara i det negativa !
Barcelona Camparn på nou
2005-09-11 01:30
Oerhört dåligt domslut förstår inte hur linjedommaren kan tycka att bollen är inne på Celtas 3-2 mål, tycker att målkameror ska införas. Lite roligt att se att det drabbar Real Madrid kommer ihåg flera horribla domslut som har gett de segern oförtjänt de sista åren bla när Raul filmar till sig en straff mot Valencia på bortaplan när Valencia har spelat ut de hela matchen och på det lyckas real få oavgjort.
Barcelona Polero
2005-09-11 00:35
Zizou-Fenomeno, Robinho m.fl.Real+barcafans:
läs Reals red. Chrisespañas inlägg på Reals forum angående nivåerna på Barcas respektive Reals forum.
Hade varit kul med konstruktiva och intressanta diskussioner...vad är detta för skit? "Messi är skit...Robinho "äger"...osv osv.
Las Palmas monumental
2005-09-11 00:31
(- -Robinho- -): men det är väl ändå bara rättvist på något sätt att dommaren för en gång skull "ordnade" resultatet så det inte var i reals favör...
2005-09-11 00:23
Ämne: Exakt, R10. man såg ....
var det kanske robinhos fel att de fick 2-3 mot celta neeeeeeej det var domaren som ordnade resultaten de ända var att spelaren behöved sjuta på ribban och mållinjen
Annons: