/spanien/barcelona/forum/25571.aspx/spanien/barcelona/forum/25571.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Polero
2005-09-14 15:19
hur Henry skulle få plats med Eto´o ?
no es un problema, Henry es mejor.
Barcelona Suñol
2005-09-14 15:16
La Rambla//
Undrar hur rijkaard tänker och planerar. kommer henke vara kvar till nästa säsong som back up spelare och låta maxi få mer förtroende eller att låna ut sistnämde och satsa på ett "crack" typ henry. hur nu någon sådan spelare skulle få plats när vi har eto'o.
Barcelona Polero
2005-09-14 15:11
Är det inte lite barnsligt med dessa jämförslekar hela tiden? Zlatan och Eto´o? De har ju olika kvalitéer och det finns inget slutgiltigt svar på vem som är bäst.
Hoppas vi får minst 1 poäng ikväll. Det är ju ganska jämnt mellan de bästa lagen i Europas toppserier. Franska och tyska ligan icke att förglömma! En realist anser nog kvällens bortamatch vara relativt svår.
Om, jag säger:om! vi skulle förlora ikväll behöver detta inte enbart vara Oleguers eller Gios fel...snälla, skriv inte detta om det inte finns anledning till det!
Barcelona Kharles
Gabriel

Har du sett den då ^^
Barcelona Kharles
Luxe kommer aldrig att köra 4-3-3. Han gillar inte yttrar, så är det bara. Å andra sidan tror jag inte han sitter kvar efter december.
Barcelona Gabriel
2005-09-14 15:10
Kharles

Haha ja den var rolig, elmundodeportivo bjuder ju även dom på riktigt roliga teknade bilder ibland :) Minns en gång inför el clasico när dom ritade figo i ridarrustning vid Barcelonas hörnflagga :D den va tvärkul !
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 15:08
Jag sådde ett frö i Reals forum tidigare idag, om att de borde spela 4-3-3. Att de hade materialet för det. Nu verkar fler och fler där vilja ha ett sånt system, börjar jämföra med Barça och hur de spelar. Haha, ibland är det roligt alltså.
Klart de tar över efter mästarna. :D
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 15:04
Suñol//
Helt klart. Grubblade också på det då. Det går snabbare i boxen här i la liga än i skotska ligan. Beror nog på det. ;)
Det handlar om timingen, får hoppas att han får in den och blir snabbare till beslut.
Barcelona Kharles
2005-09-14 15:01
Rolig bild från Sport :-)
Barcelona Bopi
2005-09-14 14:57
Ämne: Hej!
Snälla va real....
tycker att Zlatan e roligare å kolla på! men Etoo gör mål, kolla bara senaste matchen, han såg han typ 2 gånger i matchen , båda gånger gör han mål!!
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:50
Adaminho

Snäla jämför inte rumpstek med oxfilé ;)
Barcelona Suñol
2005-09-14 14:48
La Rambla// på tal om henke så är det ju väldigt imponerande att vara tillbaka så snabbt, men även innan skadan så kändes det som att han missade lägen som han i celtic satte, så det är svårt att veta var henke står rent spelmässigt.
Barcelona Adaminho
2005-09-14 14:46
Hej!
Snälla va realister nu och ge inte erat svar bara för att ni är Barca fans.

Vem är bäst zlatan eller etoó?

TAck!
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:34
Fattar inte hur man kan tycka att Henke är värdelös? Kom ihåg att han var borta i ett halvår. Finns ingen som kommer tillbaka så snabbt som honom från en sådan skada (Korsbandet var faktiskt av). Men sen tar det ju bra lång tid att komma in i hög spelstandard måste man ju förstå. Han har inte varit speciellt bra varken i landslaget eller i Barça ännu. Det brister i bollmotagningar, tempo, löpningar mm. Som sagt, det tar sin tid.

Gabriel//
Jag syftade mer på Batistuta just på den positionen mer. Den spelartypen. ;)
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:27
Gabriel//

hehe visst visst mannen.

ja tycker bara henke är värdelös :D
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:27
Etoo_9

Såkalrt man får säga det man tycker, men att hålla det på en viss nivå. porfavor, ok :) ?
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:24
La_Rambla

All respekt till Batigol absolut! Men att använda citatet "theres only one" får bara användas på två spelare och det är Maradona och Ronaldinho ;)
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:22
Gabriel//

det är sant.. men ska väl få säga det man vill elr ?
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:22
Gabriel//
He he, någon Batistuta blir han aldrig. There is only one! Men kommer han i närheten så är det bra nog, att ha som joker och kunna kasta in när spelet låst sig. ;)
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:21
La_Rambla//

du kanske har sett maxi 2-3 inhopp ja såg maxi i river plate.. han va riktigt bra.. synd att rijkaard inte tror på honom..
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:21
Etoó_9#

Alltså my man, jag håller med dig jag vill också att Maxi ska få mer chanser i laget tror han kan bli som Batistituta. Men vad ska man göra, el mister rules !

Sen kan man ju tänka på vad Maxi egentligen utträttat egentligen ? visst målet på chelsea men herregud man kan inte leva vidare på ett och samma mål, även om det målet fick mig att skrika så mycket att halsen förstördes och grannarna dampade sig på mig ;)

Ett annat motargument är ju då att säga att "hur ska man bevisa nått och utvecklas om man aldrig får förtroende och chansen till det" ja alltså jag står på båda sidor håller med båda argumenten.
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:20
Etoó_9#//
Snälla kom ner på jorden. Inlägg som:
Henke är så j*a dålig, han suger, Maxi är tusen ggr bättre mm. Höjer ju inte nivån här inne precis.
Hur mycket har du sett av Maxi? Lika mycket som jag antagligen, 2-3 inhopp. Visst han var grym i sitt inhopp mot Chelsea förra CL. Men var lite realist nu, det var 1 match. ;)
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:20
Gabriel//

jag tänker så.. henke är så dålig alltså..

tänk dig maxi i en sån här match stor stark bra på skallen.. medans henke sämst o bra på huvet.. ja tycker maxi är dubbelt bättre än våran svensk.. men men.. ja glömmer aldri Maxis Mål mot chelskiii
Barcelona Gabriel
2005-09-14 14:18
Etoó_9#

Hmm, så skulle man kunna resonera inte jag dock. Ser gärna henkes rutin i denna matchen. Iaf vara med i truppen. Hmm va sägs om att vi smuglar in en extraspelare - Maxi, in i truppen ;) Ingen kommer att lägga märke :P--
Barcelona La_Rambla
2005-09-14 14:17
Gabriel//
Det är bara att inse. Maxi köptes för att Henke skadade sig, som Eto's backup. Det bevisar hela Rijkaards handlande sen Henke kom tillbaka i spel. Tror Maxi lär bli utlånad i januari.
Barcelona Barca82
2005-09-14 14:17
Stackars Maxi!
Barcelona Etoó_9#
2005-09-14 14:16
La_Rambla//

din skojjare :P ja såg inte
Barcelona Gabriel
La_Rambla

Yeah I know, precis det jag menade !
Barcelona Etoó_9#
Gabriel //

ta bort henke.. sluta skojja.. maxi är tusen grr bättre än henke.. henke är så jävla dålig
Barcelona La_Rambla
Etoó_9#//
Jag säger det igen, lär dig läsförståelse!
Jag skrev nyss: "Inte för att jag på något sätt vill jämföra Figos och Eto'os karaktärer nu. :P"

Nu tvivlar jag på att du förstår alls. :P
Annons: