/spanien/barcelona/forum/25570.aspx/spanien/barcelona/forum/25570.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Señor Cúle
2005-09-16 22:54
Alltså grabbar, den där dos santos som vi har i barça-b spelar på eurosport nu, matchen är snart slut. Men alltså han är riktigt grym, kommer bli något stort kanske, hehe, lite överdrivet sagt kanske men han e as grym.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-16 22:28
La_Rambla

Nu förstod jag artikeln. hahaha Handlar ju helt om skor. Fotspeciallist fattede jag som fotbollsspeciallist. Tog ett par gångers läsning. Men du hade rätt :D
2005-09-16 22:23
La_Rambla
Då hoppas jag att du kan danska. Jag fattar typ 30%. hahah Nä men när jag läste början så kopplade jag det som att vissa spelare väljer ekonomin framför vilket lag de ska spela i. aja, Får väl träna på Danska då, eller fortsätta använda mig av Babelfish och översätta sport.es och mundodeportivo från es till eng.
2005-09-16 22:20
Dessa litar jag helt på, och dessutom Valdes. De andra misstänker jag att de som supersjärnor kan någon gång bli sugna på att testa hur det är att spela på andra håll i världen som Italien(Dinho) och Premier League(Etó'o). Messi borde ha äkta Barça hjärta efter allt klubben har gjort för honom. Men jag väntar ju fortfarande på att få det bekräftat.
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 22:18
Din länk handlar om skor. Vad vill du ha sagt med det? ;)
2005-09-16 22:17
Jag säger bara: MOST RESPECT TO PUYOL & XAVI & INIESTA, + några andra som jag litar på till 150 procent. Väntar fortfarande på att Messi(as) ska visa sin hängivenhet.
2005-09-16 22:14
Läs länken.
Antar att den handlar om Etó'o. Har alltid varit LITE misstänksam mot hans hängivenhet. Har alltid sagt det och alla har alltid sagt emot mig. Men jag är inte så 100% på hans Barça hjärta. Ja jag förväntar mig inget annat än att folk ska tala emot mig den här gången heller. Glöm bara inte Figo som sjöng i princip samma visa som Etó'o gjorde.
Barcelona Etoó_9#
2005-09-16 22:08
nån som kollar på euro sport ?

uruguay - mexico.. mexico har dos santos från barca b.. jävligt duktig med boll så mkt som ja har sett han den här matchen..kanske nåt för framtiden..
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 22:06
alex163//
Alex din glädjespridare. Påminn oss inte, vi förlorade sist på Camp Nou. Tack vare Torres, ack denna Torres. :P
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-16 22:01
Var det inte mot just Atletico Madrid ni tappade poäng i förra året?
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 21:57
Andreas E//
Tack det samma. Är själv lite orolig inför matchen. Det har gått lite trögt för er inledningsvis. Orolig för att det kanske lossnar just mot oss, hemska tanke. ;)
Atlético Andreas E
2005-09-16 21:38
Väl mött på söndag, ska bli kul!
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 21:29
Terry kom till Chelsea som 12-åring. Enligt UEFA-regler så räknas han som egen produkt, så också Huth.

Beautiful_ Barça//
Skrev lite inlägg angående Messi-strulet tidigare idag av vad jag kunde snappa upp och översätta på Sport. Tidigast den 26:e även om det inte ser så lovande ut. Skulle det gå åt pipan nu, gud förbjude, så får han annars ett italienskt pass i december. Då räknas han som eu-spelare, sen kan de olika organisationerna jiddra bäst f*n de vill. Blir bara lite jobbigt att vänta så länge. :(
2005-09-16 21:26
Ojje

Hahaha Messias. Det var den bästa jag hört på länge :D

Jo Huth är ju tysk så han lär ha köpts från tyskland ;)
Barcelona Ojje
2005-09-16 21:24
företsen messi-as! tillfälighet? knappast:P
Barcelona Ojje
2005-09-16 21:21
lampard gjorde matcher för west hams a-lag räknas därför inte som egen produkt. J.terry har gått genom west hams ungdoms lag ävan han även om chelsea fans försöker mörka de. huth köpt av något tyskt lag om jag inte minns fel?
2005-09-16 21:20
Nyaste om messi som jag sett på nån Engelsk sida.

La Rambla
Du har rätt angående Huth. Har för mig att han köptes in som 16 åring. Kommer dock inte ihåg från vilket lag.
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 21:11
Ojje//
De har faktiskt en riktigt bra egen produkt i laget, självaste kapten J. Terry. Sen är Huth också en egen produkt, eller räknas iaf till det då han gått via deras ungdomslag och hela vägen till A-truppen. Lampard kom också väldigt tidigt.
Barcelona Ojje
2005-09-16 21:08
Relay_ , håller fulständigt med.. dom har ju inte en spelare i a-laget som är egen talang!!! sjukt dåligt o tråkigt att man kan köpa sig till vinnande lag!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 20:27
Suñol//
Säkert är det så. Var inne på Chelsea forum och luskade i ämnet lite, och tydligen är The Sun en riktig skräpblaska. Och då är i synerhet Chelsea deras mål för alla slags teorier och spekulationer. Så det där ska man ta med en nypa salt.
Barcelona Suñol
2005-09-16 20:14
allt är mer eller mindre skitsnack på phillip Murdoch's kanaler så "the sun's" nyheter är bara att skratta åt...
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 20:04
messi_nr30//
Du kan få flera. A. Cole, del Horno, Zambrotta.
Knappast några som går hit dock. Och knappast före janurari -06 så vi får nog dras med Gio och Sylvinho och göra det bästa av situationen. ;)
Barcelona messi_nr30
2005-09-16 19:55
någon som har någe bra förslag på ersättare till gio som jag anser vara den svagaste punken i våran starelva, förutom när oleguer spelar,, som jag inte alls gillar, men Gio är gammal och borde bytas ut senast efter denna sesång,?
Barcelona Relay_
2005-09-16 19:37
Chelsa tillhör en av mina stora hatobjekt numera.
Barcelona pat-w
2005-09-16 17:41
väldigt tveksam till att det stämmer..

eller är det inte en enda lördagsmatch??

tror bara det är helgerna som är utsatta och inte dagarna....
Barcelona La_Rambla
2005-09-16 17:32
pat-w//
Tänka sig, svaret finns närmare än man tror. Om du lägger ner lite möda så hittar du det här på Barelonas forum tom. Under länken Ligamatcher,
2005-10-02 17:00 Barcelona - Zaragoza.
Enligt kalendern är det en söndag.

Beautiful_ Barça//
Chelsea länkas numer samman med alla heta spelare ute i världen av de engelska tidningarna. Så även vår egen Eto'o.

Det ryktas också att Sevilla lade bud på Kompany när Ramos försvann men Anderlecht sade nej. Tror nog att Sevilla försöker igen i januari.
Dit borde han gå om någonstans. Där lär han iaf få spela. Vill Chelsea ha honom beror det säkert på att Carvalho inte klarade IQ-testet och de planerar att göra sig av med honom. Kan inte se annars hur killen skulle få någon speltid inom de närmaste åren i Chelsea.
Barcelona Ojje
2005-09-16 17:30
söndag tror jag
Barcelona pat-w
2005-09-16 17:23
ngn som har koll på vilken dag barca spelar helgen då dem möter zaragoza hemma?? lördag eller söndag..

kharles dimé :D
2005-09-16 17:22
Ser ut som att Chelski kommer att köpa Anderlechts Kompany. Riktigt tråkig nyhet. Jag som hoppades på att få honom till oss om typ 2 år, tillsammans med Diego från Porto. Källan är dock inte pålitlig. Hoppas vi kan få Vanden Borre iaf. Han har utvecklats på ett mycket bra sätt och var väldigt duktig också i senaste matchen mot Chelsea. Jag förstår dock inte att Kompany skulle vilja dra till Chelsea för någon annan orsak än pengarna. Han lär ju inte få spela mycket alls, även om han blev utröstad till Belgiens bästa spelare som 18 åring. En annan sak som jag tycker känns lite konstig är att Anderlecht har klarat sig så bra med två ynglingar i backlinjen som är ordinarie. En 17 och den andra 18. Med tanke på att det krävs mycket rutin och erfarenhet för mittbackar altså.
Barcelona Valdés
2005-09-16 16:30
Ett förtydlagande; förslaget som lät intressant att pröva löd ersätt Giuly med Deco och ta in Van Bommel på Decos plats.
Annons: