/spanien/barcelona/forum/25565.aspx/spanien/barcelona/forum/25565.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Qno
2005-09-12 13:22
varför spelar riijkard med oleguer?????? WHY!!!
Real Madrid Robinho är bäst
2005-09-12 13:20
Jag har hört att ni jämför messi med robinho tillåt mig att skratta,ni vet väl att robinho är bättre eller? ps vi vinner ligan och cl,,,Lycka till
Barcelona Adaminho
2005-09-12 13:17
Tack Kharles!

Men jag ville se Målen från real madrid-celta vigo. Vore sjysst om du kunde få fram dom till mig. Eller om nån annan vet??
Barcelona Havaldinho
2005-09-12 13:14
Skönt att hemma premiären nu ätnligen avklarad och med en vinst i bagaget...
Barcelona Havaldinho
2005-09-12 13:11
Efter som vi bara spelar med an anfallare så kan de bli svårt med en målspruta bredvid Eto´O...
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-09-12 12:47
jag tycker fortfarande vi saknar en målgörare brevid etoo... tror vi skulle gjort mkt mer mål om vi hade en målsprutare till däruppe med etoo..
guily var iförsig mycket bra igår men han e ingen målsprutare... tycker vi ska starta med van bommel han e mycket bra!
Barcelona Brankt
2005-09-12 12:40
Jag tycker inte att Barça spelade så bra fotboll som alla verkar tycka. Fram till 1-0 målet såg det inte bra ut. Deco fumlade med bollen mest hela tiden, Xavi rörde knappt bollen och Ronnie var allmänt slö. Efter målet blev det däremot bättre fart på hemmmaspelarna och Mallorca hängde inte alls med. Där trodde man ju att den andra halvleken bara skulle lekas hem, men Mallorca tog över spelet oroväckande lätt och vi ska nog tacka domaren för en lätt avslutning på matchen.

Både van Bommel och Ezquerro såg mycket pigga ut när de fick chansen. Fast ska man vara ärlig så är det väl inte så svårt när motståndarna spelade med 8 utespelare. Även Iniesta gjorde ett bra inhopp. Mycket bra av Frank R att ta ut en back och sätta in en anfallare när Mallorca hade gett upp. MVG.

I nästa match mot Werder Bremen hoppas jag på att Henke får hoppa in eller rent av spela från start. Jag tror att Barça vinner den matchen med 2-1 och målskyttar blir Ronaldinho och Gio.

Till sist vill jag bara säga att gräsmattan såg inget vidare ut, eller?
Barcelona Kharles
2005-09-12 12:01
Sätter in 2:a halvlek i länktipset också så att det ska kunna sparas (högerklick - spara mål som). Visca.
Barcelona Kharles
2005-09-12 12:00
Höjdpunkter. 1:a halvlek i länktipset.

2:a

http://www.lechoo-bo.neostrada.pl/skrot2.avi
Flames
2005-09-12 11:58
Vad är premisserna för att få ett EU-pass. Verkar lite flummigt ibland. Någon som vet?
Barcelona Adaminho
2005-09-12 11:43
Hej!
Kan någon ge mig en länk på målen från Real Madrid - Celta Vigo!

Tacksam!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-12 10:58
Hela Barça var grymt i 1:a halvlek förutom en blek Dinho som aldrig tände till, han blev iofs bättre i 2:a. Vilken press-utan-boll av hela laget. Underbart att se. När tom Eto'o tar ansvar och tar över vänsterbacken när Gio ger sig ut på offensiva räder, så kan man bara le inombords. :D
Barcelona catalonia barca
2005-09-12 10:45
van bommel visade klass bara han gick in i plan i andra halvlek.det var som om han har varit i barca i många år.och etoo var på ett mycket bra spelahumor.o giuly gav 100%.
Spanien J stile
2005-09-12 10:30
Jag måste säga att det mest possitiva från Barcelona spel igår var Guily! Han var verkligen pigg och visade upp sitt gammla "CL med monaco spel". Tillochmed bollmottagningarna var bra.
Synd bara att han itne fick sätta dit sitt skott!
Barcelona Sóm més que un club
2005-09-12 10:14
Det var en härlig dag här i barcelona igår. Nationaldag i Catalunya, 26, Cpremiär på Nou, lätt seger,. Enda molnet på himlen är att biljettpriserna nu överstigit det löjliga men vad göra? Tycker att Guily gör en kanoninsats.
Hoppas att det snart löser sig med Messi. Oerhört mycket spekulationer i tidningarna. Trist.
Barcelona La_Rambla
2005-09-12 09:27
Xavi och Deco är så otroligt viktiga för Barças spel att de bara måste ingå i starkaste startelvan, det ser vem som helst. Att R. vägrar att sätta van Bommel som pivote lär ju innebära att det kommer roteras på mittfältet. Vilket iofs inte är någon nackel under en lång och tuff säsong. Nog kommer van Bommel att få spela. Positivt är också att Edmilson och Markuez båda kan alternera som pivote eller mittbackar. Sen har vi ju även Motta. Så det som oroar är eg bara 2 saker. Om Puyol går sönder (gud förbjude) och vänster ytterback som kanske inte räcker till mot de starkaste lagen. Ser gärna att en klasspelare på den positionen handlas in under januarifönstret även om jag tvivlar på det.
Barcelona Nemo
2005-09-12 08:45
van Bommel verkar för lik Deco och Xavi för att dom 3 tre ska spela på samma mittfält.
Flames
2005-09-12 08:05
Van Bommel såg pigg ut i sitt inhopp, han vill jag se mycket mer av. Håller med Polero. Går Puyol sönder känns det skakigt. Men idag njuter jag av segern =)
Barcelona Rickiboy
2005-09-12 01:23
kllart att gio gjord en godkänd insats idag..
men grabbar en sak..
om vi vill vinna Cl och ligan..så kan vi inte spela me Gio...oki han var bra idag.. men hur tror ni d kommer o gå mot dem stora lagen..ni såg själva förra året..barca måste stärka defensiven..vi kommer aldrig klara oss mot dem stora lagen.. klart han gör bra ifrån sig idag när han möter ett lag som lever på sin kontring o me sin handbollsförsvar.. GIO..bort..tycker jag..Forza barca forever
Barcelona Polero
2005-09-12 00:19
Japp...Puyol är "Kung Barca" sen en tid tillbaka. Tänk om killen blir skadad...inte bra. Vi skulle behöva ännu en riktigt bra mittback trots Marquez. ps 1.Gio visade att han får oförtjänt mycket skit av diverse fans ikväll;)
ps 2. Vilken total röra det är på Reals forum...jiizaz! T.o.m. en del av deras egna fans säger att det är det sämsta forumet...förståeligt.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-09-12 00:18
Kharles

Såg inte heller hela försnacket, men de pratade lite om hur bra han var som spelare och som person, ledare. Sedan pratade han lite om hur han alltid har älskat Barça sen han var en liten pojke.
Barcelona Kharles
2005-09-12 00:13
Förresten, jag började titta exakt vid 19, missade jag något i försnacket om Puyol?

Man märker att han direkt accepterar sin varning och fortsätter, till skillnad från exempelvis Gravesen, Albelda, Farinos som ska gnälla och gneta trots att varningen är solklar.
Barcelona Kharles
2005-09-12 00:13
Maseniello

Är det något speciellt du syftar på eller var syftet att vara allmänt spydig? Troll.

Carles Puyol Saforcada = Ren och skär klass.

Visca el Barça!
Barcelona Polero
2005-09-11 23:58
grattis Eto´o ...du fick rätt. Synd bara att Bommel inte fick göra sitt mål...men det kommer, killen visar att han är en spelare för mer än bara bänken. Míster lär var lika envis som förra säsongen så om våra 3 bästa mittfältare (stackars Iniesta) spelar samtidigt får det väl se ut som ikväll när Bommel blev inbytt:
----------------Xavi---------------
-----------Deco-------Bommel-------
Barcelona Etoó_9#
2005-09-11 23:53
jag sa att Etoo skulle göra två ikväll
Barcelona Lucho
2005-09-11 21:41
savve: Maxi Lopez har förutom argentinskt pass ett italienskt. Det här med Tyskland kommer ju från att dom i Argentina tyckte att han såg ut som en typisk tysk. Därav smeknamnet El Alemán..
Barcelona Killa
2005-09-11 21:33
Jag tycker Giuly bevisade idag att han bör vara med i startelvan, gjorde en kanonmatch enligt mig...3 underbara poäng...
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-11 21:22
Ämne: alex163 [Sergio Ramo....
Tack så mycket honey ;)
Barcelona emma
2005-09-11 21:19
Skön vinst. Jag tycker att Van Bommel gör ett riktigt bra inhopp, han är med och skapar mycket. Synd bara att han inte får sätta sitt stolpskott, hade nog gett honom lagom med mersmak.

Bremen kommer att sväljas helt, 0-2 är mitt tips.
Real Madrid stora_4
2005-09-11 21:14
grattis till segern det var viktigt för er att vinna idag annars hade ni fått e jälva onödigt press på er matchen mot Werder Bremen.......vi har lyon ....jag tycker att vi e det bättre laget och kan vinna............e det bara jag som tyckte att Ronaldinho var osynligt....
Annons: