/spanien/barcelona/forum/25561.aspx/spanien/barcelona/forum/25561.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 21:42
ingen orsak
Barcelona La Rambla
2006-02-02 21:39
Spinbad:

Haha, nej tack. Jag hade nog haft svårt för att vara objektiv. Till slut så hade jag spärrat 90% av alla forumiter. Men annars var jag allvarlig angående dig, menade inte att göra mig lustig över dig om du trodde det. :)

Gustaf:

Tack för matchrapport. En liten detalj dock, kanske inte så viktig nu så här 1 dag efter.

I halvtid bytte Rijkaard ut Márquez och satte in Gio. Oleguer fick ta mexikanens plats i mitten och Gio tog högerbacken.

Gio var med från start på vänsterbacken. Det var Sylvinho som kom in istället för Marquez efter halvtid. Men annars var det rätt att Gio tog högerbacken och Oleguer gick in i mitten.
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 21:36
Ja ni vann viss igår,sorry mitt fel.

Men ok ni får alla ha en skön kväll så hörs vi till helgen inför er härliga match mot Atletico Madrid.
Barcelona Ordem e Progresso
2006-02-02 21:33
Bra. Tur att jag har hjälpt dig med något i livet då :)

btw Fedorov, vi vann igår om du missade det ;)
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 21:33
Ämne: fedorov//

om ja v....
OM JAG VAR BARCAFAN SKULLE JAG GÅ OCH LÄGGA MIG EFTER FÖRLUSTEN IGÅR OCH INTE VAKNA FÖRRÄN HELGUERA GÅR TILL ER I UTBYTE MOT MESSI
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 21:32
Ordem e Progresso//

du har ju gett mig tillräckligt så att jag har tränat klart magen för idag.
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-02-02 21:31
fedorov//

om ja va du skulle jag logga ut från svenskafans och gömma mig.

jävla pajas alltså..
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 21:28
Ämne: "Det finns bara....
DET VAR ETT SKÄMT!

JAG ÄLSKAR REAL MEN HELGUERA KAN JAG ALLTID DRIVA MED PÅ SAMMA SÄTT SOM DU DRIVER MED MIG

HELGUERA ÄR MIN BÄSTA KOMPIS!
RÖR INTE MIN KOMPIS!
Barcelona Maxi_Lopez_#11
2006-02-02 21:26
"Det finns bara en Maradona, en Cruyff, en Zidane ,en Helguera osv... "

okej dem först namnen men du bevisar verkligen att du inte kan nåt om fotboll.. en helguera ?

shit mannen du borde skämmas.. du kan inte jämföra han med maradona och gänget.. SKANDAL FRÅN DIN DEL
2006-02-02 21:24
Haha kan bara skratta nu alltså, omoraliska regler? Du tar priset! :) Tack för att du ger mig ett gott skratt så här på kvällskvisten.
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 21:17
Ämne: Fedorov/ Det är en v....
Men jag är också ett fan,det betyder ju dock inte att jag inte kan skriva en vettig summering för andra intresserade.Jag har fullständigt förtroende för alla redaktioner här på spanska avdelningen.
Barcelona tarrak
2006-02-02 21:14
Fedorov/ Det är en väldigt dum inställning eftersom det inte är några proffs, utan fans, som skriver de.
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 21:10
Ämne: Hur många mål har ny....
Snälla skriv inte den nya Maradona!

Den argentinska och andra länders press har i förhand döpt många talangfulla spelare till den nye Maradona under många år och vid det här laget bör det väl finnas ett tiotal Maradonas
såsom Aimar osv...

Det finns bara en Maradona, en Cruyff, en Zidane ,en Helguera osv...
Mallorca Real-madrid
2006-02-02 21:09
haha ni e sämt i hela värden 2-1 haha
Mallorca Real-madrid
2006-02-02 21:08
JohnnyK_ 5 mål har han gjort
Barcelona JohnnyK_
2006-02-02 21:06
Hur många mål har nya Maradona (Messi) lagt i år?
Tacksam för svar
/ J
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 21:05
Men ursäkta mig ett tag och lyssna!

Om jag läser en matchsummering så utgår jag ifrån att den är professionellt skriven.

Detta oavsett om jag sett matchen eller ej!
Spinbad
2006-02-02 21:03
La Rambla:
Haha jag är tyvärr inte lämpad för en sax, kommer inte ha så mycket tid över. Jag röstar för La_Rambla!
Barcelona La Rambla
2006-02-02 20:58
Jag röstar för att Spinbad får en sax i present av redaktionen, en vass sådan. :-)
Spinbad
2006-02-02 20:54
Hur orkar alla kära barcafans med att käbbla med alla omogna real-supportrar dag efter dag? Jag orkar knappt ens läsa igenom forumet längre eftersom det är bara är tjafs, det verkar som om det här forumet försämras varje gång Real Madrid vinner några matcher. Kan det inte bli fler moderatorer som kan saxa och spärra alla Real Madrid-"fans" som enbart skriver här för att försöka provocera?
Barcelona La Rambla
2006-02-02 20:41
Ju mer tid ni ägnar åt geniet Raul_Legend, desto längre stannar han och delar med sig av sina kvasianalyser. Gör det enda rätta, "tilltala" honom inte och han "självdör". :-)

Mottahinho:

Håller med till fullo, har personligen ägnat allt för mycket inlägg och "tjafs" med självutnämnda experter från den vita. Bara för att till slut inse, att de inte ens har sett matchen men trots det kan de enligt dem själva lämna klockrena analyser om läget. Man häpnar.

Angående Etóo och ryktet om att Roman vill ha honom ska vi nog ta med en nypa salt. Deras fans vill inte ha honom och Etóo har vad det verkar inte så mycket till övers för dem. Senast idag finns det ett rykte om att Chelsea har sänt iväg en FIFA-agent till Turin för att tala med Juventus reprentanter om Zlatans situation. Igår skulle Zlatan till Madrid, idag till London. Slutsats, allt är som vanligt i fotbollsvärlden. :-)
Real Madrid Raul_Legend
2006-02-02 20:37
Ordem e Progresso//

då läste du inte noga(brist på kunskap inom det svenska språket), individer som dig förstår inte ens skillnaden mellan moraliska och omoraliska regler så vilseled är du, som sagt gå och lägg dig
Barcelona tarrak
2006-02-02 20:34
Raul_Legend/"Vadå stanna kvar om du vill tror du jag vill slösa min värdefulla tid på en fjolla som du eller"

Vad väntar du på då? Sjas!
Barcelona Mottainho
2006-02-02 20:28
Federov

Du behöver kanske inte gå efter nånting alls med tanke på att du inte ens sett matchen, maken vad folk har åsikter om situationer dom inte ens sett..

Ordem e Progresso

vi får hoppas att dom gör det! vad tror du om Henry affären?

2006-02-02 20:23
Mottainho

Tror inte du behöver oroa dig. Eto'o har flera gånger uttalat att han trivs i Barcelona och att han inte vill lämna. Tror heller aldrig att han skulle gå till Chelsea.

Utöver det så är det i slutet Rijkaard och Laporta som beslutar om han ska gå någonstans. Men jag hoppas att dem har insett vilken fotbollspelare vi har, och inte säljer honom oberoende på vilken summa någon klubb lägger fram!
Barcelona Schubert
2006-02-02 20:20
Nej, Eto'o är inte bättre än Dinho. OK om du går efter de senaste två matcherna kanske men så korta mätperioder kan man bara inte ha. Man måste se över åtminstone några månader, och där är Dinho betydligt bättre. Han bidrar med så mycket mer under en match. Fråga bara motståndartränarna, eller titta på motståndartränarnas agerande. De är ju på Dinho hela tiden, det är inte nån slump.

Sen är Eto'o en fantastisk spelare, men vissa verkar inte ha fattat vad Ronaldinho är. Barca är ett lag med en rad mycket bra spelare och en spelare som är världens genom tidernas bäste.
Barcelona Mottainho
2006-02-02 20:17
Ja kanske överdriver jag, men med Chelseas nalkande jättebud, Henrys eventuella intåg och detta, nja olustig känsla har jag. Sen är det ju inget fel i sig att vara kaxig efter hans bravader under säsong, att han var så het på frisparkar trodde jag inte..

Jag vill helt enkelt inte att Eto'o drar nånstans för det finns ingen som kan axla hans mantel fullt ut.
2006-02-02 20:16
Raul_Legend

Jag har faktiskt läst dina inlägg, tyvärr. För det enda det gör är att slösa på min tid. Och vad spelar det för roll om du ber om ursäkt till Rambla för att sedan fortsätta gnälla och provocera.

Och som tidigare sagt har jag inte tid att lära ignoranta barn det svenska språket, så om det är någon som ska sova, så är det du. Bollibompa är väl slut vid det här laget?

Slutdiskuterat orkar inte skräpa ner mer på forumet. Skriv i PM om du vill ngt.
Real Madrid Fedorov
2006-02-02 20:16
Ursäkta mina vänner men jag utgår ifrån att Zaragozaredaktionens matchsummering var rättvis och deras red skriver ofta trevligt material.

Flertalet Barcafans har en verkligt vinklad syn på matchen förstår jag ( trots att jag inte såg den) efter de inlägg jag läst här.

Om ni verkligen tror att jag ska gå efter era starka reaktioner dvs "forumsmatchrapport" så blir det ju endast löjligt.

Barcelona S.W.A.T
2006-02-02 20:15
Ämne: Eto'os uttalande ....
just är Eto`o NUMER 1
Annons: