/spanien/barcelona/forum/25560.aspx/spanien/barcelona/forum/25560.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ackish
2005-09-18 23:35
Förstår inte hur folk tänker.

Oleguer är en av våra egna produkter, en bra mittback som när han spelar med Puyol växer otroligt mycket och spelar stabilt väldigt ofta.

Jag motsätter mig alla som sa att han spelade dåligt.
Jag tycker han spelade otroligt bra!
UNDER FÖRUTSÄTTNINGARNA!

Snälla, att låta Oleguer spela ytterback skulle vara som att slänga in ett får till hungriga vargar. Han är inte snabb, han är inte smidig och han är inte den bästa glidtacklaren i fart.
Han är ingen ytterback och ska inte spela där, detta var Rijkaards misstag som hela laget fick sota för.

Och nej, vi ska inte slänga ut Rijkaard pga detta.
Barcelona La_Rambla
2005-09-18 23:34
Killa//
Jag är också arg, men vad ska jag gör åt det. Visst Oleguer hade problem många ggr. Men han är inte bättre än så här, eller rättare sagt Petrov är jäkligt bra när det stämmer för honom. Tror du inte fler högerbackar lär få problem med honom?

Haha, låt han skratta. Real har större problem än Barcelona iaf. Det kan alla konstatera.
Barcelona Killa
2005-09-18 23:34
Barcelona La_Rambla
2005-09-18 23:33
rawkus//
Han var bäst på plan. Det gäller även vår match. Ingen som överglänste honom i kväll.
Barcelona Killa
2005-09-18 23:33
Jo jag förstår och jag kanske "överdriver" men det var länge en jag var såhär arg.
Barcelona La_Rambla
2005-09-18 23:32
Blaugrana_1899 & Killa//
Jag förstår vad ni menar, och att ni är arga. Men inse en sak, man gör skitmatcher ibland. Alla spelare är inte världens bästa på varje postition osv. Därför blir det så här ibland.
Kolla på Real, de handlade för 800 milj inför denna säsong. Vad har det hjälpt dem?
Atlético rawkus
2005-09-18 23:31
La_Rambla: Tack. Fan så bra han va mot Real ikväll. Synd att lobben inte gick in !!
Barcelona La_Rambla
2005-09-18 23:30
rawkus//
De la Pena spelade i Barça säsongerna 95-98, och 2000-2001 när han kom tillbaka ifrån Marseille. Sen gick han tillbaka till Lazio en säsong till för att till slut hamna i Espanyol 2002.
Atlético rawkus
När blir Messi spelklar i ligan?

Tack o gonatt!

Aupa Atlèti
Barcelona Killa
Det borde du förstå.
Barcelona ackish
2005-09-18 23:29
Ämne: Larry David = Carlos....
Lucho :
Håller med in på sista punkt gällande Guily.
Jag var ett stort fan av honom när han kom för 1 år sen, killen gjorde något kreativt varenda match.
Han nätade 4 matcher i rad i början av säsongen om jag inte misstar mig?
Nu springer han visserligen fint i djupled men har lite för hackigt spel och otroligt ojämn för att vara ordinarie.

Truman : Xavi har haft 1 dålig match på väldigt lång tid, idag hade han det pga att hela Barcelona spelade dåligt.
Ronaldinho var blek, det har han varit många matcher, detta är inte den första och definitivt inte den sista. Han spelar bra när laget spelar bra.

Barcelona Killa
2005-09-18 23:29
Jag sa till dig att jag är arg!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-18 23:28
La_Rambla: ok det stämmer men jag syftade på att vi kunde värvat bättre till deffensiven innan säsongen, krävde ingen världsback för 300 mille men åtminstonde en back som är stabilaren än oleguer!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-18 23:28
Killa//
När du slutar och skriva saker som "f**in talat" och liknade ska jag ta en diskussion med dig. Men inte som du uttrycker dig nu.
Barcelona Truman
2005-09-18 23:27
Hoppas Rijkaard vågar spela såhär till nästa match

Valdes

Belltti Puyol Marquez Gio

Deco Motta Bommel

Iniesta Eto'o Ezquerro

Eller vad tycker ni? Jag tror att det här laget är mycket hungrigar än det vi såg idag
Barcelona Killa
2005-09-18 23:25
Han är dålig match efter match efter match. Jag klagar inte på nån annan men PÅ HAN. För att han är dålig helt enkelt!
Barcelona Killa
2005-09-18 23:24
Men La_Rambla? Är han bra då? Oleguer? Alltå helt ärligt fucking talat? Är han nåt att ha?
Redknapp
2005-09-18 23:23
Killa//

Skulle det inte bli ett väldigt tråkigt forum om det bara var fol som tyckte och tänkte samma sak här?

Sen kan jag ju kanske ge dig ett tips på hur man får bort folk som bara skriver skit i en gb, ignorera dom. Att be dom dra åt helvete som du gör gillar dom bara, så då skriver dom mer o mer
Barcelona La_Rambla
Sluta bete er som Realfansen nu. Vi kan inte köpa nya spelare efter varje match. Detta är den trupp vi har till förfogande. När de spelar bra så hyllar ni alla. När några gör en sämre insats ska ni kasta ut dem ur Barcelona. Skärp för tusan till er! Vi har inga andra spelare, thats it!
Barcelona Ronnie
Oleguer lär värma bänken i nästa match tror inte vi behöver oroa oss för att han ska förstöra fler veckor för oss. Det som är sorgligt är att Östlund!! bara fick problem en gång mot Petrov, och Östlund platsar inte ens i Feyeenord.
Barcelona Killa
Ja alltså han duger inte så enkelt är det. Jag har haft tålamod med han...men ÄRLIGT talat. TILLOCHMED MIKAL NILSON hade varit ett bättre alternativ.
Atlético rawkus
2005-09-18 23:21
Vilka säsonger lirade De La Pena(stavn?) för er??
Real Madrid C.Diogo
2005-09-18 23:21
La_Rambla

Förlåt, Varför ska jag drömma?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-18 23:20
killa här rätt: tänker inte bara på idag men vad gör en back som oleguer i Barças startelva? ge mig en förklaring om det finns någon, vi är en av de största klubbarna i europa, nästan alla vill spela för oss och vi har pengar.. att vi inte har skaffat oss ett stabilare försvar är för mig ett Mysterium!!!!
Barcelona Killa
(jag vet inte ens vad jag har skrivit jag är JÄVLIGT ARG)
Barcelona La_Rambla
alex163 [Sergio Ramos]//
Jag har inte ändrat något alls. Håller kvar vid att målet inte var rätt. MEN, och det är en stor skillnad mot inne hos er. Jag skyller inte på domaren för förslusten. Shit happens, de fick en utvisning och vi borde ha utnyttjat det. Tyvärr så gjorde vi inte det idag. Bara att ta nya tag.
Som sagt, läsförståelse var ordet. Träna på det. ;)
Barcelona Rickiboy
grabbar ni får ursäkta mig..
men vad fan håller vi på med..
OLEGUER rakt in i PAPPERSKORGEN...
Barcelona Barca Barca
2005-09-18 23:19
En annan sak till alla madrid fans äre nån som inte ska snacka så är det just ni.
Barcelona Lucho
Larry David = Carlos Biancho. Haha! Den var riktigt bra.

Känns som att alla spelare idag gjorde lite halvdant ifrån sig. Puyol, Marquez, Ronaldinho och Eto'o var riktigt släta men mest besviken blev jag nog på Xavi men å andra sidan så har han ju skämt bort oss med att nästan aldrig slå felpassningar förut. Sedan vill jag gärna se Ronaldinho lite längre upp i nästa match.

Slutligen vill jag än en gång lobba för att få bort Giuly. Nu hade han visserligen en assist men killen passar inte i laget tycker jag. Jsg får Beckham-vibbar när jag ser honom få en utmanare emot sig. Detta i bemärkelsen att när han får en motspelare mot sig så vänder han nästan alltid om. Nej, in med Iniesta i nästa match..a
Barcelona Truman
Och nu ska vi inte skylla på domaren. Vi spelade uruselt och det får vi leva med nu. At.madrid kan också skylla på att dem fick felaktigt röttkort. Så sluta skylla på domarna. Kan vi inte bara erkänna att vi var SÄMST idag
Annons: