/spanien/barcelona/forum/25557.aspx/spanien/barcelona/forum/25557.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 17:02
Ämne: Måste fråga redaktio....
Fråga Rebeca Loos ;)
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 17:02
Ämne: Ämne: De hand....
Javisst har jag hoppat på dig idag men det är för att du har tagit på dig en "blaugrana" tröja och snackat skit om klubben, vore konstigt om klubbens söner inte står upp då...

Man får ha fel, men snacka skit om spelarna eller klubben när man inte ens hejar på våran klubb är inte acceptabelt...
Räkna med att jag kommer spotta på dig varje gång du kommer in hit och snackar hit om klubben...
Barcelona Vbg:arn
2005-10-12 17:01
Hihi ni är så gulliga. När en av era "egna" gör precis det han fördömer mig för så väljer ni att vara tysta, för då vet ni att ni inte har något att komma med. Sött.

För övrigt, vill ni ha en bra pivote så titta i Betis.
Barcelona Suñol
2005-10-12 17:00
Måste fråga redaktionen, i forumreglerna står det att man inte ska använda sig av sms språk!
Vad menas med det?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-12 16:59
Suñol
den visas
länken är till dig

Havaldinho
thnx bro
Barcelona Suñol
2005-10-12 16:58
visas argentina matchen på pplive?
och har någon en länk?
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:54
Ämne: Nej altså fortsätt. ....
www.bihwed.com
Tror jag de heter, en bosnisk site ska de vara...
Polaren som fixat det...

Klart man vill att bröderna här inne ska förlänga livet med ett gott skratt ;)

Ono

Rätt gissat...
Nästa gång kolla varför inna du skriver...
2005-10-12 16:50
Ämne: De handlar inte om ö....
Havaldinho: Jag sa att jag kunde fotboll bättre än de flesta, inte att jag hade full koll på övergångar. Jag är inte en siffernisse, jag kan taktik, spelsystem, laguppställningar. Om en dussinspelare byter klubb i en bytesaffär har jag ingen koll på förrän jag får höra det.

"Här inne försvarar vi varandra, påhopp gillas inte allafal inte av mig , men när du kommer med din traktor och skördetröska in hit då undrar man alltså vart lukten kommer från... "

Det är tur att det aldrig kommer någon skit ur din mun. Vem är det som står för påhoppen här? Om du inte minns kan du läsa dina inlägg och sen mina och sen jämföra vem det är som står för alla personangreppen. Eller så läser du citatet här över, du säger emot dig själv i ett och samma stycke.

Sen har väl alla rätt att ha fel? Eller? Det behöver väl inte betyda att man snackar skit? har någon fel är det väl bara att rätta, men inte här, nej nej. Här ska man först bli hånad, spottad på och utskälld för att man har fel. Vad är det för stil?

Och så pratar du om att jag snackar skit. Jag ahr aldrig stått för några påhopp på någon här inne, så jag förstår inte vem du så ädelt skyddar.
Barcelona Kharles
2005-10-12 16:50
Havaldinho, Beautiful_Barça och ni andra, ignorera honom. Försumma hans försök till opinion. Behandla honom som luft. Annars har han vunnit.. ;-)~

Vbg:aren

Vi culés är måna om vår klubb och höjer självklart på ögonbrynen när "en av oss" säger saker som "Sälj Eto'o" "satsa på Henke" osv.. Gör oss alla en tjänst och håll dig till bandyn (som för övrigt är en underskattad sport - Go Västerås)

I vilket fall som helst; Visca el Barça!
Barcelona Qno
2005-10-12 16:46
Ämne: Ämne: Men Vbg....
Ahaa

Men då undrar man vad han gör här inne då? Sprider dålig stämning?
2005-10-12 16:46
Nej altså fortsätt. Man behöver sig ett gott skratt ibland. Den där med traktorn var bra.

Havaldinho
Kan du ge mig länk till den där sidan som skulle sända Bosnien matchen mot betalning?
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:45
Ämne: Men Vbg:arn och Hava....
Ono

Killen gillar inte ens Barcelona därför är folk här inne irriterade på han....
2005-10-12 16:44
hahahahahahah
Barcelona Qno
2005-10-12 16:44
Men Vbg:arn och Havaldinho "Make Love Not WAR" detta är ett forum för oss alla som gillar Barcelona! Gnälla på varandra får ni göra nån annanstans om ni verkligen måste det.
Barcelona Suñol
2005-10-12 16:43
Havaldinho//
kan bara hålla med...
2005-10-12 16:42
Bonnläppar.. höhö.. moget. Det bor över 100.000 pers i området kring Vänersborg, så de tär inte så bonnigt.

Men du har rätt, det är Gremio.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:39
De handlar inte om översittare men du kommer hit med ditt bandy snack och prat om att du är kunnigare än alla andra och bara snackar massa skit klart då att vi tycker du är ett stort jävla skämt!
Här inne försvarar vi varandra, påhopp gillas inte allafal inte av mig , men när du kommer med din traktor och skördetröska in hit då undrar man alltså vart lukten kommer från...

Nä seriöst talat, anledningen att folk lackar ur på dig är kasnke för att kommer in hit och säger massa saker som inte ens stämmer...
Alla har rätt till en åsikt så länge man inte bara snackar en massa skit...
Barcelona Suñol
2005-10-12 16:38
det är väl gremio.
men jag tycker att vbg:arn har en poäng vi som cules borde visa att vi är toleranta även mot bandy älskande bonnläppar.
Barcelona Qno
2005-10-12 16:37
Ser att ni snackar om Mascherano som eventuell ersättare på den defensinva mittfältsplatsen men varför inte spara dom miljonerna och spela med Motta (om han kan hålla sig hel) istället som inte ens fyllt 25 och enligt mig är han en perfekt privote.
2005-10-12 16:36
Ämne: Ämne: Havaldi....
Havaldinho: Lägg ner nu. Du kan skriva hur mycket skit om mig som du vill och det kommer inte påverka mig ett dugg, Det blir trevligare om du skärper dig.

Jag har ju redan sagt att jag inte är ett riktigt Barcelona-fan, läs inläggen istället för att snacka så mycket.

Och jag har koll på dom stora övergångarna, men att Tiago var en del av dealen med Essien var det nog fler än jag som inte visste.
2005-10-12 16:33
Det här forumet måste vara det otrevligaste jag stött på. Det är ju fullproppat med översittare som vet bäst och kan bäst och alla andra är bönder och dumma i huvudet. I andra forum kan man iaf föra en vettig diskussion med folk.

Skärp er lite för Guds skull, är det brottsligt att ha fel? Hur många här vet på rak arm utan att kolla upp det vilken klubb Ronaldinho är fostrad i? Och om ni skulle säga något och ha fel så skulle jag då fan inte håna er för att ni har fel!

Patetiska människor det finns..
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:33
Ämne: Havaldinho: Jag känn....Kollar du ens på fotboll?
Om du är ens ett riktigt Cules fan så hade du sett hur dominant han var när Lyon körde över marängerna...

Självklart kan man inte hålla reda på allt men stora övergångar kan man inte missa om man tycker att man är kunnigast av alla...

Din kunnighet har visat sig idag vara skrattretande...

Barcelona Suñol
2005-10-12 16:32
"säljs som slavar på en romersk slavmarknad" vilka metaforer!
haha härligt...
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:31
Ämne: Havaldinho
OK, all....
Inan du skrev det så hade bonden sagt...

I quote - Men vad händer när Tiago och de andra spelarna i Chelsea som är innermittfältare vill spela då?

Så de var inte dig jag läxat upp...
2005-10-12 16:29
Havaldinho: Jag känner att du är lite frustrerad just nu. Lugna dig.

Jag visste väl inte att Tiago var i Lyon, senast jag kollade var han i Chelsea. Det är ganska svårt att ha koll på alla spelare och övergångar och avtal när spelare lånas ut i parti och minut och säljs som slavar på en romersk slavmarknad.
2005-10-12 16:28
Havaldinho
OK, alla vet vi att vi inte vill ha bandy-"fan"skapet här inne, men det var Suñol som sa att Tiago är i Lyon och jag som sa att jag inte visste det.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:28
Ämne: Man springer inte i ....
Bonden har talat...
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:26
Ämne: Har varit på Zinken ....
Sexigt inlägg hahaha

2005-10-12 16:25
Man springer inte i bandy, man åker skridskor.
Barcelona Havaldinho
2005-10-12 16:25
Vbg

ALLTSÅ VAD HAR DU FÖR KOLL!!!
Tiago är ju i Lyon hur fan kan du missa såna saker???
Seriöst dra här ifrån...
Du har gjort bort dig så jävla många gånger idag...
Annons: