/spanien/barcelona/forum/25551.aspx/spanien/barcelona/forum/25551.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca Barca
2005-10-14 21:22
Ämne: Ok här kommer en frå....
11 Essien. Essien han spela överallt på planen det kan inte Dinho, dona, eller Messi. Essien har spelat på följande positioner: Mittbackk, ytterback, mitt mitt, ytter mittfältare och t o m släppande anfallare.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-14 21:05
Ok här kommer en fråga som inte har något med något att göra:
Skulle ni hellre ha 11 Essien eller 11 Dinho eller 11 Maradona eller 11 Messi på plan?
Eller skulle ni kanske välja Rijkaards vanliga XI ramför nån av de här. Jag tycker detta är en bra diskussion. Var snäll o kommentera.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-14 21:03
Aubri
Jag håler faktisk med dig. Det är ingen som har mer glöd än de nya spelarna. Låt Messi, Bommel, Ezquerro, Maxi och Iniesta spela så ska ni se på fan. Problemet är ju inte att Barcelona inte är tillräckligt bra. Det är ju att de har tappat glöden.
Så kommr uppstälningen:(skiter i vad Rijkaard har bestämmt sig för)

Valdés
Belletti-Rafa.Puye.-Sylvinho
-----------Bommel-----------
--Xavi------------Bommel----
Messi----Etó'o------Dinho
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:45
Sonde, trevligt med sammarbetet och länken till Team Sportstrader.
Eloge! :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:27
Precis, men man kan inte kräva att han ska komma in och dominera så här i början. Lär få starta på bänken och sen hoppa in 20-25 min kanske. :)
Barcelona Aubri
2005-10-14 19:21
Jag menar jag för lagets bästa, han om nån borde vara laddad n fit for fight ju ..
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:19
Så underbart att Motta är fit for fight igen. Hoppas verkligen han får spela och gör bra ifrån sig. :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:12
Visst borde van Bommel spela ofta. Men Rijkaard kan ju inte rätta sig efter att han ska få plats i Hollands trupp, utan köra på för lagets bästa. Men nog ska han spela ofta enligt mig.
Barcelona Aubri
2005-10-14 18:59
EN tanke..

Med tanke på att Van Bommel inte spelade några landskamper, och dessutom vill ta en ´plats in hollands landslag, så vore det smart att låta han spela från start, han om nån borde vara fräsh och laddad nog att springa ihjäl sig
Barcelona Cneemästaren
2005-10-14 18:17
Ämne: Ämne: -------....
Vi är Barcelona, vi behöver bara 10. ;-)
Nä men jag håller med La_Rambla, det är lite tråkigt med konstanta startelvor utan att ens skriva en motivation till det eller så. Även dessa frågor bestående av en mening, typ: "vem är bäzt, henry lr maldini???!11" - Försök att bidra med något om ni ska posta, eller förklara varför ni undrar vad ni undrar och så iaf.
Barcelona BARCA_PARA_SIEMPRE
2005-10-14 18:17
jaja..då fanns det inte ens en chans att se Henke spela mot Deportivo.
Real Madrid ronnie 10
2005-10-14 18:02
Är det någon som möjligtvis kan en hemsida ddär man kan översätta en text på tex spanska till engelska eftersom babelfish inte översätter så bra..
Real Madrid stora_4
2005-10-14 17:50
Vbg:arn
de spelarna som du har skrivit fårstår jag men att skriva att det e dåligt att carlos e nominerad det vet du oxxå att det e skandal
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 17:45
Suck, dessa förbaskade startelvor stup i kvarten. Hur ids ni hålla på med dem?
Barcelona L07
2005-10-14 17:45
Ämne: ----------------V.Va....
d e bara 10 spelare
Barcelona henke-best
2005-10-14 17:43
----------------V.Valdes------------------
Belletti----Puyol-------Marquez----Gio/Silvinho
-------------------Xavi----------------
--------Deco-------------Ronaldinho
--------Larsson/Messi-------Eto--------
så här borde barca testa nångon;)
Barcelona L07
2005-10-14 17:39
----------------V.Valdes------------------
Belletti----Puyol-------Marquez------Gio/Silvinho
-------------------Xavi----------------
Messi--------------Deco-------------Ronaldinho
--------Larsson/Maxi-------Eto-----

vad tycker ni?
Barcelona L07
2005-10-14 17:38
d e sant
Barcelona Vbg:arn
2005-10-14 17:37
Puyol borde varit nominerad, men alla som följt fotbollen och alla dessa nomineringar vet att juryn som tar ut spelarna har spelare som ALLTID är med på listan oavsett hur som spelat. Raul, Carlos, Cafu, Beckham osv...

Och MALDINI! Herregud.. Han har varit med på dom där listorna i 30 år snart!
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 17:16
Inte illa, alla heder åt Coloccino som tom går emot sin egen president. :)
Real Madrid stora_4
2005-10-14 16:29
tror att ni kommer att spela bra mot Depor....
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 15:59
Nice boys tack för hjälpen...

Jävligt sexig kommentar av Coloccini som sagt...
Älskar spelare med heder i kroppen...
Barcelona Gabriel
2005-10-14 15:39
Havaldinho

Jag kan översätta det till dig =)

Det betyder att han tycker det är rent av fånigt av Lendoiro att försöka sätta för Messi.
“¡Es una tontería! Se pierde una gran estrella si no juega él, pierde el fútbol." "Det är rena fånigheter! Man förlorar en stjärna ifall inte han spelar, fotbollen förlorar."
Barcelona Kharles
2005-10-14 15:34
Havaldinho

Det står att Coloccini inte kan förstå varför hans president Lendoiro motsätter sig att Messi får spela, han säger att; "Det är löjligt! En stor stjärna är förlorad om han inte spelar, en förlust för fotbollen".
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 15:31
Babel Fish översättning är ju inte den bästa...
Men de verkar som de var en sexig kommentar av Coloccini...

Carlito
Översätt när du lägger in såna texter...
Barcelona TiTi
2005-10-14 15:29
world.altavista.com
där kan du översätta eng till spanska iaf:P
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 15:22
Carlito

kan du översätta?
En Libanes pratar varken spanska eller Catalá...
Barcelona Kharles
2005-10-14 15:09
Fabrizio Coloccini sonríe al ver cómo un miembro de seguridad armado se lleva a Messi. Aún no entiende por qué su presidente, Augusto César Lendoiro, quiere impugnar la presencia de Messi en los terrenos de juego: “¡Es una tontería! Se pierde una gran estrella si no juega él, pierde el fútbol.

Hehe. Sen undrar jag vad Lionel Scaloni tycker om Augustos bravader. Hade de gjort detta mot en av Cadiz 18-åringar? Nej, för Messi är redan en världsspelare.
Barcelona Kharles
2005-10-14 15:07
Klart han får spela. Något annat vore en direkt förolämpning mot det vi idag kallar fotboll.

Truppen mot Depor;

Valdés, Jorquera, Puyol, Belletti, Edmílson, Sylvinho, Oleguer, Xavi, Motta, Van Bommel, Messi, Giuly, Deco, Eto'o, Márquez, Maxi, Ronaldinho, Ezquerro e(eller) Iniesta.
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 15:00
Hm, är det klart eller inte angående Messi? Får han spela? Börjar bli allmänt trött på detta nu. Hade det varit en "vanlig" spelare så hade ingen haft något att anmärka på. Bara för att han är en exceptionell talang eller?
Annons: