/spanien/barcelona/forum/25547.aspx/spanien/barcelona/forum/25547.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:30
haha håller me dig barca barca baarca
Real Madrid Barca Barca BAARCA
2005-10-16 20:30
aa men det jag tycker Senor Cule, är att alla här ska nog sluta ha fööööööör stora förväntningar på ronnie, eftersom ni verkligen inte har så stora förväntningar på blandannat etoo
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:28
Ämne: TiTi

Som sagt oli....
aa tycker du har rätt senor cule...vi är ju trots allt barca fans o ska inte tjafsa me varann:P
2005-10-16 20:28
Ämne: Barca Barca BAARCA o....
vart kom du ifrån?..vi har inte ens snackat med dig så oavsett vad du säger tror du vi bryr oss. ..alltså kolla på det här forumet, fan ni tror ett forum är en helig plats stavning vet inte vad.."skräpa inte ner vårt fina forumet" vet inte vad
Barcelona Señor Cúle
2005-10-16 20:27
TiTi

Vem, jag?
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:26
du verkar ju vara intresserad av skolan och att stava
Barcelona Señor Cúle
2005-10-16 20:25
TiTi

Som sagt olika spelare har olika egenskaper, jag tycker inte att Henry har bevisat tillräckligt mot hårt motstånd faktiskt. Men jag tycker att vi lägger jämförelserna åt sidan eller vad tycker ni?:P

Dessutom skiter jag i matcherna i slutet av säsongen då ligan redan var avgjord, man blir inte peppad till max, och då pratar jag om hela laget.

Jag tycker olika saker om Eto'o och ni på ett annat sätt, det är inte meningen att alla ska tycka lika. :)
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:25
Ämne: Barca Barca BAARCA o....
om det är så svårt att förstå vår text hur kan du då svara på den då? kanske dags för dig o lägga dig eller...du som verkar vara intresserad av stavning
Barcelona La_Rambla
2005-10-16 20:22
Barca Barca BAARCA och TiTi//
Lär er skriva för tusan. Lär er hur man skriver meningar med punkt som avslut. Går inte att läsa era inlägg. Man läser första raden sen tappar man intresset. Kanske är läggdags för er nu? :)
2005-10-16 20:22
Ämne: och plus du sa att h....håller med dig 100% TiTi..du låter som en vettig kille:P;)
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:20
och plus du sa att han är en forward som är målkåt får ja fråga då varför henry också gör mkt mål (mer än eto också)och även assisterar väldigt mkt?
2005-10-16 20:20
Ämne: Barca Barca BAARCA
....aa samma sak..mot real sociedad förra året på borta plan då..kolla hur dååålig han va..o zaragoza va av ren slump skojare..tror du inte m ronaldinho henry eller ronaldo skulle vart där tex de skulle gjort mål..

aa men varför börja du (senor cule) prata om etoos svagheter ja vet inte vad skojare..
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:19
Eyy senor cule får jag bara fråga dig hur ett av eto's mål var mot betis...aa juste ja tror du sj vet hur den va...han tog målet ifrån maxi lopez o va inte de själviskt eller?
o xavi var borta mot zaragoza...det är en spelare men när tex ronnie o deco är borta då är eto katastrof
Barcelona Señor Cúle
2005-10-16 20:16
Barca Barca BAARCA

Mot Real Betis var både Deco och Ronaldinho borta, den ända matchen denna säsong som dem vilat hittils, och vem gjorde två mål då? Jo, Samuel Eto'o, bara ett litet exempel.

Vem har sagt att Henry mfl är bättre än Eto'o, vill inte komentera det där ens.

Mot Zaragoza var Xavi borta, vem gjorde ett av måle`n? Nej jag tror bannemej det var Eto'o!
2005-10-16 20:13
Ämne: Et'o ÄR hur grym ....
okej om han e så GRYM varför e han dålig när spelare som bland annat RONALDINHO deco o xavi e borta..och han gör mål för sig själv inte för laget då e han ju egoist..mot zzaragoza när han gör mål istället för att ta med sig bollen till mittcirkeln så att barca kunde försöka göra ett mål till så springer han o firar o tar på tiden o man såg ju på rikjaard o alla andra att de inte blev nöjda..och om han e så BRAAA..varför e Ronaldo,Ronaldinho,Henry mycket mycket mycket bättre än han
Barcelona TiTi
2005-10-16 20:11
håller faktiskt med dig barca barca barca
Ronaldinho kanske inte har haft sin bästa säsong.men när man gör såna där grejer o ´är i en liten svacka då måste man vara galen...ni dyrkar för mkt eto asså e ni beroende ellre nåt re ha nspelar som van nistelrooy fan...gör bara mål men ok han är bra men han spelar bara för sig själv faktiskt som alla andra inom barca säger...han tror fan han kan lägga skott från 40 meter när han är helt täckt
Barcelona Señor Cúle
2005-10-16 20:08
Eto'o ÄR hur grym som helst. Han är inte den där typiska forwarden helt enkelt. Är detta dåligt? Nej, han rör sig som ingen annan, från kant till kant, och centralt, han rör sig smart. Han är grym på att hitta ytor, väggspel är en av hans specialiteter, han har teknik, målsinnet, och han utvecklas ta mig fan fortfarande. Han missar sina lägen lite då och då, men han kommer att bli säkrare. Han har grymma skott, han är ingen "egoist", han är en forward som är målkåt, Eto'o is the king helt enkelt. Kolla hur många mål han har gjort, och kolla hur han spelar innan någon komenterar våran pichini (stavning?) så det så!!

Han har sina nackdelar precis som alla andra, men vafan ska man sälja en spelare som tillför så mycket, och en spelare som tillför så mycket bra som kompletterar vårat spelsystem så bra?
Alltså alla har sina nackdelar och fördelar, men Eto'o är en klass spelare, och han ska vara kvar i klubben, och det i startelvan! Punkt slut!
2005-10-16 20:07
o för de andra han vände inte bort försvararen när han assisterade ronaldinho bollen studsade över försvararen..så du borde nog vakna upp
2005-10-16 20:03
Ämne: Snälla vakna upp und....
kolla på dig re var har du varit?...ronaldinhos mål såg du den vänta såg du den alla 3 försvararna stog helt still och kunde inte göra nåt på hans första mål..o sen såg du när han dribbla förbi 3-4 st fast de inte blev mål o han log faktiskt bakom etoos mål så va snackar du om..o de ja menar e när ronaldinho spelar så där som etoo så får han ändå kritik o när etoo e dååålig så säger ni ända aa men han kämpade oerhört ja vet inte vad och shit utan att skämas ni säger han är ingen diva!!..mot zaragoza va de nån som sa vilken kämpar match etoo gjorde när han va heeeelt osynlig fast gjorde mål av ren slump på slutet
Barcelona Gabriel
2005-10-16 19:52
Snälla vakna upp under matcherna och börja studera Etoo. Helt otrolig var han när han vände bort sin försvarare och sen assisterade Ronaldinho.
Real Madrid Ronaldo luiz nazario de lima
2005-10-16 19:50
jag håller med dig helt där eto gjorde 1 mål och va onsylig resten av matchen men ronaldinho gjorde 2 mål och var mycket pigg. jag tycker ronaldinho va matchens lirare utan tveka. Han trolla sig förbi baklingen flera gånger
Barcelona FCB_Petterzzon
2005-10-16 19:46
Tyvär.... så måste jag hålla med chicho. Real har alltid haft en bra anfall som barca fast real har haft dåligt försvar.. Men som det ser ut nu börjar Real få ordning på sitt förvarsspel och för barca är det raka motsatsen. Rijkaard måste bestämma sig för en back linje och börja tro på den.
2005-10-16 19:41
ey driiiver dde på svenskafans eller?...ronaldinho va läätt matchens lirare re!
När ´ronnie spelar lika bra som etoo spela igår så får han ändå kritik o när han spelar skit bra så finns de alltid någon kritik..etoo e bajs re diva o ni överdrivet här på forumet när han e dålig ni säger han e bra hela tiden
Spinbad
2005-10-16 19:12
Gabriel:
Poängen är fortfarande att Van Bommel knappast är idealisk som pivote då en av hans största styrkor är hans djupledsspel. Han blev ju petad från Hollands trupp för att han inte fullföljde de defensiva uppdragen han fått tilldelade utan lade ner mer tid på offensiven. Jag tror inte Rijkaard ser honom som pivote heller, det skulle knappast göra något positivt.
Barcelona Señor Cúle
2005-10-16 19:05
Jag vill se Maximiliano Lopez, hehe kul att skriva hans riktiga namn:P, från start nästa match. Jag vill ha Eto'o med från start också.. Sen ska Messi få spela antingen matchen efter eller så ska han få byta av Maxi ganska tidigt, som en 15 min in i andra kanske. Visst Ezquerro, men jag vill se våran Maxi, han tillför tyngd, vilket jag gillar. Plus att killen måste få en ärlig chans.
Barcelona Aubri
2005-10-16 19:04
Holländaren

hahhahah kunde inte ha sagt det bättre..
Barcelona Doddadinho
2005-10-16 18:46
funkar att köra med antingen Van Bommel eller Xavi på defensiven, samma sak med anfallande mittfältare
Barcelona Gabriel
2005-10-16 18:40
Jadå innan säsongen skrev jag att V.Bommel borde lira som defensiv mittfältare och då var det minst sagt många emot mig. Well, tiderna ändras likaså som folks åsikter.

Dock föredrar jag Motta före honom men det är en annan sak !
Barcelona Holländaren
2005-10-16 18:37
"Rijkaard borde ta sig en funderare över hur ligans bästa försvar förra säsongen (sett till insläppta mål) kan läcka som ett såll med samma skadefria manskap. Mår försvaret verkligen bra av alla omstruktureringar och rotationer? Mitt förslag är att blicka tillbaka på vad som fungerat bra tidigare och konsekvent satsa på denna formation."

Whine whine whine, förra säsongen gjorde han för få ändringar, nu gör han för många. Anledningen till att jag hatar den här sidan är att folk är alldeles för intoleranta här. Jobbigt.
Barcelona Doddadinho
2005-10-16 18:36
ronaldinho gaucho// Håller med helt, samma finns det bristningar på högerbackssidan också
Annons: