/spanien/barcelona/forum/25543.aspx/spanien/barcelona/forum/25543.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid carlos.
2005-09-23 15:48
King_raul:Tiltar du eller????:)
Atlético greeneyes_x
2005-09-23 15:47
King_Raul:

Det som är det mest ironiska med dina dumma wannabe Godfather Blodsbröder kommentarer är att du lägger dom i "Svenskafans".com ,
Ska inte du vara med i Spanskafans.com istället????
Eller du kanske inte förstår att du förolämpar alla på denna websida som är "SVENSKA FANS".
Hur dum får man vara egentligen.
Går in på "Svenskafans.com" och säger såna saker.

Barcelona Señor Cúle
2005-09-23 15:39
Helt rätt att peta Ronaldinho, han har inte visat sig värd för startelvan, men kanske truppen, fast det gäller nog bara om en tillfällighet. Marquez har ju känningar och likaså Deco, vet inte det här med Ronaldinho, om han har känningar. Men intressant kommer det iallafall att bli. v Bommel från start alltså, mycket bra. Ska vi se om Rijkaard gjort ett smart drag eller inte? Jag tror att det var smart.
Real Madrid King_raul
2005-09-23 15:37
Greeneyes_x,
Chilenare, nej men alcalá de henares i Madrid.
och jisses vilket liv det blev om mogenhet, Handlar parametrarna på detta forum om mogenhet, snarare ett klassiskt försök till att förlöjliga vederbörande istället för att svara på frågan.
Real Madrid carlos.
2005-09-23 15:34
Sonde:ok,det är lungt:):):).
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 15:29
Ett Barcelona i form, klarar av Betis alla dagar i veckan tom utan Ronaldinho, det är iaf jag övertygad om. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 15:27
I mitten på nästa vecka får vi veta om Messi får räknas som assimilerad spelare eller inte och kan ingå i truppen. Får verkligen hoppas att det löser sig, han behövs nu med sin positiva inställning. :)

Sen läste jag tidigare idag att vår supertalang, Giovani Dos Santos, som det går så bra för nu i U17-VM i Peru, fick ett proffskontrakt redan i maj månad med en klausul på 30 milj euro. Får verkligen hoppas att Barça fixar att behålla honom. Vargarna har redan börjat flockas och slåss om hans namnteckning. Det ryktas bla om klubbar som Arsenal, Man U och Chelsea. Varför är man inte förvånad att det är just de. :P
Barcelona Sonde
2005-09-23 15:27
Carlos: Nu var det visserligen inte jag som rensade, men jag kan avslöja att misstag lätt görs. Vid massrensningar ser inte vi hela inläggen vilket gör att man lätt misstar sig för något av dem.
Real Madrid carlos.
2005-09-23 15:26
alex163 [Sergio Ramos:Ronaldinho är inte hela Barca,de har en otrolig bredd i laget.

Hala Madrid
Real Madrid carlos.
2005-09-23 15:24
La_Rambla:Ok då fattar jag:).

Hadet
Hala Madrid
Barcelona Barca82
Nån som vet om det finns nån bild på laget 05/06 inkl. la porta & co.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
Blir svårt och vinna mot Betis med Ronaldinho borta. Vad tror ni?
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 15:20
Andreas E//
Deco har varit halvskadad sen W. Bremen då han fick en smäll på högerfoten. Borde egentligen inte ha spelat mot Atléti ens. Ronaldhino, lite ur form och så sparas han nog också till tisdagsmatchen i CL mot Udinese.

carlos.//
De tog nog bort dina inlägg, precis som mina då de inte längre fyllde någon funktion. Inte på pga att de var provocerande. :)
Real Madrid carlos.
2005-09-23 15:17
Kharles:Skrev det igår här efter Real matchen men det spelar ingen roll.

Lycka till mot Betis och hoppas man får se Henke,det vore trevligt att se vart han står formmässigt.
Ha det bra
Hala Madrid
Barcelona Bopi
2005-09-23 15:16
Andreas E: kan tänka mig att dom e lite små skadade, å att de e Cl i veckan! + att visa lite att han kan göra de omöjliga, att låta dom stå över!
Atlético Andreas E
2005-09-23 15:15
Finns det någon orsak till varför Ronaldinho och Deco inte får vara med i truppen?
Barcelona Bopi
2005-09-23 15:14
Kharles : tack,. men kom på de precis! fan asså! .... men hoppas att Maxi startat ! å hoppas att Van Bommel visar att han ska starta!
Barcelona Kharles
2005-09-23 15:12
Bopi

Man får bara registrera tre icke EU spelare i truppen. Tyvärr är alla platserna redan upptagna och man kan inte göra som du nämnde.

carlos

Jag tror inte redaktionen skulle ta bort ett sådant inlägg, det skulle vara riktigt konstigt.
Barcelona Bopi
2005-09-23 15:07
Men kan inte MEssi vara me på lördag nu då?? ... Ronaldingo e ju inte me! e de inte en EU-plast kvar då??... eller hra ja missat någon?
Real Madrid carlos.
2005-09-23 15:00
Oj här tar man bort inlägg oavsett om de inte är provocerande,snyggt jobbat.

skrev:"KingRaul Det är helt onödigt att hålla på,lycka till i nästa match barca"
Snyggt jobbat redaktionen.

Hala Madrid
Pelada
2005-09-23 14:58
Ronnie

För att Deco är halvskadad, det är inte Xavi... I detta fallet spelar formen ingen roll.
Pelada
2005-09-23 14:57
Mago_10

Det är det som känns positivt, gentemot förra säsongen. Att Rijkaard nu kan peta halvskadade spelare, tvärtemot vad han kunde göra eller ville förra säsongen där Puyol, Eto'o och Ronaldinho ganska ofta spelade halvskadade, för att bara nämna några.

Sen skulle jag inte villa säga att Deco och Ronaldinho är petade, de står över denna matchen och nu har Barça "råd" att ge andra spelar chansen. Van Bommel och Ezquerro har gett en mer bredd och dessutom är en hel kvartett tillbaka från skador..

Maxi ta chansen i morgon!
Barcelona Ronnie
2005-09-23 14:56
Varför tar han bort Deco och inte Xavi för, Xavi har ju varit värdelös!
Real Madrid Mago_10
2005-09-23 14:52
men de jag inte fattar e ifall ronnie o deco e petade, hur kmr de säg att spelare som xavi,giuly och oleguer e med..så de kanske inte är petade som Blaugrana_1899 sa, de kanske känner sig lite små skadade!
Barcelona jawa
2005-09-23 14:49
startelvan mot betis hoppas jag blir
valdes
beletti edmilson pyuol gio
bommel xavi iniesta
guliy etoo ezquerro

sen ska maxi minst få 30min tycke rjag
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 14:46
Pelada//
Haha, jag reagerade också på det. Han glömde nog säkert ett "ska". :)

Komiskt att realfans kommer hit och fjantar sig om att det är kris bara för att Rijkaard, som vi alla tjatat om här inne, tar med spelare i truppen som inte fått chansen förut. Bara bra att han vilar halvskade Deco och Marquez. Tycker själv att detta är riktigt bra gjort. Hoppas nu Maxi får speltid, att man provar med Edmilson som pivote istället.
Barcelona Sonde
2005-09-23 14:43
Pelade: Jag tror nog att det ska stå ungefär som du skrev om det.

Dinho coh Deco petade, nu MÅSTE Maxi få chansen, och inte bara några futtiga minuter. Kom igen nu Rijkaard!
Pelada
2005-09-23 14:31
"-Fler rotationer: Samma startelva i 4 matcher på 10 dagar kommer inte hålla i längden. Det är viktigt att flera kommer igång och kan vara ordinarie i matcherna om Barcelona skall satsa på alla tre titlar i år. Dessutom undrar fansen varför de nya förvärven Van Bommel och Ezquerro ges speltid?"

Hämtad från Thomas Lindvalls "Vad händer med Barcelona?" Det är den sista mening som jag undrar över. Borde det inte stå; "Dessutom undrar fansen när de nya förvärven van Bommel och Ezquerro ska ges speltid?"

Låter inte så logiskt med det som är skrivet...
Det är ju inte så att van Bommel och Ezquerro har spelat 90 minuter sen La Liga sparkade igång. De har suttit på bänken lika mycket som, för exempel Henrik Larsson.

---------------

Gràcies Kharles!
Barcelona Kharles
2005-09-23 14:30
King_raul

Har du inte gjort bort dig nog nu? Och snälla, använd antingen i - klamrar eller citationstecken, dina inlägg saknar helt och hållet en struktur.

Ungefär lika bra som det går för Larsson.

Jisses, logik är inte din starka sida va? Så det är ingen skillnad på att ha bott i Madrid i 3 år och ha kostat 350 miljoner och ha kontrakt till 2009? Enligt uppgift talar Beckhams söner (även 'Cruz'..) bättre castellano än honom. Van Bommel (speciellt) och Larsson anlände ju nästan precis. Och ingen av dom har några megakontrakt som Becks.

Tror du själv att Casillas står kontraktlös om ett halvår?

Florentino Perez skulle vara stolt.. ;-)

Och ja Oleguer och iniesta har ju varit strålande, Speciellt Oleguer som back.

Iniesta är den bästa spelaren i U21, en spelare som ni också försökte stjäla. Oleguer? Ja han var medlem i den backlinjen som släppte in minst mål i la liga och som senare vann hela skiten ;-) Mer än vad man kan säga om Pavon och Raul Bravo..

Guti, R Bravo, Mejia, Helguera, Salgado, Raúl känns rätt lojala dom med. Även om där finns vissa stolpskott likn. Oleguer.

Helguera och Salgado köptes in, de kom inte från la cantera. Guti var medlem i en Barça-penya i madrid tidigare och Raul vet ju alla var han kommer ifrån. Resten är bara utfyllnadsspelare.

Kharles, måste notera att du kämpar med att hojta omogen hela tiden, tycker själv du är supervuxen som ser diskussionen totalvinklad ur katalanskt perspektiv.

Ja, det beror på att du inte bara har ett extremt dåligt fotbollskunnande, men du behöver häva ur dig floskler och säga saker som Francos lag får domarna emot sig ;-)~

Camparn

greeneyes har rätt, frågar man i de centrala och rika delarna av Madrid så får man RM som svar, men Atletico räknas som "arbetarnas lag" och även i förorterna finns sympatier för lag som Getafe, Rayo och Majadahonda.

Och varför säger folk att Ronaldinho, Deco och Marquez petas? De är småskadade och behöver vilan, de har spelat 4 matcher på 9 dagar. Helt rätt av Rijkaard, även om jag inte ser det som "petningar".

Kudos till Pelada, som håller koll på var de försvunna artiklarna finns ;-)
Real Madrid beckham_no1
2005-09-23 14:29
Finns det en chans att Henke spelar er nästa match?
Annons: