/spanien/barcelona/forum/25538.aspx/spanien/barcelona/forum/25538.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 21:04
Asså ingen h'r vet om nån skulle bli utbuad eller applåderad de upp till publiken som fått se en riktig showning som ronaldniho gjorde och skit i denna diskusionen
Barcelona Ordem e Progresso
2006-01-05 21:03
Spärrad blir du nog inte Madridinho. Men det du pratar om har inga som helst grunder så vi lägger ner, precis som du säger.
Barcelona La Rambla
2006-01-05 21:03
VictorioL

...och där visade du din mogenhet. Stäng dörren på väg ut tack, det drar.

Undrar hur glad du hade blivit om Raul hade spelat i en blaugrana nästa säsong? :-)~
Real Madrid Viktigt Viktigt
2006-01-05 21:02
VILL NI SE DET MED EGNA ÖGON... ATT RONALDO FICK 3.8 SEKUNDER PÅ 40 METER????

VILL NI???

http://media.ronaldozone.net/details.php?file=543 TRYCK PÅ DOWNLOADS
Barcelona La Rambla
2006-01-05 21:01
Madridinho

Ja vi lägger ner, och nej du blir inte spärrad. Men du spekulerar i något du inte har den minsta aning om. Var bara det jag ville ha fram.
Barcelona La Rambla
2006-01-05 21:00
Haha löjligt. Precis som om alla applåderade på hela stadion. Kameran fångade några trevliga gubbar bakom Casillas målbur som fick uppleva fotbollskonst x 2. Det tror fan att de var tvungna att applådera. :)
Madridinho
2006-01-05 20:59
okej då lägger vi ned diskusionen. för jag kommer bara att bli spärrad
Real Madrid VictorioL
2006-01-05 20:59
Håller med Madridinho, inte skulle barca publigen ställa sig upp och applådera åt Ronaldo när han gör hattrick om han nu gör det. Och om någon madrid-spelare kommer att göra en Ronaldinho show på camp nou (då ni säger att det inte kommer ske på länge) så kan det mycket väl ske, nu i höst kanske Robinho gör så att barca-publiken ställer sig upp och applåderar, men nej, förlåt mig, det va ju precis det dom inte kommer att göra. Men det kanske kommer ett grishuvud nerkastande, vem vet...
Barcelona La Rambla
2006-01-05 20:58
Skulle nog? Du säger att du inte vill starta bråk eller provocera. Vad fan kallar du det där då? Du spekulerar i något du inte har den minsta susning om för tusan.
Och du är säker på att ingen på hela SB gjorde något förnedrande mot Ronaldinho?
Madridinho
om tex en spelare gör tre mål mot er och sen går och tystar publiken, skulle inte dom börja kasta saker (huvuden och armar).
Madridinho
2006-01-05 20:56
nej jag menar inte att katalaner är vildar men vissa skulle nog uppträda fult om dom hade utfört en förnedrande prestation mot er
Barcelona BatiGoal_!
2006-01-05 20:56
Madridinho

Hur vet du det????????

Vem hade trott att madrid publiken skulle ställa sig upp och applådera Ronaldinho innan matchen?

Inte du iallfall thats for dam sure

the REAL thing

Med Ronaldinhos avgörande passningar är allt möjligt.
Barcelona La Rambla
2006-01-05 20:55
Madridinho

Haha, du får det att låta som om publiken applåderar alla moståndare på SB. Det har hänt 2 gånger under 40 år typ. Gör Ronaldhino hattrick där och det är "vanliga" mål så lär de väl knappast applådera. Gör Ronaldo fotbollskonst på Camp Nou så lär de nog fan applådera där med.
Real Madrid Gabinho!
2006-01-05 20:54
om man älskar tjuröron får ma väl göra de

läs länk
Madridinho
jag vill inte vara dryg och starta bråk el nått men jag skulle gärna vilja se nån spelare från ett lag utföra en sån prestation och då undrar jag om publiken skulle applådera.
Barcelona EsCúle
Ordem

Ja, frågan är om de änns orkar komma ;)
2006-01-05 20:53
Där blev ni väl tysta...
Madridinho

Jag kanske ska kalla dig Nostradamus istället, eftersom du verkar kunna se långt in i framtiden.

Om du inte heter Nostradamus så tycker jag att du ska vara tyst nu och inte fortsätta snacka massa sk¤t om vår publik. Det du säger är alltså att katalaner är respektlösa huliganer?

Det var inte troligt att er publik skulle ställa sig upp och applådera, men nu är det så att vi har Ronaldinho i vårt lag, världens bäste fotbollsspelare. Allt är möjligt när han är på planen, tillochmed att våra värsta fienders supportrar ställer sig upp och applåderar åt honom.
DÄR HAR NI LÄNKEN:::::::
the REAL thing
2006-01-05 20:52
Upp till bevis för Henke (och de andra reserverna i Barcelona). Se hur det går att mantla Eto'os skor. Hoppas ni tappar några poäng så att La Liga blir intressant till våren ;)
Madridinho
2006-01-05 20:51
jag tror inte att dom hade gjort det. å om tex ronaldo gör hattrick mot er på camp nou så skulle publiken ställa sig upp och applådera??
inte troligt
2006-01-05 20:51
EsCúle

Jag blir förvånad om vi ser annat än cúles på Bernabeu i höst ;)
Barcelona La Rambla
2006-01-05 20:50
Madridinho

Vad fan vet du om det? Klart de hade applåderat om de hade känt sig lika uppgivna som Madridpubliken nu gör och moståndarna leker fotboll. Camp Nou älskar väl fotbollskonst likväl som Bernabeaus publik. Ganska löjligt uttalande faktiskt.
Madridinho
2006-01-05 20:49
Ordem e Progresso// jag vet att inte någon av våra spelare har utfört samma prestation som dinhos. men om dom skulle göra det så skulle de flesta på camp nou buvissla och kasta saker.
Barcelona EsCúle
2006-01-05 20:49
Nej, jag tror inte heller vi får se en sådan prestation av en Madrid spelare på mycket länge.

Undra om publiken ställer sig upp och applåderar nästa säsong när Dinho har show på Bernabeu? :D
2006-01-05 20:47
On Wednesday you recorded the best time in the speed test, 40 metres in three point eight eight seconds. Now nobody will be able to say you're not on form!
If you ask any footballer, you´ll find that this is what we like least about football, but it´s something fundamental and important. Everyone has his playing characteristics and his physical form. The truth is that I suffer a lot when we have to do a series of 1,000 or 2,000 metres. It´s not my speciality, I´m not a player with a lot of aerobic capacity. On the other hand, on short distances that´s where I am best and show a big differnce from the rest. Everyone has to give the best of his strong points, and I´m trying to improve where I´m not good, which is in aerobic runs and also where I am good, perhaps in shorter distances at speed.
Barcelona Lucho
2006-01-05 20:47
Här är länken..
2006-01-05 20:46
Haha Madridinho, på dig låter det som om en av era spelare har gjort en sådan prestation på Camp Nou och att vår publik har kastat flaskor och dylikt. Sedan tror jag inte att du behöver oroa dig att någon av era spelare ska göra en sådan prestation på Camp Nou på väldigt lång tid. :)
Barcelona Lucho
2006-01-05 20:45
I och för sig tror jag inte riktigt på Gary Nevilles resonemang (se länk) men det är nog dags att stryka honom från hatlistan ;-)

Om Chelsea:

"Deras jämnhet är fantastisk, men inte har fotbollen utvecklats. Jag ser mycket hellre en match med Barcelona än med Chelsea"
Annons: