/spanien/barcelona/forum/25526.aspx/spanien/barcelona/forum/25526.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Señor Cúle
2005-09-27 20:52
missade början av matchen kollar på länk, kan någon säga hur mittfälltet har formalerats ? resten vet jag.
Barcelona Gabriel
2005-09-27 20:47
La_Rambla

Tack broshan alltid lika roligt att bli uppskatad :)

O Fenômeno

Såklart man ber för dig, speciellt när du tippat till våran för del eh ;)

PS. Haha såg ni Eto'o när han kramade om Messi? Man skulle tro att han sa "kom igen nu du har mitt stöd det är ingen fara" ojojoj vilket lagkänsla. Hana tro mig han sa "YES nu får jag spela med dig, EY jag vill göra många mål fattar du.. fixa det ;)

Visca el Barca !
Barcelona Havaldinho
2005-09-27 20:47
Nån som har en stream?
Barcelona O Fenômeno
2005-09-27 20:45
Heja Barça!!!!
Barcelona La_Rambla
2005-09-27 20:43
Gabriel//
Alltid lika roligt/trevligt att läsa inlägg från dig. Du kan ditt Barça och vilka spelare som är nyckelspelare. Till skillnad mot vissa andra. Att man tom ska hitta brister i hur en spelare gör mål på. Snacka om paradox, ska vi inte vara glada över alla mål oavsett hur de kommer till?
Sen kan jag hålla med om att han och många andra nyckelspelare ibland kan vara lite nonchalanta.

Nu kör vi över Udinese!
Visca!
Barcelona O Fenômeno
2005-09-27 20:43
Gabriel,
Haha, tackar tackar. Din bön behövs;)
Barcelona Gabriel
2005-09-27 20:35
Som jag förstått efter att ha läst några inlägg så har antagligen folk klagat på Deco. Say what ? Han är en nyckelspelare och sen att någon klagar på att han bara kan göra mål genom att skjuta på motståndare och sedan i mål förstår jag inte. Snacka om att verkligen leta efter fel hos en spelare, verkligen patetiskt det är ju för fan coolt som i helvete att han för sånna mål. Tror tom att han gör det med mening för lagets bästa så det ska ställa målvakten. Om han gör det eller ej vet jag inte men skulle det vara så är det ett tydligt bevis på vilket lagspelare han är.

Vad jag dock kan bli lite sne på gällande Deco är hans nocnalans när det gäller hans teknik. Det är inte bara en gång som han tappar bollen efter att ha försökt leka Ronaldinho mitt på planen. Detta har sedan skapat farliga kontringar för motståndarlaget. Men inget snack om saken, när Deco är i form så är han en nyckelspelare och bör användas.

Well även solen har dens fläckar.hmm eller vad man säger :P
Barcelona Jensinho
2005-09-27 20:33
Tjena alla barca bröder och en och annan syster!! Jag tror att vi vinner ganska komfortabelt ikväll. Jag hoppas att ynglingen får lira, så får vi nog se en ny dimension i vårt kantspel. Det kan ibland bli lite förutsägbart med Giuly....känns som om han aldrig gör något oväntat.

Vi kommer nog ha ett ruggitgt bollinnehav och då är det nog inte så tokigt att ha messí, som kan göra några gubbar....helt enkelt göra något oväntat.

Hoppas vi får en trevlig kväll och sluta hugga på Deco!!!!!! Han hade väldigt stor del i ligasegern.
Barcelona barcelona_10
2005-09-27 20:30
Det ska bli kul att se Messi ikväll! Tror det blir 3-0 till barca mål av Messi , Eto'o 2x.
Barcelona Gabriel
2005-09-27 20:30
O Fenômeno

Haha amigo, läste precis vad du gjort och såg din insats. Måste bara säga buena suerte till dig, du har min bön ikväll trots att du är merengue ;)

I like happy endings :D
Barcelona R10
2005-09-27 20:23
Fan va kul att Rijkaard kör med v.Bommel och Messi från start!!
Barcelona Patrik
2005-09-27 20:22
Oroa dig du för Inter. (peppar peppar)
Barcelona O Fenômeno
2005-09-27 20:21
Skönt att ni är optimistiska!
Barcelona Patrik
2005-09-27 20:20
Messi spelar från start idag! Van Bommel också. Mycket intressant. Detta tror jag är det starkaste vi kan ställa upp med förutom att Marquez kanske ska in på Oleguers plats.

Valdés
Belletti
Puyol
Oleguer
Gio
Van Bommel
Xavi
Deco
Messi
Ronaldinho
Eto'o
Barcelona R10
2005-09-27 20:19
Ingen som har uppställningen ?!
Barcelona La_Rambla
2005-09-27 20:18
Ja jäklar, nu är jag laddad till tusen!
Vill se härlig fotboll och ett par baljor. :D

Barça Barça Barça!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-27 20:12
Ok ok inge tjaffs nu, har ochså oddsat men det behövs inte dras upp här.

Nu ska vi spela underbar fotboll och ta en skön vinnst på hemmaplan!

För att öka på stämingen i les rambles så kör vi en:

Tot el camp
és un clam
som la gent blau-grana
tant se val d'on venim
si del sud o del nord
ara estem d'acord, estem d'acord
una bandera ens
agermana;
blau-grana al vent
un crit valent
teniim un nom
el sap tothom;
Barça, Barça, Barça!

Jugadors
Seguidors
Tots units fem força;
Són molts anys plens d'afanys
Són molts gols que hem cridat
I s'ha demostrat, s'ha demostrat
Que mai ningú no ens pot tòrcer;
Blau-grana al vent
Un crit valent
Tenim un nom
El sap tothom:
Barça, Barça, Barça!!!!!

=D

Barcelona Koeman!!
2005-09-27 20:10
Ämne: Dagens tips:

ins....
Det kommer vi inte!
Barcelona Koeman!!
2005-09-27 20:09
Verkligen härligt att se att Giuly och Edmilson är borta från truppen. Edmilson är alldeles för dålig för denna nivå och Giuly missar allt för mycke lägen.
Barcelona Barca Barca
2005-09-27 19:53
Ämne: Varför ger alla kill....
Kolla han, kompis ta de lungt han berättar nåt intressant tycker JAG. Kanske inte inte du men dom flesta gör de....

Jag har också tippa GOOOOl:P
Barcelona La_Rambla
2005-09-27 19:53
Rejinho//
Där har du länk. Du behöver programmet PPlive som du får ha installerat och igång. Sen klickar du på GO vid rätt match under länken.

O Fenômeno//
Oh, vilken gambler du är. Det var minsann vågat.
Själv vågade jag bara sätta en hundring, men det var iofs på en sexling. :)
Barcelona AlexC
2005-09-27 19:36
Varför ger alla killen uppmärksamhet? Hade varit mycket bättre om alla ignorerat vad han skrivit. Detta forum skulle ju inte innehålla en massa snack om tippande.

Förresten skriver officiella hemsidan att Marquez är skadefri och tillbaka till matchen ikväll.
Barcelona RiZzo
2005-09-27 19:32
Hej alla barca fan.
brukar inte skriva här ofta men läsa gör jag varje dag.
O de e sjukt hur ni kan börja gnälla på alla spelare efter vrarje match.
o nu går ni in o gnällerpå deco okej han slänger sig mycke va gör de??
han får laget o flytta upp.
Okej ibland e de jobbigt när han gör de för mycke.
men attgå in o gnälla att han inte e bra e bara skitsnack.
Barcelona Rejinho
2005-09-27 19:27
Någon som vet en länk som visar matchen?

Tacksam för svar
Barcelona O Fenômeno
2005-09-27 18:54
Kharles,

Intressant...
Får väl följa deras odds ett tag och jämföra med Expekt. Kanske är Ladbrokes mer generösa.
Barcelona Kharles
2005-09-27 18:52
O Fenômeno

Märkte nyss att du hade kunnat vinna 1300kr mer om du tippat på Ladbrokes..
Valencia E-Ayala
2005-09-27 18:51
Kharles//
Är inte förvånad men men..tråkigt..
Barcelona O Fenômeno
2005-09-27 18:51
Ämne: Kan tänka mej att 60....
Sant, får hoppas att Gud är med mig, er och Inter.
Lär väl gråta annars. :D
Barcelona ronnie10
2005-09-27 18:50
Kan tänka mej att 6000 vinsten kan bli väldigt härlig. Men en onödig utvisning, feldömd straff, eller ineffektivitet kan göra att du förlorar 10k... Förstår inte hur du vågar.
Barcelona O Fenômeno
2005-09-27 18:50
Det kanske är så att Udinese blir extra taggade mot Barcelona idag och dom vill nog bevisa att dom klarar sig utan sin anfallstjärna. Är nervös...
Annons: