/spanien/barcelona/forum/25523.aspx/spanien/barcelona/forum/25523.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 22:01
La_Rambla //

mm..det har han verkligen lyckats med också.

Det slog ner som en blixt från en klar himmel, eran tränare är underlig, mycket underlig.
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:55
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Han har tydligen lurat några iaf.
Även undertecknad. Jag tycker det är positivt iaf. :)

Både Deco och Marquez dras med småskador. Ja Deco kanske tom lite värre. Fick ju en smäll redan mot W. Bremen i CL.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:52
Väldigt chockande att självaste Rijkaard bänkar Ronaldinho och Deco. Han är ju mannen som aldrig roterar.....??
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:49
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Det är lugnt, jag tar inte så allvarligt på det.
Angående Adidas eller Nike så vet jag ärligt talat inte det. De är säkert lika goda kålsupare båda två? Och ja, barnarbete är förkastligt.

Joaquin_JR//
Han är 16 år, en stor talang ja. Påminner mycket om Ronaldhino sägs det.
Barcelona Barca Barca
2005-09-23 21:46
Ämne: Barca Barca//
He he....
hehe, sant sant. Rijkaard visar att ingen spelare är större än klubben inte äns självaste Ronaldinho, inte när ja är i klubben. Den stilen typ=)

angående marängerna//
haha dom är alltid på besök hos oss. Vem vill inte besöka mästarna?
Real Betis Joaquin_JR
2005-09-23 21:46
dos santos är som si säger en riktigt stor talang han är väll bara 14 15 om jag har rätt?
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:40
La_Rambla //

Isåfall förlåt om det lät för grovt....

Förresten så undrar jag om både Adidas och Nike använder barnarbete, har hört att Adidas är snällare på den fronten och att Nike är skurkarna...nån som kan sånt för det låter vidrigt.
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:36
Barca Barca//
He he, det snurrar i många huvuden över hur mister tänker. Deco är har ju varit lite halvskadad så det förstår man ju, även Marquez.
Rijkaard kanske vill ruska om lite bland spelarna så de får sig en tankeställare? Vi här inne har ju iaf fått det. Några av oss verkar ju tom vara yra som höns. Så även marängerna som är inne på besök som du kankske har märkt. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:34
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Snälla nån. Jag är väl medveten om vad los blancos betyder och innebär. Jag tycker det är en trist vanlig vit adidas-tröja inget annat. Det är min åsikt och min smak. Det jag däremot inte skulle få för mig, är att gå in på ert forum och bara häva ur mig det helt utan någon anledning.

Get the picture now...eyy :)
Barcelona Barca Barca
2005-09-23 21:33
Jag vet inte vad ja ska säga om Rijkaard utagning. Vem vet hur vår Mister tänker. Missnöjd med Ronaldinho kan han vara, men med Deco tror ja inte han är den som har visat framfötterna(lite överdrivet men ni fattar). Ska bli intressant och se hur Van Bommel kommer sköta sig. Det ända jag är orolig för är Edmilson, han känns som än svag länk annars ser allt helt okej ut.

Betis är alltid 110% laddade när dom spelar mot Barca det är alltid så. Vi förlorar jämnt eller åker hem med en poäng när det gäller Betis på borta plan i liga spel. Jag tror och hoppas att det är ett taktisk drag av Rijkaard att lämna dom hemma. Kanske är det så att det är Betis tur att underskatta oss när vi inte har Ronaldinho och Deco med i laget, istället för 110% av betis blir det 70% vilket gör att det underlättar för Barca som inte är så mycket svagare utan Ronaldinho, vilket vi har bevisat ett par gånger.

Okej ja kanske tänkte lite överdrivet komplicerad:P

Visca Barca
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:27
La_Rambla //

Jag förstod exakt vad du menade med ditt inlägg, så dum är jag inte. Men det jag inte fattar är detta:

"Sen var det väl färgen och inte typsnittet på namnen på tröjorna jag anspelade på."

Du vet väl att vi har haft den vita färgen i hela vår historia och vad är det du påstår att vi skulle göra, byta den vita färgen mot en röd tex, hur skulle det gå till? Att vi byter bort vår vita färg på tröjorna är som att ni byter bort Camp Nou mot Råsunda.

"Trista vita utan fantasi""

Vad är fantasi för dig om man får fråga, en annan färg?
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:19
REAL FAN###1//
Skulle vi här på forumet kunna bestämma en sån sak tror du? Tror nog inte Laporta och gänget skulle lyssna på vad vi önskade i det fallet. :)
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 21:18
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Tror du missade min pik till dig. Oj vad vi bryr oss så mycket, att vi skulle bli upprörda över va du tycker om våra byxor. Du förstod inte heller det ironiska, att jag inte skulle få för mig att gå in på er forum och säga: Vilka fula tröjor ni har tex. Vad är vitsen med det?

Sen var det väl färgen och inte typsnittet på namnen på tröjorna jag anspelade på.
Nåja, vad spelar det för roll, du tycker så och jag tycker annorlunda, låt oss nöja oss med det.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-09-23 21:08
varför byter ni inte messi mot henry??

fan va blåsta ni skulle bli då asså
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:04
La_Rambla //

Förresten, hade du inte brytt dig så hade du inte svarat, har jag rätt eller har jag rätt?

Jag tror nog att jag har rätt! Blev lite cp nu ;)
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 21:01
La_Rambla //

utan fantasi? Titta bara på spelnamnen på baksidan, det kallar jag fantasi!

Mycket vågat, finns inget lag i hela världen som har sånna namn på baksidan.
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 20:54
REAL FAN###1//
Läs på din historia. :)

Franco var spaniens förre diktator som styrde landet med hjälp av sin militär. Hans favoritlag var Real Madrid.
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 20:53
Oj, vad vi bryr oss om att en maräng stör sig på våra byxor. Själva så gillar vi dem.

Och som om jag skulle in på er forum och tala om vad jag egentligen anser om er dress. Trista vita utan fantasi. Men nä, jag låter bli. :)
Real Madrid REAL FAN###1
2005-09-23 20:38
varför hatar katalaner nån som heter franco, va vad det han gjorde mot dom??
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-09-23 20:34
En fråga:
Vem är bäst, Oleguer eller Raul Bravo?

Förresten var det bara jag som störde mig mycket på era röda och då menar jag RÖDA shorts mot Valencia?

Ni borde hållt er till dom blåa.....
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 20:33
Giovani Dos Santos, är en stor talang som tom jämförs med Ronaldhino. Han är brasilianare men född i Mexcio och spelar för dem. Polare med Messi när de spelade ihop innan Messi flyttades upp till A-laget. Dos Santos får vi förhoppningsvis snart se i A-truppen. :)
Barcelona Ronaldinho_2005
2005-09-23 20:18
Ämne: jag tycker man borde....
Visst du har rätt Damia borde spela på Offensiven istället för Ronaldinho
Barcelona Adaminho
2005-09-23 20:16
Vem är dos santos? I vilket landslag i U17 vm spelar han i??????
Barcelona Ronaldinho_2005
2005-09-23 20:15
Vad har hänt med barca man får inte förlora mot betis det är skandal plus Frank Rijkaard e så dum att han inte låter Ronaldinho Deco och Marquez istället fick damia rodri och Maxi Lopez vi får be för FC Barcelona
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-23 19:34
Har samma fråga som barca82, vart kan man hitta lagbilden på hela nya truppen 05/06 med spelare, ledare osv.. alltså en stor bild som kan användas som wallpaper.
Barcelona LONA
2005-09-23 19:25
Ämne: LONA//
Där har du t....
juste kompis .......
Barcelona messi_nr30
2005-09-23 19:21
jag tycker man borde låta damia få chansen i startelvan nån gång, det lilla jag har sätt av honom har han vart riktigt bra, både i offensiven och deffensiven, borde inte kunna bli så mycket sämre å testa han nån match,,, för oleguer å belleti radar ju upp brö matcher
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 19:14
LONA//
Där har du truppen på länktips. Det stämmer inte, Puyol och Belletti är med i morgon.
Barcelona LONA
2005-09-23 19:03
det verkar som om puyol och belleti inte heller ska köra ????????? dom står inte med i den 16 manna truppen som är uttagen enligt fcbarcelona.dk
Barcelona La_Rambla
2005-09-23 18:54
King_raul//
Ok, visst du utökar/ändrar på förutsättningarn hela tiden så det ska passa dina argument, haha. Men visst, låt oss nöja oss med det nu.

Det är nu vi "säger":
Vi tar er i nästa El Clasico. :)
Annons: