/spanien/barcelona/forum/25515.aspx/spanien/barcelona/forum/25515.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-10-22 21:54
soodan//
När du startat PPlive så ser du en liten ikon längst ner till höger. Högerklicka på den och välj "switch language" får du menyerna på engelska istället, lite enklare och förstå. :)

Prova sen länken här istället, kanske fungerar bättre. Bara att klicka på CCTV-ikonen så ska stream buffras och sen startar mediaspelaren automatiskt efter ett tag. Lycka till.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-22 21:54
SÅ LACK! Varför kan han inte låta Marquez vara Mittback. Ta in Motta eller köp Mascherano!
Barcelona Aubri
2005-10-22 21:49
SHit, 11 matcher utan Etoó
Orkar inte ens tänka på det just nu

Jag personligen tror inte vi kommer att klara det, kanske ett par matcher sen blir det fan tufft, hoppas Maxi, Larsson eller nån kliver fram
Barcelona Marcos
2005-10-22 21:45
Här har vid den:

Valdés
Belletti
Puyol
Oleguer
Sylvinho
Márquez
Xavi
Deco
Ronaldinho
Eto'o
Messi
Barcelona Brankt
2005-10-22 21:44
Ikväll blir det vinst med 4-1.

Etoó 2 mål.
Deco 1 mål.
Henke 1 mål.
Ronaldo_Robinho_Real
2005-10-22 21:42
om nu Etoo kommer att vara borta i 11 matcher.. hur kommer ni att klara er då??

Barcelona Aubri
2005-10-22 21:38
Trots att jag är Rijkaard fan, så undrar jag hur våran mister tänker

När han sa laget ska rotera
Jag visste inte att han mena, de som är utanför start elvan ska turas om att värma bänken

Noterbart är att Iniesta, (37 Liga Matcher startande eller inhopp förra året), inte längre är en själv skriven inhoppare som ska utvecklas

Barcelona Maxi Lopez
2005-10-22 21:28
Tycker väldigt synd att Iniesta och M.Lopez inte får vara med idag för att de två kan förändra en matchbild så det var väldigt synd att de inte fick vara med =(
Barcelona soodan
2005-10-22 21:09
Ämne: Där finns en länk ti....
tack skulle du eller någon annan kunna skriva en guide till hur man ska få det att fungera, är inge vidare på kinesiska :P

och för att se det, är det 800kb nedströms (som man laddar ner i) eller uppstöms (som man laddar upp i) för att kunna se det?
Barcelona Koeman!!
2005-10-22 21:05
Jag har 43,75 kb/sec och undrar om man det går att streama i lägre hastighet?
Barcelona henke-best
2005-10-22 21:03
Valdes
Belleti Marquez puyol gio

....... Xavi
Deco..............van bommel

Etoo..... Larsson....Ronniee
Barcelona La_Rambla
2005-10-22 20:45
Där finns en länk till Barcelona - Osasuna.
Programmet PPlive behövs.
Barcelona CaPu__5
2005-10-22 20:42
Fyfan va nervös jag är..!!!
Vi spelar så jävla ojämnt i år jämfört med förra

förra året om Ronaldinho gjorde en bra match så vann vi lätt och i år räcker det inte med att han gör en bra match för att vi ska vinna. som tex mot Depor....

Fan va nervös jag e inför matchen...!!!
tippar att vi vinner med 3-0 ändå:
Ronaldinho
Eto'o
messi
Barcelona Koeman!!
2005-10-22 20:37
Finns det nån länk till PPlive och stremningen?
Barcelona La_Rambla
2005-10-22 20:19
J26//
Håller delvis med. Tycker visst att det är hög och bra press när vi inte har boll. Men kanske inte lika frekvent genom hela matcher som tidigare. Annars håller jag med till fullo, fler sugna spelare skulle kanske få mer speltid.
2005-10-22 20:10
Spinbad
No problem. Jag tittar på Sevilla matchen nu, så då kommer de att visa Barcelona också.
Barcelona Messi
2005-10-22 20:06
Ämne: Någon som har en säk....
Tror det bara är Rijkaard och Ten Cate som vet startelvan just nu.
Spinbad
2005-10-22 19:57
Beautiful_ Barça:
Grymt tack så mycket! Jag kollade bara på asiaplate. Min pplive har strulat lite i slutet men vi får testa.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-22 19:55
Någon som har en säker källa angående dagens startelva? Marquez istället för Oleguer sista och in med Messi från start? skulle sitta fint..
2005-10-22 19:53
Spinbad

CCTV5 ska visa den står det på Calciolibero. Med PPLive kan du se CCTV5 med 800kb/s. Lika bra bild som på TVn.

La_Rambla
CCTV5 skulle även visa Sevilla matchen. Sitter och väntar på den nu.
Spinbad
2005-10-22 19:47
Beautiful_ Barça:
Vart kan man se matchen på internet? Hittar bara tv-galicia med riktigt kass streaming. Har inte tv4+ på studentrummet och idag får jag tyvärr prioritera bort sportbaren till förmån för pluggande.
Barcelona J26
2005-10-22 19:46
La_Rambla

Det har en enkel förklaring till att vi klarade oss bättre förra säsongen med alla skador, press. Vi var pressade att spela fotboll då vi inte hade tillräckligt med folk på bänken så vi var tvungna att helt enkelt prestera. Nu förtiden har vi blivit för bekväma på planen. Ingen press alls på spelarna. Det är ju egentligen nu det ska finnas press då vi har bra alternativ på bänken.

Jag gillar verkligen Van Bommels, Messis och Ezquerros underbara slit när de fått chansen. Även Maxi även om det knappt blivit nåt =)

Så mer av de spelsugna när de andra underpresterar!!!
Barcelona La_Rambla
2005-10-22 19:43
Håll till godo, såg den som länktips på något forum för ett bra tag sen. Hade själv nästan glömt bort den. :)

Hm, ingen mer match på Tv4+ idag mer än Barças? Lite trist ju. :(
2005-10-22 19:24
La_Rambla

Riktigt bra sida! Visste inte den fanns.
Barcelona La_Rambla
2005-10-22 19:17
Beautiful_ Barça//
Ja du, är alltid nervös inför match dessa dagar. Vi får hoppas på bra spel och 3 poäng nu. Annars blir det svårt att hämta ifatt vad vi tappat så här i inledningen av säsongen.

Rätt märkligt faktiskt. Vid den här tiden förra säsongen hade vi redan 3 svåra knäskador i truppen, Motta, Gabri och Edmilson, trots det så spelade vi bra och höll oss kvar i topp av tabellen. Men nu när i stort sett alla är friska så går det sämre. Som sagt, allt är tvärtom. :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-22 19:13
Mot Nya Tider//
Prova länktipset, har för mig att man kan ladda ner hela matcher eller 1 halvlek i taget av olika matcher ganska så snart efter att de har spelats. Du måste dock bli medlem, det är ett forum och är helt gratis.
Länktips: www.fbtz.com
Barcelona Mot Nya Tider
2005-10-22 18:54
förrut fanns det ju en sida där man kunde ladda ner matcher som har varit..där man själv skickar in mathcen för att andra ska ladda ner...
2005-10-22 18:40
Mot Nya Tider

Ska man behöva kunna fotboll för att kunna sånt?
Men jag kan svara till dig. INGEN, men du kan se matchen i direktsändning på internet.
2005-10-22 18:39
La_Rambla
Tänk att man ska behöva förklara allt sånt

Hur känns det inför kvällens match? Jag har lite negativa vibbar, men det beror väl på de dåliga resultaten vi fått fram på sistonde. Det känns ju som att det är dags att börja vinna nu om man ska ha någon chans att vinna denna säsongen. Här är den stora chansen att komma upp. Fyra hemmamatcher mot sämre lag medan Real har Depor och Valencia. Det känns inte som vi kommer starta med Messi, men jag hoppas verkligen att vi gör det. Francosen har visat grym form de första 4-5 matcherna när han kom till oss. Sedan har det inte varit mer. Han verkar ha tappat allt.
Barcelona Mot Nya Tider
2005-10-22 18:39
Kharles eller någon annan kunnig...;

På vilken sida kan man hitta Barcas match ikväll mot osasuna..en eftersändning asså..där man kan ladda ner matchen och sen KOlla på den?

SVARa FORT!!!!!!!!!!!
Annons: