/spanien/barcelona/forum/25511.aspx/spanien/barcelona/forum/25511.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Mohammed
2005-09-24 15:38
Vill bara berömma Barça-redaktionen för allt arbete de har lagt ner på denna sida. Om man jämför sidan med hur den såg ut för ett år sedan så är resultatet just nu fantastiskt.

Det är därför tragiskt att ELS CRACKS-artiklarna är helt borta, då man kommer till rapporter från svensk fotboll då man klickar på en artikel där. Tycker att det är tragiskt att uppdateringen av SF:s plattform ska sabba ert fantastiska arbete!
Barcelona La_Rambla
2005-09-24 15:32
King_raul//
Ursäkta men vad har det med saken att göra?
Jag skiter fullständigt i Franco och har inte för avsikt att diskutera honom med dig eller någon annan. Det enda jag gjorde var att svara på en fråga från ett realfan:

Namn: REAL FAN###1
varför hatar katalaner nån som heter franco, va vad det han gjorde mot dom??

Hur du kan få det till att dömma någon är för mig en gåta.

Så ett vänligt men bestämt NEJ tack. :)
Barcelona Havaldinho
2005-09-24 15:22
Tjockskallen agerar!!!

Måste säga att efter allt gnäll så händer de äntligen nåt i våran klubb äntligen en aktion för att förbättra.
Vi har krävt av Rijkaard att göra nåt och nu gör han de, han låter Dinho och Deco som båda vart totalt ur form vila sig inför nästa match istället...
Helt rätt.

Vi har en bra bredd på våran trupp och många fantastiska spelare nu är de också upp til de som får chansen att ta den...
Den enes bröd är den andres död...

Ska bli ski kul att kunna titta på matchen och se fram emot nåt nytt och några nya som kommer kriga för att de vet att NU har de chansen att visa vad de går för...
Länge leve ditt beslut Mister!!!
Barcelona Polero
2005-09-24 15:15
Vi har bra bredd i truppen...bättre än förra säsongen när vi åkte ut i kvarten mot tunga Chelski. Varför är det mörkare för oss än andra? Efter gruppspelet är det ju bara riktigt bra klubbar kvar och det känns som vad som helst kan hända...lite lotteristämning nästan. Otroligt små marginaler i finalerna.
Barcelona Cneemästaren
2005-09-24 15:07
Ämne: varför ser CL mörkt ....
Det ser mörkt ut på så sätt att jag tror inte att vi kan vinna det. Jag hoppas innerligt på att vi kommer vinna både Champions League och ligan, men tyvärr - Champions League tror jag inte vi klarar. Men, allt kan hända i fotboll. Så låt oss hoppas.
Barcelona Polero
2005-09-24 15:07
han är galen som inte roterat förrän nu
Barcelona BatiGoal
2005-09-24 14:58
Frank Rijkaard en galning eller en stor taktiker?

Svaret för vi efter matchen!
Barcelona Polero
2005-09-24 14:55
varför ser CL mörkt ut? vinst i första bortamatchen (kanske den svåraste)och relativt enkel grupp där man de 2 sista matcherna säkert redan är klara (och kan lufta spelare som uppenbarligen inte tillhör Rijkaards standardelva). Henke t.ex. Och Iniesta från start.
Håller däremot med om att Barcelona måste vända ligatrenden NU.
Barcelona Cneemästaren
2005-09-24 14:39
Ämne: Att förlora mot Beti....
Njae, det är ingen skam direkt - MEN det är skam att förlora mot Athleti, kryssa mot Valencia, förlora mot Betis "all in one". Någongång måste man vända trenden, och det snart, om man vill vinna ligan i år. Champions League ser mörkt ut (Vill inte vara negativ, men det gör det..), cupen - visst, men hur prestigefylld är den? Då är det ligan vi verkligen borde satsa på och då är det dags att vända nu! :-)
Barcelona Messi
2005-09-24 14:21
Koeman!!

Skillnaden är ju att Ezuqerro kommer fram till lägen, något som Ronaldinho inte gör för tillfället. Att han missar dessa lägen är ju en annan femma.
Barcelona Polero
2005-09-24 14:17
Killen Bommel var ju lika dominant i PSV som Deco var i Porto och kvalitetsmässigt vet jag inte om det skiljer speciellt mycket mellan dessa lag. Bommel är för bra för att sitta på bänken. Vi behöver en "tung" spelare på mitten, visst är Deco bra men det är tråkigt att se hans filmkonster ibland.
Real Madrid Real Madrid_4_ever
2005-09-24 13:58
lycka till ida, hoppas på en bra match. =)
Real Madrid King_raul
2005-09-24 13:54
La_rambla,

Och om ni vill ha mer historielektioner så önskade Real Madrid att få gå med i den Katalanska ligan innan Franco kom till makten. Så döm inte ett fotbollslag efter deras mest idiotiska fan.
Barcelona Koeman!!
2005-09-24 13:41
Ämne: Koeman!!

*suck*
....Ser inte målmässigt mellan dem? Ser bara spelmässigt. Ezquerro spelade mot st etienne och missade några solklara lägen(minst 1 pass från ronnie som ingen annan hade kunna gjort)

Det är bara vad jag tycker, min åsikt. Det behöver inte betyda att den stämmer.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-09-24 13:20
Älskar verkligen såna här kvällar. När man får se lite toppfotboll i Spanien. Synd bara att de inte visar vår match. Lycka till ikväll.
Barca
2005-09-24 13:08
Ämne: grabbar kan ni hjälp....
1 på alla.
Barcelona La_Rambla
2005-09-24 12:57
Att förlora mot Betis på bortaplan är ingen skam. Fler sk topplag som kommer att få erfara det under säsongen.
Mr X
2005-09-24 12:49
Intressant match ikväll:)
En förlust för barca och skriverierna e i gång...
Barcelona La_Rambla
2005-09-24 12:38
Figolina//
Det är som du skriver. Den 26:e är det sagt att alla inblandade ska ha satt sig ner för att lösa problemet med Messi. I värsta fall får vi nog vänta till december månad då kan får ett italienskt pass, han har ju italiensk påbrå.
Real Madrid Figolina
2005-09-24 12:32
Med risk för att verka tjatig vill jag bara fråga om en sak.Någonstans, för en tid sen har jag för mig att jag sett att Messis EU-pass skulle bli klart den 26:e sept.Någon mer som läst det eller har jag drömt?Och stämmer det?Kan inte hitta ett ord om Messi nånstans(läser förstås inte spanska)Locket på, eller?
Barcelona La_Rambla
2005-09-24 12:09
Alla åsikter är intressanta, så länge det finns lite saklig grund och argument bakom dem. Positiva som negativa.

Åsikter så som "vi ligger före er oxå...så dåliga ni e". Har man hört till leda och höjer på ögonbrynen på sin höjd. :)

Peronligen tror jag också den här matchen passar oss, tror inte vi kommer att gå på en tokoffensiv borta mot Real Betis. De vill gärna att det ser ut så, eftersom de vill kontra ut oss.
Barcelona Barca_nr1
2005-09-24 12:08
grabbar kan ni hjälpa mig .. ska oddsa ida..

zaragoza - deportivo
atletico madrid - getafe
espanyol - villareal
valencia - r sociedad

Real Madrid Nicholas (red)
2005-09-24 12:03
Nu tror jag inte att ni är allt för intresserade av min åsikt - men här kommer den trots allt..

Till skillnad från mina vittröjade fränder nedan, tror jag att Real Betis ikväll, kommer passa Barcelona som en Armanikostym. Bortaplan i all ära, men jag tror det blir en öppen tillställning där Claes och ni övriga culés kan komma glädjas åt en 3-1 seger. Deco, naturligtvis är han saknad – dock är inte Van Bommel vilken dussinersättare som helst. Att tandraden lyser med sin frånvaro, är förmodligen det enda som kommer att påminna om Ronaldinhos absent i kväll. Jag tror till och med på en positiv effekt – rakare, snabbare spel, fler spelare axlar ett större ansvar och tar ett steg framåt.

Nej som sagt, 3-1 i Barcelonas favör – nu är det dags att försöka spetsa till la liga.
Barcelona La_Rambla
2005-09-24 12:00
Robiinho y Beast//
Zzzzzzz...Gäsp!
Real Madrid Robiinho y Beast
2005-09-24 11:52
vi ligger före er oxå...så dåliga ni e
Real Madrid Robiinho y Beast
2005-09-24 11:51
Tror ni kommer förlora med 3-1 mot Betis
Barcelona HLKINHO
2005-09-24 11:39
jag tycker gio har spelat helt underbart...förutom när RUFETE skoja lite med honom..annars har han nästan vart 100%
Barcelona Truman
2005-09-24 11:37
ere bara jag som tycker att gio har spelat som vänster back?
Barcelona Gustaf
2005-09-24 11:22
Ike//
Kan inte mer än instämma angående Maxi-köpet, hittils har det varit ett ordentligt misstag. Han har väll aldrig, bortsett från matchen mot Chelsea, imponerat och har aldrig fått något förtroende från Rijkaard. Efter mer än ett halvår i Barcelona har han ännu inte spelat en hel match. Varför lånades han inte ut?
Barcelona Sonde
2005-09-24 11:10
Xavilicious: Ezquerro spelade de sista tio minuterna i den första hemmamatchen mot Mallorca.
Annons: