/spanien/barcelona/forum/25510.aspx/spanien/barcelona/forum/25510.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Puyol
2005-10-01 21:00
hade zaragoza några heta chanser?
Barcelona tarrak
2005-10-01 21:00
La Rambla/ Jag håller med om att man måste visa tålamod och att det är bra med rotation. Men jag förstår inte varför van Bommel ska vila, han lär ju inte vara speciellt sliten
Barcelona emma
2005-10-01 20:59
Jobbigt med en kommentator som inte kan se skillnad på Iniesta och Oleguer. Och en bisittare som låter som att han har lika kul som en isbit i helvetet. Träigt värre.

Kom igen nu Barça!
Barcelona Gabriel
2005-10-01 20:58
La_Rambla

Det var jag som utnämnde Dos Santos som den "Nye Messi" inte för att jag själv tycker det utan för att medierna fått fram han till det. Tror dock inte att det har något med hans spelstil att göra utan att han anses vara en supertalang "ala messi" förstår du ?

För övrigt var detta riktigt katstrofalt första halvlek. Leder Zaragosa i bollinnehav eller ? Det verkar nästan så !
Juliano Haus Belletti
2005-10-01 20:57
Xavi saknas enormt mycket tycker jag. Ingen är direkt bra på mitten.
Barcelona tarrak
Puyol/ Barcelona spelar ganska dåligt. Skapar inga farligt framåt, framförallt pga att mittfältet inte funkar.
Barcelona La_Rambla
Majoriteten här inne ville ha rotering. Då får ni räkna med att det ibland kan se ut så här. Ha lite tålamod.
Barcelona Messi
2005-10-01 20:55
Stillastående. Ingen glöd. Ingen lust och spela. Det kan väl sammanfatta första halvlek... In med Messi och van Bommel så garanterar jag er att vi vinner komfortabelt. Och bytena ska komma tidigt! Inte i den 80:e minuten, mister.
Barcelona Puyol
2005-10-01 20:55
kan nån berätta hur barca spelar..bra eller dåligt..lite mer detaljerad helst..........för jag ser inte matchen.......
Barcelona Bopi
2005-10-01 20:54
Leo Messi : Iniesta ha vart bäst på plan!!! men Deco inte nu igen!! fyy fan! har inget mittfält förutom Iniesta!!
Barcelona La_Rambla
Vbg:arn//
Men ursäkta, men vem har sagt att Dos Santos är den nye Messi? Om du har följt med lite så jämförs han med Ronaldhino i spelstil. Allvarligt, är du bara ute efter att provocera här inne? :P

Usch vilken skithalvlek. Priset man får betala för rotering? Nog saknas Xavis spelpuppbyggnad men nog ska spelarna kunna prestera bättre än så här. Sen är domaren ett stort skämt, visst ska man blåsa vid rena överfall. Men fotboll är en fysisk sport, antas vara det iaf, då ska det väl för tusan tillåtas lite närkampsspel. Nu blåser han sönder matchen vid minsta lilla beröring så fort någon spelare slänger sig.
Barcelona Blaugrana_1899
Nu måste vi börja komma igång ordentligt med vårt spel för första halvlek va riktigt dålig spelmässigt, vi ska dominera och lira boll som vi brukar göra på hemmaplan, och kan Marquez vakna och komma in i matchen eller? just nu är han helt ute och cyklar och inte hittat ett rätt deffensivt, sen som så många andra vill jag se Messi kommer in och röra om i gryten, få upp spelet så kommer chanserna och då kommer målen!

Força!
Barcelona tarrak
Ja, det här var ju inte så roligt! Vet inte riktigt vad man ska göra åt det här, men jag hoppas att van Bommel kommer in snarast istället för Iniesta eller Marquez. Ge det en kvart till och släng in Messi så kanske det här kan gå.
Barcelona Barça-fan
Katastrofal första halvlek.
Barcas sämsta i år.
Byten!

PS. Xavi Hernandez saknas?(!) DS.
Barcelona Vbg:arn
2005-10-01 20:53
In med Henrik Larsson, behövs någon som springer och spelar klokt där framme.
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 20:53
asså för i helvete, ut med giuly och iniesta
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-01 20:51
Dåligt spel. In med Messi så ska ni se.
Rep.
2005-10-01 20:43
Ottar, japp. Dessa kommentatorer är de sämsta de har. Jag vet inte vem den där bisittaren är men han är under isen. Jag lyssnar hellre på musik till matchen än att lyssna på dem.
Athletic Ottar
2005-10-01 20:25
Vilken monumental plåga att behöva lyssna på idioterna på tv4! Robert Perlskog är nästan lika dålig som Mats Nyström, vilket inte vill säga lite.
Barcelona Puyol
2005-10-01 20:18
kan nån berätta nåt om startuppställningen
2005-10-01 20:13
Ronaldinho säger jag bara, han är redan nu en legend.

Kul förresten att utse Dos Santos till den nye Messi. Ska Messi inte hinna få göra sig ett namn själv först innan han ska få en efterträdare utsedd? =P
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 20:06
Bara för att det inte ska bli några missförstånd. Jag respekterar dina åsikter fullt ut, bara så du vet. Du får skriva här hur mycket du vill, men du ska inte bli förvånad heller om du får mothugg.

Nog nu. Match!
2005-10-01 20:03
Men ni måste trots det respektera andras åsikter. Jag förstår om nu älskar Barcelona, men det förblindar er en aning när det gäller andra lag, spelare och ligor.

Har skrivit liknande saker i Juventus forum som jag skrivit här, utan att de har flippat ut hälften så mycket som ni gör. Och då har jag ändå hackat på deras Gud, Del Piero.

Så snälla, tagga ner lite och sätt er inte på några högre hästar där ni anser er veta bättre än alla andra. Det finns två eller flera sätt att se allting, det finns inget annat än subjektiva åsikter som säger vilken av dessa som är rätt.

Tack för det här och hoppas jag kan skriva inläg utan att bli utsedd till dumhuvud ifortsättningen.
Barcelona Puyol_21
2005-10-01 20:02
kul att läsa Vbg:arn! skönt! titta på matchen och njut nu istället!
2005-10-01 19:59
Jag ska väl visa mig vara störst man här då och släppa på min värdighet och säga att Ni givetvis har helt rätt i allt ni skriver. NU lägger vi ner det här.
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 19:58
Du skriver att du försöker se fotbollsvärlden objektiv. Tycker det är precis tvärt om. Du med dina inlägg försöker lära oss hur Barcelona tänker och resonerar. Varför Ronaldhino valde Barça före Man U, varför Barcelona troligtvis kommer att sälja Messi så fort de får ett fett bud på honom.

Du har även tidigare berättat om ditt ogillande av Eto'o. Verkar ta mig tusan som om du vill bli av med halva spelartruppen, att de ska ersättas med några favoritspelare du har hittat ute i Europa när du suttit och specialstuderat andra ligor. Känns mera rätt att du sätter ihop ett eget favoritlag i Fotboll Manager så får du som du vill. Det funkar inte så i det verkliga livet.

Nu ska jag titta på match med laget jag älskar högt över alla andra. Hoppas Eto'o gör hattrick, bara för att det kanske retar dig då. :)

Visca el Barça!
Barcelona R10
2005-10-01 19:57
Nån som har start uppställningen ?!
Barcelona BatiGoal
2005-10-01 19:57
Okej om jag får byta samtals ämne för en sek? Barca bröder jag har ett mega problem med tv skärpan =/

Om cirka 10 min är det avspark =)
Tänkte bara fråga om det fanns nåra tv nissar härinne, har en splittrans ny tv men som inte ger bra bild =(

Ibland är bilden perfekt och ibland ger den rent av dålig skärpa ,just nu är bilden inte bra kunde ju inte komma vid ett sämre tillfälle då matchen snart är igång så min fråga är vad kan detta bero på?

Det enda jag kom att tänka på är att antenn sladdarna är rätt gamla de köptes väl in runt 1993 om jag inte misstagit mig =)

OJ nu blev inlägget lite väl lång men ja hoppas att ingen blev irreterande över posten =)

Tacksam för svar
Barcelona Puyol_21
2005-10-01 19:53
Jag förstår att Vbg:arn kanske inte kommer med de smartaste inläggen här men även de (ursäkta Vbg:arn) "okunniga" får väl säga sitt eller? jag vet att man ska kunna ta emot kritik men detta är inte kritik, detta är faktiskt mobbning.. jag förstår inte hur Gabriel och Kharles (har inget emot er annars) inte får nån form av varning eller ja, varför inte bli avstängda ett tag. Bara för att ni är smartast när det gäller Barça så bör ni inte få special behandling.
Jag tycker ni ska sluta tjafsa för ni skämmer ut er och detta forum. ta varandras msn eller mobilnummer och tjafsa där. det är ingen trevlig läsning det ni skriver. (bara det som handlar om fotboll, inte påhoppen) hoppas det blir ändring! det är ju fan i mig FEST ikväll!! Barça spelar ju för fan!! kom igen nu Culés!! Amo a mi equipo! El Barça!!!!
Barcelona Kharles
2005-10-01 19:48
Vbg:arn

Tror nog mer att Eto'os rådgivare ligger bakom valet av Barca snarare än Eto'o själv. Speciellt eftersom en spelare som tillhört Real Madrid sedan tonåren knappast kan känna någon större känsla eller samhörighet för Barcelona innan han spelat där ett tag.

Vi alla vet graden av kompetens när det gäller kunskap inte är någon stor prioritet hos signaturen "Vbg:arn", men det här tar väl ändå priset. Vad Samuel Eto'o Fils tycker om Real Madrid som klubb har väl inte undgått någon, förutom då den här Varbergaren. Tragiskt. Jag bad ju dig dubbelkolla din info innan du postar här.
Annons: