/spanien/barcelona/forum/25509.aspx/spanien/barcelona/forum/25509.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid bogan
2005-10-01 14:45
Inga dåliga skor Ronaldinho ska ha
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 14:41
Real har inte köpt Robinho. Han är ju marengue sen barsben, det vet ju alla. :-|

Host, så även Raul.
Barcelona Kharles
2005-10-01 14:36
Bobby_Raul

Du är korkad min vän.

Jag menade att dessa spelare valde Barça före pengarna i andra klubbar. Mest EPL klubbar. Du kan inte mycket om fotboll överhuvudtaget, så kryp tillbaka till RM-forumet Bob.

"Camparn på nou- bara så du vet så har barcelona köpt valdes. "

Är du korkad på riktigt? Valdés har varit i klubben i mer än 10 år. Han är född i L'Hospitalet, 5min från Barcelona.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-10-01 14:35
Camparn på nou- bara så du vet så har barcelona köpt valdes.
Real Madrid Bobby_Raul
2005-10-01 14:34
Kharles- lol, så du menar att man inte har köpt Ronaldinho, Deco, Eto'o och... Messi. du kan då inte mycket om fotboll.
Barcelona Kharles
2005-10-01 14:29
Mitt svar var bättre ;-)~
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 14:21
Vafan. 3 sek. :-
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 14:20
Han spelar i brasilianska klubben Corinthians.
Barcelona Kharles
2005-10-01 14:20
Corinthians, men den klubben ägs i praktiken av MSI och Abramowicz.
Barcelona _Barca
2005-10-01 14:17
vet någon i vilket lag teves spelar i??
Barcelona Kharles
2005-10-01 14:10
Artikel om Messi.
Barcelona Puyolinho
2005-10-01 14:07
Är det någon som har den där sidan på Barcas unga talanger ? Kommer ihåg att någon postade den här.
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 14:05
Som sagt, så länge det ej är tillåtet att skriva proffskontrakt med spelare innan de fyllt 18 i Spanien lär vi dessvärre få leva med detta. :(
Man kan ju istället hoppas det blir förbjudet i hela EU.
Barcelona Kharles
2005-10-01 14:01
Camparn på nou

I fallet Merida, eller Mierda som jag vill kalla det, så har ungen och hans farsa redan valt att lämna Barcelona för längesen. Det finns inget klubben kan göra, det är andra regler som gäller i England. Men jag håller med om att ledningen bör göra allt för att behålla våra talanger, speciellt nu Dos Santos, Bojan Perez, Asulin, Ceballos, Toni, Iago för att nämna några.
Barcelona Kharles
2005-10-01 13:57
Vbg:arn

Välkommen till verkligheten, det finns något som heter klubbkänsla också, fråga Puyol, Xavi, Ronaldinho, Deco, Eto'o och... Messi. I framtiden kommer Messi inte att vara värd mindre än sin utköpsklausul. Barça vet detta. Vi vill ha framgång, speciellt med 'de egna', inte pengar. Vi är inte Real Madrid med Florentino i spetsen.
Barcelona Camparn på nou
2005-10-01 13:56
Om de jävla äckelklubbarna snor ännu en minderårig jättetalang skulle jag bli så jävla förbannad.
Laporta och ledningen måste ju jobba hårt för att hålla kvar våra talanger annars kommer det inga Puyol,Xavi eller Valdés i framtiden
Barcelona Barca Barca
2005-10-01 13:52
Ämne: ey förlåt om ja fråg....
B.Munchen - Wolfsburg 1
Portsmouth - Newcastle 2
Fulham - Man Utd x
Getafe - Valencia 2
Udinese - Lazio 2
Barca - Zaragoza 1

Decoinho
2005-10-01 12:21
skönaste kommentaren också, han ba han sprang mot mig d va självförsvar, han jaga fan fanset
Barcelona Suñol
2005-10-01 12:17
spelarna ska ju knappast ingripa på det sättet som daniel andersson gör, typiskt bonnläpps beteende.
däremot ska inte vakterna va försupna möllanbor heller...
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 12:09
Ja sen att Zaragoza inte vunnit på Camp Nou på 40 år har ingen betydelse? Tror nog att Barcelona har startat ligan värre än i år och ändå slagit Zaragoza. :)

Snälla, tipsrader är inte tillåtna enligt forumregler. Bara tjatigt. :)
Real Madrid Kenan
2005-10-01 12:06
Barca har tappat fästet i Ligan lite efter förlusten mot athletica så dom satsar inte fult ut i ligan som i champions league. så de blir nog förlust ikväll eftersom Zaragoza e i toppform .. 0 förluster .. !
Barcelona Patrik
2005-10-01 11:13
Vbg:arn

Barcelonas skuld ligger på 205 miljoner Euro, enligt senaste balansräkningen.
Barcelona Puyol_21
2005-10-01 10:56
Håller med Vbg:arn till 100%!!
Man måste ta i med hårdhanskarna och sluta dalta med fansen som kastar in saker på plan eller springer in. Tänk om de bär kniv? ska man ta i med hårdhanskarna då? när en spelare redan blivit knivhuggen? människor (inte alla) väntar med att agera EFTER att skadan är skedd! varför? kan man inte öppna ögonen innan och förutse att det kan hända? även om det inte gör det så måste man väl inse att man INTE kan ta risker genom att inte satsa stenhårt på att hålla fansen på läktaren förrän efter att nån spelare blivit skadad? är det så mycket begärt? visst, det kostar pengar men vem säger till den framtida döde spelarens fru att NU ska vi göra så att detta inte händer igen? jag vet inte hur ni tänker men jag skulle inte vilja att min fru dog på fotbollsplanen och få höra att det inte kommer hända någon mer!
ingapengar i världen är värd en människas liv, inte ens (och jag fullkomligt HATAR terrorister) en terrorists liv..
eller? är jag helt fel ute?
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 09:03
Vbg:arn//
Ja jag tror personligen att Messi hade avböjt en övergång till Chelsea. Det är ingen hemlighet att flera av de största stjärnorna har gjort det. Sheva i Milan, Ronaldhinho i Barça, Trez i Juve. För att inte tala om Crespos ovilja att återvända dit. Pengar är inte allt, iaf inte för de största stjärnorna som redan är stormrika på sin fotboll. Bara att inse, klubben Chelsea har svårt att locka till sig superstjärnor.
Barcelona Vbg:arn
2005-10-01 01:15
Nej, jag är inget Malmö-fan, Jag tycker att alla puckon som springer in på plan får skylla sig själva. Det är ju faktiskt farligt också, det kan ju vara en dåre som vill skada. Nej, är reglerna att man inte ska få vara på planen ska man följa dom, vare sig man är svensk, turk, Besiktassupporter eller Malmösupporter.

En spark i skrevet för jävligt ont, men det är effektivt. Mer pungsparkar! Gärna på Jimmy Jump också, han börjar bli tjatig.
Barcelona Barca Barca
2005-10-01 01:03
"FÖr övrigt förtjänade puckot som sprang in på planen en spark i skrevet, det är smällar man får ta. Han hade inte där att göra, och lite ont i pungen dör ingen av. Bra av Daniel Andersson, larvigt att han ska bli straffad för det."

Hade det varit motsatsen. Besiktas spelare som gjort det. Så här hade det låtit "Neee uch för fan sånt ska man inte få tillåta på plan, han borde straffas"
Barcelona Vbg:arn
2005-10-01 00:52
La_Rambla och kharles: Det var ironiskt, jag drev med Chelsea mer än var allvarlig.

Men välkomna till verkligheten. Tror ni verkligen att utköpsklausulen är det som bestämmer marknadsvärdet? I Spanien måste alla spelare ha en sån klausul och därför sätter klubbarna den orimligt högt för att undvika att bli av med spelarna utan att kunna göra något åt det.
Bosman-regeln och dessa klausuler skrämmer skiten ur klubbarna och man vill skriva 10-årskontrakt och ha jätteklausuler för att inte bjuda såna som Chelsea på något.

Men skulle Chelsea punga upp.. säg en halv miljard för honom så tror jag att Barca sätter sig vid förhandlingsbordet trots en jätteklausul och långt kontrakt. Money rules och har Barca ekonomiska problem prioriterar man nog klubben före en spelare. Ingen spelare är större än klubben.

FÖr övrigt förtjänade puckot som sprang in på planen en spark i skrevet, det är smällar man får ta. Han hade inte där att göra, och lite ont i pungen dör ingen av. Bra av Daniel Andersson, larvigt att han ska bli straffad för det.
Barcelona Barca Barca
2005-10-01 00:08
Grym bild Kharles:)

Fast frågan är vad Daniel Andersson håller på med. Visst är det omoget och sjukt att springa in så på planen. Men D.Andersson den killen måste ha vaknat på fel sida. Jag tycker han ska stängas av från fotbollen, eller så borde han han kolla lite mer på en film med scenerna:

1. Eto'o på Camp Nou, Barca-Sevilla då en av fansen springer in och klär Eto med en hatt m.m

2. Figo EM minns inte mot vem men när han får en Barca flagga rakt i ansiktet total förnerdring...

3. Davids när han spelade i Barca säsongen 03-04, Murcia-Barca. En supporter springer in på planen, springer mot Davids vet inte vad han ska göra, vakterna springer efter honom aggresivt men vad gör Davids? Kolla bara på bilden------
http://bloggy.com/mt/archives/soccer-spain-fan.jpg

hatar Daniel psyko Andersson...

Kanske inte har nåt me barca o göra men var bara tvungen att skriva det
Barcelona Blaugrana_1899
2005-09-30 23:38
Kharles: haha! skönaste bilden :D
Barcelona Kharles
2005-09-30 22:37
Hehe.
Annons: