/spanien/barcelona/forum/25500.aspx/spanien/barcelona/forum/25500.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La Rambla
2006-05-12 19:08
Holy shit! Sheva vill lämna Milan. Den rike ryssen får antagligen till slut som han vill. Men själv så tror jag att Sheva ville förlänga kontraktet några år med bibehållen lön. Men det gick inte Milan med på. Sista chansen att casha in. Någon som sätter emot att de går 'All in' för att värva Henry nu?
Barcelona el Flaco
2006-05-12 19:03
Jag kommer också sakna Cadiz, speciellt publiken. Härliga att se OCH höra under matcherna.

Gabriel//

Mallorca? Por que?
Barcelona Gabriel
2006-05-12 18:54
Carl McCoy

Kunde inte hålla med mer. Du sa precis allt. Ett annat lag som jag aldrig vill åker ur är Mallorca.
Barcelona Carl McCoy
2006-05-12 18:52
ps. Sen får vi hoppas att Cadiz snart är tillbaka i Primera...vilken stämning på deras matcher!
Barcelona Carl McCoy
2006-05-12 18:50
Japp, det är kul med El Clasico osv. Sen finns Athletic Bilbao, det tredje laget som aldrig åkt ur högstadivisionen, och jag tyckte det var riktigt kul att de klarade sig även denna säsong. Gillar deras idé med bara baskiska spelare, något man kan sakna i dagens sönderköpta toppklubbar.
Barcelona Gabriel
2006-05-12 18:37
el Flaco

Det finns en gräns och den gränsen passeras då de går så långt att de riskerar att åka ut ur La Liga. De tror jag inte de finns någon risk för men hur som helst, de måste alltid vara i La Liga annars blir det inget "el clasico" och då tappar verkligen hela ligan kryddan på maten.

Så som Cryuff sa är ju precis som jag själv resonenerar så..
Barcelona Bojan Krkic Perez
2006-05-12 18:32
om du ska vara så 'petig' så är faktiskt Grandoli hans moderklubb. men han spelade några år i newells, 4 om jag minns rätt
Madridinho
2006-05-12 18:30
det är en sak jag inte förstår. när jag gick in på plantilla så står det att messis moderklubb är barca.

jag trodde att det var argentinska newells som var hans moderklubb om jag inte minns fel.

Barcelona el Flaco
2006-05-12 18:28
Gabriel//

Personligen föredrar jag lite competition. Det är som Cruyff sa: "Madrid bör alltid finnas i högsta divisionen, men samtidigt alltid under oss". Jag har inget problem med det :)
Barcelona Gabriel
2006-05-12 18:24
Det är skillnad på att kunna erkänna när något lag varit bra och förtjänat framgång än på att önska sina värsta rivaler lycka till. Jag kommer aldrig önska Real Madrid lycka till. Hoppas de suger lika mycket nästa år haha då blir jag så nöjd så :-)
Barcelona el Flaco
2006-05-12 18:08
JuanRomanRiquelme//

Stort av dig att du kunde gratta oss på ett värdigt sätt. Lycka till nästa säsong, även denna säsongen inte är helt slut än.
Real Madrid JuanRomanRiquelme
2006-05-12 17:57
Avstängd. / Redaktionen
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:46
Ämne: La Rambla

På min....
Skickar .r30 nu. Du har pm.

Du får ett pm till när den är klar.
Barcelona Señor Cúle
2006-05-12 17:44
La Rambla

På min film (99.9%) så fattas "fc.barcelona.spelet.bakom.fotbollen.pdtv.xvid.swesub-rullstol.r30" till "fc.barcelona.spelet.bakom.fotbollen.pdtv.xvid.swesub-rullstol.r46" :)
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:42
Hoppas de ger Sevilla poängen så att de blir motiverade och piskar Real på tisdag, då de kan knipa 4:e platsen.

Ska bli kul att se lite canteranos.
Barcelona Señor Cúle
2006-05-12 17:41
La Rambla

Skulle du kunna skicka rar-filen som hammabarça även ville ha, för den fattas hos mig med, jag tror iaf att det bara är den filen, fast det är fler som inte är klara men det är filer som är under nummret 46 som den filen som du kanske skulle skicka har. :) tacksam!
Barcelona el Flaco
2006-05-12 17:36
Då är det klart. Ronaldinho, Eto'o, Giuly, Deco, Puyol, Gio, Marquez och Edmilson stannar hemma och vilar mot Sevilla och detta betyder med största sannolikhet att dessa herrar kommer starta mot Arsenal. Personligen tycker jag det är lite konstigt att Giuly vilar, kommer han starta :S Hade hellre sett Larsson där.

Truppen mot Sevilla: Valdes, Jorquera, Iniesta, Van Bommel, Oleguer, Gabri, Larsson, Ezquerro, Maxi, Rodri, Xavi, Belletti, Paco Montañés, Sylvinho, Ludovic, Martos y Motta. Roligt å se så många egna produkter.

Visca la Cantera!
Barcelona Abbe_
2006-05-12 17:14
Ämne: Ämne: La Ramb....
Okej, tack så mycket :)
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:13

Det för....
Nej, det måste de inte vara. Mina är bara rar-ikoner upp till .r29. Det betyder ingenting.

De ska däremot inte sluta på tex .r30.bc, då innebär det att hela filen inte är nere utan ligger i kö på ditt bittorent (som jag antar att du använder). Bry dig inte om hur ikonerna ser ut, det ska filer som slutar på tex .r35 osv.

Men nu får vi sluta att diskutera sånt här på forumet, får hänvisa till pm istället.
Barcelona Abbe_
2006-05-12 17:09
La Rambla

Det förstår jag, men ska alla filer vara rar. ikoner?
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:08
Ämne: Kanske inte stämmer,....
Det är ju bara att räkna från sista filen du har, antagligen .r29?

Allt som allt ska det finnas 48 filer för att kunna packa upp allt till en video-fil.
Barcelona La Rambla
2006-05-12 17:06

då tror....
Puh! Det var ju många filer. Då får du nog ladda ner filerna först på samma sätt som du gjort hitintills. Så många filer kan jag ju inte lägga upp, tar ju evigheter.
Barcelona Abbe_
2006-05-12 17:06
Kanske inte stämmer, men jag är inte så duktig :P
Barcelona Abbe_
2006-05-12 17:05
La Rambla

då tror jag att jag saknar från r30 till r46.
Barcelona La Rambla
2006-05-12 16:58

Tack, m....
Första filen ska sluta på .rar den sista filen ska sluta på .r46.

Det är alltså en xvid fil (.avi) som är packad med programmet Winrar, funkar på samma sätt som WinZip.

Et0:

Jag skickar upp den filen, du får länk i ett pm sen.
Barcelona Et0
2006-05-12 16:55
Ämne: Abbe

Jag har prec....
jag saknar den här
fc.barcelona.spelet.bakom.fotbollen.pdtv.xvid.swesub-rullstol.r02.bc!

vet att du inte menade mig men jag har samma problem
Barcelona Abbe_
La Rambla

Tack, men nu är det så att jag inte är så duktig så jag vet hur man kollar det. Tacksam om du kunde förklara :)
Barcelona Gabriel
Real Madrids president Luis Gómez-Montejano har erkänt att när han blir äldre så vill han bli som Laporta. Han har också medgett att han kommer att hålla på oss i Champions L finalen.

Verkligen smart av honom. Nu har han förmodligen stängt alla dörrar som eventuell framtida president hos de vita. Men men, han var ju ärlig iallafall :-)
Barcelona La Rambla
2006-05-12 16:51
Abbe

Jag har precis skickat upp den rar-fil som hammabarça saknade. Ta och titta hos dig vilken det är som saknas så fixar jag det. :-)
Barcelona Abbe_
2006-05-12 16:47
La Rambla

Det skulle vara kul att se den, men den har stannat på 99.9. Vet du hur jag kan få igång den eller avsluta den så jag kan se den?
Annons: