/spanien/barcelona/forum/25488.aspx/spanien/barcelona/forum/25488.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-10-01 21:09
1-0 till ZARAGOZA!
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 21:05
Gabriel//
Hehe, Hans Holmqvist menar du. Han menade också på att man måste ha lite balans i laget. Han vet hur fotboll fungerar åtminstone, han har själv varit proffs många år i Italien och Tyskland.

Sen att Dos Santos försvinner till Mexico, so what? Han kan gärna få gå dit och härdas, sen kommer han tillbaka hit om några år. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-01 21:03
Det roligaste från denna halvleken måste ändå varit

Kommentator 1: Många vill nog ha in Messi nu.

Kommentator 2: JAG VILL HA IN HENKE !

Haha alltså det är som när man ser ett litet barn när han ser den tuffa nya leksaken. "Mamma, mamma jag vill ha den, jag vill ha den, GE MIG DEN SNÄLLA MAMMA" eller när man tagit ifrån nappen av en bäbis. Så jävla ironiskt börjar detta bli.

Heder till den andra kommentatoren som ändå stod på sig halvvägs och ville se Messi.
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 21:02
Vbg:arn//
Okej. Det enda likvärdiga skulle väl vara att de båda är 2 lovande talanger som kommit ifrån ungdomsakakemin isf.
Barcelona Vbg:arn
2005-10-01 21:01
La_Rambla: Jag läste det i artikeln här på Barca-sidan. Under "Dos Santos lämnar Barcelona?".
Spinbad
2005-10-01 21:00
Marques fyller ingen funktion idag, behövs ingen så renodlad pivote mot ett lag med så defensiv grunduppställning. Skulle vilja ha in Van Bommel direkt efter paus även om det knappast händer.
Barcelona Puyol
hade zaragoza några heta chanser?
Barcelona tarrak
La Rambla/ Jag håller med om att man måste visa tålamod och att det är bra med rotation. Men jag förstår inte varför van Bommel ska vila, han lär ju inte vara speciellt sliten
Barcelona emma
2005-10-01 20:59
Jobbigt med en kommentator som inte kan se skillnad på Iniesta och Oleguer. Och en bisittare som låter som att han har lika kul som en isbit i helvetet. Träigt värre.

Kom igen nu Barça!
Barcelona Gabriel
2005-10-01 20:58
La_Rambla

Det var jag som utnämnde Dos Santos som den "Nye Messi" inte för att jag själv tycker det utan för att medierna fått fram han till det. Tror dock inte att det har något med hans spelstil att göra utan att han anses vara en supertalang "ala messi" förstår du ?

För övrigt var detta riktigt katstrofalt första halvlek. Leder Zaragosa i bollinnehav eller ? Det verkar nästan så !
Juliano Haus Belletti
2005-10-01 20:57
Xavi saknas enormt mycket tycker jag. Ingen är direkt bra på mitten.
Barcelona tarrak
Puyol/ Barcelona spelar ganska dåligt. Skapar inga farligt framåt, framförallt pga att mittfältet inte funkar.
Barcelona La_Rambla
Majoriteten här inne ville ha rotering. Då får ni räkna med att det ibland kan se ut så här. Ha lite tålamod.
Barcelona Messi
2005-10-01 20:55
Stillastående. Ingen glöd. Ingen lust och spela. Det kan väl sammanfatta första halvlek... In med Messi och van Bommel så garanterar jag er att vi vinner komfortabelt. Och bytena ska komma tidigt! Inte i den 80:e minuten, mister.
Barcelona Puyol
2005-10-01 20:55
kan nån berätta hur barca spelar..bra eller dåligt..lite mer detaljerad helst..........för jag ser inte matchen.......
Barcelona Bopi
2005-10-01 20:54
Leo Messi : Iniesta ha vart bäst på plan!!! men Deco inte nu igen!! fyy fan! har inget mittfält förutom Iniesta!!
Barcelona La_Rambla
Men ursäkta, men vem har sagt att Dos Santos är den nye Messi? Om du har följt med lite så jämförs han med Ronaldhino i spelstil. Allvarligt, är du bara ute efter att provocera här inne? :P

Usch vilken skithalvlek. Priset man får betala för rotering? Nog saknas Xavis spelpuppbyggnad men nog ska spelarna kunna prestera bättre än så här. Sen är domaren ett stort skämt, visst ska man blåsa vid rena överfall. Men fotboll är en fysisk sport, antas vara det iaf, då ska det väl för tusan tillåtas lite närkampsspel. Nu blåser han sönder matchen vid minsta lilla beröring så fort någon spelare slänger sig.
Barcelona Blaugrana_1899
Nu måste vi börja komma igång ordentligt med vårt spel för första halvlek va riktigt dålig spelmässigt, vi ska dominera och lira boll som vi brukar göra på hemmaplan, och kan Marquez vakna och komma in i matchen eller? just nu är han helt ute och cyklar och inte hittat ett rätt deffensivt, sen som så många andra vill jag se Messi kommer in och röra om i gryten, få upp spelet så kommer chanserna och då kommer målen!

Força!
Barcelona tarrak
Ja, det här var ju inte så roligt! Vet inte riktigt vad man ska göra åt det här, men jag hoppas att van Bommel kommer in snarast istället för Iniesta eller Marquez. Ge det en kvart till och släng in Messi så kanske det här kan gå.
Barcelona Barça-fan
Katastrofal första halvlek.
Barcas sämsta i år.
Byten!

PS. Xavi Hernandez saknas?(!) DS.
2005-10-01 20:53
In med Henrik Larsson, behövs någon som springer och spelar klokt där framme.
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 20:53
asså för i helvete, ut med giuly och iniesta
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-01 20:51
Dåligt spel. In med Messi så ska ni se.
Rep.
2005-10-01 20:43
Ottar, japp. Dessa kommentatorer är de sämsta de har. Jag vet inte vem den där bisittaren är men han är under isen. Jag lyssnar hellre på musik till matchen än att lyssna på dem.
Athletic Ottar
2005-10-01 20:25
Vilken monumental plåga att behöva lyssna på idioterna på tv4! Robert Perlskog är nästan lika dålig som Mats Nyström, vilket inte vill säga lite.
Barcelona Puyol
2005-10-01 20:18
kan nån berätta nåt om startuppställningen
2005-10-01 20:13
Ronaldinho säger jag bara, han är redan nu en legend.

Kul förresten att utse Dos Santos till den nye Messi. Ska Messi inte hinna få göra sig ett namn själv först innan han ska få en efterträdare utsedd? =P
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 20:06
Bara för att det inte ska bli några missförstånd. Jag respekterar dina åsikter fullt ut, bara så du vet. Du får skriva här hur mycket du vill, men du ska inte bli förvånad heller om du får mothugg.

Nog nu. Match!
2005-10-01 20:03
Men ni måste trots det respektera andras åsikter. Jag förstår om nu älskar Barcelona, men det förblindar er en aning när det gäller andra lag, spelare och ligor.

Har skrivit liknande saker i Juventus forum som jag skrivit här, utan att de har flippat ut hälften så mycket som ni gör. Och då har jag ändå hackat på deras Gud, Del Piero.

Så snälla, tagga ner lite och sätt er inte på några högre hästar där ni anser er veta bättre än alla andra. Det finns två eller flera sätt att se allting, det finns inget annat än subjektiva åsikter som säger vilken av dessa som är rätt.

Tack för det här och hoppas jag kan skriva inläg utan att bli utsedd till dumhuvud ifortsättningen.
Barcelona Puyol_21
2005-10-01 20:02
kul att läsa Vbg:arn! skönt! titta på matchen och njut nu istället!
Annons: