/spanien/barcelona/forum/25484.aspx/spanien/barcelona/forum/25484.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
El Divo Diouf
2005-12-15 15:53
Jag har läst SF i många år nu men aldrig vågat mig på att skriva... Det där med Internet kan vara farligt brukade farsan alltid säga så därav skräcken kanske.. Jag vet inte Men hursomhelst en tanke slog mig plötsligt... vad har hänt med Giuly egentligen?? Verkar som om alla har glömt bort honom...
Barcelona La Rambla
2005-12-15 15:53
Haha gud jag? Nej verkligen inte, Ronaldhino däremot är gud. ;)
Barcelona La Rambla
2005-12-15 15:52
Mr_Dinho

Jag sitter på jobbet vid en dator. Alltså sitter jag här och skriver och får samtidigt ruskigt bra betalt för det. Min fråga till dig, får du också det? ;-)~
Barcelona Mr_Dinho
2005-12-15 15:51
Vad vill du nu då? Ser du upp till La Rambla eller? Ni verkar tro att han är nån gud. Du är patetisk.
Barcelona Sonde
2005-12-15 15:51
Cruzitoz: Ärligt talat känns det otroligt skönt att äntligen fått en anledning att stänga av dig. Jag är sjuk trött på smileys från din sida. Du får till en början en månads avstängning, men blir det inte bättre efter det kan jag garantera en längre avstängning framöver.
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-15 15:50
Mr_Dinho

Har du inget annat för dig än att sitta och läsa Ramblas inlägg och kritisera det han skriver och tror? Patetiskt :)
Barcelona Mr_Dinho
2005-12-15 15:49
La Rambla

Har du inget annat för dig om dagarna än att sitta inne på detta forum och snacka och tro? har du inget liv eller?
Barcelona Kharles
2005-12-15 15:43
Eller förresten, de ångrar sig nog de med.
Barcelona Kharles
2005-12-15 15:39
De enda som inte ångrar sig är de som jobbar för Real Madrids marknadsavdelning.
El Divo Diouf
2005-12-15 15:37
Kolla hur det gick för Real... De tyckte väl att Ronnie inte utseendet som Barbie hade... Undrar om de ångrar sig idag?
Barcelona Kharles
2005-12-15 15:37
Cruzitoz

Man skulle kunna tro att du är madridista med tanke på de kommentarer du häver ur dig, man skäms när man ser nissar som dig på les rambles.

Iövrigt: Har sagt förut och säger det igen;

O Rei Ronaldinho
Barcelona Ordem e Progresso
2005-12-15 15:31
Ämne: @Ordem e Progresso
....Juve //
Att folk kritiserar har jag inget emot, men att komma in och diskutera Ronaldinhos utseende? Vad har det what so ever att göra med fotboll? sortera ut dina prioriteringar och kom tillbaka hit sen, fotboll eller utseende. Om du gillar att diskutera det senare så tycker jag du ska gå in på någon topmodel hemsida eller liknande, men gör det inte här, okej? Och för det andra... Maldini? please, börja leva i nuet.
Barcelona hammabarça
2005-12-15 15:27
Ämne: Med all respket för ....
haha inte Atléti, utan "Antique" Antika Madrid istället för Real, eftersom att de satsar på gamlingar. :P
Barcelona La Rambla
2005-12-15 15:24
Med all respket för Atléti, men hur kul är Racing att se på bortaplan? Men självklart vill Atléti se sitt lag spela oavsett vilket motstånd så det får man ju unna dem. :)
Barcelona hammabarça
2005-12-15 15:20
Ämne: hammabarça

Allvar....
Hehe visst äre så, men men. Jag tycker att Barças match är mer inressant inte bara för att jag är culé men jag tror de neutrala också tycker det. Vill hellre se en bra match än en "botten mot toppen" match.
Barcelona La Rambla
2005-12-15 15:17
hammabarça

Allvarligt? Hm, man har blivit så bortskämd med att de alltid visar barças matcher att man nästan tar det för givet.

Kan knappt vänta till CL-lottningen imorgon. Vilka vill vi helst ha? Visst, Benfica hade varit trevlig i och med Koeman. Samtidigt lite trist att behöva slå ut ett lag som coachas av en sådan hjälte. Han kommer iaf få en rejäl hyllning på Camp Nou. :)
Barcelona hammabarça
2005-12-15 15:12
Tv4+ visar inte matchen mot Celta Vigo, istället får man se "Antique Madrid" - Racing.
Villarreal Totti per me
2005-12-15 15:08
CruzitoZ

vilken jävla Pajas. Fyfan. Det är synd om sånna som dig pojk, eller kanske unge? Va vet jag.
Barcelona Puyol_21
2005-12-15 15:01
låter både roligt och effektivt! :)
Barcelona La Rambla
2005-12-15 14:54
Puyol_21

De nada. Som Gabriel skrev, det bästa man kan göra är att totalignorera sådana muppar. Då tröttnar de rätt så kvickt. Att man aldrig lär sig. :)
Barcelona La Rambla
2005-12-15 14:53
Gabriel

Han har tagit bort nicket. Dessvärre så lär han väl dyka upp i någon ny skepnad inom kort. Visserligen lär vi känna igen honom ganska lätt, ingen svårighet med den skrivkonsten han visar upp. :)
Barcelona Puyol_21
2005-12-15 14:52
La Rambla:
tack det va skönt att höra.. hoppas bara du har rätt.. :)
Barcelona Gabriel
2005-12-15 14:50
CruzitoZ

Du är en skam för Barcelona som klubb jag beklagar mig över att jag som troget barçafan måste uppleva att totalidioter också finns i Barcelona. I detta fallet är ignoration det bästa jag kan göra, även alla andra här inne. Get lost !
Barcelona La Rambla
2005-12-15 14:49
Det är lugnt, de kan inte sitta här 24/7. Han åker på minst 1 års avstängning så fort någon dyker upp. Under tiden skämmer han bara ut sig mer. ;)
Barcelona Puyol_21
2005-12-15 14:48
vissa, till exempel jag, blir avstängda direkt men när en sån idiot som han skriver som en jävla stolle så händer inget, vad är det för skit!? vad krävs egentligen? förklara tack!
Barcelona Puyol_21
2005-12-15 14:47
Barcelona La Rambla
2005-12-15 14:47
Bara skoja lite?
Att kalla Henke för "Culo Al Maricon" ser inte jag som skoj åtminstone.

Ja, plugga svenska, plugga lite vett och etikett skulle vara på sin plats.

Du tror väl inte att man tar någon på allvar som skriver 57,000st :) eller ! efter varje mening på allvar.
Barcelona La Rambla
2005-12-15 14:37
Man kan ju be en stilla bön att någon moderator tar fram saxen och rensar ut vissa element av fjortiskaraktär som borde sitta hemma och plugga på svenskaläxan istället för att fåna sig här. Nåja, det kommer väl så småningom. :)
Barcelona CruzitoZ
2005-12-15 14:04
näää :):):):):)
Henke lover omfg...Han Suger han har inte gjort ett skit i braca.....
Han e bäst på missa må l muahahahhahahahaha
que se lo metan por el
Culo Al Maricon muahahahahaha
Barcelona Lucho
2005-12-15 14:02
Jag använde inte Castro-kopplingen för att starta en politisk diskussion utan det var mer ett oseriöst svar på juve-supporterns uttalande om att Ronaldinho minsan inte var fotbollens gud eftersom att han ser ut som en häst. För lika meningslöst är det ju att dissa Maradona för att han hyllar Castro. Ärligt talat så ger jag blanka fan i vad fotbollsspelarna har för åsikter eller hur dom ser ut. Även om Ronaldinho är ful som stryk och Maradona är en idiot som dessutom hyllar en hemsk diktator så kan jag uppskatta deras fotbollskonster.

Och varför Suñol börjar yra och blanda in USA kan man ju fråga sig..
Annons: