/spanien/barcelona/forum/25479.aspx/spanien/barcelona/forum/25479.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Roonaldo
2005-10-09 23:55
Haha, hittade en själv, kolla länktips!
Barcelona Kharles
2005-10-09 23:54
Beautiful_ Barça

Tack. Är det någon skillnad gentemot SopCast?
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-09 23:51
Kharles

Länken är till dig. Matchen ska börja om 20 min. Jag skulle rekommendera att du klickar på CCTV-5(800), om du har PPLive då det är överlägset bäst bild.
Barcelona Kharles
2005-10-09 23:47
Någon som har en stream-länk till Argentina-matchen? Det sägs att Messi ska starta tillsammans med Crespo och Riquelme i anfallet..
Spanien Roonaldo
2005-10-09 23:34
Är det nån som har någon video på supertalangen Giovani Dos Santos?
2005-10-09 23:11
Barca

Länken är till dig.
2005-10-09 23:01
JA! 200%!
Barca
2005-10-09 21:51
ngn som har länk te brasilien matcneh?
Barcelona Mot Nya Tider
2005-10-09 21:47
beautiful barca

Är du 100 % säker?
2005-10-09 21:45
Spanien slutar 1:a och Bosnien 2:a. Eftersom man går efter innebördes möten.
Barcelona Mot Nya Tider
2005-10-09 21:34
La rambla!!!

FEl..om bosnien vinne rmot serbien så har de båda 19 poäng..vem går vidare då?
Barcelona Gabriel
2005-10-09 21:34
Aooow Kharles, ta inte detta fel broshan men svär skulle kunna kyssa dig. Vet du hur mycket jag har letat efter när Beth sjunger våran hymn. Hörde henne sjunga det på Camp Nou en gång, jag dog. Kanske för jag själv sjunger och vill bli artist. Också min dröm att sjunga barcelonas hymn på camp nou en dag ;)

Iaf Tack mannen..muchisimas gracias !
Barcelona hammabarça
2005-10-09 21:21
Perfekt! :) hehe var hittar du allt?
Barcelona Kharles
2005-10-09 20:55
hammabarça

Stryk det sista, här är den. Men det är inte (bara) en tjej som sjunger.. ;-)~
Barcelona Havaldinho
2005-10-09 20:49
Värva vem ni vill...

Ni kommer ändå inte att vinna nåt...

Ni har större problem i erat spel än att bara värva massa namn...

Era brister märks när ni möter bra lag som vågar spela mot er...
Barcelona Kharles
2005-10-09 20:49
hammabarça

En tjej? Är det inte den här, med Beth som bl.a. har sjungit för Spanien i Schlager-EM?
Barcelona AlexC
2005-10-09 20:45
Ämne: Alex C!

Kameni si....
Det var läskigt svårt att sätta någon sist men Van der Saar har bevisat mer för mig än vad Kameni har. Visst har kamerunaren gjort ett par ruggiga matcher mot bl.a. elefanterna i La Liga men Van der Saar har varit jämn på högsta nivå, både nationellt och internationnelt och gör så fortfarande.
Barcelona hammabarça
2005-10-09 20:45
Ämne: Hur avgör man vem so....
Nej, det är en tjej som sjunger iaf. Det var nångång då man säkra ligan du la upp den.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-09 20:40
fan real vill värva alex,ricardinho,cicinho och gilberto. blir ni rädda nu el?? hehe skoja bara.

stäng inte av mig bara, fick nästan en hjärtattack förut när jag läste att ja blivit avstängd i 2 veckor. era tjaallare
Barcelona O Fenômeno
2005-10-09 20:39
Dortmund vill ha Larsson som ersättare till Koller - As.com.

Tycker det vore bra för Henke. Han hade gjort mål även i Barca om han fick ett riktigt förtroende.
Barcelona Havaldinho
2005-10-09 20:32
Intressant detta med Henke, men tror inte att de blir så...
Rijkaard vet att med hans rutin kommer han vara användbar i en lång säsong...
Speciellt med tanke på att Eto´O kommer vara borta i en månad för afrikanska mästerskapet som börjar 20 januari...
Eto´O har sagt att han kan tänka sig åka fram och tillbaks för att spela för oss trots att han spelar i Afrikanska, frågan är hur smart de är?
Match varannan dag med alla flygresor...
Gör nog mer skada än nytta i det långa loppet sen på slutet av säsongen...
Bättre då att köra med Henke och Maxi...

Därför vi har de i truppen för att vi ska kunna spela de ifall nåt händer, förstår då inte vitsen med att Eto´O ska åka fram och tillbaks trots att han vill det...

Vad skulle det ge för signal för de andra anfallarna i truppen när de aldrig får spela trots att de finns tillfälle för de...

Detta kommer bli extremt intressant med tanke på att transfer fönstret är öppet då när afrikanska mästerskapet börjar...

Skulle de vara så att Henke inte får spela och Rijkaard & Laporta går med på att låta Eto´O pendla fram och tillbaks då tror jag Henke själv kommer begära att få lämna för Dortmund ( om det blir dem eller nåt annat lag )för att vara i form till VM när han då märker att Rijkaard inte kommer ge varken han eller Maxi nån chans att visa att dem är mer än namn i truppen...

Jag hoppas verkligen att Henke & Maxi får sin chans under den tiden och att Eto´O bara koncentrerar sig på African Nations Cup...
Vill ju se om dem är fågel eller fisk, först då kan vi ju bedöma inte efter de få minuterna de får...

Januari månad kommer bli intressant...
Barcelona Kharles
2005-10-09 20:16
Hur avgör man vem som är världens absolut bästa målvakt? Allt faller ändå i ett subjektivt dunkel. Man kan dock säga att Buffon, Casillas, Dida, Cech är bland de 5 internationellt erkänt bästa. Sen undrar jag vad det har att göra på ett Barça-forum.

hammabarça

Är det någon av dom på länken?
Barcelona Maxi Lopez
2005-10-09 20:13
-=Robinhos PadaLadaS=-
Tack för hjälpen
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-09 20:09
Maxi Lopez //

Här kan du köpa biljetter!
Länktips: www.nickes.se
Barcelona hammabarça
2005-10-09 20:06
Kharles

Du la upp Barça hymnen en gång, en mixad sådan. har du kvar den?
Barcelona Maxi Lopez
2005-10-09 20:04
-=Robinhos PadaLadaS=-
Ja, det ska jag
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-09 20:00
Maxi Lopez //

Ska du se matchen på Santiago Bernabeu?
Barcelona Maxi Lopez
2005-10-09 19:59
Undra om någon vet hur man kan köpa biljetter till Madrid vs Barca (20 november) på Internet skulle vara tacksam ifall nån svara.
Barcelona Gabriel
2005-10-09 19:58
Peter Chech(enligt många, speciellt chelseafansen världens bästa målvakt) är så otroligt överskattad så det finns inte. Att han skulle vara världens bästa målvakt är enligt mig rent trams. Att han släpper in så lite mål som han gör beror inte på att han är "unbreakable" utan att han har ett otroligt bra försvar som hindrar motståndarna från att ens komma till avslut mot honom. Att han är en bra målvakt är det inget snack om saken, för det är han. Men "världens bästa målvakt" please spare me !

När det gäller titeln "världens bästa målvakt" så tycker jag rent personligt att det just nu inte finns någon som sträcker sig ut över mängden och därmed förtjänar att tilltalas som världens bästa målvakt.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-09 19:53
AlexC//

Håller med, dom där platserna är svåra men jag skulle nog rankat så här:

Casillas
Buffon
Dida
Cech
Kameni
Isaksson (håller han högt på min lista)
Van Der Saar
Given