/spanien/barcelona/forum/25476.aspx/spanien/barcelona/forum/25476.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:27
Maradona Wants Messi To Wear ‘His’ Number 10 In Germany

Se där ja, profeten har utsett sin lärljunge!
Svartkatt
2005-11-19 13:26
Rambla//
Mm, oförklarligt är ordet.
Har lite keff koll på marknaden för tillfället, vilka backar skulle tänkas kunna förstärka vår stolta armé?
Svartkatt
2005-11-19 13:24
NNgHNGHNGH, vilket vidrigt scenario att få reda på att de vita grisarna slagit oss då: även om man slapp bevittna pinsamheten skulle vidrigheten i att någon förblindad realsupporter knäppte en på näsan vara slemmigare.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:21
Glömmer aldrig Maxis inhopp förra säsongen, målet mot Chelsea och "framspelningen" till Eto'o. Lyckorus vart det. Han verkar ha en sån passion och ett stort kämparhjärta när han spelar.
Sen fick han högst någon match till, helt oförklarligt av Rijkaard. :(
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:19
Svartkatt//
Då kanske du ska se till att häva i dig ordentligt på kalaset, så du inte är medveten om när någon "råkar" kläcka att Barça spelade ut Real efter noter och vann med 3-0! ;)
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:18
Gabriel hermano, feliz cumpleaños!
Svartkatt
2005-11-19 13:18
Ja, låna ut Maxi till ett mindre lag, han är för annorlunda i sin spelstil gentemot våra andra lirare för att säljas eller stoppas i utvecklingen genom evig bänkning; i framtiden kan ha nog tillföra bra variation.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:16
Puyolinho//
Jag håller med, men alla överdriver det något så enormt. Visst gör han det bra, men det tar lite för stora proportioner. I det stora hela är han en duglig spelare, inte mer.
Svartkatt

La_Rambla :
Mm, får avskärma mig från verkligheten ett tag och se matchen inspelad utan att veta resultatet. Skulle aldrig förlåta mig själv om vi krossade dem och jag inte såg på.
Barcelona Gabriel
David Beckham: "Ronaldinho är fantastisk, han borde spela i Real Madrid"

Haha, or not.
Barcelona Kharles
2005-11-19 13:15
Puyolinho

Räcker det för att ge honom epitetet världens bästa högerfot? Vissa verkar ha svårt att fatta att man inte bara slår precisa krossbollar och missar straffar med sin högerfot.
Barcelona Gabriel
2005-11-19 13:15
Xabi överskattad ? Han är väll underskattad rättare sagt. Däremot - Who is C.Diogo ??..get the point ? Lets Dance !
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:14
Jag tror att Messi kommer att få mer frekvent speltid framöver, när haussen över hans licens och pass har lagt sig och han kan lägga all fokus på spelet. Att Guily säljs eller byts bort till sommaren ser jag som en självklarhet. Maxi ska lånas ut, min förhoppning iaf, för att sen återkomma till nästa säsong.
Barcelona Kharles
2005-11-19 13:14
Xavi överskattad? Haha, snarare tvärtom. Du kan fråga hela Slovakien.
Svartkatt
2005-11-19 13:13
Diogo: Varför? Utöver min nästan homofilt älskade Pirlo finns det ingen med samma blick för spelet. Klanka inte ner på Xavi! :(
Barcelona Puyolinho
2005-11-19 13:13
Tycker egentligen att det inte ska vara nåt snack om att Beckahm slår bra crossbollar. Även fast det är många som slår sådana bollar fast Beckham gör det oerhört bra.
Svartkatt
2005-11-19 13:12
Det känns som att det kommer att gå vägen idag iaf, får hoppas att Messi avgör. Han borde spelas mer frekvent, Giuly kan vi nästan göra oss av med, vi har fantastiskt god täckning på anfallssidan. Om Maxi lämnar kanske det är värt att behålla snigelätaren, iofs.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:11
Svartkatt//
Haha, jobbig sits. Låtsas dricka dig stupfull då, häll ut i närmaste blomkruka. Så kanske du har giltligt skäl att ta en taxi hem. Kanske lite svårt att lyckas med den bedriften till 20.00 iofs.
Real Madrid C.Diogo
2005-11-19 13:11
Är det nån som är överskattad är det Xavi.

Jag tycker det iaf.
Svartkatt
2005-11-19 13:08
Stämmer, men jag blir mordhotad om jag väljer matchen. Knepig sits.
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:06
Svartkatt//
Oförlåtligt, endast egen begravning kan anses som giltligt skäl för frånvaro. ;)
Barcelona Thiago
2005-11-19 13:05
tja, någon som har filmen Ronaldinho vs Ronaldo filmen ?...kan du lägga upp den på en sida så jag kan ladda den isf ?...tack i förhand
Barcelona La_Rambla
2005-11-19 13:05
Marre_//
Jag har också sett alla Chelseas matcher som visats på Canal+.

Sen så måste jag nog hålla med Svartkatt, att realspelarnas individuella kunnande är toppklass. Kanske att någon enstaka där bäst före datum har gått ut då.
Svartkatt
2005-11-19 13:03
Kan ej se matchen idag, vill ta livet av mig. Är tvingad att sitta som ett hjärnknackat mähä på kalas.
Barcelona Kharles
2005-11-19 13:01
Tänka sig att världens bästa fotbollsspelare var plan B och Madrid snodde Becks bara för att jävlas.. Hehe.
Real Madrid Marre_
2005-11-19 12:57
Kharles: Sant. Hoppas att Perez ändrar den syn han har på Real idag och inser att pengar inte är allt. Att Ronaldinho kunde hamnat i Real istället för Beckham är något jag fortfarande grämer mig över.
Svartkatt
2005-11-19 12:55
Ämne: "Kan det kanske....
Kharles

Ikväll kommer alla få se vilken medelmotta Becks verkligen är, som när han försvann i de stora matcherna mot Valencia, Lyon och Deportivo. Motta, Xavi och Deco kommer att käka upp honom.
Sen kommer han bli frustrerad och säga puta till domaren (det enda ord han kan på kastiljanska) och bli utvisad, men kortet stryks väck då Becks är så snygg och måste spela varje match enligt kontraktet med Florentino.

Ahahah, stämmer lite ja, men likväl pågår en väl överdriven devalvering av Beckhams kvaliteter just nu, till stor del obefogad; Reals tillkortakommanden består till största delen av ogenomtänkta värvningar och ett väl enkelspårigt spelsystem.
Realspelarnas individuella kunnande är, hur mycket det än bär emot att säga det, i absoluta toppklass.
Barcelona Polero
2005-11-19 12:55
Visst hoppas på Messi, men Mister tycker säkert han är för "orutinerad" för en sådan här viktig match...han ska "långsamt matchas in" som de säger på tv4+...fan, Giuly har verkligen fått tid på sig nu och (nästan) ingen tycks gilla honom.
Barcelona BARCA BLOD
2005-11-19 12:54
Fan vad skön match ikväll. 19 november kommer bli en svart dag för Madrid fansen. Jag tror på seger, jag har en känsla som säger 0-4. Kanske gör Madrid ett tröst mål.
0-4 alltså!!!
Barcelona Kharles
2005-11-19 12:53
Hehe, släpp lös vår lille korsning mellan Diego och Johan, Canterans sanne Cruyff och den spirituella efterträdaren till Di Stefano. Messi från start Rijkaard!
Annons: