/spanien/barcelona/forum/25471.aspx/spanien/barcelona/forum/25471.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-06 00:44
Jag gillar inte att se vita tröjor här inne helt enkelt. Ibland är de fler än blåröda. Jag vet att det är mest intressant att diskutera med fotbollskunniga människor, men förstå att de inte vill diskutera med fjortisar. Det är ytterst få gånger man ser respektabla vita kommentarer här inne. Då få gångerna respekterar vi dem dock.

REAL FAN nr.1
Vi vet lika lite om Messi komplikationerna som du gör. Hans kontrakt gäller dock och jag är övertygad om att han kommer att spela även nästa match. Visst kan man säga att Barcelona gjorde fel som registrerade en spelare för ligaspel som inte fick registreras, men då har ju LFP gjort lika stort fel som lät spelaren bli registrerad. Messi kommer att fortsätta spela, det är jag övertygad om. Även om han inte gör så är det ingen katastrof. Det är inte lång tid till december, då vi värvar en ny vänsterback och fortsätter marschera mot CL titeln.
Visca el Barça
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-05 22:38
om messi inte får spela betyder det oxå att hans kontrakt inte gäller tills januari
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-05 22:27
Jag har tyvär rätt dålig koll om sponsringen på tröjan eftersom man inte har hört så mycket om det på senaste tiden, å andra sidan så är det ju bara bra eftersom jag älskar och är stolt över vår fina reklamfria tröja :)
2005-10-05 22:20
Nej. Vi kommer inte svara till fler maränger. Gå sög svaret på internet eller något.
Barcelona BatiGoal
2005-10-05 22:12
rrr:

Det var en bra fråga och du stör inte =), jag har oxo velat veta om Barcas eventuella sponser övertag eller inte. Fick tillbacks datorn idag så jag har noll koll men experterna i Les Rambles lär ju besvara din fråga förr eller senare =)
Real Madrid rrr
2005-10-05 22:04
Tjena grabbar!:)

Förlåt om jag kommer in och stör:),
Men är väldigt nyfiken över en sak,
undrar hur det går med sponsor trycket på tröjan?
Var det inte klart med Kina?
Blir det ngn sponsor?

var god svara.
Tack på förhand:)
Barcelona Señor Cúle
2005-10-05 21:45
Är de någon som har lite filmer eller klipp där man kan skåda våra talanger, från b-laget exempelvis ? skulle vara intressant att se.
2005-10-05 21:45
Gabriel

Läste det. Goda nyheter. Sen så var ju hans senaste skade inte riktigt en skada. Killen skulle operera bort vårtor på tårna eller nåt i den stilen. Man kan ju bara sitta och hoppas att han inte är en glaslirare. Det var länge sen han visade sin potential.
Dessutom läste jag att Gabri skulle träna hårt medan de andra hade ledigt. Han verkar vara snart tillbaka han också.
Jag tror dock inte att någon av dem kommer att vara med i truppen mot Depor. Messi tror jag kommer vara med trotts allt det här tjafset.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-05 21:44
Haha snälla sluta skäm ut er genom att snacka om förorter som att det är som ghetton i usa, lägg ner allt sånt snack bara. Vad hände med snacket om fotboll, Barça, osv??? Det här är ett forum så sluta få det att se ut som klotterplanket på playahead.
Barcelona Gabriel
2005-10-05 21:34
Oherre min lord va forumet sjunker i kvalité, det är skrämmande. Detta forumet är inte till för att bråka med varandra. Snälla realfans kan ni vara så vänliga och helt enkelt hålla er borta här ifrån, det borde väll inte vara så svårt. Jag hade inte sagt nått ifall ni kom och verkligen bidrog med något bra men allt ni gör är att elda upp många här inne och så även mig.

Vad är problemet igentligen, tröttnar tom erat egna forum på er och skickar er hit elr vad ?

Nog om det. Motta har börjat träna igen med hela gruppen och han genom går den sista delen av hans reparation. Mycket goda nyheter, finally :)
2005-10-05 21:24
Du snackar massa shit. Du bor i en villa i åkrap med en blå volvo parkerad på uppfarten. Håll dig borta!
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-05 21:18
Beautiful_ Barça //

Du skämde just ut dig unge man, jag bor i Tensta.

Think before you write....
2005-10-05 21:11
-=Robinhos PadaLadaS=-

Kan slå vad att du skulle gå gömma dig om du träffade honom på gatan. Dit snack om Rinkeby osv... Kan tänka mig att du aldrig ens varit i nåt av de områdena för du har inte kulorna till det. Om du gjorde det så skulle du se att det är som vilket område som helst. U SOAB

Håll er till ert smutsiga Real forum så slipper våra hettemprerade cules få sina utbrott. ;)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-05 20:57
-=Robinhos PadaLadaS=- och Abo Mteshar

Ge varandra era msn eller vad som helst men sluta med erat småbarnstjaff här i forumet.. ni båda är tuffa ok bra tack nu vet alla det, så diskutera fotboll här inne istället.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-05 20:51
Abo Mteshar //

Varför ska jag gömma mig...? Du skrämmer inte mig....
Barcelona baarca
2005-10-05 20:47
asså fan vad alla är rädda för mesii han e bra o så men inte gud...laporta tror att madrid o depor har planerat hela de hära fett synd om messi men det löser sig...
Barcelona Abo Mteshar
2005-10-05 20:47
-=Robinhos PadaLadaS=-

KOM FRAM TILL SAKEN?
VAAAAAAD?
GÖM DIG I STÄLLET I REALS FORUM
Barcelona Abo Mteshar
2005-10-05 20:44
mishinio PASSA DIG, VAD FUCKING SÄGER DU.
SNACKA INTE MER SKIT

-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-05 20:42
Abo Mteshar, mishinio//

Ni måste vara från Tensta/Rinkeby/Hjulsta trakten...

163 :=)
Barcelona Abo Mteshar
2005-10-05 20:37
La_Rambla

Sorry mannen
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-05 20:15
Jag har aldrig trott på åldersgräns i les rambles för det skulle bara kunna undangås, men något måste ju göras när man ser alla småbarns inlägg som bara sänker nivån.
Barcelona La_Rambla
2005-10-05 20:00
mishinio//
Din omogna lilla fjortis. För min del kan du gärna dra över till Real med sånt j-a språk. Pinsam!
Barcelona mishinio
2005-10-05 19:54
haha grabbar det va min kompis som skrev allt det där
det sista jag skulle göra i hela mitt liv e att byta till madrid o för det andra knulla alla dem som skrev skit om mig knulla era mammor rakt av
Barcelona La_Rambla
2005-10-05 19:50
Sonde//
Underbara nyheter. Nu gäller det bara att skrämma iväg hugade spekulanter så som Arsenal och Man U. De rycker ju i allt som stavas talang!

jake_89//
Vad jag förstått så är det inga problem alls att köpa biljetter utanför Camp Nou.

Abo Mteshar//
Snälla rara, skärp till dig. Det slutar med att du bara blir avstängd som vanligt. :)
Barcelona Abo Mteshar
2005-10-05 19:39
mishinio

STICK GAY JÄVEL, bara för att det går lite dåligt för Barca, så SVIKER du DIN DUMMA KYCKLING.
Barcelona jake_89
2005-10-05 19:07
Jag tänkte åka på Barceolan-Real Sociedad om några veckor. Någon som har några tips om bästa sätt att få biljetter till matchen?? Ska man beställa i förväg från Sverige eller kan man köpa på plats i Barcelona?
Barcelona Sonde
2005-10-05 18:55
I dagens Sport står det att Giovanni dos Santos har tackat nej till mexikanska Chivas och vill stanna i Barça. Han har dessutom redan nu börjat jobba på att skaffa ett spanskt pass för att inte sluta upp som Messí. Låter lovande.
Barcelona La_Rambla
2005-10-05 17:53
Bah!
Inte värt att kommentera ens.

Fan Henke verkar ha skadat sig lite under träningen idag. :(
Barcelona Gabriel
2005-10-05 17:48
O fy fan jag har inte varit här inne på några dagar och nu när jag väll kommer in är det som att jag vill kräkas på hela dataskärmen. Mishinio, du kan väll dra till madrid och hålla på dom du verkar ju vara en äkta madridista, dvs en sån som man vill spy på. Vi accepterar bara äkta culés här inne inga jävla halvfans.

PS. Du kommer säkert trivas som madridista, du använder redan uttrycket "Hala". Det gör man bara som realfan. Hala Madrid säger man, här däremot används "Visca El Barça".
Barcelona mishinio
2005-10-05 17:32
Barca har spelat sämst iår det e så att ja har bytt lag och börjat heja på madrid bre...frank e en horunge han kan inte träna...Hala Barcelona och hela katolonien!!
Annons: