/spanien/barcelona/forum/25469.aspx/spanien/barcelona/forum/25469.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 22:24
Om Rijkaard har fått för sig att rotation innebär att man ska rotera i princip varje match så är han ju helt fel ute
Barcelona Killa
2005-10-01 22:24
jag visste inte att man kunde kolla upp det! Tack!
Pelada
2005-10-01 22:23
Killa

Look for yourself - det skadar aldrig!
Real Madrid Diii Stefano
2005-10-01 22:22
ö
Barcelona Barça-fan
2005-10-01 22:22
även fastän jag inte är en henke-fantast så gjorde han grymt bra ifrån sig när han kom in! resten kräver jag mycket mer av i följande matcher. Oleguer ska egentligen inte ens platsa på bänken. Deco, mycket blek ikväll! Nej, usch!
Barcelona Killa
2005-10-01 22:21
När spelar Barcelona nästa match och mot vilka?
Barcelona Catalan
2005-10-01 22:21
Xavi saknades idag !
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 22:20
Sen med rotation varje match,är ju inte speciellt bra. Okej om man roterar då och då men inte varje match. Blir inge spelrytm i laget då
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 22:18
hur många matcher ska det dröja innan rijkaard förstår att giuly och oleguer inte ska starta? Sen sätt Deco på bänken om han spelar som han gör, skitsamma om grabben grinar och blir sur. Verkligen dags att Deco inser att det inte går att spela omotiverat och starta varje match
Barcelona Killa
2005-10-01 22:16
Leo Messi// Jag håller med dig!
Man kan inte rotera efter VARJE match! Det är löjligt!
Real Madrid (- -Robinho- -)
2005-10-01 22:16
Barca kommer säkert att sikta mot CL och inte Ligan
Barcelona Vbg:arn
2005-10-01 22:15
Folk klagar på att Henke är slö och dåligt timad i spelet efter marken.Det är klart han är, han får ju inte spela mer än 20 minuter per match ungefär!

Låt honom starta några matcher så ska ni se att målen trillar in.

Giuly m.fl. ska inte känna att dom blir uttagna varje match oavsett om dom spelar dåligt, för då blir det som idag, Slött och ointresserat.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-01 22:15
Jag börjar bli riktigt trött på de ojämna spanska domarna som inte håller hög nivå enligt mig, nu bryr jag mig inte om att vi får saker med eller imot oss men jag snackar om tveksamma avblåsningar, misstag och helt skumma utvisningar.. sa det redan förra säsongen, la liga har de sämsta domarna i europa.
Barcelona Killa
2005-10-01 22:14
Henke borde få komma in i BÖRJAN av andra halvlek inte är det är 15-20min kvar.
Barcelona Dani
Jag anser inte att det är Rijkaards rotationsystem som är boven, jag är helt övertygad om att rotation ger bättre resultat på sikt. Däremot kan man kräva att spelarna ska vara så pass professionella att de går in i matchen med motivation, något som helt saknades.

Måste även säga att jag är grymt besviken på Dinho, han spelar inte som den världsstjärna han har potential till, och det är tyvärr inte första gången... Åtminstone jag kräver mycket mer av honom.

Personliga favoriten Giuly har ett par pigga räder varje match, men inte mycket mer. Tycker att dags att ge Ezquerro chansen istället.

Messi gör ett bra inhopp, och har verkligen grym talang. Men många här inne är lite för fanatiska i sina hyllningar, tycker jag. Hur som helst, ska bli riktigt intressant att följa honom.

Men, man kan väl inte säga något om matchen utan att kommentera domaren. Straffen är ohyggligt tveksam (vem tror att Zaragoza hade fått straff i det läget?), och varningen på Toledo är horribel. Utan den hade förmodligen Zaragoza hållit undan - jag förstår att bortaspelarna var frustrerade.

Före matchen var jag säker på en seger, men som matchen artade sig är jag nöjd med en pinne.
Barcelona Barcafan1
----------Valdés---------
Belletti-Puyol-Oleguer-Gio
----------Xavi--------
----Bommel------Deco-----
Messi---Eto'o----Ronaldinho

eto'o måste träna att göra mål mer han är inte lika bra som förra säsongen hoppas barca vinner nästa match med 3-0

Henry ska köpas nästa år om inte eto'o får lektioner av Ronaldo
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 22:13
går att hålla med att det behövs rotation, men du kan ju för fan inte rotera varje match eller?
Barcelona La_Rambla
2005-10-01 22:12
Henke från start, visst om det handlar om rotation. Men han är ingen given spelare i startelvan.
Barcelona Killa
2005-10-01 22:11
Jag tycker vi borde starta med samma lag som startade mot Udinese i CL.
Barcelona Ronaldinho Jr.
Så jäkla dåliga var vi idag! Vi lyckas knip en pinne hemma mot zaragoza tack vare en dommartabbe. Varför i helvete börjar han inte med Messi från start. Hela tiden ska han vila de bra spelarna som Dinho, Xavi m.m vafan varför inte vila Gio, Oleguer de har ju fan spelat i stort sett lika många matcher!!
Barcelona Leo Messi
bara jag som tycker att det behövs krigar inställning redan från start? =)
Barcelona Catalan
2005-10-01 22:09
Trots att jag är ett stort BARCA-fan så erkänner jag att straffen var felaktig och utvisningen helt horribel.

Storlag får sånna grejjer med sig av domarna, det är så det är bara. En liknande situation i vårat straffområde hade ALDRIG lett till straff och utvisning. I övrigt tycker jag att domaren håller en låg nivå, många situationer där han dömer åt fel håll och verkar inte hänga med i tempot.

Nåja, tur att vi ens fick oavgjort, uselt spel idag, bättring förväntar jag mig.

Visca el Barcelonismo
Real Madrid carlos.
2005-10-01 22:08
Inte Henke som nickade fram till ert andra mål, utan det var Zaragosa backen som gjorde det.
Barcelona Vbg:arn
Larsson ska spela från start nästa match, tycker han bevisar det nu. Deco och Giuly gör ingen höjdarmatch och det är bara bra om dessa spelare inte känner sig givna i startelvan.
Barcelona Marcos
Decos härliga crossboll bäddar för eto´os mål. Henke rörde inte bollen, det var den egna backen. Judas.
Barcelona Killa
Marcos//
Vaddå Larsson ska bort? Vad grundar du det på? Vaddå var han dålig dem här 20min han fick spela?
Barcelona Aubri
Nu är det bara nästa match som gäller..

Vi ska va glada för 1 p

Ps. Tycker dommarna i spanien suger, och verkar vara värre i år. Många misstag av dommarna redan i inledningen av La Liga..
Barcelona Barca Barca
2005-10-01 22:07
carlos.// OKEEEJ du också sluta spela rambo, inget rätt tillfälle att komma o säga nåt sånt.
Real Madrid Luis_Fig0
2005-10-01 22:06
marcos...vid straffen var det Henke som nickade fri till Van bommel...jag tror att du inte så matchen..go morron
Barcelona Leo Messi
2005-10-01 22:06
spelare som jg tycker rijkaard borde fan ta ett snack med är marquez, deco, giuly asså fy fan vad dom suger nu. Dom spelarna ser verkligen "mätta" ut. Kolla på marquez ansiktsuttryck det är ju fan inge krigar ansikte. Ser ut som en gammal kärring för fan. Min mormor som är 90 har fan mer tiger face än honom just nu
Annons: