/spanien/barcelona/forum/25467.aspx/spanien/barcelona/forum/25467.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-11 17:29
Tack för länken Tomasz:

Hahaha va media (aftonbladet) överdrev! Som vanligt...
Barcelona Tomasz
2005-10-11 17:25
"Här tar Barca-stjärnan strypgrepp på lagkamraten" (se länktips)
Barcelona Kharles
2005-10-11 17:22
Greeneyes_x

Real de Janeiro

Hehe, väldigt bra. Se länktips, en present till er från oss. Plocka nu marängerna. Jag skulle vilja veta vad som händer med alla brazucas när Luxe fått sparken.
Barcelona the_myth
2005-10-11 17:02
vad hände mellan Puyol och Vicente?

Någon som vet?
Atlético greeneyes_x
2005-10-11 17:02
En sak har vi gemensamt.
Vårat absoluta hat för Real Madrid!!!
hoppas ni håller på oss när vi förbereder en öpppen brasa för att börja grilla Marängerna.
Den backlinjen är inte stabil o vi hoppas kunna utnyttja det.
Tycker att Real börjar bli patetiska med värvningen av Cicinho, scoutningen av Alex i PSV och samtalen med Ricardinho i brasilien + att dom ska gör sig av med Salgado.
Spanjorerna kapas från laget, sakta med säkert håller man på att bygga ett Real de Janeiro.
Ok att vi har några argentinare i laget, men det e bara 2 på plan och 2 på bänken.
Men Real har ju tappat allt vad heter Spanskt hjärta.
Patetiskt
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 15:52
Lokförare ska samla in 60 miljoner – för att få ”Svennis” sparkad

Hahaha hur kan man inte älska engelsmännen???
Det kallar jag passion...
Barcelona PepS
2005-10-11 15:47
Är det någon som vet om det finns en tjänst liknande den Canal+ har för Elitserien där man kan köpa matcher som man kan se över internet. Finns det någon motsvarande för Barcelonas matcher? Vore perfekt för mig då jag inte har möjlighet att skaffa TV4+ (bor i Finland).
Svara gärna med ett PM

Força Barça
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 15:36
Det där med Henry är nog inget annat än rykten än så länge...
Hans kontrakt går ut 2007...
Barcelona TiTi
2005-10-11 15:31
Är det nån som har hittat nåt nytt om Henry vad gäller kontraktet och vilket lag han ska gå till?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-11 15:20
Håller med Havaldinho, sånt där händer rätt ofta och blir ju alltid uppförstorat, i stridens hetta så kan man ju tända till och handla lite vilt men det går över sen, sen så va det ju tal om en liten brottningsmatch och ingen spark i huvet eller bråk som Dier och Bowyer visade upp, kan sätta allt på att det hände och efteråt skakade dom hand sen va den saken utagerad, sen att media förstorar upp sakerna är ju en sak som man är rätt så van vid.
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 15:17
Sen där det där med Pyoul är nog jävligt överdrivet...
Hur många gånger tror ni inte spelare ryckt ihop hos oss?
Sånt där är bara bra visar att spelarna är laddade!!!
Sen får de inte gå till överstyr man ska kuna skaka hand efter träning för att förstå att de var bara stundens hetta som gjorde situationen...
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 15:12
Länge leve den gode Hristo!!!
En gång Cules alltid en Cule!!!

Kharles vad menar du med att figolina inte ska se det där?
Har inte märkt av henne här inne så mycket men kan tyda av namnet att hon är tjej...
Pratar hon smink ;)

Eller är hon Serb...

Drömde jag eller pratade vi gott om varandra igår kväll?

Barcelona Bopi
2005-10-11 14:36
de om puyol , de hela började me att Vicente åkte på en tackling av Puyol!.. å Vicente blev arg å börjarde att putta.. sen så rök som ihopp!.. men efter träningen tog dom varanbdra i hand!!...
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-11 14:11
Ok thnx.

Kharles
Var har du läst att Stoichkov sa det där? Skrattade som fan när jag såg det. Man måste respektera killen. Temperamental Genius :)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-11 14:05
Beautiful_ Barça: Yes det stämmer, det är bara 2 svenskar, Patrik Andersson och Henke som spelat i Barça.
Barcelona Kharles
2005-10-11 13:48
Beautiful_ Barça

Jag har för mig det.

barcelona_10

Och som vanligt skriver inte skitbladet varför han gör det..
2005-10-11 13:43
Är det verkligen bara Patrik Andersson?
Barcelona barcelona_10
2005-10-11 13:33
Det här trodde man inte om Puyol.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,711729,00.html
2005-10-11 13:11
Är det någon som känner till alla Svenskarna som har spelat i Barcelona?
Barcelona Kharles
2005-10-11 12:53
Ämne: Alex

Nä skämt osi....
Havaldinho

Haha, låt inte Figolina se det inlägget bara.

Läste att Legenden Hristo Stoichkov kommer att vila Petrov i landskampen på onsdag så att han är helt pigg mot marängerna. Hehe.
Barcelona La_Rambla
2005-10-11 12:50
Ämne: det ryktas att henry....
Det ska bli intressant att se den matchen iaf.

Diego uttalar sig om Messi, han såg Argentinas match mot Peru:
"Maradona presenció la buena química que hay entre el 'nene' y Román "

El 'nene', hehe. ;)
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 12:46
Petrov skakar om Salgado?
Ska vi beta om hur många tunnlar han gör på Salgado?
Tror Kezman & Torres Helguera kommer rycka sönder marängernas försvar...
Barcelona La_Rambla
2005-10-11 12:43
Ja fy tusan, hoppas Torrés täpper till marängerna. Vad jag ska jubla då. ;)
Förra året hade de flyt och en omöjlig Casillas. I år har Atléti ett starkare lag och bör kunna ge dem en rejäl match.

Haha, ja vi tar in Rijkaard på pivote så är alla problem lösta. ;)
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 12:35
Hade hellre haft Rijkaard som spelare i klubben än tränare då hade vi aldrig behövt diskutera vem som ska vara pivote...
Den bästa defensiva mittfältaren som nånsin spelat...
Hoppas han blir lika framgångsrik som tränare skulle lova gott för oss, 3 Champions league titlar har han va?
Varav han avgjort en mot Benfica också...
Barcelona Havaldinho
2005-10-11 12:32
Ämne: Ämne: Nä Alex....
Kom med nåt vettigt inlägg då så hade vi kunnat diskutera de också...
Våga bryt mönstret istället för att säga nåt dagen efter...
Vi är alla här inne för en sak och de är våran kärlek för "Blaugrana", då lämnas ingen utanför...
Hade du sagt nåt vettig inlägg igår så hade vi kunnat prata om annat men eftersom alla hackade på så blev de ju så...
Men vapen broder dina inlägg är lika välkomna som allas ingen är mer värd än nån annan här inne, vi har alla samma kejsare...
Barcelona ronaldinh0
2005-10-11 12:32
det ryktas att henry är på väg till r.madrid eller juventus innan stog det att han var på väg till barca .... men hoppas han kommer till barca isstälet för rivalerna madrid och får juve han så kommer dem vara oslagbara ....
Barcelona AlexC
2005-10-11 12:25
Blaugrana_1899: Någon video har vad jag vet inte dykt upp ännu men här är några bilder så länge..
Barcelona Gabriel
2005-10-11 12:25
Haha, har sagt det förr och säger det igen. Rijkaard är som ett djur. Han är minst i lika bra form fysiskt som spelarna är. Skulle inte förvåna mig om han skulle kunna hoppa in som en spelare.
Barcelona AlexC
2005-10-11 12:22
Ämne: Nä Alex ingen supere....
Visst kan jag respektera att ni vill diskutera lite om de forna Balkanländerna men igår tog typ 80% av alla inläggen på en sida upp om den matchen, man fick kolla efter enstaka Barcainlägg mellan alla övriga. För mig hade det inte varit fel om det varit tvärtom och här skall absolut inte vara förbjudet att vädra åsikter & känslor likt Havaldinho gjorde igår men det behöver inte dominera ett barcaforum, det är det jag menar. Jaja, hoppas att antingen Serbien eller Bosnien (kanske inte så realistiskt) vinner gruppen så att spekulationerna kan avta utan att något av lagen kvalar ;-).
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-11 11:48
Någon som har klipp från Argentina - Peru där Messí va bäst på plan? ;)
Annons: