/spanien/barcelona/forum/25466.aspx/spanien/barcelona/forum/25466.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RiZzo
2005-10-12 01:34
Beautiful_ Barça
Vad menar du me att hela vomes familjen e i fara??
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-12 01:08
Läs länk.

Så jävla bedrövligt. Först och främst av Etó'o att han inte kan visa någon medkänsla. Han bränner ju straffar själv och jag är säker på att han ljög när han sa att han skulle ta straffen. Han VILLE inte ta den. Visa för fan lite solidaritet. Alla kan missa en straff. Nu verkar hela Womes familj vara i fara. Folk är inte normala.
Real Madrid RoNNiE-10
2005-10-11 23:58
Haha, killen som just vann 122 miljoner på lotto verkar intresserad av att ha ronaldinhos tröja..vem är inte det;)
Barcelona Kharles
2005-10-11 23:34
Jag verkar vara avstängd.. men ändå inte.

Rickard..!

:-D~
Barcelona Mrs Marquez
2005-10-11 23:19
Kharles: Skriver du TOMMA inlägg idag. ;-)Inte likt dig ju....

Real Madrid RoNNiE-10
2005-10-11 23:18
!FÖRRESTEN!..ere nån snälla som vet nån sida där man vet att man kan hitta fulla barca matcher från 03-04..skulle gärna vilja se några:D...så om nån vet snälla skriv
Barcelona Kharles
2005-10-11 23:18
Real Madrid RoNNiE-10
2005-10-11 23:16
Ämne: Gabriel

Håller me....
"Men om det är någon spelare som ska dribbla så är det Ronaldinho. Är det någon som kan lyckas med sina vansinniga försök så är det just han. Kan aldrig glömma matchen mot Sevilla för-förra säsongen. Så borde han spela."..menar du då säsongen 03-04 på barcas hemma när han gjorde det där otroliga målet eller?..
Barcelona Camparn på nou
2005-10-11 22:49
Blaugrana_1899 och alla andra barca fans
här är en bra sida där det finns videor på Lionel Messi.
Argentina-Peru matchen finns där, en 10 min lång video. Sen är framförallt videorna på hans framfart i U-20 Vm är intressanta att kolla på, sen finns det lite videos allmänt på barca
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-11 22:25
Puyolinho//

Soldado vilken tallang!!
Barcelona Señor Cúle
2005-10-11 21:45
Jag säger samma sak som gabbe: Kan någon skicka Dos Santos videon till mig och bråket mellan puoyl och vicente?

msn: robinhyder@hotmail.com
Barcelona Gabriel
2005-10-11 21:24
För ett tag sen var det en madridista här inne som la upp en länk där man kunde ladda ner en video från Dos Santos - vår senaste talang. Nu var det så att det inte funkade för mig. Nu ber jag snällt om det finns någon här inne som har den videon, och skulle kunna tänka sig att adda mig eller ge ut sin msn till mig.

Skulle uppskatta det enormt mycket :) Gracias !

msn: barca_gabbe@hotmail.com
Real Madrid soliman
2005-10-11 20:55
Fyfan vad Aftonbladet överdriver det där med Puyol. Jag trodde att dom överdrev men visste inte varför han tog strypgrepp, så jag kunde ju inte säga 100 % om dom gjorde det. Men nu vet jag ju att dom överdrev, dom förstorar det till världens grej. Har fan själv typ knuffat till mina lagkamrater på det där sättet ifall vi inte precis älskat varandra just då, för enligt mig tog han inte stryptag. Han mer tog tag och bara knuffa iväg han.

Havaldinho:

Sant det där om engelsmännen. Man måste bara älska dom, fan gå och samla in 60 miljoner för att få han sparkad :).
Barcelona Camparn på nou
2005-10-11 20:27
Blaugrana_1899 och alla andra som är intresserade. Här en en bra sida där det finns en del videor man ska även betänka att killen bara har varit med i 1,5 år.
Barcelona Puyolinho
2005-10-11 20:26
San Marino [1 - 10] Spain

6' [0 - 1] Iniesta (pen.)

26' [0 - 2] Llorente

33' [1 - 2] Vali

40' [1 - 3] Silva

52' [1 - 4] Silva

55' [1 - 5] Llorente

57' [1 - 6] Llorente

59' [1 - 7] Soldado

64' [1 - 8] Soldado

72' [1 - 9] Simoncini

77' [1 - 10] Soldado

Härligt :D
Barcelona La_Rambla
2005-10-11 20:25
J.Janerique//
Trevligt inlägg. Och ja, vissa maränger kommer in och fjantar sig. Men det händer även på ert forum att sk barcfans kommer in och gör det samma hos er. Lika goda kålsupare mao. ;)

Det är bara att konstatera att Barça mot Zaragoza gör en skitmatch och egentligen ska vara glada över oavgjort. Viljan fanns inte där, ingen tog löpningar. Eto'o och Ronaldhino såg håglösa ut. Mittfältet ska vi inte tala om.

Angående Messi så är det som du skriver. Han har ju just kommit med först nu. Rijkaard vill väl inte sätta för stor press på honom. Dessutom så har R. insett att det är dags att rotera lite, så att vissa spelare ej rostar fast vid bänken. Vilket jag personligen tycker är bra, säsongen är lång. Nu ser det ju ut som om Messi kanske får sätta sig på läktaren igen, om Depor och Alavés överklagan går igenom. De menar på att han först får registreras i januari. Vi får väl se hur det hela utfaller.

Största hoten är självklart Real, men också Valencia lär bli farliga.
J.Janerique
2005-10-11 20:16
Hej!

Vet om att dom flesta maränger bara kommer in hit för att pajkasta och vice versa men hoppas att mitt inlägg inte ska bli så.

Det är som så här. Hade förra helgen nöjet att se matchen mellan Barcelona och Zaragoza. Kan inte säga att jag gick lika stenhårt in för det som en Madrid-match men det var småkul. Det är några saker som utmärkte sig för mig med ett för dagen till en början ganska blekt Barcelona.

1. Undrar varför ni inte pressade på mer när det bara stod 0-0? Zaragoza är ju inget lag av värde och jag kände att trots att ni kontrollerade matchen så kändes ni inte direkt hyperfarliga till en bit in på andra halvlek.

2. Varför satsar man inte på Messi istället för Giuly? Inget ont om Giuly, han har gjort bra matcher för er, det är jag ett vittne om men varenda gång jag sett Messi så tillför han mer än vad Giuly gör. Jag tror Messi fick spela i högst 20-30 min i den senaste matchen för er men redan under den lilla tid han fick så skapade han fler situationer än vad Giuly gjorde på en hel match.

Är det för att han är för ung som ni inte satsar på honom ifrån start? Eller anser man inom Barcelona att Messi inte är en färdig spelare? Nu är jag medveten om att Messi saknat Eu-pass och kunde inte medverka förräns nu men det var samma visa förra säsongen, Giuly gick före Messi.

3. När ni möter en köttmur likt Zaragoza så bör ni ge ännu mer kraft åt det offensiva spelet. Det enda sättet att mala ner en köttmur på är tillföra en extra dimension i anfallsspelet. Visserligen var det tokoffensiv när ni låg under men före dess var det för avvaktande.

4. Rijkaard hade fingertoppskänsla. Satte in Van Bommel som ordnade straff ( billig sådan men billiga straffar har även Madrid fått denna säsong ) och så bytte han in Henke som låg bakom båda målen samt hade en bra framspelning till Etóos skott som gick i stolpen.

5. Anser ni att Madrid är det största hotet till en ligatitel?..
Barcelona La_Rambla
2005-10-11 20:06
Till alla som trodde Deco var missnöjd i Barcelona. Han trivs hur bra som helst och kan tänka sig stanna karriären ut. Det han hade sagt var mer att han och laget kännt sig frustrerade över den halvtaskiga inledningen av ligan.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-11 19:55
KROATIEN: Supporter sköt sig själv
Efter att Kroatien säkrat VM-platsen blev en supporter så glad att han i glädjeyran sköt sig själv. Detta uppger kroatisk media. öööh?
Barcelona Qno
2005-10-11 19:32
Läste i sportbladet idag att Motta är tillbaka på allvar nu... Vet inte om han går in i startelvan direkt? Tror inte det men man vet aldrig vad Riijkard hittar på. Är de nån som vet om det blir nåt nyförvärv i januari för Barca?
Barcelona Kharles
2005-10-11 19:31
Glöm inte tränaren. Luxe. Det sägs att han ska hämta mer brassar och sydamerikaner.
Barcelona Xavi som Privote
2005-10-11 19:26
Vem e de som tar strypgreppet från barca ser inte de?
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-11 18:49
greeneyes_x //

Vi har bara 4 brassar, varför klagar alla för. Känner ni er hotade. Skadar inte med brassar speciellt inte när det är spelare från världens bästa landslag!

Ni har förresten mer argentinare än vad vi har brassar. Barca har också mer brassar än oss: Belleti, Ronaldinho, Sylvinho, Edmilson och "Deco".

Jag känner lukten av AVUUUUUND!
Barcelona the_myth
2005-10-11 18:40
Tack fär länken.

Kharles, håller med dig. Det Vicente gör är inte snyggt att göra på träning.

Förstår att Puyol lackar ur!
Barcelona Kharles
2005-10-11 17:29
Som jag skrev på vestuario. Observera de två armbågarna Vicente delar ut när han trakasserar Puyol. De har inte mycket till övers för varandra heller när de spelar mot varandra i ligan, höger/mittbackar och vänsteryttrar hatar väl varandra även om de är bröder.. ;-)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-11 17:29
Tack för länken Tomasz:

Hahaha va media (aftonbladet) överdrev! Som vanligt...
Barcelona Tomasz
2005-10-11 17:25
"Här tar Barca-stjärnan strypgrepp på lagkamraten" (se länktips)
Barcelona Kharles
2005-10-11 17:22
Greeneyes_x

Real de Janeiro

Hehe, väldigt bra. Se länktips, en present till er från oss. Plocka nu marängerna. Jag skulle vilja veta vad som händer med alla brazucas när Luxe fått sparken.
Barcelona the_myth
2005-10-11 17:02
vad hände mellan Puyol och Vicente?

Någon som vet?
Atlético greeneyes_x
2005-10-11 17:02
En sak har vi gemensamt.
Vårat absoluta hat för Real Madrid!!!
hoppas ni håller på oss när vi förbereder en öpppen brasa för att börja grilla Marängerna.
Den backlinjen är inte stabil o vi hoppas kunna utnyttja det.
Tycker att Real börjar bli patetiska med värvningen av Cicinho, scoutningen av Alex i PSV och samtalen med Ricardinho i brasilien + att dom ska gör sig av med Salgado.
Spanjorerna kapas från laget, sakta med säkert håller man på att bygga ett Real de Janeiro.
Ok att vi har några argentinare i laget, men det e bara 2 på plan och 2 på bänken.
Men Real har ju tappat allt vad heter Spanskt hjärta.
Patetiskt
Annons: