/spanien/barcelona/forum/25460.aspx/spanien/barcelona/forum/25460.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2005-10-10 21:05
La_Rambla

Det är sant but I dont know man. Jag har en känsla av att Bosnien fixar detta för oss. Den känslan gör väll många bosnier här inne glada också ;)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-10 21:04
Så fint, Havaldinho och Kharles har blivit kompisar.
hahahahh
Barcelona La_Rambla
2005-10-10 21:04
Nu är det ju så att Spanien inte har avgörandet i egna händer hur bra de än spelar mot "skitlaget" San Marino. Det är stor risk för att de får kvala. Man får hoppas det blir mot Norge, de slipper jag gärna i VM. ;)
2005-10-10 21:02
Gabriel
Klart vi förstår varandra, men ska San Marino skriva historia så ska det väl inte vara mot Spanien :)
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 21:01
Oki mate kommer inte glömma den kommentaren...
Respekt att kunna säga nåt bra om folk man inte har nåt över för...
Var de jag ville få ut från dig tidigare när de gällde Mourinho...
De är så de ska vara "Blaugraunas" bröder ska hålla ihop mannen...
Barcelona Gabriel
2005-10-10 21:01
Lionel Andrés Messí

Det är nog inte så han menar. Oleguer ska verkligen inte starta för så bra är han inte. Men han är tillräckligt bra för att vara med i truppen !
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-10-10 20:59
Kharles//

du har rätt, men jag tycker ändå inte att oleguer ska ha en plats i startelvan
Barcelona Kharles
2005-10-10 20:57
Självklart menar jag allvar. Oleguer får oförtjänt mycket skit.
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 20:56
Jugge språk?

Var de ironi eller vad Kharles, tror inte mina ögon om du skulle säga nåt bra om mig betyder de att jag nu ska säga nåt bra om dig mate ;)
Barcelona Gabriel
2005-10-10 20:51
Havaldinho

Det är typ som, bra skrivet broshan ;)
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 20:50
Kharles

Kudos mate?
Kurdisk matte eller vad menas hahaha
Barcelona Gabriel
2005-10-10 20:49
Kharles

Kanske ska man då säga som Lagerbäck "detta bevisar bara att grabbarna är taggade och vi tar det som en positiv sak att dom inte viker ner sig".

HAHA det är allt jag säger till det.
Barcelona Gabriel
2005-10-10 20:47
Beautiful_ Barça

Okej när det gäller mitt uttalande om dig som okunnig. Im sorry, menade naturligtvis inte det. Jag vet att du inte är okunnig. När det kommer till matchen så spelar det ingen roll vem som är motståndaren. Matchen är dödsviktig för Spanien och det spelar ingen roll om San Marino eller Italien hade stått för motståndet. Betydelseheten för matchen hade inte ändrats för det, däremot hade förutsättningarna att gå vidare til VM ändrats eftersom Italien hade blivit ett mycket svårare motstånd. Well, hoppas du förstår vart jag vill komma.
2005-10-10 20:47
Havaldinho
hahahah

La Rambla
Jag skulle också sitta på Barças bänk gratis:)
Barcelona Kharles
2005-10-10 20:45
Namn: Havaldinho » Svara på inlägg
Sänt: 2005-10-10 20:41:12
Al hamdulilah att vi inte ser dig i truppen ;)

Oleguer är en mycket bra trupp spelare som ska användas bara vid skador och avstängningar och han skulle inte gnälla vid den situationen vilket han trodde själv att de skulle bli.
De är bara så att Rijkaard väljer att spela honom mer än vad som krävs...
Oleguer tjänar överlägset sämst i laget men vägrar att kräva mer betalt för som han själv sa de, så länge jag får stanna i klubben i mitt hjärta vill jag inte ha mer betalt bara jag får vara kvar...
Klanka inte ner på Oleguers kärlek & Lojalitet för oss sånt är sällsynt i dagens fotboll...

Dagens inlägg. Kudos mate.

'Bråket' mellan Vicente och Carles får mig att tänka på Mellberg och Ljungberg.. Är det Vicente som är rädd om fötterna eller var Puyi för het på gröten?
2005-10-10 20:44
Gabriel
Ja om du vill kalla det okunnigt så gör det. Men du förstår ju vad jag menar säger du. Det var ju det som var meningen. Tar du överdriften seriöst så ska du inte kalla mig för okunnig.
San Marino har typ 20 000 invånare..bla,bla.. ja du vet.
Ja men vi förstår varandra. Klart det är viktigt för laget som helhet och för fortsättningen. Jag reagerade bara när du nämnde "den dödsviktiga matchen till att gå vidare till VM." San Marino har ju aldrig vunnit en tävlingmatch och jag tycker att det är löjligt att de ens ska få ställa upp.
Barcelona La_Rambla
2005-10-10 20:43
Havaldinho//
Hehe, Ollie hade nog gärna spelat gratis tom. ;)
Jag gillar hans attityd jag med, klart han ska sitta på bänken och vara den perfekta inhopparen.
Barcelona Gabriel
2005-10-10 20:42
La_Rambla

Seguramente tio ;)
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 20:41
Al hamdulilah att vi inte ser dig i truppen ;)

Oleguer är en mycket bra trupp spelare som ska användas bara vid skador och avstängningar och han skulle inte gnälla vid den situationen vilket han trodde själv att de skulle bli.
De är bara så att Rijkaard väljer att spela honom mer än vad som krävs...
Oleguer tjänar överlägset sämst i laget men vägrar att kräva mer betalt för som han själv sa de, så länge jag får stanna i klubben i mitt hjärta vill jag inte ha mer betalt bara jag får vara kvar...
Klanka inte ner på Oleguers kärlek & Lojalitet för oss sånt är sällsynt i dagens fotboll...
Barcelona La_Rambla
2005-10-10 20:39
Gabriel//
Äsch, är Vicente som är för klen. Tål inte en vanlig tackling från kung Puyol. :P
Barcelona Gabriel
2005-10-10 20:38
Beautiful_ Barça

Kom inte med något sånt okunnigt, snälla ! Förstår vad du menar men att överdriva så grovt är verkligen onödigt. Dessutom har inte det med saken att göra. Det är aldrig bra att två spelare från samma lag hamnar i en fight mellan varanadra. Det blir en orolig och spänd stämning i laget sen spelar det ingen roll om Spanien säkerligen oavsett detta vinner matchen.
Barcelona La_Rambla
2005-10-10 20:38
Havaldhino//
Ser du inte det själv? Han råkade få in alla forumsreglerna i ett inlägg. Ser lite komiskt ut, hehe. :)
2005-10-10 20:35
Gabriel
Altså seriöst. Spanien kan ställa upp med 6 spelare och ändå vinna den matchen.
Barcelona Puyol 5
2005-10-10 20:34
Jag tror inte att Henry kommer lämna Arsenal för något lag och vi behöver absolute inte honom, vi har Eto'o, Ronaldinho, Messi, Maxi, Henke, Giuly och Esquerro och om vi köper Henry som måste vi sälja minst två utav dessa och då minskar chansen att både Messi och Maxi utvecklas till dom två sjärnspelare som dom har kapacitet till om dom får chansen och vissa vad dom går för.

Tycker att Messi ska gå in som högeranfallare istället för Giuly, vi får då ett helt annat spel för att Messi är en mycket bättre spelare som kan mer än att bara springa och har även ett ruskigt bra skott med vänster och hans teknik är underbar så för mig är valet självklart men det verkar inte vara det för vår kära Rijkaard(synd.

Sen tycker jag att Maxi ska få komma in lite oftare speciellt när matcherna låst sig för han är en typ av spelare som vi annars saknar i dagans barca, en stor tung centertank som kan ta emot bollen och hålla kvar den för att låt laget flytta upp. Han är även mycket bättre på huvudet än vad Eto'o är och då kan vi försöka komma runt på kanterna och slå inlägg som Maxi kan nicka in.

Forza Barca
2005-10-10 20:32
Havaldinho
Nja.. Kompany är extremt grym. Har velat ha honom hit ett tag nu, men eftersom Perea är så jävla snabb så tror jag han skulle passa vårt spel riktigt bra. Vi åker oftast dit på kontringar ju. Sen är han bra på tackla och markera också. Men man kan nog inte värva Perea och ha honom som avbytare, viket man kan med Kompany, men visst skulle jag sätta Kaizer på bänken till fördel för Perea. Men sen har väl ingen av dem EU-pass heller?
Aja... aniway, laget skulle bli lika komplett utan en ny mittback som det jag nämnde innan iallafall. Mascherano och Evra altså.
Angående vad du snackar om Oleguer. Ja... Man kan inte tillåtas att spela i Barcelona bara för sitt hjärta. Måste ha lite med fötterna att göra. Jag har nog större Barça-hjärta än Oleguer, men inte ser du mig spela där :D
Barcelona Gabriel
2005-10-10 20:27
"Puyol y Vicente llegan a las manos en la selección"

Senaste nytt i Sport.es. För er ickespansktalande kan jag berätta att det betyder att Puyol och Vicente fightades i dagens träning. När man läser artikeln får man reda på att Vicente blivit hårt tacklad av Puyol och skall ha reagerat hårt på honom. De båda hoppade på varandra och Villa, Raúl och Sergio Ramos skall ha varit tvugna att komma imellan dem. Måste trots allt säga att jag är besviken på Puyi. Trodde inte sånt om honom faktiskt. Men som sagt, han är också bara människa och jag tror att dem kommer lösa detta väldigt snabbt.

Jag menar, sånt måste lösas nu när Spanien har den dödsviktiga matchen till att gå vidare till VM.
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 20:26
Rambo

Vad skrev han?
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 20:24
Beautiful Barca

Kommer nog inte rösta på dig som Manager,men förstår vad du försöker säga med att bättre lägga den dyra summan på flera spelare som ex Mascherano och Evra...
2 spelare som är riktigt bra och Mascherano är för mig en klass spelare av guds nåde...
Däremot tror jag du försöker möblera om för mycket vilket aldrig är bra för ett lag...
Kaizer på bänken, boy have you lost your mind!!!
Ett barca hjärta som Oleguer droppar man inte utanför truppen bara utanför elvan...
Då kastar jag hellre ut Edmilson...
Med Marquez-Pyoul som mittbacks par har vi de perfekta duo för många år framöver...
Ser hellre Kompany än Perea...
Barcelona La_Rambla
2005-10-10 20:20
Havaldinho//
En person fick nog lite problem när han skulle posta ett inlägg. Självklart var han en marengue. :O
Barcelona Havaldinho
2005-10-10 20:15
vad är de som hänt här egentligen?
Halva sidan gapar tomt pga nån person...
Annons: