/spanien/barcelona/forum/25453.aspx/spanien/barcelona/forum/25453.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi
2005-10-09 12:00
Ronaldinho_barca

Fabio Aurelio är bra, men jag är ändå tveksam. Killen är ju mer skadebenägen än Motta...

Sen undrar jag varför du vill byta ut halva laget som tog oss till det första ligaguldet på 6 år. Vad ska vi med Tevez till när vi har Messi? Vad ska vi med en 33-årig(?) Makelele när vi har gott om spelare på just den positionen? Och hur ska vi få Rio när han skrivit på ett nytt kontrakt till 2009? Det finns andra, bättre spelare, än honom som vi kan få till ett billigare pris och lägre lön.
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-10-09 11:31
Ronaldinho_barca

Tevez istället för Messi? Nej, skulle inte tro det, och tror du verkligen Makelele skulle lämna Chelsea nu? Tänk snälla Täääänk.
Barcelona Ronaldinho_barca
2005-10-09 07:25
Angående rykterna kring köpet av Aurelio tycker jag att det är bra. För att han är en stabil vänster back som har ett tungt skott. Han är minst lika bra som Roberto Carlos (om inte bättre).

Tevez skulle inte vara så onödig då jag tänker att Henke inte kommer vara kvar nästa säsong. Jag tror heller inte på Giuly nästa säsong. Och till nästa säsong så tror jag att barca köper minst 2-3 spelare. Speciellt defensivt.

Vore jag i Rijkaards sits så skulle jag hålla mig till Belletti till nästa säsong med. Jag skulle dock kolla på en ny mittback och en mycket bra vänsterback - Fabio Aurelio.

Angående mittfälltet så tycker jag att det är fel av Rijkaard att inte spela med V.Bommel och kanske peta Deco, en av mina favoriter men han har inte "imponerat" på mig. Kanske också köpa till sig en ersättre på mittfältet. En spelare som Emerson, Vieira, Makelele eller Lucin.

Valdes

Belletti - RIO - Puyol - Aurelio

makelele
Bommel - Xavi

Tevez - eto'o - Ronaldinho
Barcelona Cneemästaren
2005-10-09 02:52
Ämne: Ämne: Kan tän....
Nej, det var det inte. Hans lagkamrat missade dock en straff i 95'e minuten när det stod 1-1 mellan Kamerun och Egyptien. På grund av detta resultat (tror jag) att Kamerun missar VM och Elfenbenskusten är klara för VM.
Jag såg det mesta av matchen, och Eto'o tillsammans med resten av Kamerun gjorde ingen toppmatch direkt. Dem började bra och gjorde 1-0, men sjönk ihop totalt efter det, släppte in ett mål och sen var det ridå.

Förövrigt så lyser det lite i mörkret nu (Mörkret orsakat av Mellberg och ett blekt svenskt landslag) när man läser om Maxi's Barcahjärta, och att Dos Santos stannar. :-)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-09 01:49
El Blanco:

Det är ju Ronaldinhos lillebror ;)

Han verkar verkligen lovande så man hoppas att han går samma väg som Messi och fortsätter i Barça så man får se han göra a-lags debut på Camp nou :D
Real Madrid El Blanco
2005-10-09 01:11
Herrejösses vad lik Ronaldinho den där Dos Santos var! Dubbelgångaren personifierad (!)

Bara han inte blir lika bra som Ronaldinho (och stannar i Barcelona) så blir vi Madridistas nöjda. ;-)
Barcelona Barca_nr1
2005-10-08 23:54
grabbar e det nån som har videoclip på dos santos...
Barcelona La_Rambla
2005-10-08 23:34
Var det inte REAL FAN###1 som var avstängd i 2 v från det här forumet? Nåja, den här gången ska jag scrolla förbi hans inlägg. :)
Barca
2005-10-08 23:02
Ämne: Kan tänka mig att Et....
missa etoo straff ida?
Real Madrid De la red
2005-10-08 21:24
Nån som har länk till belgien-spanien?
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-08 21:13
REAL FAN###1: Kan inte du bara låta bli att skriva här inne, du skulle göra många personer en stor tjänst då.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-08 20:13
hoppas att sverige inte kvalar till vm. det e bara jobbigt när dom e me. dom snackar bara om sverige då. om sverige inte e me så fokuserar dom sig mer på andra lagen och inte bara sverige hela tiden.
Barcelona Mot Nya Tider
2005-10-08 20:04
Kan tänka mig att Eto'o och resten av laget känner sig helt knäckta över att de inte kvalificerade sig till Vm i Tyskland...lider d mest med eto'o....
om han nu borde tagit straffen är ju en fråga..i barcelona så har han inte varit så himla bra på det den senaste tiden....

HEJA sverige!
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-08 20:03
visar dom matcen på pp live. spanien asså
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-08 20:02
Barcelona Messi
2005-10-08 19:12
Ämne: lider med Eto'o, ....
Det är helt klart Kameruns eget fel att man missade VM. Någon mer än jag som såg att Eto'o fick hjälpas av planen med hjälp av sjukvårdare?
Real Madrid stora_4
2005-10-08 19:08
AlexC
jag applåderar mycket bra sagt
Barcelona hammabarça
2005-10-08 19:06
lider med Eto'o, missade precis VM genom att spela 1-1 hemma mot Egypten, Kamerun fick en straffspark i 95min, men brände. hade man satt den hade man varit med i VM!
Barcelona AlexC
2005-10-08 18:56
Ämne: Ämne: NI SUGE....Helt onödigt att kasta skit på ett sådant gammalt inlägg i en totalt onödig diskussion. När ett madridfan kommer in och säger att messi är ingenting jämfört med Robinho etc. så bara ignorera eftersom det bara leder till en barnslig, meningslös smutskastning.
Real Madrid stora_4
2005-10-08 18:53
Xavi som Privote
visst messi e 20 gånger bättre än robinho...visst alla har rätt att säga va de tycker
Barcelona Xavi som Privote
2005-10-08 18:31
Ämne: NI SUGER REAL MADRII....
va fan snackar du om?? och för de andra va fan gör du på de här forumet när du håller på pissreal??? robinho som ni säger e så jävla bra då kan ni ju bara se på messi som e 20 gånger bättre än vad robinho e
2005-10-08 18:25
vem e denna nya kille de snackas om Mazinho Jr eller nåt?? nån som vet vem de e och om han är nåt bra? så undrar ja bara oxå om Dos Santos e på väg att lämna oss eller e de bara snack??
2005-10-08 18:18
Ämne: Barcafan1
Belletti ....
va va de för managerspel då?
Real Madrid stora_4
2005-10-08 15:58
Barcelona CruzitoZ
2005-10-08 15:19
fan jag visste inte vi hade dos santos fyfan vad bra han e:):):):):)
vilka talanger barca har weeeee:):):):)
forza barca
Barcelona ronaldinh0
2005-10-08 15:18
men sök i google det finns chans att du hittar någon bra sida

lycka till......
Barcelona CruzitoZ
2005-10-08 15:17
jag vill ha maxi etoo och ronnie för för jag tycker har inte varit bra sååå så bennke får fortsätta bänka hihihhihihihih opps glömde messi:):):)
Barcelona Puyol 5
2005-10-08 14:51
någon som vet nån internetsida som sänder kroatien - svergie idag? har nämligen inte 3:an

Forza Barca
Barcelona Jontteee
2005-10-08 13:54
Hoppas Barca förlorar alla matcherna o tränaren får Sparken.. Jag vill ha tillbaka Johan Cryff.. *snyft*
Barcelona Kharles
2005-10-08 13:38
Sanningen är att det inte finns så många bra vänsterbackar nuförtiden och att den positionen är inte särskilt prioriterade av Txiki och Rijkaard.

Själv vill jag se vad Peña kan göra där.
Annons: