/spanien/barcelona/forum/25445.aspx/spanien/barcelona/forum/25445.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Gabriel
2005-10-14 15:39
Havaldinho

Jag kan översätta det till dig =)

Det betyder att han tycker det är rent av fånigt av Lendoiro att försöka sätta för Messi.
“¡Es una tontería! Se pierde una gran estrella si no juega él, pierde el fútbol." "Det är rena fånigheter! Man förlorar en stjärna ifall inte han spelar, fotbollen förlorar."
Barcelona Kharles
2005-10-14 15:34
Havaldinho

Det står att Coloccini inte kan förstå varför hans president Lendoiro motsätter sig att Messi får spela, han säger att; "Det är löjligt! En stor stjärna är förlorad om han inte spelar, en förlust för fotbollen".
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 15:31
Babel Fish översättning är ju inte den bästa...
Men de verkar som de var en sexig kommentar av Coloccini...

Carlito
Översätt när du lägger in såna texter...
Barcelona TiTi
2005-10-14 15:29
world.altavista.com
där kan du översätta eng till spanska iaf:P
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 15:22
Carlito

kan du översätta?
En Libanes pratar varken spanska eller Catalá...
Barcelona Kharles
2005-10-14 15:09
Fabrizio Coloccini sonríe al ver cómo un miembro de seguridad armado se lleva a Messi. Aún no entiende por qué su presidente, Augusto César Lendoiro, quiere impugnar la presencia de Messi en los terrenos de juego: “¡Es una tontería! Se pierde una gran estrella si no juega él, pierde el fútbol.

Hehe. Sen undrar jag vad Lionel Scaloni tycker om Augustos bravader. Hade de gjort detta mot en av Cadiz 18-åringar? Nej, för Messi är redan en världsspelare.
Barcelona Kharles
2005-10-14 15:07
Klart han får spela. Något annat vore en direkt förolämpning mot det vi idag kallar fotboll.

Truppen mot Depor;

Valdés, Jorquera, Puyol, Belletti, Edmílson, Sylvinho, Oleguer, Xavi, Motta, Van Bommel, Messi, Giuly, Deco, Eto'o, Márquez, Maxi, Ronaldinho, Ezquerro e(eller) Iniesta.
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 15:00
Hm, är det klart eller inte angående Messi? Får han spela? Börjar bli allmänt trött på detta nu. Hade det varit en "vanlig" spelare så hade ingen haft något att anmärka på. Bara för att han är en exceptionell talang eller?
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 15:00
Hoppas vi spelar med Messi ändå så får de anmäla oss de fegisarna...
Fattar ni att vi blir anmälda för en 18 åring!!!
Vet inte vad ni tycker men jag ser de bara som en komplimang...
Messi sätter mer skräck än Vinnie Jones nånsin lyckades med...
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 14:58
Kharles

Hahaha oki glömde bort det också ;)
You are really special man, but it is oki i like that :)
You made me laugh brother...
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 14:57
Rambo

De har torskat Luque, Pandiani, Mauro Silva av de som är klass spelare då...
Pandiani var ju borta redan förra året också men är en bättre spelare än Tristan...
De har börjat riktigt bra med tanke på förutsättningarna, mer lagmoral i år efter turburelsen förra säsongen...

Thiago
Intressant jämförelse tycker jag...
Finns mer likhet i Joaquin-Robinho än Robinho-Torres...
Barcelona Kharles
2005-10-14 14:54
Vilka har de förlorat mer än Luque?

Sin heder.
Barcelona Thiago
2005-10-14 14:47
Havaldinho jag skulle nog jämföra Joaquin & Robinho...
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 14:20
Självklart!
Hur starka är eg Depor i år då?
Vilka har de förlorat mer än Luque?
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 14:11
Kan vi skita i jämförelsen mellan Torres & Robinho?
De är inte ens lika varandra...

Ingen som vill diskutera lite "Blaugrana" till matchen?
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 13:53
Nej jag håller med. Att sitta och jämföra spelare mot spelare, vad ger det?
Och i detta fall, 2 spelare som inte ens spelar i Barça, Zzzzz...

Nåja, kan iaf önska dem lycka till.
Aupa Atléti,
Aupa El niño!
Barcelona Gabriel
2005-10-14 13:49
Tycker annars att Fernando Torres har en förmåga av att skapa riktigt bra chanser till sig själv men följer sedan upp dom genom att totalt sumpa målchansen. Att han sedan alltid ser till att sätta sina målchanser när han möter oss är en annan sak.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-14 13:45
Torres självklart, för vi har dessutom sett mer av Torres då han har spelat i la liga ett tag och Robinho har nyss kommit, men när det gäller som forwardstyp så älskar jag F.Torres.
Barcelona Gabriel
2005-10-14 13:44
Jag har sagt det för alltså vad är meningen med att jämföra två spelare med varandra, det är egentligen ingen mening med det. Det är alltid en smaksjälv enligt en viss person angående vem som är bäst. Sen finns det alltid sånna som inte vet vad ett värdepåstående/sats är för något och tar det som att det är ett sakpåstående. Det gäller att veta att alla människor har rätt till en egen åsikt.

Vad kommer vi fram till då ? Ronaldinho - Zidane, Messi - Robinho ( Torres, hur nu han blev jämförd med Robinho förstår jag inte?) osv. Det är upp till var och en men egentligen tror jag inte vi kommer på så långt genom att diskutera vem som är den bättre spelare.

Det är iaf mina tankar angående att jämföra spelare, tycker det är "waste of time".

Däremot kan man alltid diskutera formen hos de båda. Robinho verkar inte vara riktigt på topp medans F.Torres verkar vara på gång ordentligt. Hoppas hans målform håller i sig till lördag :)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-14 12:44
Torres är klasser bättre. Har bärt hela Atleticos anfall på sina axlar i flera år.
Barcelona Barca_nr1
2005-10-14 12:19
grabbar vem tycker ni e bäst ??

torres elr robinho??

själv tycker jag att torres e mycke bättre....
Barcelona Killa
2005-10-14 11:47
Kommande matcher på TV4 Plus
Lör 15 okt 19.55 Deportivo - Barcelona
Lör 15 okt 21.55 Atletico Madrid - Real Madrid
Sön16 okt 15.00 Lazio - Fiorentina
Sön 16 okt 19.00 Valencia - Malaga
Sön 16 okt 21.00 Athletic Bilbao - Sevilla
Barcelona Killa
2005-10-14 11:44
Messi kommer nog att få chansen från start nu på helgen. Eller så får Larsson det. Tror inte Guliy får starta.
Valencia Guru
2005-10-14 11:05
Jag håller med Havaldinho. Det här fotumet borde hålla högre klass. Det får räcka med att Real Madrid-forumet redan är nedsmutsat med alla barnsliga inlägg.
Barcelona Havaldinho
2005-10-14 10:13
Tråkigt att komma in här och behöva se allt skit här inne!
Allt ni gör klädda i BARÇA tröjan bär med sig ansvar...
Om ni gör nåt dåligt eller pratar på en låg nivå glöm inte då att ni fläckar ner klubbens rykte...
Vi ska visa oss överlägsna andra genom gott föredöme!
Så Skärp er!

Man är lika mycket BARÇA fan som en "maräng" om man fläckar ner ryktet på klubben som så kallad BARÇA supporter...
Barcelona RiZzo
2005-10-14 10:04
Va tror ni om matchen mot depo??
Barcelona La_Rambla
2005-10-13 22:31
Atléti lär ju blir riktigt svåra att slå. De bara brinner för att dänga till kackerlackorna från Real. Tror att de säljer sig dyrt. Petrov kommer att käka upp Salgado på kanten.
Barcelona BARCA_PARA_SIEMPRE
2005-10-13 22:20
Håller med..
Nu med dessutom roteringarna i laget tror jag att fler spelare också tänder till och vill visa vad de går för...
Barcelona La_Rambla
2005-10-13 22:18
BARCA_PARA_SIEMPRE//
Jo jag läste om det. Ser onekligen lite mera positivt ut nu. Bara det fina spelet kommer igång så är det inte många som kan matcha oss. :)
Barcelona BARCA_PARA_SIEMPRE
2005-10-13 22:14
Ja men jag tror att laget är på väg uppåt..känns som det har blivit bättre stämning i laget speciellt efter Riikjkards uttalande härom dagen...
Annons: