/spanien/barcelona/forum/25441.aspx/spanien/barcelona/forum/25441.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Aubri
2005-10-15 00:51
Angående imoron, är det bara jag som är lite nervös? Jag tror det är nyckel match för våran del, om hur vårt fortsättning på Ligan kommer se ut, vinner Depo imoron, då framstår Barca som mänslig i år och fler lag lär ju tänka till ännu mer, dessutom kommer nog än mer oroa och osäkerhet sprida sig i laget

Vi har redan märk av, lite på Deco kommentarer
Real Madrid ronnie 10
2005-10-15 00:43
Ämne: ronnie 10:

Det vo....aa okej..ja registrera mig också för åratal sen vadå?..jag har bara bytt nickname jag har hett ronnie 10 förr så vadå komma på ett nytt och lite orginellare namn..men kör jag byter
Barcelona ronnie10
2005-10-15 00:34
ronnie 10:

Det vore trevligt om du kunde komma på ett nytt och lite originellare namn. Jag registrerade mej för åratal sen och jag ber ödmjukast om att du respekterar min önskan och hittar på ett nytt namn. Annars kan vi förväxlas så enkelt.
Barcelona Sonde
2005-10-14 23:29
La Rambla: Ja, vi tror nog att det kan bl bra med lite extra statistik kring matcherna.

Kansk för övrigt är på sin plats att nämna att addressen (URL:n) kommer att vara densamma hela tiden, så om ni av någon anledning vill bokmärka sidan så går det förstås bra ;) Den kommer hr som helst alltid finnas länkad från startsidan (våran startsida alltså).

Till alla: Den sista harangen bland forumreglerna finns där av en anledningen, inte bara för syns skull. Det här är ett diskussionsforum där diskussionsdeltagarna förväntas hålla en viss nivå i det som skrivs. Av ren lathet orkar jag inte rensa bort alla startelvor och dylikt, som skrivits under kvällen, men tänk på detta framöver. Det blir så otroligt mycket intressantare då.
Barcelona Gabriel
2005-10-14 23:28
Snälla min gud va roligt men samtidigt gråtfärdigt irreterande att läsa att uppgivna henkefans gör vad som hällst för att få se honom spela. Att Henke skulle platsa på Barcelonas mittfält är nog det mest oförberedda och även oklartänkta tanke/ideé som jag hört på väldigt länge. Inte nog för att han har svårt att ta plats på anfallet där han är som bäst. Men hur, " henke-best", hade du tänkt dig att han skulle ta plats på vårat mittfällt. Inget illa och jag hoppas verkligen inte du tar detta personligt men honestly så finner jag verkligen sånna saker ovärdiga att kommentera ens. Så osmart sagt är det !

Dock så kommenterade jag det trots allt.
Barcelona Señor Cúle
2005-10-14 23:26
OK, vilka skulle vinna om 11 dinhos mötte 11 maradonas?
Barcelona Gabriel
2005-10-14 23:22
Beautiful_ Barça

Haha, hade du tänkt att klona V.Bommel eller ;) ?

Rolig sak du för fram här tycker jag :)

Svaret är enligt mig självklart likasom givet var gäller denna frågan. Och det svaret är att Rijkaards 11 formodligen kommer att vinna mot alla av dina förslag. Det är laget där alla har specielister på sina respektive platser. Dinho som offensiv mitt (vänster) Etoo som anfallare, Xavi som mittfältare, Puyol som back och Valdez som målvakt. Laget är komplett ifall man tänker på det så här. Skulle man däremot ställa upp med 11 Ronaldinhos eller Maradonas osv så kan man tänka på hur mycket det skulle släppa till där bak.

Hoppas du förstår vad jag menar.
Barcelona Señor Cúle
2005-10-14 22:43
henke-best

HAHAHA, årets skämt att "Henke" skulle spela på mitfälltet istället för Bommel/Kaiser/Motta. Larsson är bra, han jobbar hårt för laget, defensivt som offensivt, men att lägga honom på mitfälltet, kom igen för fan!
Barcelona henke-best
2005-10-14 22:17
---------Valdés---------
Belletti-Rafa.Puye-Sylvinho
-----------Xavi-----------
--Larsson--------Deco--
Messi----Etó'o------Dinho

Så här skulle min dröm elva se ut..
Larsson bodde prova spela som mittfält..det skulle passa honom bra tror jag;)

eller vad tycker ni;)

Barcelona Barca Barca
2005-10-14 21:22
Ämne: Ok här kommer en frå....
11 Essien. Essien han spela överallt på planen det kan inte Dinho, dona, eller Messi. Essien har spelat på följande positioner: Mittbackk, ytterback, mitt mitt, ytter mittfältare och t o m släppande anfallare.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-14 21:05
Ok här kommer en fråga som inte har något med något att göra:
Skulle ni hellre ha 11 Essien eller 11 Dinho eller 11 Maradona eller 11 Messi på plan?
Eller skulle ni kanske välja Rijkaards vanliga XI ramför nån av de här. Jag tycker detta är en bra diskussion. Var snäll o kommentera.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-14 21:03
Aubri
Jag håler faktisk med dig. Det är ingen som har mer glöd än de nya spelarna. Låt Messi, Bommel, Ezquerro, Maxi och Iniesta spela så ska ni se på fan. Problemet är ju inte att Barcelona inte är tillräckligt bra. Det är ju att de har tappat glöden.
Så kommr uppstälningen:(skiter i vad Rijkaard har bestämmt sig för)

Valdés
Belletti-Rafa.Puye.-Sylvinho
-----------Bommel-----------
--Xavi------------Bommel----
Messi----Etó'o------Dinho
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:45
Sonde, trevligt med sammarbetet och länken till Team Sportstrader.
Eloge! :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:27
Precis, men man kan inte kräva att han ska komma in och dominera så här i början. Lär få starta på bänken och sen hoppa in 20-25 min kanske. :)
Barcelona Aubri
2005-10-14 19:21
Jag menar jag för lagets bästa, han om nån borde vara laddad n fit for fight ju ..
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:19
Så underbart att Motta är fit for fight igen. Hoppas verkligen han får spela och gör bra ifrån sig. :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 19:12
Visst borde van Bommel spela ofta. Men Rijkaard kan ju inte rätta sig efter att han ska få plats i Hollands trupp, utan köra på för lagets bästa. Men nog ska han spela ofta enligt mig.
Barcelona Aubri
2005-10-14 18:59
EN tanke..

Med tanke på att Van Bommel inte spelade några landskamper, och dessutom vill ta en ´plats in hollands landslag, så vore det smart att låta han spela från start, han om nån borde vara fräsh och laddad nog att springa ihjäl sig
Barcelona Cneemästaren
2005-10-14 18:17
Ämne: Ämne: -------....
Vi är Barcelona, vi behöver bara 10. ;-)
Nä men jag håller med La_Rambla, det är lite tråkigt med konstanta startelvor utan att ens skriva en motivation till det eller så. Även dessa frågor bestående av en mening, typ: "vem är bäzt, henry lr maldini???!11" - Försök att bidra med något om ni ska posta, eller förklara varför ni undrar vad ni undrar och så iaf.
Barcelona BARCA_PARA_SIEMPRE
2005-10-14 18:17
jaja..då fanns det inte ens en chans att se Henke spela mot Deportivo.
Real Madrid ronnie 10
2005-10-14 18:02
Är det någon som möjligtvis kan en hemsida ddär man kan översätta en text på tex spanska till engelska eftersom babelfish inte översätter så bra..
Real Madrid stora_4
2005-10-14 17:50
Vbg:arn
de spelarna som du har skrivit fårstår jag men att skriva att det e dåligt att carlos e nominerad det vet du oxxå att det e skandal
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 17:45
Suck, dessa förbaskade startelvor stup i kvarten. Hur ids ni hålla på med dem?
Barcelona L07
2005-10-14 17:45
Ämne: ----------------V.Va....
d e bara 10 spelare
Barcelona henke-best
2005-10-14 17:43
----------------V.Valdes------------------
Belletti----Puyol-------Marquez----Gio/Silvinho
-------------------Xavi----------------
--------Deco-------------Ronaldinho
--------Larsson/Messi-------Eto--------
så här borde barca testa nångon;)
Barcelona L07
2005-10-14 17:39
----------------V.Valdes------------------
Belletti----Puyol-------Marquez------Gio/Silvinho
-------------------Xavi----------------
Messi--------------Deco-------------Ronaldinho
--------Larsson/Maxi-------Eto-----

vad tycker ni?
Barcelona L07
2005-10-14 17:38
d e sant
Barcelona Vbg:arn
2005-10-14 17:37
Puyol borde varit nominerad, men alla som följt fotbollen och alla dessa nomineringar vet att juryn som tar ut spelarna har spelare som ALLTID är med på listan oavsett hur som spelat. Raul, Carlos, Cafu, Beckham osv...

Och MALDINI! Herregud.. Han har varit med på dom där listorna i 30 år snart!
Barcelona La_Rambla
2005-10-14 17:16
Inte illa, alla heder åt Coloccino som tom går emot sin egen president. :)
Real Madrid stora_4
2005-10-14 16:29
tror att ni kommer att spela bra mot Depor....
Annons: