/spanien/barcelona/forum/25438.aspx/spanien/barcelona/forum/25438.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-20 20:23
Nu kommer allt småbarns snack igen om att Deco är överskattad och tillochmed dålig! Haha, inte ens värt att ge sig in i den diskutionen då vissa inte förstår hur pass bra geniet Deco är :)
Barcelona Kharles
2005-10-20 19:58
Ser det här ut som ett dagis?
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:49
Kharles

Ja så måste det ha varit isånnafall. Bevis i form av desperation från uniteds sida om dom är så i nöd av en mittfältsmotor och inte kan vänta tills sommaren. Men det har nog också att göra med att dom är medvetna att andra lag kommer att bjuda kontrakt till honom, fear of "loosing" him helt enkelt.

Själv gillar jag Ballack väldigt mycket och det har jag nämnt ett antal gånger här inne. Respekt för att han döpte sin son till Jordi dessutom, det var väll ca 1 år sen.

Nej honestly nu ska jag gå :) Ta över Kharles ;)
Barcelona Kharles
2005-10-20 19:42
Gabriel

Batigoal menade säkert i januari(transferfönstret), och Ballack ska ta beslut i november.

AlexC

V.B är väl mer mörkbrunhårig?

Rolé

Är benägen att instämma.

Deco är kung. Ballack har en son som heter Jordi.
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:41
soodan

Jag kan också säga att jag är världens bästa fotbollspelare !

Det gäller att föra upp argument till varför han är överskattad. Lovar alla här inne att om ni börjar reflektera över situationen så kommer ni inte komma fram till att han är överskattad. Däremot kommer dom flestas egon här inne fortfarande säga, "jo han är överskattad helt enkelt". Att han tappar bollar på mittfältet ibland stör även jag mig på, men det gör honom inte till en överskattad spelare.

Wake Up ! La_Rambla tar du över ? Jag ska kolla lite på film nu :)

Visca el Barça
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:31
BatiGoal

Det är mycket möjligt att vi hade en "sakna-motta" diskussion då jag alltid älskat honom. Dock har jag inget minne om det.

Varför skulle ManU buda till Ballack då han istället kan komma gratis ?
Barcelona soodan
2005-10-20 19:30
håller med fullständigt, Deco överskattad och totalt värdelös enligt mig
Barcelona BatiGoal
2005-10-20 19:22
Gabriel:

Its all good. Hade inte jag och du en Motta disskusion under hans långa skade period förra säsong om hur mycket vi saknade han i start 11an?

Till alla er nyblivna Ballack fans:
Om man ska tro Man u's hemsida så är de beredda på att ge en saftig bud nästa sommar och vem kan klandra dem de har tappat en hel del när det gäller deras mittfält så switcha över till Man u ifall ni gillar Ballack så mycket för jag är redo att satsa en slant att han drar på sig deras tröja nästa år!

Han är dessutom en offensiv mittfältare med mycket kämpa och slit och ingen pivote =)

Barcelona La_Rambla
2005-10-20 19:19
Haha, Deco överskattad. I rest my case. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:17
BatiGoal

Ja du vet jag tänkte att jag publicerar det några exktra gånger så kanske det går in i skallarna denna gången ;) Haha skämtåsido, det blev en gång för mycket. Hoppas det inte gör något, annars kan ju redaktionen ta bort en av dom ifall det stör :)

Glöm inte La_Rambla ;)
Barcelona BatiGoal
2005-10-20 19:13
Gabriel tre gånger irad =)

Jobbigast är nog när spelare länkas samman med Barca då dras det direkt en disskusion om den spelare och våra egna vilket nu börjar bli tröttsamt men tur att Gabriel och Kharles jobbar övertid och besvarar dessa =)

Visca el Barca Visca el Catalunya
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:08
Barca_^^

Dom gånger som Deco tar på sig enligt dig onödiga många kort är exakt sånna tillfällen som ingen tog på sig kort för i tiden och motståndarna istället kunde kontra in mål på oss. Han tar taktiskt bra frisparkar, sen vet vi alla om hur tålmodiga domarna i Spanien är med korten också.
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:08
Barca_^^

Dom gånger som Deco tar på sig enligt dig onödiga många kort är exakt sånna tillfällen som ingen tog på sig kort för i tiden och motståndarna istället kunde kontra in mål på oss. Han tar taktiskt bra frisparkar, sen vet vi alla om hur tålmodiga domarna i Spanien är med korten också.
Barcelona Gabriel
2005-10-20 19:06
Deco är en vinnare som tillför otroligt mycket vinnarmentalitet för vårat lag. Han jobbar bra både offensivt och defensivt och har på 1 år blivit en nyckelspelare för laget. Kolla på hans meritlista och sen får ni se hur överskattad han är. Han är den spelaren som har vunnit mest titlar av alla i vårat lag och det är knappast en tillfällighet. Deco visar vägen till framgångar, han var en stor bidragande orsak till vår första titel på 6 år förra säsongen.

Det är sällsynt med spelare som tillför otroligt mycket för ens lag som han gör. Han blir så viktig som han är just pga att han tar bra ansvar i defensiven och offensiven dessutom är han oberäknelig. Han är en klassmittfältare och verkligen inte överskattad. Han är ur form för tillfället och det är allt. När han är i form så är han bland dom bästa i världen på hans position.

Ska Ballack ersätta någon av våra mittfältare så ska det vara Van Bommel !
Barcelona Bopi
2005-10-20 18:58
Barca_^^ : tack för att du kollar på fotboll för att de e KUL!!. deco e INTE en kul spelare!, en defensiv hårt arbetande spelare kan vara kul å se! MOTTA!!!
Barcelona Barca_^^
2005-10-20 18:55
Ämne: varför tycker alla a....
håller med fullständigt på punkten att ballack är bättre än deco.. jag gillar inte alls deco's sätt att spela fotboll, tycker att han är en överskattad spelare. Jag vet att många tycker att han jobbar bra etc men jag tycker att han slår bort för många passningar, stannar upp vårt anfalls spel för att han är så seg med bollen och drar på sig många onödiga kort och frisparkar. så Ja hellre ballack eller för den delen van bommel istället för deco...
Barcelona AlexC
2005-10-20 18:44
Jag skulle snarare vilja jämföra Ballack med Van Bommel istället för Deco. Ballack & VB är båda offensiva mittfältare. Båda är kraftfulla, djupledslöpande, krylliga (hyfsat) svarthåriga, utrustade med ett tungt långskott.

Eftersom Deco är bättre än VB skulle vi isåfall ha Ballack istället för honom.
Barcelona Rolé
2005-10-20 18:08
Jag läste för några dar sen efter depor matchen att nån tyckte att vi borde spela som chelsea och vinna hellre än det vi gör och...kryssa?

jag har legat sömnlös ända sen dess och är tvungen att svara på det nu.

Personen som skrev detta sa att spelarna skulle ha "stolthet" eller liknande. Undrar varför du är stolt över Barcelona, kan ju inte vara över allt för många titlar under de senaste åren.
Jag är stolt över klubben för bl a vår spelstil, den är unik, det är konst" tillskillnad från det chelsea har gjort med alla sina pengar. Förstår inte hur du hellre vill se att vi spelar som chelsea för att vinna som chelsea.
Klart att vi ska förbättra på defensiven men måste inte spela som chelsea för det.

Och sen när jag ändå skriver...snälla vi behöver inte de här "nya mittbacks" disskutionerna efter varje match som vi släpper in 2+ mål.
Barcelona Bopi
2005-10-20 18:07
varför tycker alla att 30 år e MYCKET!...
de e inte så mycker som de låter!.. maldini,Zidane,Makalele,henke, asså de går att säga hur många som helst!!

en sak e ja säker på Ballack e MYCKE bättre än Deco! hoppas någon sån bayern-Juve! BEVISET!..
Barcelona Gabriel
2005-10-20 17:44
Ämne: hur många år är mess....
Here we go again :P

Han är född 87a och e 18 år
Real Madrid mahan[sergio ramos]
2005-10-20 17:35
hur många år är messi ?

Barcelona Gabriel
2005-10-20 16:55
La_Rambla

"Att tala är silver, att tiga är guld"

Haha är du inte säker på att det bara stämmer in när det gäller tjejer ;) Sheit som dom kan flippa om man säger fel saker till dom.

Nej nej, fortsätt säga vad du tycker como yo. Dom får skylla sig själva när dom är så smarta ;)

"någon obstinat tonåring" btw, cuantos años tienes ?
Barcelona Barca Lover
2005-10-20 16:48
Ardan//

vart såg du det där klippet på nån sida??
Barcelona La_Rambla
2005-10-20 16:24
AlexC//
Ja du, jag jobbar på det, att komma upp till din höga "nivå". Att tala är silver, att tiga är guld, stämmer oftast.
Men ibland är det förbannat kul att dänga till någon obstinat tonåring med ord. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-20 15:05
AlexC

Sant, men när dom skriver så dumma saker som dom ofta gör så är det ju skoj att svara dom :D haha ;)

Nu kan du se detta inläget, svaret, med glimten i ögat och behöver inte ta det på grovt allvar.
Barcelona AlexC
2005-10-20 15:03
Ämne: Ska sanningen fram s....
Det är bra gjort.. skulle du sluta svara och istället ignorera när ett Realfan kommer in här och skriver dynga så är du ännu bättre ;-)
Barcelona Gabriel
2005-10-20 14:47
Att Cristiano Ronaldo ska ha försökt ha sex med några tjejer utan deras godkännande och på så sätt våldtagit dom låter ju helt bassart otrovärdigt då typ alla tjejer adores him. Han ser bra ut, han har cash och är världsskänd. Han är inte direkt tvungen att ta till våld när det gäller att få sex. Bullshit !
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-10-20 14:38
Ardan//

var hittade du videoklippet där man jämnför zlatan me ronaldino?
Barcelona Ardan
2005-10-20 13:35
Jag tror inte att C.Ronaldo är skyldig, han behöver inte använda våld när det gäller tjejer.. Det är bara kolla på Ronaldinho, han fixar säkert alltid brudar på fester.

Jag säger som Kanye West säger, "Now I aint sayin she a gold digger .. But she aint messin with no broke niggaz "

Ps Jag såg nyss ett videoklipp där dom jämför Zlatan o Dinho, shiit va pinsamt. Det går bara inte o jämföra Ronaldinho med någon annan, det går bara inte.
Barcelona La_Rambla
2005-10-20 13:35
Ska sanningen fram så är det ett och annat barcafans som är inne på Reals forum och skämmer ut sig de med. Själv har jag slutat att gå in där, då det bara leder till tjafs och diskussion om allt annat än just fotboll.
Annons: