/spanien/barcelona/forum/25436.aspx/spanien/barcelona/forum/25436.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca_^^
2005-10-20 18:55
Ämne: varför tycker alla a....
håller med fullständigt på punkten att ballack är bättre än deco.. jag gillar inte alls deco's sätt att spela fotboll, tycker att han är en överskattad spelare. Jag vet att många tycker att han jobbar bra etc men jag tycker att han slår bort för många passningar, stannar upp vårt anfalls spel för att han är så seg med bollen och drar på sig många onödiga kort och frisparkar. så Ja hellre ballack eller för den delen van bommel istället för deco...
Barcelona AlexC
2005-10-20 18:44
Jag skulle snarare vilja jämföra Ballack med Van Bommel istället för Deco. Ballack & VB är båda offensiva mittfältare. Båda är kraftfulla, djupledslöpande, krylliga (hyfsat) svarthåriga, utrustade med ett tungt långskott.

Eftersom Deco är bättre än VB skulle vi isåfall ha Ballack istället för honom.
Barcelona Rolé
2005-10-20 18:08
Jag läste för några dar sen efter depor matchen att nån tyckte att vi borde spela som chelsea och vinna hellre än det vi gör och...kryssa?

jag har legat sömnlös ända sen dess och är tvungen att svara på det nu.

Personen som skrev detta sa att spelarna skulle ha "stolthet" eller liknande. Undrar varför du är stolt över Barcelona, kan ju inte vara över allt för många titlar under de senaste åren.
Jag är stolt över klubben för bl a vår spelstil, den är unik, det är konst" tillskillnad från det chelsea har gjort med alla sina pengar. Förstår inte hur du hellre vill se att vi spelar som chelsea för att vinna som chelsea.
Klart att vi ska förbättra på defensiven men måste inte spela som chelsea för det.

Och sen när jag ändå skriver...snälla vi behöver inte de här "nya mittbacks" disskutionerna efter varje match som vi släpper in 2+ mål.
Barcelona Bopi
2005-10-20 18:07
varför tycker alla att 30 år e MYCKET!...
de e inte så mycker som de låter!.. maldini,Zidane,Makalele,henke, asså de går att säga hur många som helst!!

en sak e ja säker på Ballack e MYCKE bättre än Deco! hoppas någon sån bayern-Juve! BEVISET!..
Barcelona Gabriel
2005-10-20 17:44
Ämne: hur många år är mess....
Here we go again :P

Han är född 87a och e 18 år
Real Madrid mahan[sergio ramos]
2005-10-20 17:35
hur många år är messi ?

Barcelona Gabriel
2005-10-20 16:55
La_Rambla

"Att tala är silver, att tiga är guld"

Haha är du inte säker på att det bara stämmer in när det gäller tjejer ;) Sheit som dom kan flippa om man säger fel saker till dom.

Nej nej, fortsätt säga vad du tycker como yo. Dom får skylla sig själva när dom är så smarta ;)

"någon obstinat tonåring" btw, cuantos años tienes ?
Barcelona Barca Lover
2005-10-20 16:48
Ardan//

vart såg du det där klippet på nån sida??
Barcelona La_Rambla
2005-10-20 16:24
AlexC//
Ja du, jag jobbar på det, att komma upp till din höga "nivå". Att tala är silver, att tiga är guld, stämmer oftast.
Men ibland är det förbannat kul att dänga till någon obstinat tonåring med ord. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-20 15:05
AlexC

Sant, men när dom skriver så dumma saker som dom ofta gör så är det ju skoj att svara dom :D haha ;)

Nu kan du se detta inläget, svaret, med glimten i ögat och behöver inte ta det på grovt allvar.
Barcelona AlexC
2005-10-20 15:03
Ämne: Ska sanningen fram s....
Det är bra gjort.. skulle du sluta svara och istället ignorera när ett Realfan kommer in här och skriver dynga så är du ännu bättre ;-)
Barcelona Gabriel
2005-10-20 14:47
Att Cristiano Ronaldo ska ha försökt ha sex med några tjejer utan deras godkännande och på så sätt våldtagit dom låter ju helt bassart otrovärdigt då typ alla tjejer adores him. Han ser bra ut, han har cash och är världsskänd. Han är inte direkt tvungen att ta till våld när det gäller att få sex. Bullshit !
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-10-20 14:38
Ardan//

var hittade du videoklippet där man jämnför zlatan me ronaldino?
Barcelona Ardan
2005-10-20 13:35
Jag tror inte att C.Ronaldo är skyldig, han behöver inte använda våld när det gäller tjejer.. Det är bara kolla på Ronaldinho, han fixar säkert alltid brudar på fester.

Jag säger som Kanye West säger, "Now I aint sayin she a gold digger .. But she aint messin with no broke niggaz "

Ps Jag såg nyss ett videoklipp där dom jämför Zlatan o Dinho, shiit va pinsamt. Det går bara inte o jämföra Ronaldinho med någon annan, det går bara inte.
Barcelona La_Rambla
2005-10-20 13:35
Ska sanningen fram så är det ett och annat barcafans som är inne på Reals forum och skämmer ut sig de med. Själv har jag slutat att gå in där, då det bara leder till tjafs och diskussion om allt annat än just fotboll.
Barcelona Fabbelinho
2005-10-20 13:27
Max:
Skönt med en Real-anhängare som förhåller sig lite seriös till forumet och fotbollen i sig. Gott med ett exempel som visar att det trots allt finns sådana också, till skillnad mot många andra Real fans som vanligen är här.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-20 13:11
När spelar Barcelona sin Copa Del Rey match? Cupen spelas idag men vår match måste ha blivit uppskjuten pga. CL.
Real Madrid Max
2005-10-20 12:56
Havaldinho.

Källa på de omtalade "orgiefesterna" för RM-spelarna? Inte för att jag inte tror att det är möjligt, utan för att jag inte tror särskilt mycket på de som normalt skriver om sådant.

Raul brukar för övrigt aldrig vara med de i just det gänget RM-spelare du nämner. Men jag har från en insidekälla hört en del om hans unga år. Han skall ha krökat rätt bra....

Pseudodiskussion egentligen. Svara gärna via pm så vi slipper det på forumet.
Barcelona Havaldinho
2005-10-20 12:35
Ämne: Ronaldinho har dock ....
Yes för deras kreditkort hade dragits på de stället...
Så Cocu var en av de skyldiga...
Därför hade han aldrig min respekt, tycker de var skit tråkigt att han står i våra historie böcker nu som den utläning som spelat mest matcher för oss..
Han tog väl den från Koeman om man jag inte har fel...

Absolut Dinho har mognat ordenligt vilket man inte kan säga om Ronaldo som bara blir värre och värre ju äldre han blir...
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-20 12:28
Det stämmer Kharles, och det är helt underbart eftersom det tyder på att våra spelare trivs i klubben.
Barcelona Kharles
2005-10-20 12:25
Ronaldinho har dock mognat något enormt i Barça, han är till och med en av lagkaptenerna(även i landslaget numera), han bidrar till den roliga stämningen och har alltid sin familj runt om sig (bror agent, syster sekreterare..) och han besöker ofta sin mor och vice versa. När han upptäckte att han hade en son så gjorde han ingen Maradona, utan han tog ansvar.

Samma sak med Eto'o. Unicef-ambassadören.

Havaldinho

Är du säker på att Cocu var med Kluivert då?
Barcelona Havaldinho
2005-10-20 12:14
Ämne: Den överväldigande m....Absolut men när de gäller de engelska spelarna så handlar de mer om deras katastrofala alkohol kultur, samma kultur som märks på svenskar en tragisk kultur...

Men när de gäller Kluivert, C.Ronaldo, Ronaldo, Raul, Guti så har ju skandlarna visat att det inte är bara engelska spelare som skapar bråk.
De engelska spelarna skapar bråk med alkohol i kroppen medans kluivert hade redan vid 18 års ålder kört ihjäl en person och varit med i en gruppvåldäkt...
Raul, Ronaldo, Guti, Beckham, R. Carlos osv osv hos marängerna var ju all med på orgie festerna med de inhyrda tjejerna när otrohets affären kom fram i samband med beckham...
Den enda som inte var med var en man med heder i kroppen en man vid namn Zinedine Zidane...

för att inte bara kasta smuts på marängerna så hade vi samma problem när holländrana var hos oss, där efter en bortaförlust hade Kluivert, Cocu, De boer osv osv varit ute sent och slösat en hel del summor på en strippklubb...
MÄRK EFTER EN FÖRLUST!!!
Är så jävla glad att Kluivert inte är hos oss längre..
Ronaldinho hade ju som sagt en vild tid i Paris där han natten innan franska cup finalen hade tagit upp 3 tjejer för en orgie ensam med dem...
Varför?
Jo som hämnd mot tränaren Luis Hernandez för att de inte fick gå utanför hotellet natten innan finalen...
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-20 12:14
Håller med om att det är pajjas stil av många idioter bland fotbollsproffsen, men i det här fallet med C.Ronaldo så tror jag att han är oskyldig, 2 franska modeller hävdar att dom följde med till lyxhotellet, blev där våldtagna.. för det första tror jag inte C.Ronaldo behöver våldta någon, sen överlämnade han sig själv till polisen för förhör, så jag tror bara desse kvinnor är golddiggers som vill åt cash.
Barcelona Polero
2005-10-20 12:11
läs nu min insändare nedan istället för att börja med detta eviga pajkastande: Real contra Barca och Premier League contra världen.
Tjatigt! Ronaldinho var inte direkt nån kelgris i Paris så vad ger dessa diskussioner?
Barcelona Havaldinho
2005-10-20 12:07
Ämne: Ämne: Varför ....
Alla hans otrohets affärer, hans fejk bröllop, hans pissande i en flaska i rätten när han var stupfull...
Vad mer vill du veta?
Barcelona Polero
2005-10-20 12:04
I det stora hela visar det sig ju ofta att människor med för mycket pengar har en tendens att bete sig som svin...det tror jag inte bara gäller Premier League utan också, spanska-, italienska-, franskaligan med många flera.

Det är bara att slå på 5an eller 3an en vanlig vardagkväll (barnprogramstid) för att se sicka grisar "people-with-BLING!" kan vara...
Ronaldo_Robinho_Real
2005-10-20 12:03
Ämne: Varför envisas alla ....
har ronaldo enorma attityds problem ??... skulle inte tro det. om det e någon som ar det så e det Etoo.
Barcelona Kharles
2005-10-20 11:57
Den överväldigande majoriteten är också spelare från EPL..

Ballack? Hans tåg har gått för längesen.
Barcelona Havaldinho
2005-10-20 11:53
"For the love of the game"...
Var det inte därför man började spela fotboll?
Barcelona Polero
2005-10-20 11:53
Ballack vore skön i Barca, tror inte han skulle bli pivote utan konkurrera med Iniesta, Deco, Xavi och Bommel lite längre fram.
Vet inte vem som är bäst av Deco-Ballack...kanske passar Deco bättre i det spanska spelsättet där man skiter i defensiven (vilket vi inte minst sett i Barca...hur fan kunde men tappa 3-1överläge häromsistens) och kör full fart framåt?
Men jag tror inte han kommer till Barca, det går ju liknande rykten i Man U, Chelsea mfl. storklubbar. Mitt tips är att han stannar i Bayern. Han fyller också 30 nästa år vilket iofs inte är så mycket. Men det vore inte en framtidsinvestering.
Annons: