/spanien/barcelona/forum/25432.aspx/spanien/barcelona/forum/25432.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abo Mteshar
2005-10-12 23:21
Beautiful_ Barça

Om du har köpt matchbiljet, kandu vara snäll och säga hur gjorde du det?

Kan nån vara snäll och berättar hur man får tag på Barca matchbiljett tack?
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 23:21
Dags att ta fram anticimex. Nu kommer kackerlackorna! :)
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-12 23:17
Guily ska tacka Zidane för den, Zizou var magnifik!
Barcelona AlexC
2005-10-12 22:55
Guily målskytt för Frankrike, fast den hade t.o.m. Giuly satt (passar inte riktigt att säga så vid detta tillfället).
Barcelona Barcafan1
2005-10-12 22:36
När ska riijkard säga startelvan till kommande matchen mot deportivo???
Barcelona Kharlesans
2005-10-12 22:13
Redaktionen:

Hur blir det nu? Är min avstängning borta, kommer jag bli avstängd igen och hur länge i så fall?

Som ni säkert vet är jag Forca Blaugranas.
Barcelona Kharlesans
2005-10-12 22:11
testing
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 22:08
Grymt snyggt mål av Henke, och världsklass på Zlatans framspelning. Han borde ligga bakom 2 anfallare och styra spelet. Vilka framspelningar han bjuder på.
Barcelona barcelona_10
2005-10-12 21:54
Någon som har en video på Puyol , Vicente incidenten?
Barcelona Kharles
2005-10-12 20:36
Sverige spelar dåligt men bjuder på två snygga mål.
Villarreal Lalat
2005-10-12 20:17
Henke har gjort mål för Sverige (2-1) för er som inte ser matchen.
Barcelona emma
2005-10-12 20:17
Larsson mål för Sverige, positivt för honom.
Barcelona L07
2005-10-12 20:09
sköna grejer...
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-12 19:37
-=Robinhos PadaLadaS=-
serbien - BOSNIEN ikväll
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-12 19:17
Beautiful_ Barça //

Till vilken match har du köpt biljetter?

Om det är El Classico isåfall vilken av dem?
Barcelona Kharles
2005-10-12 19:17
Hehe, det var ett tag sen Valdés.

Förstår inte heller hur man kan ha någon som helst respekt för Moaninho, speciellt om man råkar vara culé..
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 18:47
Valdés//
Där är jag beredd att hålla med. De är oftast ofelbara. Gud nåde om du kritiserar dem. Alla andra har fel, hela världen är emot dem..und so weiter. Att förvränga och förvrida, vända det till sin egen fördel har blivit en sport. Alla andra är bara dåliga förlorare. Speciellt vi culés eftersom de råkade slå oss förra året. Ibland kan 9 olyckliga minuter förstöra så mycket. Själv tycker jag vi spelade ut dem efter 3-0. Men som sagt, vi ska inte skylla ifrån oss, en match varar i 90 min och det fick vi bittert erfara. Men jag räds dem då inte, och hade gärna fått en match mot dem i årets upplaga i CL. ;)
Barcelona Valdés
2005-10-12 18:40
Vad som en gång var spelar ingen som helst roll om resultatet sedan blir något helt annat. Denna grundläggande fakta kan man mycket enkelt få tag i om man lägger ner 5 minuter på att gå in på Chelseafansens hemsida här på svenskafans och leta i artikelarkivet. Det är allt annat än "lustigt" när folk som själva kommer med felaktigheter kritiserar andra och kallar sig själva för "experter".
2005-10-12 18:36
La_Rambla tack för den

Jag gillar inte Mourinho men jag respekterar honom. ahn göer fotbollsvärlden roligare och mer intressant. Man kan jämföra Mourinhos attityd med "guds hand"(Maradonas hand). Vinna med alla medel.
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 18:35
Valdés//
Det är riktigt som du skriver, men till en början så ingick faktiskt Tiago i Essien-affären. Huruvida det är sant eller låter jag vara osagt. Lyons president satte sig som bekant på tvären direkt när det gällde Essien och begärde det "omöjliga" för honom. Uppåt 35 miljoner pund och 1 spelare, vilket skulle ha varit Tiago. Men vi lämnar det nu. ;)
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 18:31
Beautiful_ Barça//¨
He he, ja ibland är han för skön.
Lycka till mot serberna nu, håller tummarna för er. ;)
Barcelona Valdés
2005-10-12 18:30
Tiago ingick INTE i Essiendealen utan de förhandlingarna utfördes separat.

José Mourinho är INTE fotbollens ”the special one” utan en nolla som står för en fruktansvärt destruktiv fotboll vilken endast går ut på att tråka ihjäl motståndarna. Dessutom är han demoraliserande då han försöker påverka domare i syfte att vinna fördelar genom att sprida lögner (och genom detta ser han också till att påverka redan ”hjärndöda” supportrar till att tom mordhota domare). Efter Mourinhos uppträdande i samband med fjolårets dubbelmöten med vår klubb kan man som culé endast betrakta honom med förakt. Visst når han resultat ( men till vilket pris....) vilket också mer respekterade tränare som Capello och Scolari gör.

Jag ser gärna att två tillägg görs till forumreglerna – nämligen att skribenterna försöker att ange källor till faktapåståenden (som man försöker göra gällande som allmänt vedertagna) och likadant att man försöker att klart ange när man själv tycker något och när man använder sig av något som någon annan påstått.

Vad tror Ni sitter Txiki och Laporta just nu och förhandlar med (minst två) högklassiga försvarare inför transferfönstrets öppnande eller har man fortsatt den semester som påbörjade i början av juni?

Angående värvningen av Maxi så berättas det i Barcelona (bland folk på gatan, så det kan vara en skröna) att priset var slutförhandlat till 6,5 miljoner euro när Txiki åkte till Argentina för rena formaliteter (dvs hämta hem spelaren) men när han åkte därifrån hade han sett till att få upp priset till 8 miljoner euro.

Helgens match mot Deportivo är en av fotbollsårets höjdpunkter då det också är ett lag som står för en offensiv fotboll (och speciellt på sin hemmaarena). Jag hoppas och tror att vändningen för oss (i årets ligaspel) kommer iom denna match så vi vinner med 4-2.
2005-10-12 18:28
La_Rambla
HAHA Retat upp dem kraftigt. Respekt to Hrist. Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste att han skulle vila Petrov till Madrid derbyt. Kunde inte tro det. heheheh
2005-10-12 18:27
ÅÅÅH det börjar närma sig. Köpte matchen för 16 euro på internet. Vågar inte kolla på den ens. Kommer fan riva sönder hela lägenheten om vi förlorar. Får se till att ha burkar omkring mig ikväll och inga glas.
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 18:13
He he, har den gode Hristo retat upp los merengues?

Keep it up Hristo. :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 18:12
Vbg:arn//
Ursäkta, men vad har vi på ett forum att göra om man inte ska läsa och kommentera inlägg? Och ytterligare en gång så vill jag betona, jag har inte rackat ner på dina åsikter utan tillrättavisat (usch, det låter som ett negativt ord) i vissa fall felaktiga påståenden/information från dig. Men vi gör som jag skrev nyss, jag behandlar dig som luft så bir det frid och fröjd. Tydligen så trivs du som luft. ;)
Barcelona Lionel Andrés Messí
2005-10-12 18:09
Stora_4//
han var en utav världens bästa anfallare i många år i tidigt 90tal. men han hade en förmåga att ramla väldigt lätt och var ibland väldigt osportslig, det sitter kvar.
Barcelona La_Rambla
hinge//
I länktipset kan du se vad han kostade. Sen har jag för mig att Racing Santander ville hyra honom men det blev inget av. Vad han kan vara värd i dagsläget är väl svårt att säga. Men minst vad han kostade iaf, mao ca 54 miljoner.
Barcelona Vbg:arn
La_Rambla: Pust, läsförståelse läsförståelse.. Jag sa att respekt handlar om mer än bara vänligt språk, det handlar om det man skriver också. Visst, du kanske försvarade mig, men sen i nästa sekund hackar du på mig som alla andra.

Vill du visa mig respekt så låt mig ha mina åsikter, du behöver inte ens kommentera dom. Jag skiter ju i vad du tycker och skriver.
Barcelona La_Rambla
2005-10-12 17:53
stora_4//
Stoitchkov är en fd Barcelonaspelare, en legend och han är bulgar. Numera är han förbundskapten för Bulgarien.
Annons: