/spanien/barcelona/forum/25429.aspx/spanien/barcelona/forum/25429.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bopi
2005-10-20 01:53
Ballack till barca kanske?? kolla länk! ... köp honom å sälj Deco! mmmmmm vad de skulle smaka!
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:59
Beautiful_ Barça

Japp, ifall inget lag får dom innan oss och lyckas slå ut dom, cause were going all the way ;)
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-19 23:58
Så konstig som världen är så kan jag lova er att vi får "chelsea" någonstans på vägen.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 23:54
Chelsea är ett starkt lag, gillar inte dom men dom är starka.. fruktar dom inte alls och vill också möta dom i cl och ta en stor revansh :)
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:53
La_Rambla

Annars delar jag Ronaldinhos dröm om att få piska dom i finalen :D

Buenas noches, visca el Barça i visca catalunya !
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:52
Jag med. Men vi får dem säkert i åttondels igen ska du se, haha. :)

Nä, dags o knyta sig nu.
Bon nit!
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:46
La_Rambla

Såklart, min favoritmåltid på hela dagen faktiskt, jag behöver bara lite utav dom där kända toapapprena nu också som Kharles rekommenderade. Jag menar jag behöver kunna rensa min kropp och rengöra mig ordentligt efter så många baciller efteråt ;)

Haha, kanske sa för mkt nu :P

Jag fruktar inte Chelsea nått. Som jag satt och höll tummarna under lottningen på att vi skulle få dom !
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:42
Beautiful_ Barça//
Spelar vi mot Chelsea som i den form vi befinner oss nu i så käkar de upp oss. Vi måste höja oss flera snäpp till dess. Men jag håller med, jag är inte rädd för Chelsea och vill gärna möta dem. Bara för att de är så otroligt bra kan man inte lägga sig ner och dö, ge upp på förhand. :)
2005-10-19 23:41
Gabriel

heheh. Jag försår dig. Kul att du tåler skämt iaf.
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:40
Haha, Gabriel mobbad. Han är ju coolare än coolast. Käkar maränger till frukost för tusan.
2005-10-19 23:40
Gabriel

Orutin fäller alla de spanska lagen, förutom oss och eal. Då syftar jag på Betis och Villareal. Hade förväntat mig mer av desa lagen. Det är irriterande faktisk. Betis förtjänade minst 3-2 och det hade inte varit fel om matchen slutade 3-3. Men det bevisar att vi behövs. Längtar bara och hoppas på att vi möter chelski igen.
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:38
Beautiful_ Barça

Sluta jag känner mig träffad ;) Lets get real, vem ska mobba mig ? Jag e ju fan tvärskön :D

haha skämtåsido, nej mobbning har aldrig jag utsatts för men jag har haft personer runt min omgivning som blivit mobbade och mobbat själva.
2005-10-19 23:35
Gabriel

Vadå? Har du varit mobbad eller?
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:28
La_Rambla

Haha exacto ;)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:26
Gabriel//
Japp, helt klart. Själv skulle jag skämmas och gå in på reals forum när vi vunnit och säga typ: Jaha, vad säger ni nu då? Vi slog Udinese med hela 4-1, det ni! Haha. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:19
La_Rambla

Alltid lika roligt att bli uppskattad av dig också ;)

Hans uppförande påminner mig mycket om mobbare som ger sig på dom smarta barnen i skolan enbart för dom känner sig hotade utav dom. Oftast mår dom inte bra innerst inne och tar ut deras osäkerhet på dom genom att kalla dom massa fula ord och putta på dom osv.

"-=Robinhos PadaLadaS=-" gillar oss och det gör han osäker, dessutom fruktar han oss och för att få oss att frukta hans lag så kommer han in hit och poängterar allt bra som r.madrid gör (som när dom vann ikväll). Helt meningslöst eftersom vi inte effekteras utav detta, tvärt om så ser jag rakt igenom det. Poor baby, go to sleep now :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:07
Gabriel//
Hehe, alltid lika roande att läsa dina inlägg.
Du håller inte på fjantar dig och kallar dem för saker och annat som de brukar hålla på med. Utan säger bara sanningen som vi alla känner här inne, de är ett trist lag och helt ointressanta.

Visca el Barça!
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:05
Tycker synd om Betis. Dom började matchen otroligt bra men så går det när man inte tar vara på sina chanser, framför allt mot Chelsea som är äckligt effektiva. Många blir nog lite blindade av dagens match när det gäller Chelsea och kommer säkerligen höja dom till skyarna. Jag gillar egentligen inte fenomenet "OM" men jag tror att matchen och utgångsläget hade sett helt annorlunda ut om Betis kunde gjort nått mål i början.

Saken är att Betis överspelade Chelsea i början med deras passningsspel och 1-0 målet kom totalt slumpmässigt och örättvist, det är det som sätter sig i Betis spelarna. Och det är främst då som Chelsea spelar ut Betis. Betis kan så mycket bättre, orutin fäller dom idag !
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:00
-=Robinhos PadaLadaS=-

Din lilla bäbis det är ju så otroligt uppenbart att du fruktar oss mer än vad vi fruktar er. Inte bara du utan alla madridfans. Ni koncentrerar er på oss och våra matcher och intresserar er om hur det går med Messi och så vidare, men när ser du någon av oss fråga nått om Real Madrid. Saken är den att ni är så otroligt ointressanta och innerst inne tycker ni själva också det just därför kommer ni in hit. Vi har mycket mer att komma med. Saken är den att du har gjort ditt val som madridfans och därför vågar du inte erkänna att du egentligen gillar oss, jag lider med dig. Måste vara en tung sten att bära på ;)

Tillåt mig tilläga WOW ni vann med 4-1 över Rosenborg..shit vilken prestation, pff !
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 22:44
Blaugrana_1899//
Exakt. Vi har inte ens provocerat när de låg under så jag förstår inte heller vad han vill ha sagt. Har vi tex varit inne på Reals forum och provocerat? Nej knappast, men trots det ska de tvunget bege sig in hit o fjanta sig. Snacka om att hela tiden behöva hävda sig.

Chelsea körde över Betis i 2:a halvlek. Tråkigt. :(
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 22:39
-=Robinhos PadaLadaS=-: Som du nog inte såg så skrev jag 0-1 då det gjordes och vet att matchen slutade 4-1 så jag förstår inte poängen med ditt inlägg, du är varken trevlig eller fotbollskunnig (av vad jag har läst) så du kan väll bara hålla dig borta härifrån så slipper man dig :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 22:38
Väldigt moget, fjant. Grattis till segern annars.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-19 22:26
Blaugrana_1899, La_Rambla//

4-1 ANNARS.......!
Barcelona Ronnie
2005-10-19 21:46
Det är ju riktigt pinasamt att läsa om klubbar som klagar på Barça och Messi-affären. Fan koncentrera er på ert egna lag istället för att sinka en ung lovande spelare. Kanske dags att tänka på hans situation och hur han mår av allt detta och inte på sin egna förenings bästa. Riktigt pinasmt beteende!
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 21:37
Snacka om att Chelsea har flyt. Betis börjar matchen skitbra och med lite flyt så hade de fått ledningen. Men vad händer, ett felpass från Betis på mittfältet och Chelsea ställer om. Som vanligt så ligger de bara och väntar på moståndarnas misstag. De klarar knappt av att föra matchen på hemmaplan. Betis var kanske lite för heta och gick framåt lite väl mycket.
Barcelona EE
2005-10-19 21:36
titta på porto inter ,quaresma leker .el cigano är tillbaks i världsfotbollen .
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 21:35
Var väl därför -=Robinhos PadaLadaS=- hade bråttom här ifrån, ho ho. :)

Glömde en sak. Lol!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 21:26
0-1 till Rosenborg mot de vita, nice ice baby! 8-)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 21:21
Ämne: Såg ni vilken miss a....
Nja, Eto´os miss va nog mer galen, och den kom med 10 min kvar och vid 0-0 till skillnad från Drogbas :/

-=Robinhos PadaLadaS=- //

Självklart får du vara här fast jag hatar sånna som du, men du kan väll åtminstonde diskutera lite fotboll när du väl är här då istället för att kriga om sista ordet.
2005-10-19 21:06
Såg ni vilken miss av Drogba. Den va 3 gånger värre än Etó'os
Annons: