/spanien/barcelona/forum/25428.aspx/spanien/barcelona/forum/25428.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:26
Gabriel//
Japp, helt klart. Själv skulle jag skämmas och gå in på reals forum när vi vunnit och säga typ: Jaha, vad säger ni nu då? Vi slog Udinese med hela 4-1, det ni! Haha. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:19
La_Rambla

Alltid lika roligt att bli uppskattad av dig också ;)

Hans uppförande påminner mig mycket om mobbare som ger sig på dom smarta barnen i skolan enbart för dom känner sig hotade utav dom. Oftast mår dom inte bra innerst inne och tar ut deras osäkerhet på dom genom att kalla dom massa fula ord och putta på dom osv.

"-=Robinhos PadaLadaS=-" gillar oss och det gör han osäker, dessutom fruktar han oss och för att få oss att frukta hans lag så kommer han in hit och poängterar allt bra som r.madrid gör (som när dom vann ikväll). Helt meningslöst eftersom vi inte effekteras utav detta, tvärt om så ser jag rakt igenom det. Poor baby, go to sleep now :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 23:07
Gabriel//
Hehe, alltid lika roande att läsa dina inlägg.
Du håller inte på fjantar dig och kallar dem för saker och annat som de brukar hålla på med. Utan säger bara sanningen som vi alla känner här inne, de är ett trist lag och helt ointressanta.

Visca el Barça!
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:05
Tycker synd om Betis. Dom började matchen otroligt bra men så går det när man inte tar vara på sina chanser, framför allt mot Chelsea som är äckligt effektiva. Många blir nog lite blindade av dagens match när det gäller Chelsea och kommer säkerligen höja dom till skyarna. Jag gillar egentligen inte fenomenet "OM" men jag tror att matchen och utgångsläget hade sett helt annorlunda ut om Betis kunde gjort nått mål i början.

Saken är att Betis överspelade Chelsea i början med deras passningsspel och 1-0 målet kom totalt slumpmässigt och örättvist, det är det som sätter sig i Betis spelarna. Och det är främst då som Chelsea spelar ut Betis. Betis kan så mycket bättre, orutin fäller dom idag !
Barcelona Gabriel
2005-10-19 23:00
-=Robinhos PadaLadaS=-

Din lilla bäbis det är ju så otroligt uppenbart att du fruktar oss mer än vad vi fruktar er. Inte bara du utan alla madridfans. Ni koncentrerar er på oss och våra matcher och intresserar er om hur det går med Messi och så vidare, men när ser du någon av oss fråga nått om Real Madrid. Saken är den att ni är så otroligt ointressanta och innerst inne tycker ni själva också det just därför kommer ni in hit. Vi har mycket mer att komma med. Saken är den att du har gjort ditt val som madridfans och därför vågar du inte erkänna att du egentligen gillar oss, jag lider med dig. Måste vara en tung sten att bära på ;)

Tillåt mig tilläga WOW ni vann med 4-1 över Rosenborg..shit vilken prestation, pff !
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 22:44
Blaugrana_1899//
Exakt. Vi har inte ens provocerat när de låg under så jag förstår inte heller vad han vill ha sagt. Har vi tex varit inne på Reals forum och provocerat? Nej knappast, men trots det ska de tvunget bege sig in hit o fjanta sig. Snacka om att hela tiden behöva hävda sig.

Chelsea körde över Betis i 2:a halvlek. Tråkigt. :(
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 22:39
-=Robinhos PadaLadaS=-: Som du nog inte såg så skrev jag 0-1 då det gjordes och vet att matchen slutade 4-1 så jag förstår inte poängen med ditt inlägg, du är varken trevlig eller fotbollskunnig (av vad jag har läst) så du kan väll bara hålla dig borta härifrån så slipper man dig :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 22:38
Väldigt moget, fjant. Grattis till segern annars.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-19 22:26
Blaugrana_1899, La_Rambla//

4-1 ANNARS.......!
Barcelona Ronnie
2005-10-19 21:46
Det är ju riktigt pinasamt att läsa om klubbar som klagar på Barça och Messi-affären. Fan koncentrera er på ert egna lag istället för att sinka en ung lovande spelare. Kanske dags att tänka på hans situation och hur han mår av allt detta och inte på sin egna förenings bästa. Riktigt pinasmt beteende!
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 21:37
Snacka om att Chelsea har flyt. Betis börjar matchen skitbra och med lite flyt så hade de fått ledningen. Men vad händer, ett felpass från Betis på mittfältet och Chelsea ställer om. Som vanligt så ligger de bara och väntar på moståndarnas misstag. De klarar knappt av att föra matchen på hemmaplan. Betis var kanske lite för heta och gick framåt lite väl mycket.
Barcelona EE
2005-10-19 21:36
titta på porto inter ,quaresma leker .el cigano är tillbaks i världsfotbollen .
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 21:35
Var väl därför -=Robinhos PadaLadaS=- hade bråttom här ifrån, ho ho. :)

Glömde en sak. Lol!
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 21:26
0-1 till Rosenborg mot de vita, nice ice baby! 8-)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-19 21:21
Ämne: Såg ni vilken miss a....
Nja, Eto´os miss va nog mer galen, och den kom med 10 min kvar och vid 0-0 till skillnad från Drogbas :/

-=Robinhos PadaLadaS=- //

Självklart får du vara här fast jag hatar sånna som du, men du kan väll åtminstonde diskutera lite fotboll när du väl är här då istället för att kriga om sista ordet.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-19 21:06
Såg ni vilken miss av Drogba. Den va 3 gånger värre än Etó'os
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 20:43
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Självklart får alla som vill komma hit. Men du är den siste som ska komma in hit och snacka om att skämma ut sig hit och dit. Dagligen är det realfans här inne och bara är ute efter att bråka och provocera. Så städa upp utanför egen dörr först. Var i regler hittar du att man ej kan använda Lol? Det är ungefär samma sak som att säga att smilies kan man heller inte använda här, haha.

LOl! ;) :-)~
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-19 20:31
La_Rambla //

Det står ingenstans att man behöver biljetter för att komma in hit, eller hur?

För det andra så glädjer det mig att du har bytt ut ditt LOL mot ett hehe ;-)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 20:26
Det verkar inte hjälpa att du får någonting bekräftat 10 gånger verkar det som.

Frågan är vem som är smart, hehe. :)

"Som tur så gör jag inte det, mycket smart av dig att lista ut att jag har en vit tröja bredvid mitt namn, inte många som klarar av det."

Ändå ränner du här inne dagligen. Men du kan vara lugn, jag ska inte skvallra för de andra marängerna.
2005-10-19 20:24
Jag ser helst att vi möter real med deras fulla styrka, så att småglinen inte kan gråta över att hamstern var borta när de blir överkörda på deras egen mark.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-19 20:23
La_Rambla //

"Pedaladas heter det"

Det räcker med att jag får det bekräftat en gång.

"En sak till, Du hör inte hemma här.
Hej då. :)"

Som tur så gör jag inte det, mycket smart av dig att lista ut att jag har en vit tröja bredvid mitt namn, inte många som klarar av det.

:-)
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 20:19
Pedaladas heter det. En sak till, Du hör inte hemma här.
Hej då. :)
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-19 20:15
La_Rambla //

Lol hör hemma i MSN Messanger....
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 20:13
-=Robinhos PadaLadaS=-//
Lol! Bara dra va. Är det någon som skämmer ut sig så är det ju du och den där tönten Real Fan. Pys iväg bara. :P
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 20:12
Beautiful_ Barça//
Det är nog ingen som vet vilket. En jobbig skada han åkt på, kan dra ut på tiden läkningen. Personligen så hoppas jag han hinner bli klar. Vi ska slå dem när de har bästa möjliga lag på plan, mycket trevligare. :)
Barcelona Kharles
2005-10-19 20:11
Om något så skämmer jag ut er.

Det stavas Pedaladas förresten.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-19 20:10
Kharles//

Sluta skämma ut dig på vårt forum!

Beautiful_ Barça //
Jag vet att "tjockisen" skrämmer skiten ur dig och alla andra Barca-fans, jag rekomenderar att du köper lite blöjor för det lär behövas när Ronaldo gör ett hattrick mot er ;)
2005-10-19 20:09
Kharles

Hahahah
Ja.. två självmål på två veckor.
Läste på text-tv Ronaldo´gripen för våldtäkt. Synd att det var C.Ronaldo.
Kommer Ronaldo vara tillbaka i tid för El Classico? Nån som vet?
Barcelona La_Rambla
2005-10-19 19:33
Woodgate, vilket skämt. Mest överskattade spelaren av det jag sett. Det gnälls på vår Oleguer, han kostade iaf ingen förmögenhet och han lägger inte bollarna i egen bur. Än så länge ska kanske tilläggas. :)
Barcelona Kharles
2005-10-19 19:29
Ikväll spelar Madrid mot 12 man. Jag hörde att Helgueras uppgift är att markera Woody.
Annons: