/spanien/barcelona/forum/25425.aspx/spanien/barcelona/forum/25425.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona emma
2005-10-23 21:43
Eto'o kanske ska börja specialstudera Villas straffar? För sådär ska de slås.
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 21:40
1-2 Villa på straff! Fan vad säker han är på straffar.
Barcelona Beautiful_ Barça
2005-10-23 21:34
Real har inte rört bollen på 10 min.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-23 21:24
Barajaaa!! Nice nice!!
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 21:22
Barajaaaaaaaaaaaaaa! Snygg frispark!
Barcelona Sonde
2005-10-23 21:21
Videon med Dinhos nya pjuck var det sjukaste jag sett, förutsatt att det inte är fake. Övernaturligt var ordet.

Appropå Dinho, det räcker fan med att bara ha sett gårdagens math för att återigen ge honom priset som världens bäste. Helt magisk.

Appropå magisk, Messí var ju sjukt bra även han igår. Verkligen synd att han inte fick sätta dit den, det hade varit pricken över i:et. Solorushen efter avspark till andra halvlek var helt galen.

Appropå galen, om Giuly får spela en enda match från start med Messí tillgänglig efter gårdagen, ja då blir jag galen helt enkelt.
2005-10-23 21:11
Det är inte sant alltså. Domarna är sjukt dåliga. Visste Zizou skulle missa den här!
Barcelona emma
2005-10-23 21:11
Puyol: Det är katalanska och inte kastiljanska, hade det varit det senare hade det stått "más".
Barcelona Puyol
2005-10-23 21:09
det står " mes que un club" uppe på barcelonas sida här på svenskafans (dra upp så hittar ni det)....jag skulle bara fråga om det inte är "mas" det ska stå istället för "mes" .........eller hur?
Barcelona giovani
2005-10-23 21:02
Är hemma nu Gabriel såg det inte för än nu, tack ändå. Hoppas på ett oavgjort resultat idag, då har Barca knappat in 2 poäng på real och valencia inte gått om. Det känns som det vore bästa resultatet. En valencia vinnst skulle också vara helt ok då skulle både valencia o real vara på samma poäng 3 poäng upp fär Barca med 2 hemma matcher efter varandra skulle kunna betyda att Barca ligger etta om 2 veckor.
Barcelona Lucho
2005-10-23 20:58
Hoppas att David Villa går om Eto'o i skytteligan efter kvällens sista match ;-)
Barcelona Adaminho
2005-10-23 20:40
Trevlig match igår! Men gjorde inte Valdes ett misstag igen som höll på att bli ödestiget? Viktigt att alla stöttar han!

TAck!
Barcelona Kharles
2005-10-23 20:29
Ska se Valencia nu snart.

Hoppas på underhållning och ett bra resultat i den matchen.
Barcelona Señor Cúle
2005-10-23 20:28
ronnie10

Fan tack för den alltså, den där satt bra.
Men du.. Jag vill också veta vad låten heter den var grym fan.
Barcelona Kharles
2005-10-23 20:28
Gabriel

Hehe, det är episkt som gäller. Han hade några fina moves i den första halvleken också. Fast då blev han oftast nedsparkad och domaren gjorde inte mycket för att skydda honom (eller Messi).
Barcelona Gabriel
2005-10-23 20:20
Kharles

Undrade också det, musiken gör mycket i sånna filmer. Jämför med highlighsfilmen från matchen så märker man skillnad på stämingen. Bra val av musik iaf "ronnie10"
Barcelona Kharles
2005-10-23 20:19
ronnie10

Riktigt mäktigt. Jag gillar soundtracket. Var är det ifrån? Tack för filmen.
Barcelona Gabriel
2005-10-23 20:15
ronnie10

Tack för det, skön musik också. Gracias :)
Barcelona ronnie10
2005-10-23 20:04
Sådärja! Äntligen klart uploadad. Till och med en merengue skulle njuta av den här filmen.

http://s43.yousendit.com/d.aspx?id=0KDJJZYLL15TV3OOTWJXWU5SQR
Barcelona Gabriel
2005-10-23 19:56
La_Rambla

Angående Bellettis brister: Ja, och hans markeringar på fasta situationer. Verkar vara en ytterbackstendens det där, inte ofta ytterbackar är felfria i markeringar på fasta situationer.
Barcelona ronnie10
2005-10-23 19:49
Har gjort en highlight-film från Ronaldinhos andra halvlek igår, som visar varför vi alla älskar honom innerst inne:)
Den kommer så fort jag laddat upp den, stay tuned.
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 19:47
Gabriel//
Haha, ja är det något som är dåligt med Belletti så är det hans inlägg.
Hade för mig att Sylvinho spelat på högern i någon match, kanske mindes fel då. :)
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-23 19:45
Jag förstår hur ni tänker grabbar, trodde inte heller på det först, ingen ska kunna gör sådär.. men OM ! någon skulle kunna göra det så är det Dinho och därför tror jag på det tills jag fått bevis på att det inte är äkta. Fina höjdpungter från igår!! Ronaldinho - Eto´o - Messi, säger ba ojojoj vilken trio vi har som kan göra stordåd!!

Älska Barça.
2005-10-23 19:36
BARCA BLOD

Jo jag såg videon igen på slow mo. Första gången träffar han ribban. De andra gångerna så ser man inte det men det måste ju vara staketet på läktaren, annars e ju videon fixad. Ingen kan ju nånsin göra så. Det är som när John Wayne kastar upp tre mynt i luften och skjuter sönder dem med sin pistol.
Barcelona BARCA BLOD
2005-10-23 19:29
Antingen är den fixat med kameran om inte så kan det absolut inte vara plåtvägg!
1. Jo eftersom plåt låter inte så som det gör på videon.
2. Titta noga på bollbana den dyker lite lätt.
3. det mest avgörande, skjuter du på en plåtväg, så studsar den aldrig aldrig 20 25 m tillbaka.
Om vi ska gå in djupare på det, Är det en plåt(reklam på) som sitter fast spikad på väggen så låter det inte hällre som det gör på videon.
Jag tror att den är fixad på nåt sätt om inte, ja vad ska man då säga!

jag håller med giovanni, nu om det är den person som var inne dagligen för ett par år sedan. nivån har sjunkit enormt, inte alls kul att skriva eller läsa här.
Barcelona Gabriel
2005-10-23 19:24
La_Rambla

Kan förstå dig att du hedanefter kommer ta avstånd från Eto'o diskussionerna. Känns som att argumenten och påståendena går runt om och om igen och allt som redan har sagt blir sagt igen i försök till att försöka pressa in det i den andras skalle. Dock vet jag inte om jag är lika stark person som dig och lyckas hålla mig borta, det är svårt när man verkligen inte håller med och vill försvara lejonet ;)

Sylvinho som högerback ? Det alternativet har antagligen inte ens kommit in i Rijkaards huvud. Tycker nog själv inte det är så smart val då vårat anfallsspel har mycket med ytterbackarna att göra. Sylvinho är vänsterfotad och hans inlägg med högerfoten kommer antagligen bli ännu mer pinsamma än Bellettis :P
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 19:22
Aj aj Belletti borta 6v. Det var riktigt illa då vi redan är svaga i backlinjen. Kanske går Sylvinho in på Bellettis plats? Är annars rädd för att det blir Oleguer, som enligt mig inte har på den positionen att göra. Hoppas dock på Gabri.

Angående Eto'o-diskussionerna så låter jag det vara. Där har jag sagt mitt, de som tycker annorlunda får väl göra det. Det är upp till dem. Själv är jag glad att han var på rätt ställe 2 gånger igår kväll. Det duger fint för mig. :)
Barcelona Gabriel
2005-10-23 19:20
Señor Cúle

Att Oleguer klarade sig så bra som han gjorde igår som högerback har antagligen med att göra att han aldrig blev utmanad eller fick några svårare prov. 72 % i bollinnehav till oss säger väll det mesta.

Oleguer som högerback är det sämsta alternativet där men jag fruktar att det är det alternativet som Rijkaard kommer att välja. Förhoppningsviss så har vi åtminstonde tillbaka Belletti mot los blancos.
2005-10-23 19:09
Señor Cúle
Gabri har precis kommit tillbaka från skadan. Han blev ju skadad i 6 veckor. Jag tycker att man ska börja med Damiá på onsdag och sedan byta in Gabri med 30 min kvar. Jag undrar egentligen vem som kan prestera bäst av dessa två.

Wisam
Snacka inte skit haha
Är det inte du som spelar i EBK?
Barcelona Gabriel
2005-10-23 19:05
Det är faktiskt sorgligt att se hur forumet utvecklats i fel väg för varje dag som går. Vi håller på samma lag, det innebär inte att vi ska dela samma uppfattning eftersom vi som egna individer har olika åsikter i denna världen. Men det innebär däremot att vi bör kunna diskutera utan att angripa varandra här inne personligt, vi borde alla dras åt samma hål och delar man inte uppfattning med någon annan sa kan man som en mogen människa på ett vettigt sätt motargumentera mot dennes åsikter och om det inte övertalat den andra så för man helt enkelt släppa det och acceptera det. Ingen här inne ska anses vara patetisk för att den tycker annorlunda.
Annons: