/spanien/barcelona/forum/25424.aspx/spanien/barcelona/forum/25424.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Señor Cúle
2005-10-16 19:05
Jag vill se Maximiliano Lopez, hehe kul att skriva hans riktiga namn:P, från start nästa match. Jag vill ha Eto'o med från start också.. Sen ska Messi få spela antingen matchen efter eller så ska han få byta av Maxi ganska tidigt, som en 15 min in i andra kanske. Visst Ezquerro, men jag vill se våran Maxi, han tillför tyngd, vilket jag gillar. Plus att killen måste få en ärlig chans.
Barcelona Aubri
2005-10-16 19:04
Holländaren

hahhahah kunde inte ha sagt det bättre..
Barcelona Doddadinho
2005-10-16 18:46
funkar att köra med antingen Van Bommel eller Xavi på defensiven, samma sak med anfallande mittfältare
Barcelona Gabriel
2005-10-16 18:40
Jadå innan säsongen skrev jag att V.Bommel borde lira som defensiv mittfältare och då var det minst sagt många emot mig. Well, tiderna ändras likaså som folks åsikter.

Dock föredrar jag Motta före honom men det är en annan sak !
Barcelona Holländaren
2005-10-16 18:37
"Rijkaard borde ta sig en funderare över hur ligans bästa försvar förra säsongen (sett till insläppta mål) kan läcka som ett såll med samma skadefria manskap. Mår försvaret verkligen bra av alla omstruktureringar och rotationer? Mitt förslag är att blicka tillbaka på vad som fungerat bra tidigare och konsekvent satsa på denna formation."

Whine whine whine, förra säsongen gjorde han för få ändringar, nu gör han för många. Anledningen till att jag hatar den här sidan är att folk är alldeles för intoleranta här. Jobbigt.
Barcelona Doddadinho
2005-10-16 18:36
ronaldinho gaucho// Håller med helt, samma finns det bristningar på högerbackssidan också
Barcelona ronaldinho gaucho
2005-10-16 18:29
rijkaard borde lira marquez som mittback o ta ut oleguer..o sätta in van bommel som defensiv mittfältare.förstår ej vrf han envisas med att ha oleguer som helt ordinarie
Barcelona Doddadinho
2005-10-16 18:17
Varför kör dom med Oleguer i startelvan för? Det finns vell bättre alternativ för den posten brevid Puyol..?// Doddadinho
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-16 17:52
BatiGoal//

Valencia är vårt nästa motstånd, upp till bevis!
Barcelona BatiGoal
2005-10-16 17:50
Chico perro lr vad du än vill bli kallad

Vem bryr sig vad du tycker vi vann ligan med detta försvar."Dodge this heter det" Låt ditt lag möta ett bra motstånd sen kom och prata
Real Madrid chicho
2005-10-16 17:44
Ämne: chicho/REAL FAN###1 ....
hmmm, jag tror inte vårt försvar kommer kollapsa som ert iallfall (förutom puyol, bra lirare), vi har fina bänkvärmare också "dodge that" :P
Barcelona BatiGoal
2005-10-16 17:39
chicho/REAL FAN###1

Förutom ett decimerat Atletico madrid som ni spela mot igår så har ni inte stött på så stora namn i ligan men forsätt visa upp denna stöddiga attetyd vi får se hur det går för er mot stor lag som Valencia och Depo då lär ni väl byta lag ifall resultatet inte blir som ni önskat er.

Ditt försök till att spela dum lyckades grattis. Du vet mycket väl varför Messi inte spela igår(passet) Dagis barn är jag van med
Real Madrid chicho
2005-10-16 17:39
ni tar nästa match´:)
Barcelona Kimmpa_fcb
2005-10-16 17:37
REAL FAN###1

En match herregud, sluta överdriv.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-16 17:32
ni får se till att messi spelar, fan man tyckte nästan synd om honom när man såg han på läktaren igår. förstör inte ännu en argentinsk talang. först saviola sen maxi lopez och nu messi.
Barcelona Barca Barca
2005-10-16 17:31
Softa grabbar, det lungt dom hade bara tur och fotboll är orättvis annars hade Barca vunnit mot Valencia också. Köp in en ny mittback och en vänsterback så är allting löst.

Än så länge får vi flytta ner Marquez och slänga in Motta eller Van.B istället för honom.

Grabbar vi är på G såg ni Eto'o och Ronaldinhos samarbete. Speciellt den sistnämnde uff han kommer göra knas.
Real Madrid chicho
2005-10-16 17:31
haha, ni e roliga och diskutera med :P
Barcelona BatiGoal
2005-10-16 17:29
Kharles/Gabriel

Messi har förövrigt pass problem som krånglar till det var väl fallet att han inte fick spela igår?
Eller är jag ute och cyklar
Real Madrid chicho
2005-10-16 17:29
Ämne: Chicho

OCh vilka ....näe, hela vår backlinje i princip, kan finnas svaga länkar ibland men klart godkänt. pablo garcia är utmärkt på sin position, beckham gör sitt jobb mycket bra, zidane lite rostig men kommer bli bättre för varje match, baptist ojämn men bra, raul e raul och ronaldo e kungen..dagens madrid, med självförtroendet som skapas för varje vinst kommer bli utan tvekan oslagbart denna säsong iallfall i ligan
Barcelona Gabriel
2005-10-16 17:27
-=Robinhos PadaLadaS=-

Och då har du inte märkt att ni är exakt likadana. Ni är fan värre än oss när ni blir pressade !
Barcelona BatiGoal
2005-10-16 17:27
Gabriel:

Ingen ide och svara på deras inlägg.
Dem är typ chanslösa utan Ronaldo ändå har de mage nog att kritisera andra.
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-16 17:25
Håller med kommentatorerna igår, en av dem sa: "Barca har det svårt när laget är pressat" och andra saker som att Barca blir nervöst när man är pressat.

Håller faktiskt med om detta, har sett det några gånger under säsongen faktiskt. Rijkaard har lite att jobba på.

Förresten varför tog inte Rijkaard med Messi i truppen?
Barcelona BatiGoal
2005-10-16 17:25
Spinbad:

Okej det kanske det var(ber om ursäkt edmilson)
Jag var upptagen med att hoppa och svära vid just de tillfället så kan jag ha misstagit Edmilson för Xavi =)

Aja lite ändringar för införas ,kul att se att Motta är frisk. Kanske kan ha återta pivote positionen med bravur då han har aggrisiviten som Maruqez besitter och huvudspelet som Edmilson har.
Real Madrid REAL FAN###1
2005-10-16 17:23
håller me chico. igår var det bara ge bollen till ronaldinho och etoo så får dom göra nåt me den. barca e lika beroende av dom som vi e me ronaldo o casillas. som motstånadre är det bara att ta ut dom två så tappar barca sitt offensiva spel
Barcelona Gabriel
2005-10-16 17:21
Chicho

OCh vilka tillför nått i erat ? bara ronaldo !
Real Madrid chicho
2005-10-16 17:21
just nu tycker jag att det är bara Dinho, Etoo och puyol som tillför något bra i ert lag:/
Spinbad
2005-10-16 17:10
BatiGoal:
Är nästan helt säker på att det var Xavi som tappade bollen (ännu en gång, mot Chelsea bla.) vid 3-3 målet.

Sen var Giuly riktigt dålig och jag börjar nog också tröttna på att försvara honom. Han hade inte många rätt alls men det var inte direkt hans fel att vi förlorade trots allt. Backlinjen är inte bra just nu men mittfältet är inte så bra heller. Vid 1-0 måste man ju fråga sig var pressen fanns på han som sköt första skottet fanns. Rijkaard har mycket att jobba med just nu utan tvekan. Kul att Ronaldinho vaknat i alla fall, han gjorde några grymt fina passningar och assist i vm-kvalet mot Venezuela också.
Barcelona Gabriel
2005-10-16 17:07
Kharles

Jo, men vid det tillfället så kontrollerade vi matchen. Förstår verkligen inte hur dom ens fick 3-2 målet, helt slumpmässigt chockerande var det, och det var främst efter detta som vi blev nervösa i laget. Sen så tror jag att Ronaldinhos grimager var temporära. Däremot tycker jag Rijkaard borde bytit in Motta när vi hade matchen vid 3-1. Han är viktig för oss och det hade varit perfekt för honom att komma in då. Skulle kunna ha varit en matchavgörande sekvens men det lär vi aldrig få veta.
Barcelona BatiGoal
2005-10-16 17:06
-=Robinhos PadaLadaS=-:

Klassar du du det där som ett grovt påhopp?
Hehe då har du satt ribban alldeles för hög, då han snällt bad han sluta andas i detta forum.
Är det nån du ska kommentera så är det (Real fan)!
-=Robinhos PadaLadaS=-
2005-10-16 17:01
Kharles//

Skriv inte sånna grova påhopp, du gick lite för långt med det där om andas.

Om inte "REAL FAN###1" sköter sig så strunta i honom/henne. Eran red tar hand om det.
Annons: