/spanien/barcelona/forum/25416.aspx/spanien/barcelona/forum/25416.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Valdes_1#
2005-10-23 00:46
Ämne: Ämne: Vbg:arn....
varje gång jag loggar in här så skriver du en massa onödigt skit

som detta här Messi får göra en bra säsong i år och börja nästa lika bra för att bli accepterad av mig, för jag har sett för många talanger bara försvinna.

hur fan kan du säga så jag frågar dig som ronnie Hur många talanger i Messis klass är du sett??????
Barcelona Ronaldinho Jr.
2005-10-23 00:45
Ursäkta men hur gör man för att ladda hem andra halvlek fårn den här hemsidan. Jag är medlem och så....men hur gör man?

http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?p=196125&posted=1
Barcelona [F]utbol [C]lub [B]arcelona
2005-10-23 00:45
Håller faktiskt med både giovani och Maxi Lopez # 11!
Barcelona Vbg:arn
2005-10-23 00:44
Ämne: Vbg:arn

du snack....
Det står för dig. Vad tyvker du själv, eller har du inga argument att komma med? Man kastar inte skit utan att komma med nåt bättre själv, vet du väl.
Barcelona Gabriel
2005-10-23 00:43
Vbg:arn

Om folk klagar på att Etoo missar lägen så kan man knappast säga att Henke i sin tid som barcelonaspelare varit iskall, tvärtom har han bränt många lägen. Larsson är en smart spelare som öppnar ytor med sina smarta löpningar till laget, precis som Etoo så kämpar han bra. Men Larsson är inte i närheten av Etoos snabbhet och Barcelona med Ronaldinho och Messi i anfallet så kommer det att gå undan. Har sett många gånger där Larsson inte hinner fram till bollen.

Vi kommer märka av att Etoo saknas.
2005-10-23 00:43
Ronnie: Jag har nog inte sett många, men minns Saviola t.ex. När han var i Messis ålder ansågs han nog nästan som en större talang och var lika bra. Sen tog det stopp och han utvecklades inte. Aimar likaså, som man inte kan påstå levt upp till sin talangstämpel.

Visserligen är inte Saviola dålig och inte Aimar heller, så även om dessa inte utvecklades från 20 års ålder så är dom fortfarande fruktansvärt bra, och det gäller Messi också. Men om Messi ska bli riktigt stor krävs att han utvecklas och blir ÄNNU bättre än han är nu.
Barcelona Valdes_1#
2005-10-23 00:42

du snackar för mkt ski* om jag ska vara ärlig du säger aldrig nått vettigt.
Barcelona giovani
2005-10-23 00:42
Ämne: giovani

Vi får vä....
Messi .. Jag svär vid gud jag försöker inte vara kaxig mot dig men en diskution kräver argument det du skrev till mig precis nu är inget argument, jag skrev varför jag tycker han ska bänkas och jag svara på allas kritik så som jag tycker är rätt. Vad är det som Etoo har som gör att Barca blir klasser bättre som inte står i mitt förra inlägg ?
2005-10-23 00:39
Barcelona har Larsson som inte är mycket sämre än Eto'o, han behöver bara få chans att visa det på sin riktiga position. När Eto'o är borta så är Larsson det naturliga valet.
Barcelona soodan
2005-10-23 00:38
varför snackar alla om att messi kommer att bli bra?. Han är ju redan hur jävla bra som helst!
Barcelona Ronnie
2005-10-23 00:38

Hur många talanger i Messis klass är du sett?
2005-10-23 00:36
Kanske, men det är många spelare som glider på framgångsvågor, när det går bra så bara det fortsätter. Det som visar att man är en stor spelare är att man oavsett vilket humör man är på levererar. Messi får göra en bra säsong i år och börja nästa lika bra för att bli accepterad av mig, för jag har sett för många talanger bara försvinna.
Barcelona Messi
2005-10-23 00:36
giovani

Vi får väl se hur det kommer gå när Eto'o är borta i februari. Tror de flesta här, som gnäller på honom, kommer ångra sig. Ett Barça utan Eto'o är ett flertal klasser sämre Barça.
Barcelona Maxi Lopez # 11
2005-10-23 00:33
Det är så jävla pinsamt i veckan var etoo sämst och värdelös. efter sina två mål idag är han en gud och vet hur han gör mål.. vilka medgångsfans det finns alltså.. NC NC
Barcelona giovani
2005-10-23 00:30
Marquez är den spelare som jag för tillfället tycker har varit bäst, hans lång bollar är helt jävla otroliga ryser varje gång han skickar dom rakt på brösten på spelare specielt den senaste cl matchen och några gånger idag.

Messi var grym han kommer bli riktgt bra men jag tror att man får vänja sig att han blir utbytt många matcher den här säsongen, varför ? Jo därför att så fort spelare som han börjar komma igång så betyde det extremt markering och för att komma bort från sånnt krävs det många matcher i benen så att man får erfarnhet om hur man skapar yta och springer rätt vägspel osv. Men för det gäller det att spela många matcher och det hoppas jag verkligen att rijkard kommer låta han göra.

Inte en bra dag att klaga på men hur kan folk tycka ett Etoo var bra ? Han gjorde 2 mål jävligt skönt ikväll slapp jag all frustation som hans spel skapar men det är sant så länge han inte rörde bollen så var han bra (ironisk). vad jag kommit fram till här på forumet är att det finns 3 argument till varför Etoo ska spel.
***** 1. Han kämpar
***** 2. Han skapar själv
*****3. Han har gjort många mål
För att säga det jag tycker om dom argumenten så är svaret.

***** 1. Att han kämpar är inget som jag ser som ett argument spelar man för Barca så tro fan man ska kämpa och springa mycket, det är inget plus det är en plikt.

***** 2. Han skapar själv, det betyder inte att han har då rätten att bränna dom också, kan nog nämna ett tiotal spelare i världen som skapar själv men sätter dom också som skulle passa in i Barca. Lägg märke till då att alla målen som han gjort är mål som han inte skapat. Konstigt nog kan inte tydligen inte göra mål så länge det inte är fritt mål, han missa väll målet idag igen när målvakten stod framför honom i första, någon som är förvånad ?

****** 3. Att han gjort många mål är faktigst en smak sak där går det inte att argumentera emot, jag tycker inte det är tillräckligt med tanke på hur många chanser han har vare sig i år eller förra året, andra kan tycka det är det.

Jag tycker att antingen låter man en riktig farlig straffområdes spelare spela som Maxi eller nån annan för det är så Etoo endast gör mål för tillfället eller så köper man in en anfallare som är tekniskt och kan skapa på egen hand men också gör mål.
Barcelona Messi(as)
2005-10-23 00:26
Messi: Lägg där till matchen mot juventus när han snurrade upp Viera en gång och sedan cannavaro(fyfan vad han var borta).
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 00:25
haglow//
Du får ju ladda ner filerna till din dator först. Tror det behövs bittorent till det.
Barcelona soodan
Ämne: Ämne: Tråkiga....
tror du glömde juve i kvartsfinalen i CL när Zalayeta gjorde mål i förlängningen ;)
Real Madrid #ronaldo#
Ämne: varför kan man inte ....
man kan inte kolla på matchen där
man laddar ner den därifrån!!!

Halamadrid
Barcelona Messi
2005-10-23 00:23
Ämne: Idag var Messi verkl....
Lägg gärna till matchen mot Udinese, inhoppet mot Udinese, och hela U-20 VM. Då är han än närmare "gud-status".
Barcelona Truman
ronal-dinho_10

Har du inte lört dig att det inte finns några lätta matcher i den här ligan? Zaragoza och Alaves skulle vara solklara 3 - poängare men vad hände? Så kom ihåg att det aldrig finns lätta matcher
Däremot var Ronaldinho en fröjd att skåda idag, han lekte verkligen! Om han spelade så varje match så skulle inget lag kunna rå på Barca. Det krävs ju fem spelare för att stoppa honom när han spelar som idag.
2005-10-23 00:21
Idag var Messi verkligen bra, för första gången. Tidigare har han bara varit halvbra, men idag lyckades han verkligen göra allt rätt.

Återstår och se om han kan hålla det, det finns många talanger som anses kunna bli hur bra som helst, men sen visar det sig att dom nått sin topp redan som 18-20-åring och sen inte blir bättre.

Så jag tänker inte hylla Messi som en gud ännu, men han är en bit på väg.
Barcelona haglow
2005-10-23 00:20
varför kan man inte kolla på matcherna på www.fbtz.com även fast man är inloggad?
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-23 00:18
Vilka Matcher har vi framför oss har hört att det är lätta lag vi ska möta framöver
Barcelona Ronal-Dinho_10
2005-10-23 00:17
Jag måste berömma hela laget dem var mycket bra några spelare kan få extra beröm det är:

Messi Måste säga inget talang är som han

Ronaldinho Tack gud att han hamna i barcelona

Eto'o Du vet hur man gör mål

Xavi Gjorde Inte mer än 3-4 misstak mycket bra

Puyol Stabil Mittback Kämpa 90min
Real Madrid R.Carlos #3
2005-10-23 00:16
fy fan vilken underhållning av Ronaldinho och Messi ni gav idag.Vilket spelhumör dom var på helt fantastiskt bra var dom.
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 00:15
Lite trist att inte Ezquerro får komma in istället för Guily. Men Guily har varit lite småskadad i veckan så Rijkaard vill väl ge honom lite speltid. När Eto'o drar till Afrika så lär både Henke och Ezquerro få mer spleltid, förhoppnigsvis även Maxi.
Barcelona Blaugrana_1899
2005-10-23 00:13
Hela laget förtjänar beröm idag trots att Osasuna va skämmigt dåliga, måste endå säga..

Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
Dinhoooooooooooooooooooooooooooo !
Eto´oooooooooooooooooooooooooooo !

Futbol Club Barcelona ! ! ! ! ! !
Barcelona La_Rambla
2005-10-23 00:11
Haha, sorry läste fel Ronaldinho Jr. Ditt inlägg var visst en rad ner. Aja, Dinho som Dinho. :)
Annons: