/spanien/barcelona/forum/25405.aspx/spanien/barcelona/forum/25405.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Etoo9
2005-10-26 17:04
ahhahah real fansen tror att dem kommer att vinna med 7-2
ahahahahhaha
Barcelona Etoo9
2005-10-26 17:01
ok tack
Barcelona Qorooo
2005-10-26 16:57
Svar till Etoo9!

Jag hittade infot om matchen på en arabisk fotbolls sida: http://www.kooora.com

men kolla på om du inte kan arabiska :)
http://www.satfootball.com/
Barcelona Havaldinho
2005-10-26 16:55
Ämne: Ämne: Ämne....
Haha a verkligen...
Började heja på "blaugrana" igår...

För mig förblir Kluivert inget annat än dåligt köp...
De var inge Duo utan mer en trio med Figo som stod för de bästa av spelet, när judas drog kom de aldrig upp till samma nivå över en hel säsong...
De finns ett skäl till att vi hatar han så mycket för vi älskade han mer än nån annan...

Romario-Hristo är de bästa jag sett i ett radar par i en "blaugrana" tröja...
Matcherna mot United kan aldrig glömmas bort...

Med tiden kommer det bli Dinho-Eto´O-Messi
Barcelona Gabriel
2005-10-26 16:53
Patrick_Kluivert

Att det var så lyckat anfallspar som du vill få det att se ut var nog mest Rivaldos förtjänst. Kluivert var bra visst, men han var inte precis någon Etoo som gjorde 25 mål per säsong. Hans bästa säsong målmessigt i Barcelona gjorde han 18 mål på hela säsongen och det är ett tydligt bevis på att han aldrig varit någon utpräglad målskytt. Ska man vara 9a i Barça ska mer mål göras under ligan. Kluviert var också väldigt ojämn, han blandade bländande prestationer med 3 mål i en match till att verkligen vara totalt värdelös i nästa match och så vidare. Däremot hade Kluivert andra saker som togs till fördel av laget. Han var en utmärk spelfördelare, targetplayer, han nickade bra och hans one touch spel var utomordentligt bra, kanske det bästa jag sett.

Det jag slutligen vill säga är att när Rivaldo spelade med Barcelona på den tiden så hade varje anfallre i världen höjts sig själv genom att få spela med honom. Hade dagens Etoo varit där istället för Kluivert så hade det blivit minst lika succesfull. Dessutom hade Kluivert rätt många år på sig att göra så många mål som han gjorde, 8 om jag inte mins fel. Om Eto'o kommer kunna slå detta kan jag inte säga eftersom det bara går att vänta och se med tiden, men Eto'o är en bättre målskytt än vad Kluivert någonsin har varit så han kan säkertligan pumpa in dubbelt av det som Kluivert gjorde på så många år om han utvecklas och klarar sig undan skador. Och att Ronaldinho är en av tidernas bästa spelare redan nu gör inte saken sämre. Våran anfallstrio med Messi dessutom kommer bli ett av det värsta fotbollsvärlden skådat, believe me.
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-10-26 16:50
Ämne: Ämne: jag tro....
du måste vara en ny barca fan. kluivert gjorde 123 mål och rivaldo gjorde 125 mål 248 goals tillsammans :) jaja låt han var gnällig men de kommer alltid vara bästa anfallsparet. hitta nån som gör så många mål som dem tillsammans :)
Barcelona Havaldinho
2005-10-26 16:48
Ämne: jag tror aldrig att ....Vart har du fått info om att Kluivert-Rivaldo stod för 250 tillsammans???
För mig är Kluivert inget annat än stor flopp och gnälligare spelare får man leta efter...
Så mycket talang så lite gjort...
Om de verkligen är sant att de gjorde 250 mål så stod väl Rivaldo för 200 av de...

Eto´O är bättre än Kluivert i alla väder!!!
Ronaldinho´s hjärta hjärta för klubben och spel är större än Rivaldo´s

Barcelona messi_nr30
2005-10-26 16:44
där finns det nån,, men laddnar mest ner från bittorrens,!
Barcelona Patrick_Kluivert
2005-10-26 16:43
jag tror aldrig att vi kommer få så bra anfallspar som vi hade för några år sen Kluivert och rivaldo tillsammans 250 mål. sjukt men sant :) det var riktigt kul att se dem spela.

Etoo & Ronaldinho kanske nja kan nog gå men jag tror endå inte att de blir bättre än Kluivert + Rivaldo tillsammans...

men men de e historia men nåt man aldrig glömmer.

Mot seger idag så vi går förbi barcelona och real kommer såklart förlora mot Deportivo som jag sagt innan real madrid utan Ronaldo = segunda division..

Hala Barcelona :)
Barcelona Etoo9
2005-10-26 16:41
här är en länk
Barcelona Sersari
2005-10-26 16:39
Tjena grabbar, allt lugnt?
Har någon här någon länk till matchen ikväll?
Riktigt tacksam för svar.
Barcelona Señor Cúle
2005-10-26 16:36
messi_nr30

Har du lust att bifoga länk, där man kan ladda ner eller se filmerna på dos Santos då ?
Barcelona messi_nr30
2005-10-26 16:31
Hittade lite filmer med Giovani dos Stantos på internet,, han är ju slående lik dinho på alla sätt å vis,, både till utsende å spelstilen,, springer likadant gör han cokså.. va tror ni här inne,, kommer han ta över efter ronaldinho!!!
Barcelona Etoo9
2005-10-26 16:30
Ämne: Kanal som sänder Bar....
vart hittade du det?
Barcelona Qorooo
2005-10-26 16:28
Kanal som sänder Barca Matchen:
Taquilla 0
Taquilla 5
Taquilla 2
Sport TV
TV Sport RO
Kanal 5 Sat
Sky Sports 1

Är det nån som har några länkar.
Barcelona Havaldinho
2005-10-26 16:03
Länge han leve Hipp hipp hurra hurra!!!
Hoppas han spelar i några hundra till för oss :)
Barcelona La_Rambla
2005-10-26 15:43
Äsch, ingen Maxi ens i truppen idag heller. Blir så trött på Rijkaard alltså. :(

Ronaldhinos 100:e match i Barçatröjan, GRATTIS!

Strunt i Messis gula kort eller inte, och Beckhams överklagande som gick igenom. Nu kanske vi får slut på alla spekulationer om att domarkåren skulle vara köpt av Laporta.
Barcelona Patrik
2005-10-26 15:17
Ämne: Gabriel,

Vart lig....

Mesigaste one-liner jag hört med tanke på att Real ligger två poäng före och serieledaren 4 p före. Men han är nog stolt. Diskutera fotboll istället.
Barcelona barca_dreamteam
2005-10-26 15:14
Idag ska Messi,Van Bommel och Sylvinho få fortsatt förtroende.Annat vore tjänstefel av Rijkaard.Vill inte se Gio i startelvan.Det räcker med att Oleguer får spela.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-10-26 15:11
Ämne: Gabriel: Okej, jag k....
Tjena. Tror du att du kan fixa en länk till kvällens matcher? Skulle vara schysst om du samtidigt då kan fixa en länk till Real Madrids match.
Barcelona BatiGoal
2005-10-26 15:08
King_raul:

Hur ser er bänk ut?

Ska du köra one-liners förvänta dig att du får en tillbacks
Barcelona Lucho
2005-10-26 15:03
Gabriel: Okej, jag köper dina argument angående Figo-incidenten. Jag kvarstår dock vid det jag sa tidigare om att vi Barça-fans bör akta oss för att tjura för mycket när andra lag blir positivt särbehandlade. Detta då vi själva i lika stor utsträckning gynnas. Nog om det.

Appropå matchen så kan ni vara säkra på att den går att ladda hem efter att den färdigspelats från sidan jag tipsar om i länktipset..
Real Madrid King_raul
2005-10-26 15:01
Kharles,

fint med självförtroende, det ska man ha.
Real Madrid alex163 [Sergio Ramos]
2005-10-26 14:56
Ämne: Är det någon som har....
Vill också ha länk till matcherna ikväll. Om ni har någon sida som kan länka till matchen så ge mig/oss den direkt.

Barcelona Kharles
2005-10-26 14:55
Kom tillbaka efter jornada 38. Eller nej, vi har nog vunnit ligan innan dess.
Real Madrid King_raul
2005-10-26 14:41
Gabriel,

Vart ligger ni i ligan?
Barcelona Etoo9
2005-10-26 14:40
här är alla matcher alla ligor!
se länk
Barcelona [F]utbol [C]lub [B]arcelona
2005-10-26 14:36
Är det någon som har en länk till kvällens match?. Blir galet irreterad på tv4+, okej ifall det var värsta programet som en final på ett program som idol exempel:P, eller men att visa program som dr phil och jakt och fiske istället för en fotbollsmatch är ju helt sanslöst! Men det positiva är ju att Ronnie gör sin 100:e match i Barca tröjan idag, hoppas på något mål men förhoppningsvis lite show av magikernd;)
Atlético greeneyes_x
2005-10-26 14:32
King_Raul:

hahahahaha!! det funkar varje gång!! hur kommer det sig att ingen annan tar åt sig förutom du? hahahaha!! du följer efter mig alla forum o skriver inlägg, har du läst din länkade artikel själv nån gång eller? Patetiskt!
Jag riktar ingen galla mot nån, jag skriver sånt bara för att du ska ta åt dig, det är riktat mot dig, ingen annan, och vilken överaskning!! du tar åt dig!! hahaha, kan inte sluta skratta åt det där med internettroll, alla gör rätt i att ignorera mig förutom du!! så det funkar, du är svag och måste svara på allt, du ger ju denna trollare kraft och mat, hade det inte varit för dig så had jag inte skrivit sånt. men det är så kul att jävlas med dig, du tar åt dig som ett litet barn, typ " nää!! det är min leksak "
hahahahahaha.............
Barcelona Gabriel
2005-10-26 14:21
Messi(as)

Haha han har redan valt det sämsta laget som han kunde välja ;) Han borde valt ett bättre lag :D Robinho och Ramos ser ibland lite förvånnande chokade ut när det inte går som det förväntat sig. När Ramos skakade på huvut mot Valencia såg det ungefär ut som "fy fan vad har jag gjort, är det denna skiten jag ska stå ut med i flera år nu" Skrattade gott där :D
Annons: